Partyflock

donateur
"tsja...daar heb je die mannen en hun gezeik over voetbal weer" hoor ik de vrouwtjes nu denken ;-)
wie denken jullie dat er dit jaar met de eredivisie-titel vandoor gaat?
ps. heb ik direct ff fijn dit sportforum ontmaagd :-D
Hey wat een discriminatie !
Ik als man haat voetbal en er zullen best wel vrouwen zijn die wel van voetbal houden ! :D

donateur
ik weet het, de CALGARY FLAMES!!!!!
elke ijshockeyfan weet nu dat ik de boel sta te flessen hehe

donateur
kep ut liever over FEESTEEEN EN STAMPUUUH!!
Ik ga met DaSIZE mee, Ajax natuurlijk :)
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
donateur
De Graafschap sim-pel :)
donateur
ik hou dus ook erruggggg van voetbal en Feijenoord wordt kampioen natuurlijk dit jaar :)
De beste en mooiste club van het laatste decennium? ------ PSV Eindhoven -------
Ze zijn in de laatste 16 jaar 9 keer kampioen geworden, Ajax en Feijenoord BIJ ELKAAR slechts 7 keer............
Ze hebben in die periode de beker 4 keer gewonnen, evenveel als Feijenoord, dat toch bekend staat als een rasechte "cupfighter".
De laatste 14 jaar hebben ze 10 keer de topscorer van Nederland in het team gehad, (Kieft, Romario 3x, Ronaldo, Nilis 2x, Nistelrooij 2x, Kezman)
Ze hebben, evenals Ajax, de Europacup I gewonnen. De kampioensploeg in '87/'88 haalde toen niet alleen de beker voor landskampioenen naar Eindhoven, ze werden weer landskampioen, veroverden de nationale beker en de helft van het team (Van Breukelen, Van Aerle, Ronald Koeman, Kieft en Vanenburg) haalde de Europa Cup voor landenteams naar Nederland.
Gegroet,
Een PSV-supporter in hart en nieren!!

Artiest The Abaddon
ach ja kan iet op tegen de uefa cup, champions league winnaars wereld beker winnaars en nog een champions league finale.en nog een paar keer landskampioen en de beker een paar keer!! en dat in 10 jaar......gaat nu minder gaat zeker allemaal goedkomen!!!
Ajax forever!!

donateur
ajax!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ajax haald het dit jaar gewoon
van mij mag iedereen het worden behalve de JODUH..

Ajax... we komen terug en Feyenoord komt en zakt langzaam de dip in waar wij nu langzaam uit komen.
Ik zit nog steeds te wachten tot er iemand een posting doet met verstand van voetbal :-D
PSV Kampioenen!!
Eindhoven Oost de Gekste! ;-)
donateur
sjah...ben aanmezelf verplicht om utrecht te zeggen omdat ik daar vandaan kom....maar vrees dat het psv wordt :-(
Precies de eerste man met verstand van voetbal ;-)
Lijkt me duidelijk dat het Feyenoord wordt. Dat zeg ik als heel objectieve Rotterdammer, omdat PSV al te ver achter ligt. Ajax neem ik niet serieus, want als je JAn van Halst als grote redder ziet ben je ver gezonken.
Bovendien, veel slechter als feyenoord voor de winterstop draaide, kan ook niet. Dat wordt alleen maar beter.

PSV ! ;D

(permanent verbannen)
Mwoah, ben niet echt een voetballiefhebber. Geweld eromheen heeft me een beetje afkeer tegen voetbal gegeven...
donateur
Eigenlijk best zinloos. Topic had beter kunnen zijn, welk club ben je fan van, want je zegt toch altijd dat je eigen cluppie kampioen zou worden. (anders zou hier ook wel overal staan dat PSV kampioen ging worden, want dat weet iedereen toch wel stiekum)
Tsssjaaaa wat doet n voetbaltopic op een feestsite,
2 TaQno-Freak: een voetbaltopic hoort eigenlijk overal ;-)
2 Damien: anders open je een nieuw topic "PSV Kampioenen" :-D
2 Damien:
Je hebt ongelijk, want hoewel ik Feyenoorder in hart en nieren ben, durf ik in alle objectivieteit te zeggen dat Feyenoord kampioen wordt. :-)

