Partyflock

donateur
"tsja...daar heb je die mannen en hun gezeik over voetbal weer" hoor ik de vrouwtjes nu denken ;-)
wie denken jullie dat er dit jaar met de eredivisie-titel vandoor gaat?
ps. heb ik direct ff fijn dit sportforum ontmaagd :-D
If you hate the fucking feyenoord clap your hands
If you hate the fucking feyenoord
If you hate the fucking feyenoord
En de F-Side in dit vak, zingt het lied van de kakkerlak!!!!!!
HET ZIJN MAAR KUT KAKKERLAKKEN, DE HELE KUIP ZIT ERMEE VOL, AL DIE HOMO'S LOPEN HAND IN HAND, EN NEUKEN ELKAAR IN HUN HOL!!!!!!!
HET ZIJN MAAR KUT KAKKERLAKKEN, KUT KAKKERLAKKEN
JODEN SCHAAM JE NIET WEES EEN ECHTE AJACIED, ZING MET ONS DIT KAKKERLAKKENLIED
HET ZIJN MAAR KUT KAKKERLAKKEN
JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH ! JODUH !
Zo he de neuzen krijgen weer een grote smoel hoor.

Sing when your winning :Z
Straks als jullie bij PSV verloren hebben horen we jullie niet meer :-D

donateur
typies joden gedrag..........
je moet niet praten ,maar doen....
wat niet praten maar doen ???
we worden wel kampioen hoor, dus dan doen we het ook !
en typisch joden gedrag ???
gooi je ogen is open ouwe, only sing when you winning ???
tuurlijk, wij wel
iedereen doet dat hoor, alleen utreg en twente niet voor de rest is iedereen STIL als ze achter staan, dus niet alleen de Joden.
Kampioen? eerst zien dan geloven!
Jullie hebben 2 verliespunten minder als Feyenoord.Je hoeft alleen maar van PSV te verliezen en de titel kan alweer in gevaar zijn.
En dat het bij alle clubs stil is bij een achterstand is bullshit.In de kuip word ook volop gezongen bij een achterstand.Als het stil is heeft dat meer met het spel te maken dan met de stand.
Moet je toch eens vaker naar de kuip gaan ouwe.
Feyemoord - ajax dit seizoen, feyemoord was veel beter en toch was het doodstil in de kuip. Dus ouwe PAN HOUWE :D!!!!
oja 1-2 he? ;)
greetz WesZ
de kuip zingen ???
euh...... ???? .....????
ja je bedoelt vak G en vak GG ???
of bedoel je dat er af en toe 200 man dat homo lied zingt ?????
Zingen??? Je bedoelt dat bandje wat af en toe opgaat??? :D
Greetz

Heel simpel Ajax want we dumpen Zlatan en hebben
eindelijk mido de kans gegeven en straks rafael
en johnny terug en dan zijn we onverslaanbaar
AJAX DA BOMB
Ik ga naar alle thuiswedstrijden Wesz, how about you?Heb je eigenlijk wel een seizoenskaart?
Zo niet ga dan ook niet tof lopen doen hier op een forum.
En Feyenoord - Ajax was inderdaad vrij rustig dit jaar , maar de Feyenoord aanhang is in ieder geval fanatieker en luidruchtiger dan dat Amsterdamse neppubliek.
AHahhhahah gaat ie een beetje stoer doen, ik ga naar alle thuiswedstrijden, jezus je bent ook nog echt een kakkerlak he. Nou ouwe, ik zal 1 ding zeggen: IK GA NAAR ALLE WEDSTRIJDEN!! JAH!!!!!
Dus ouwe, pan houwe, eerst nadenken voordat je wat zegt.
Maar heb dus een Thuis & Uit kaart, en dat is geen bullshit. Greetz WesZ
Jah weet je waarom dat kakkerlakken publiek nu opeens luidruchtig is, omdat ze nu een beetje mee kunnen draaien om het kampioenschap. Dan komen er opeens mensen naar het stadion. En wij amsterdammers zijn kritisch, we willen goed voetbal zien, jullie staan al te juichen als je met 1-0 van den bosch wint. Kijk dat arrogante hebben wij, en daar ben ik trots op, BIJ AJAX ZIJN WE NOOIT TEVREDEN!!!!!!!!! :D
Alleen als we van die kakkerlakken winnen :D
greetz
Wat lul je nou met je stoer doen?
Is niks stoers aan.
Waar ik op doelde is dat er zoveel van die kneuzen zijn met zo'n grote bek , die nog nooit het stadion van dichtbij hebben gezien.
Is in jou geval dus niet zo.
Maar ik kap deze onzin discussie want er komt toch nix zinnigs uit.Ik had er eigenlijk ook niet aan moeten beginnen , maar irriteer gewoon aan die lompe opmerkingen.
We zien wel wie er kampioen word.
oke :D

bij ons in alkmaar waren ze ook stil die joduh . heb maar 1 ding teguh ze te zegguh YOU ONLY SING WHEN YOU'RE WINNING!!!!!!
AZ-ALKMAAR FOR LIFE
MO 10 BEN-SIDE HOOLIGAN!!!!!

