Betreft: | evenement: Sonic acts XI, vrijdag 24 februari 2006 om 21:30 |
Het was heel erg vet, bij binnenkomst de gekke Japanners van Scotch Egg gecheckt, wat een geweld joh. Was erg tof om eens mee te maken, die mannetje gingen helemaal los net als een vriendin van hun 
Later op de avond in de kleine zaal was Vex'd te gruwelijk zoals verwacht. Geweldige sounds pompten ze door de zaal en door je lichaam
Daarna had Hrvatski ook een sterke set in de grote zaal, wat een figuur, die gast is zeker een multikiller 
De laatste set vond ik erg slecht, van de hak op de tak het sloeg nergens op.
Al met al erg goed vermaakt zeg, dit was zeker de moeite waard

Later op de avond in de kleine zaal was Vex'd te gruwelijk zoals verwacht. Geweldige sounds pompten ze door de zaal en door je lichaam

De laatste set vond ik erg slecht, van de hak op de tak het sloeg nergens op.
Al met al erg goed vermaakt zeg, dit was zeker de moeite waard

Het was supervet!
Ben echt zwaar verrot nu na het werken vandaag, maar we leven toe naar een aankomende nacht D&Ben in rotjeknor!
Die japanners, en die grime shit in zaal 2 (oa Vex'd), Aaron Spectre, The Bug, Hvatski. Ik heb veel goed spul gehoord, goed vermaakt, wel hard op mn bek gegaan door die pogo actie van Psykonut en consorten...
Ben echt zwaar verrot nu na het werken vandaag, maar we leven toe naar een aankomende nacht D&Ben in rotjeknor!

Die japanners, en die grime shit in zaal 2 (oa Vex'd), Aaron Spectre, The Bug, Hvatski. Ik heb veel goed spul gehoord, goed vermaakt, wel hard op mn bek gegaan door die pogo actie van Psykonut en consorten...

Nou, t was VETT!
Eerst DODDODO, Ove/NaXX en Scotch Egg in een hele volle kleine zaal... maar t ging dr hard aan toe
Daarna even Planning To Rock gezien.. best bizar... een androgyne verschijning in een wit pak, de rockster uit te hangen boven maffe laptop muziek, met rare beelden ..
Daarna nog een laatste stukkie Jammer, Matt Shadetek en Skepta gechecked, vette Grime. toen DJ Sheen, vette Jungle, Raggacore, veel bekende tunes, maar bagger gemixt.. vervelende rewinds enzo.. toen Vex'd.. vet spacey industrial dubstep ... laatste 10 minuten the Bug meegepakt.. zwaar stampende ragga.. toen was het tijd om echt los te gaan: Aaron Spectre! daarna breakbeat wizard Hrvatski, zwaar gefreakte breaks met lekkere bliepjes.. erg trippie.. als afsluiting Drop The Lime met zn gefreakte pop-breakcore-techno.. kortom zer geslaagde avond.
Was ook nog nooit in Paradiso geweest, ik vond t echt een gave tent..
met wie van jullie heb ik nou staan lullen? ik weet t niet meer
Eerst DODDODO, Ove/NaXX en Scotch Egg in een hele volle kleine zaal... maar t ging dr hard aan toe
Daarna even Planning To Rock gezien.. best bizar... een androgyne verschijning in een wit pak, de rockster uit te hangen boven maffe laptop muziek, met rare beelden ..
Daarna nog een laatste stukkie Jammer, Matt Shadetek en Skepta gechecked, vette Grime. toen DJ Sheen, vette Jungle, Raggacore, veel bekende tunes, maar bagger gemixt.. vervelende rewinds enzo.. toen Vex'd.. vet spacey industrial dubstep ... laatste 10 minuten the Bug meegepakt.. zwaar stampende ragga.. toen was het tijd om echt los te gaan: Aaron Spectre! daarna breakbeat wizard Hrvatski, zwaar gefreakte breaks met lekkere bliepjes.. erg trippie.. als afsluiting Drop The Lime met zn gefreakte pop-breakcore-techno.. kortom zer geslaagde avond.
Was ook nog nooit in Paradiso geweest, ik vond t echt een gave tent..

Uitspraak van QUID: PRO :QUO op zaterdag 25 februari 2006 om 19:48:wel hard op mn bek gegaan door die pogo actie van Psykonut

Scotch Egg

toen DJ Sheen, vette Jungle, Raggacore, veel bekende tunes, maar bagger gemixt..
Ja, alleen als je heeeel goed bent en het is een heeeeele vette track mag je rewinden, muts!

toen Vex'd

Aaron Spectre! daarna breakbeat wizard Hrvatski, zwaar gefreakte breaks met lekkere bliepjes.. erg trippie.. als afsluiting Drop The Lime met zn gefreakte pop-breakcore-techno.. kortom zer geslaagde avond.
Vond het begin van Hrvatski alleen niet zo sterk

En had van DTL iets meer verwacht. Bij het optreden in NT 18/10 ging ie toch ff vetter uit z'n dak....mss moe

kortom zer geslaagde avond.
Opckrs!!

Kzou 't nie weten maar bijna hetzelfde gezien iig

laatste aanpassing
ja het was goed te doen heheh 
zaterdag in Worm was die ook goed bezig
door de politie afgezet omdat we het niet konde vinden
eindelijk me orginele cd van KFC met handtekening, met die kerel ken je echt lachen haha
in april nieuwe releases samen met Bong-Ra hoorde ik ook nog tussendoor
prspct was ook lekker
3 feesten poeh poeh was zeker top 

zaterdag in Worm was die ook goed bezig

door de politie afgezet omdat we het niet konde vinden

eindelijk me orginele cd van KFC met handtekening, met die kerel ken je echt lachen haha

in april nieuwe releases samen met Bong-Ra hoorde ik ook nog tussendoor

prspct was ook lekker

Uitspraak van 8-bit Kid™ op maandag 27 februari 2006 om 17:32:in april nieuwe releases samen met Bong-Ra hoorde ik ook nog tussendoor
op KRISS ja