Ik geef geen ruk om voetbal, maar ik ben geboren en getogen in Eindhoven dus het lijkt me duidelijk PSV!!!!
mense wat is dit voor vraag
hier is maar één serieus antwoord op!
FEYENOORD natuurlijk...

er is maar 1 antwoord goed..... dat kan uiteraard alleen AJAX zijn..... geen discussie mogelijk
Gaan jullie trouwens wel eens naar wedstrijden?
Ik ga alleen naar het europees voetbal (Champ. LG & UEFA) van PSV, en naar de Amstelcup wedstrijden. Altijd super gezellig met een groep vrienden eerst ergens een pilsje drinken en dan lekker naar 't voetbal! Altijd wel een sfeertje in zo'n stadion... :-)
donateur
duh...................
Feyenoord kampioen, ole, ole! :bounce:

(permanent verbannen)
Met de zaak waar ik werk zijn we door een bedrijf uitgenodigd om 3 maart naar Ajax - Feyenoord te gaan in een Skybox :) Gratis zuipen dus, voetbal is toch niet interessant :P
donateur
Ik kan helaas nauwelijks meer naar wedstrijden omdat ik in Groningen woon tegenwoordig en dat is me toch iets te ver om te gaan
kga wel af en toe naar wedstrijden van Ajax, als ik nog wat geld over hou van het feesten :D
had vroeger seizoenkaart...
Weet wel wie de beker gaat winnen :-P
Klopt Haakie, de Eindhovense Kampioenen gaan voor de dubbel :-D
dubbel kunnen ze in hun zak steken. De beker gaat naar de GGD :-D Dat zeker

donateur
kben geen grote voetbalfan.. maareh.. als ik eerlijke en objectief moet zijn: AZ natuurlijk ;-)
Lijk me duidelijk dat Ajax dit jaar kampioen wordt
Lets go JODEN Lets Go :bounce: :bounce: Bounce:

Wij moeten nog een wedstrijd winnuh, en ik weet wel wie er dan Europees speelt!!!
AC Milan naar IJmuiden :-D
Dat zeker Cor, lijkt me heel fris.
White Lions, Storm over Europe :-D
FC Knudde natuurlijk!!! :P
hey Dasize we doen hier niet aan rassenscheiding he :-P (refereer aan een topic op andere site ;))
"Weet wel wie de beker gaat winnen" -Haakie
heje dan toch mooi verkeerd gedacht
kom woensdag nah eindhove om al die p$v-ertjes uit te lache!
dus na woensdag lijkt het me toch tijd om deze zieke gedachte te herzien, als je niet zo slim bent om dit al eerder te bedenke....
OK OK
je hoef t me nie te vertelle
dr viel weinig te lache
en zeker niet as je dan ook nog in een vak zit met allemaal van die uitbundige p$v-ers
glukkig is me geheuge niet sow heel goed
en hek t nou alvast uit me geheuge gewis
haha, geen twijfel over mogelijk, een come back na de winterstop. In haal race = begonnen
AZ ALKMAAR nr 1
De kampioenen uit Eindhoven gaan absoluut voor de dubbel!! Afgelopen woensdag even tactisch Feyenoord afgedroogd... :-D
donateur
--Arjan--, KEUKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daan: dat denk jij. Zelfs in de skyboxen mag er niet gedronken worden. En Grolsch is toch niet te zuipen.
Gaan jullie trouwens wel eens naar wedstrijden?
ik ga elke uit en thuis wedstrijd in de competitie en daarna ook nog naar het buitenland
Oja het wordt een strijd tussen PSV en Feyenoord maar ik denk (en hoop) dat psv aan het langste eind trekt,
AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX .

zo bed ik duudelijk genoeg
donateur
Je bed duidelijk genoeg ja begrijp je me?
type foutje heb je wel is