Ik ga met DaSIZE mee, Ajax natuurlijk 

De beste en mooiste club van het laatste decennium? ------ PSV Eindhoven ------- Ze zijn in de laatste 16 jaar 9 keer kampioen geworden, Ajax en Feijenoord BIJ ELKAAR slechts 7 keer............
Ze hebben in die periode de beker 4 keer gewonnen, evenveel als Feijenoord, dat toch bekend staat als een rasechte "cupfighter".
De laatste 14 jaar hebben ze 10 keer de topscorer van Nederland in het team gehad, (Kieft, Romario 3x, Ronaldo, Nilis 2x, Nistelrooij 2x, Kezman)
Ze hebben, evenals Ajax, de Europacup I gewonnen. De kampioensploeg in '87/'88 haalde toen niet alleen de beker voor landskampioenen naar Eindhoven, ze werden weer landskampioen, veroverden de nationale beker en de helft van het team (Van Breukelen, Van Aerle, Ronald Koeman, Kieft en Vanenburg) haalde de Europa Cup voor landenteams naar Nederland. Gegroet, Een PSV-supporter in hart en nieren!!
Ze hebben in die periode de beker 4 keer gewonnen, evenveel als Feijenoord, dat toch bekend staat als een rasechte "cupfighter".
De laatste 14 jaar hebben ze 10 keer de topscorer van Nederland in het team gehad, (Kieft, Romario 3x, Ronaldo, Nilis 2x, Nistelrooij 2x, Kezman)
Ze hebben, evenals Ajax, de Europacup I gewonnen. De kampioensploeg in '87/'88 haalde toen niet alleen de beker voor landskampioenen naar Eindhoven, ze werden weer landskampioen, veroverden de nationale beker en de helft van het team (Van Breukelen, Van Aerle, Ronald Koeman, Kieft en Vanenburg) haalde de Europa Cup voor landenteams naar Nederland.
Ajax... we komen terug en Feyenoord komt en zakt langzaam de dip in waar wij nu langzaam uit komen.
Lijkt me duidelijk dat het Feyenoord wordt. Dat zeg ik als heel objectieve Rotterdammer, omdat PSV al te ver achter ligt. Ajax neem ik niet serieus, want als je JAn van Halst als grote redder ziet ben je ver gezonken. Bovendien, veel slechter als feyenoord voor de winterstop draaide, kan ook niet. Dat wordt alleen maar beter.
2 Damien: Je hebt ongelijk, want hoewel ik Feyenoorder in hart en nieren ben, durf ik in alle objectivieteit te zeggen dat Feyenoord kampioen wordt. 

Weet wel wie de beker gaat winnen 

dubbel kunnen ze in hun zak steken. De beker gaat naar de GGD
Dat zeker

Lijk me duidelijk dat Ajax dit jaar kampioen wordt
Lets go JODEN Lets Go
Bounce:
Lets go JODEN Lets Go

Dat zeker Cor, lijkt me heel fris. White Lions, Storm over Europe 

hey Dasize we doen hier niet aan rassenscheiding he
(refereer aan een topic op andere site
)

Daan: dat denk jij. Zelfs in de skyboxen mag er niet gedronken worden. En Grolsch is toch niet te zuipen.
AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX .
zo bed ik duudelijk genoeg
zo bed ik duudelijk genoeg