he wesz wat ik nou niet snap he .als jullie goed voetbal willen zien waarom gaan jullie dan naar ajax?????dat snap ik nou niet he willen ze goed voetbal zien gaan ze naar die prutsers uit amsterdam.pffffffff
Die-hard, denk na man, als je geen verstand van voetbal heb moet je lekker gaan hocky-en ofzow. Misschien dat dat meer wat voor jou is.
Verder wil ik hier zeker niet meer op in ga, voordat ik een zinnige uitleg krijg.

Zullen de Joden wel worden. Verder boeit het mij eigenlijk niet zoveel.
Tja het is in iedergeval niet mijn cluppie!!!
Forza NEC
Wat was er trouwens tegen RKC allemaal gebeurt, ik las allemaal vage verhalen, wil weleens duidelijk horen wat er was gebeurd..
AZ heeft misschien geen groep hooligans maar wel gasten die 200% voor hun cluppie gaan!! Ben er zelf een van.. AZ for ever!!

ajax supporters zijn gelegenheid supporters, als de camera op het publiek in de arena gericht staat, heb ik nog nooit een gevaarlijke ajax supporter gezien.
Ook als ze in Rotterdam op bezoek komen zijn het voor 99% mannetjes. 1% is ouwe gekke garde die rustiger zijn geworden.
Feyenoord supporters ( SCF ) hebben ajax op alle fronten buiten het veld afgetroefd.
Zie boek:hand in hand en het boek geen woorden maar daden van Paul Gageldonk.
Psv heeft helemaal geen recht van spreken die teren op de successen van de afgelopen 10 jaar.
Psv zal nooit een club van de mensen zijn. psv is van philips die ook hun hoofd kantoor gevestigs hebben in Amsterdam.....!!!!
Op hooligan gebied van psv valt er helemaal niks te melden.

Owja feyenoord kampioen dit seizoen.
Ik ben seizoenskaart en silvercard houder.

SCF, oude garde
om over de sfeer terug te komen, ik krijg het nauwelijks uit me strot maar feyenoord heeft toch over het algemeen de beste sfeer van de drie topclubs,
en wie er kampioen wordt kan ik pas na 14 april zeggen PSV-Feyenoord

je zeg het verkeerd AZ heb geen grote groep hooligans maar ze zijn er wel zeker!!!
Tja k geloof dat we alle 2 iets anders onder hooligans verstaan.
Letterlijk vertaald : hooligan=vandalist.
Dus iemand die zich schuldig maakt aan vernielingen en geweld.
Tja, maar onder hooligan versta ik alles wat los en vast zit slopen. Daar heeft AZ er echtw einig van. Tuurlijk wel redelijk grote groep die het niet uit de weg gaat, maar opzoek neh..

naja dat bedoel ik geen grote groep maar zijn dr wel enne ik ken er wel een paar die het opzoekuh hoor.
2 Salmiakie,

