Partyflock

"tsja...daar heb je die mannen en hun gezeik over voetbal weer" hoor ik de vrouwtjes nu denken ;-)

wie denken jullie dat er dit jaar met de eredivisie-titel vandoor gaat?

ps. heb ik direct ff fijn dit sportforum ontmaagd :-D

Neej op het station :D

Oja ff 2 alle FEYEMOORD SUPPORTERS:

GISTEREN HEBBEN JULLIE EEN PERFECT VOORBEELD GEZIEN/GEHOORD van: YOU ONLY SING WHEN YOU WINNING!

Want to P$V dat doelpunt scoorde, toen was het muisstil, alleen hoorde ik nog wat BSE koeien, Boeren boeren zingen...

Dus om nou te zeggen dat die kakkerlakken altijd achter hun ploeg staan, dan is hiermee het tegendeel bewezen :D
mee eens, gisteravond wel een FEITENLIJK bewijs geleverd van YOU ONLY SING WHEN YOU`R WINNING.
ik heb zegge en schrijve 2x massaal het lied van jullie gehoord (kom is met wat nieuws trouwens)
Muisstil?
Ik heb toch echt met zo'n 10000 andere"You never Walk Alone" staan zingen.

Ik word al bijna bang van jullie hoor met grote verhalen.Je voelde je eigen zeker wel een held in in de Sporthallen Zuid Jeffrey? De Rotterdammers hebben iig wel het lef om bij Hellraiser Feyenoord te representen.In de Fun was Rotterdam ook altijd present.Waar waren de joden dan in de Energiehal?

Kap nou maar met tof doen , dit is een partysite , met een sportforum.Denk je nou echt dat iemand onder de indruk is als je zegt dat je bij die groep zat die opgepakt werd?
Stoere jongen!
En Wesz , ik snap nog steeds het verband niet tussen oude garde, en het meer(Goldcard) of minder(Silvercard) dan 50% van de uitwedstijden bezoeken.Dat slaat weer helemaal nergens op.
Lama, jullie hebben gelijk. Wordt anders toch een eindeloze discussie.
Dat was het al
Ajaxieden zijn zelden tot nooit buiten Amsterdam op feesten te vinden
Ik ben een echte JODIN, maar ik ben echt ook echt nog wel buiten Amsterdam te vinden hoor.
Ik zit overal en nergens.
AJAX RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AJAX DE BESTE

f-side hooligirl is weer het levendig bewijs dat iedereen zich bij ajax hooligan noemt !!!

Joden rennen altijd weg, zelfs in eigen stad
LB wie een hooligan is....
Je kan een club toch wel supporteren zonder al dat gezeik??
En als jullie toegeven dat je ook op feesten loopt te relluh, ben je helemaal triest.
Want verziek je het ook voor de andere bezoekers.

Ow ja: feyenoord kampioen :-D
Inderdaad Bronco , jij snapt het!!!!!!
feyenoord is hard opweg om kampioen te worden, vanmiddag een aardige wedstrijd gezien in het kasteel, lekker sfeertje.. geen spartanen gehoord :) Feyenoord bedankt!
was het laatst op rebound weer niet raak, op oud en nieuw, massale rel partij tussen ajax en feyenoord?

oja ik moet me standpunt ff veranderen, denk nu toch echt dat het feyenoord gaat worden, na vandaag weer een zeer goeie wedstrijd van PSV gezien te hebben maar ze maken gvd de kansen niet af (:kwaadsmiley )
Op de Rebound van Oktober ofzo , een maat van me uit Rotterdam was t er zo'n jood heel tof op em af van :"voor wie ben je dan?" Hij zegt dus gewoon FEYENOORD natturlijk , loopt die gast doodleuk weer weg zonder iets te doen.
Jah en op oud&nieuw waren er idd rellen in borgland. Feyenoorders gingen heel hard rennen, zo hard dat ze opeens weer in kakkerlakkentown aankwamen :D.
Neej het ging meer om nazi's die avond.
Helaas, zijn er mensen die moeten rellen op feesten. Maar jah ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel een beetje aggresief wordt van de muziek, dus zou ik niet meer zo snel naar zo een party gaan.
Je bent nooit naar zo'n party geweest wes :P
"Dus ik zou niet zo snel naar zo een party gaan"
:P:P:P:P
DAT IS EEN BETER ANTWOORD :d
3suz
ik kap niet ouwe,
en ik hoef niet stoer te doen en dan al helemaal niet op een partysite