Als jij van de oude garde bent, zou jij beter moeten weten dan wat er in de fabeltjes boek staat(hand in hand)
Iedere ajacied heeft dat boek gelezen, en vierkant in een deuk gelegen, want wat een fabeltjes staan erin. Maar daar wil ik verder niet op in gaan.
Ajax heeft idd veel gelegeheids supporters, maar welke club heeft dat niet?
Iedereen zegt altijd, neej feyenoord heeft dat niet, onee?? Het gaat nu wel aardig met de kakkerlakken, en dus komt er nu opeens veel publiek, maar als het slecht gaat tjah....dan komt er geen kip kijken.
Ajax is door de commercie verneukt, maar niet alleen Ajax het hele voetbal, btw, P$V is altijd al verneukt geweest, doordat het idd een club van philips is.
Ik wil alleen hiermee zeggen, dat het onzin is, dat alle supporters 100% achter hun club staan, als de club achter staan. Je wil gewoon goed voetbal zien, en dus ben je gewoon stil als ze achterstaan. Das nou eenmaal zo, en bij sommige wedstrijden is het anders, met name de europa cup wedstrijden.
Maar het mooie vindt ik ook altijd, Jah Ajax is geen sfeer, Ajax komen dagjesmensen...
Hoe weten jullie dat allemaal zo goed??
Zitten jullie elke week ook stiekem in het stadion? Tjah...dat wil ik nou weleens weten.
Greetz WesZ (om ook ff stoer te doen)
Seizoenskaart houder & VoorangsUitkaart Houder
A.F.C AJAX
Ps.
2 Salmiakie:
Als jij oude garde bent, waarom heb je dan geen gold card???
1 keer per jaar ga ik naar de arena tussen de joduh zitten. Dit komt omdat de uitwedstrijd altijd verplichte combi is. Van verplichte combi word ik gek dus ga daar nooit mee. Maar mijn cluppie speelt toch. Zat ik de laatste keer tussen allemaal friezen die het stadion nog mooier vonden dan de wedstrijd. Hier kan ik al niet echt tegen. Zit dan nog liever tussen echte joduh. Ena laatste wedstrijd haalde ajax op het nippertje europees, 2de kampieon en na de wedstrijd zou de huldiging plaats vinden. De stadion speaker moest smeken om het publiek te laten blijven. Stand na 90 minuten half lege arena. Wij hadden kaarten via de supp. ver. dus zaten naast jullie voorzitter. Deze werd pis link en begon te brullen dat het altijd het zelfde gezeik is in de arena. Ik ben dus niet de enigste met deze mening.. mAZzl Paul

donateur
<a href="http://www.ad.nl/artikelen/Sport/Voetbal/1016603620720.html">klik hier voor de waarheid</a>

donateur
godver...kopieer dan maar ff en plak ff in je adresbalk...
Wesz , ik snap het verband niet tussen vanb de oude garde zijn en het hebben van een Goldcard.
Wtf heeft dat nou weer met elkaar te maken?
2 CC alkmaar:
Kijk, jij kijkt naar 1 wedstrijd, dat hele seizoen was natuurlijk een heel groot DRAMA.
En daar spelen uiteraard de wedstrijden van daarvoor mee, waar werdt verloren van de kakkerlakken, zodat de 2e plaats werdt verspeeld.
Dus de mensen hadden er een beetje genoeg van, en natuurlijk zeg je dan van, nou dan steun je je club niet. Kijk wij zijn gewoon verwent, de jaren 90' waren gewoon topjaren, en als je dan zulke magere jaren heb dan is het logisch, dat je soms wanhopig wordt.
En over die stadionspeaker, jah dat is 1 groot drama, maar dat is niet het enige waar ik me aan erg in het stadion.En zo zijn er meerdere dingen, maar je verandert er nix aan, de goeie tijd in de MEER en het olympisch is nou eenmaal niet meer.
En als je naar die tijd kijkt, dan zie je bv meteen de tijd waarin de feyenoord supporters wanhopig werden, en de club bijna falliet ging, dus iedere club heb wel zoiets. Ik ben ook benieuwd hoe dat gaat met jullie nieuwe stadion, en je ziet het bij alle andere clubs, een nieuw stadion, weg sfeer, maar die moet weer langzaam worden opgebouwd. Die komt wel, maar dat duurt ff. En natuurlijk als de club geen suc6-en heeft dan is de sfeer uiteraard kut.
Kijk toe Ajax in 1997 naar de ArenA verhuisde, en vanaf toen tot nu suc6-en had gehad, dan was er 1 grote sfeer, en dan had niemand het meer over dat het een kut stadion is en bla bla bla.
Kortom, Sfeer moet je tijd gunnen, in dit geval duurt het heel erg lang, en er moet snel wat gebeurden, anders gaat het idd zeker mis.
2 3SUH:
Ik weet niet precies hoe dat bij jullie gaat, maar ik denk zoals bij alle andere clubs.
Hoe meer wedstrijden je bezoekt(UIT) en hoe langer je je eerste kaart hebt, dan krijg je een voorangs kaart bij feyenoord de Cold Card.
Dus hij zegt er 1 van de oude garde te zijn.
Nou dan begrijp ik niet waarom hij geen cold card heeft, omdat hij al zo lang naar feyenoord gaat(anders ben je geen oude kern)
Ik zelf ga natuurlijk niet zolang als de oude garde naar uitwedstrijden, maar ik bezoek wel alle uitwedstrijden. Dus daarom heb ik een voorrang.
Of heb ik het helemaal fout?
paul van gageldonk is naar de scf gegaan omdat hij bij Ajax geen kans kreeg van de f-side, klaar als een klontje.
scf is gewoon 2e keus
en in dat hele boek komen maar een paar dingen voor wat waar is, maar je leest er niks in dat joden het plein hebben schoongeveegd, dat de scf WEL afging tijdens lief en leed (al staat er in een boek dat de scf zich heeft verzet, yeah right)
er staat ook niet in dat er tijdens hellraiser 80 scf`ers dapper kwamen doen en die moesten onder begeleiding naar hun auto`s worden gebracht 🇲🇪
met de bekerfinale (Ajax-pisvee) grote bekken vanaf de spoorbaan, stenen gooien vanaf de spoorbaan terwijl wij gewoon bezit namen van dat plein.
2 jaar geleden in leiden heb een delegatie van de scf ook moeten rennen (leiden cs, werd zelfs een kakkerlak neergestoken)
en waar was de scf met nederland-engeland ?? nee wij komen niet hoor, voor ons geen eer te behalen, terwijl psv en den haag gewoon naar Amsterdam kwamen (kijk we liepen elkaar mis, dat was klote)
moet ik doorgaan ???
tuurlijk, de scf heb op de a10 en beverwijk laten zien dat ze grootste zijn, so what ??????
iedereen loopt nu scf kleding, zelfs ik kan zo`n mutsje kopen als ik in rotjeknor ben, nee geef mij de ECHTE ouwe gasten maar, die komen los, gaan los en hebben geen grote nek op internet
en dat wou ik ff kwijt
2 creamfield rotjeknor :
ja dit artikel is een feit, de kuip (dit doet pijn aan me hart :) ) is gewoon een stadion, en inderdaad het tifo team maakt er zeker iets moois van, dat zou bij ons in die snelkookpan nooit gebeuren omdat 30.000 van de 45.000 geen Ajax hart heeft en liever zit te kijken en af en toe klapt als er gescoord word.