ik noem allemaal feiten op, en daar hoef je helemaal niet bang van te worden, tis al gebeurd

en wie heb het er over dat ik met de sporthallen heb staan rellen ?? ik rel niet op feesten
maar inderdaad tis wel dapper van die kakkerlakken om het te doen in Amsterdam maar dan ligt dit keer dapper en uiterst dom zeer dicht bij elkaar

dat jij YNWA heb staan zingen is ook alleen maar vanwege dat jullie hebben gewonnen dus toch "you only sing when you winning"

A.F.C AJAX LANDSKAMPIOEN 2001/2002
JODEN KAMPIOEN OLE OLE JODEN KAMPIOEN OLE OLE JODEN KAMPIOEN JODEN KAMPIOEN JODEN KAMPIOEN OLE OLE !!!!!!!!!!!!!!
Owja...de finale van de Amstelcup:

Ajax1 - Ajax2 3-3

:d :d :d :d :d :d
praat geen poep Jeffrey , dat was na de 0-1 , toen het volgens jou "muisstil" was.
hoorde er bitter weinig van dan op de NOS

maar goed je verdedigingspunten worden al een stuk minder, gaat de goeie kant op
Het Belangrijkste woord in deze discussie lijkt me....ZINLOOS!

Jullie zullen het nooit eens worden en de argumenten worden ook steeds minder.

Let it be!
Gelukkig niet Bronco, dan blijft het ook niet leuk :P
Dat maakt heel veel discussie aantrekkelijk...

nou arjan, heb jij ooit wel eens voetbal gekeken?
zou haast denken van niet....
ik heb die lijst van jou eens bekeken, met wie wanneer kampioen werd, en der klopt dus echt geen ruk van he, en als je de lijst laat zien moet je hem ook wel vanaf het begin maken he..... of ben je bang dat er dan teveel AJAX in voor komt...

maar goed, sommige mensen he.....

mijn stem gaat uiteraard naar AJAX.
:vaag::vaag::vaag:

maaruh, we moeten het hier wel een beetje leuk houwe he mensen, hier schieten we nix mee op, straks slaan we elkaars hersenpan nog in op een meeting.....
Ja das geen goed plan. Weg met discussie dus... ;)
Nou het klopt wel aardig wat Arjan heeft geschreven, maar om ff stoer te doen:
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Landskampioen 1918, 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960, 1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998

Afdelingskampioen Eerste Klasse
(tot 1954) 1918, 1919, 1921, 1927, 1928, 1930, 1931, 1932, 1934, 1935, 1936, 1937, 1939, 1946, 1947, 1950, 1952

(K)NVB-Beker 1917, 1943, 1961, 1967, 1970, 1971, 1972, 1979, 1983, 1986, 1987, 1993, 1998, 1999

Intertoto 1962

Nederlandse Supercup
(vanaf 1992) 1993, 1994, 1995

Europa Cup voor landskampioenen / Champions League (vanaf 1956) 1971, 1972, 1973, 1995

Europa Cup voor bekerwinnaars
(vanaf 1961) 1987

UEFA Cup (vanaf 1972) 1992

Europese Supercup (vanaf 1972) 1972, 1973, 1995

Wereldbeker (vanaf 1930) 1972, 1995
goed he :D
Gelukkig kunnen wij zeggen:
"TOEN, was het beter, en wat waren we TOEN goed"
Dat zouden jullie nou nooit kunnen zeggen :D, dat is een ding waar ik trots op ben :D
maar we leven nu :-D

Nee hoor, ik hou op, anders komen we weeeeer in eindeloze discussie.
Ik zou nu bijvoorbeeld in kunnen brengen dat feyenoord als 1e nederlandse club de ECI en de wereldbeker heeft gewonnen en ook de uefa cup heeft gepakt, maar dat doe ik niet ;-)
ok ok feye***d was de eerste, wij deden het 3x over om te laten zien hoe het echt moet :D

maar idd, ik nok ook met deze discussie, heb inderdaad geen zin om ooit op een meeting te gaan rollebollen met Salmanakie of 3suz (doen we bij het stadion wel ;) )
He niet dat het er iets toe doet, maaruh ben er toch wel trots op. :-P

Erelijst AZ ('67)

Landskampioen: 1981

Kampioen eerst divisie: 1996, 1998
Bekerwinnaar: 1978, 1981, 1982

En een keer final europacup 3
Hehehe tja...moet zeggen dat ik het allemaal maar anders vind na Euro2000. Ook dit seizoen..echt een raar seizoen...Maar dat komt ook omdat Nederland nie naar WK gaat. Wordt tijd voor een groot succes. En feyenooit heeft daar nu een mooie kans voor en zou het heel knap vinden als ze de UEFA Cup pakten. Maar goed...zo'n topic is wel leuk zolang er normaal over gediscusieerd wordt. ( schreef ik dat nou goed?? :s :s )
Ik wil alle Ajax fans vrijdag succes wensen tijdens de halve finale van de Amstel Cup!
Ajax rules!!!!!!!!!!
groetjes uit de F-side

Jij ook veel suc6 hoor hooligirl......
Als we maar eerste worden.....
:vaag::vaag::vaag:
Mooi lijstje Wesz...jammer dat er voor a.... 1 dit jaar nix bij komt. HAND IN HAND DE KAMERADEN, HAND IN HAND VOOR FEYENOORD 1.

Plekkie op de coolsingel is al gereserveerd, recht voor het stadshuis --> balkon scene zal dit jaar mooier en succesvoller worden dan anders.

UEFA CUP EN LANDSKAMPIOEN!!!!!!
Ik wil ff zeggen dat Utreg gewoon ff ajax2 oprold en daarna gaan we zingen in de Kuip, wordt een gezellige boel
heeeeeeeeeeeeeey Mensuuh dit jaar gaat Feyenoord het land kampioenschap binnen halen, ckur weten en mochten we dat nie doen wat ik betwijfel btw .. dan PSV maar want die kenker j*d*n run ik het voor geen meterrrrrr Feyenoord wordt KAMPIOEN !!

Greetzz from R'dam

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
ze waren gisteren weer lekker TRIEST bezig!!!
Iemand van de "hoolies" van hier er nog bij??
Zo ja: stupid!!!!
nou nou,
ik zat op de f-side en het viel allemaal wel mee hoor met die rellen, werd zwaar overdreven!!!!!
viel wel mee??
Ik heb foto's gezien van dingen die in brand stonden, perstribune werd bestromd enz enz

Ik snap niet hoe iemand dan kan zeggen dat het wel mee valt. Je komt toch naar een stadion om voetbal te kijken??? %-)
De perstribune werd helamaal niet bestormd!
ze rende er alleen maar doorheen, overdrijven is wel je vak he! Goh en brandje.....nou nou nou!!
wat erg zeg!
ik zie al dat ik met jou hierover niet verder kan praten, omdat je hele andere normen en waarden hebt.
Ik heb wel normes en waarden,
ik kan er gewoon niet tegen dat het allemaal zwaaar overdreven wordt, ik was er toch zeker zelf bij, ik heb een seizoenkaart voor de f-side, dus ik kon het allemaal goed zien!!
Goh er wordt wel weer erg overdreven hier hoor. Er was helemaal niks aan de hand. De perstribune werd helemaal niet bestormd, ze renden er alleen maar doorheen. En dat er brand geweest moest zijn, dat viel ook wel mee het was maar een klein brandje hoor. Er zijn maar een paar kleine incidentjes geweest in het stadion! En over normen en waarden gesproken, jij kent ajax hooligirl niet eens dus kan je er ook niet over oordelen. Wij hebben ook de juiste normens en waardens. Je moet niet alles geloven wat je op tv ziet of hoort.