we zullen het wel zien wie kampioen word, word nog wel heel spannend allemaal
aanvulling op jeffrey om ff door te gaan over het boek:
Waarom staat er ook niet in over dat incident met Man.U ?? :D Toen hebben die kakkerlakken moeten rennen door hun eigen stad ;), en natuurlijk de engelse zingen:
"There is only one CLub in HOLLAND : AJAX AJAX"
Oja, moet zeggen dat ik het philps stadion mooier vindt, waarom!??!?! :D omdat het een echt engels voetbal stadion is met 35.000 zitplaatsen, Groot genoeg, meer moet er niet.
dat vind ik nog is leuk om te horen :D

Iedereen weet
FR1908
We shall not be moved
jeffry ouwe neuzenvriend, tuurlijk je hebt helemaal gelijk.
De verhalen omdraaiden tot het weer neus vriendelijk is.
Utrecht heeft ook duidelijk in de history jullie ass gekicked.

Jullie staan op de 5e plek kwa resultaten op supporters gebeid.
To WesZ@Work: Tuurlijk begrijp het wel, maar jij vroeg "hoe weten jullie dat zitten jullie er altijd?" Kijk dit zijn mijn ervaringen en hier basseer ik mijn mening op. Helemaal als jullie voorzitter dit begint te brullen.
En over die kleding ik zat laatst in de trein met allemaal f-side kelding gasten nou het zou verboden moeten worden.. Een echte hooligan gaat volgens mij daar geeneens in lopen. Kom op effe, waar ik voor sta maak ik wel op een andere manier duidelijk. Dit geldt trouwens ook voor scf kleding..
noem mij geen vriend.
ik verdraai alles weer ???
ik noem alleen feiten op ouwe !
als jij alles gaat ontkennen weet jij niks van de hele historie eind 90 af (96 tot 99)
en wat heeft in hemelsnaam utreg er mee te maken ??
in 96 waren wij (samen met utreg) de eerste wie rellen op afspraken maakten, op dat plein als je hoog cathrijne uit komt, daar was vet beuken met de politie als winnaar (ze sloten veel joden in en die werden allemaal in de bus terug naar Amsterdam gezet na een bezoekje aan het politiebureau) ikzelf zat ook bij die ploeg die terug gestuurd was.
noem een datum wanneer utreg onze "ass gekickt" heeft ???
In 2000 gebeurde het weer, toen zat ik bij de groep die werdt opgepakt :D