Partyflock

Forumonderwerp · 847516
Ziet dr ruig uit :D

maar zo te zien is er tot nog toe niet echt animo naar..zit zelf te twijfelen tussen dit en blackout in outland die dag..daar is de industrial&terror zaal ook wel erg lekker :)
Heb het tot nu toe alleen nog uit monden horen komen van mensen waarbij het eigenlijk stiekem al zeker was dat ze dat toch wel gingen trekken zodra ze het zouden horen...kwestie van tijd...
Maar je hoort de term wel vaker de laatste tijd idd...en word ook wat meer geprogrammeerd...waarvan een deel op breakcore en jungle feesten enzo...
Maar tot nu toe zit er nog een verband tussen de persoon en muziek als je het mij vraagt...dus aan het woord hype zat ik persoonlijk nog niet echt te denken... :)
Dat is voor mij doorbreken bij het echt grote publiek (de massa) die zich er vervolgens geheel op stort...

Maar dat "the next thing" word volgens anderen al breakcore...dat kan niet he beide tegelijkertijd... ;p
Of je moet de UK meetellen natuurlijk...maar UK != NL... :)
9 van de 10 dingen die daar vandaan komen lijken heel vaak de nieuwe hype te worden (afgaande op de situatie daar) maar op 1 of andere manier breekt het hier in NL nooit echt door...het is geen boem boem boem he... :p
In de UK is het al redelijk Hype toch?

hier begint het te komen in de 'underground', half jaar geleden zag je het nergens, nu best regelmatig.

Breakcore was vorig jaar al 'the next thing' :)
UK wel ja...maar UK is niet NL vind ik qua muziekcultuur...die dingen die daar hype zijn blijken hier altijd gewoon niet aan te slaan bij het grote publiek...underground verder niet 9 van de 10 keer... :)
Enkel de "4 to the floor" dingen worden hier altijd groot...dat valt me iig gewoon op...
Daarom zal zowel breakcore alswel grime niet echt doorbreken hier...dat zit niet in ons bloed zeg maar...bij de engelsen daarentegen...
Artiest {SHOWLIST artist 17364, 50778, 33453}
Ziet er te dik uit die line-up... kan niet die avond helaas...
Jammer Mich!

tsja engeland is wat dat betreft een hype-land, dus daar is ook niks aan te voorspellen.
cultuur is daar ook heel anders... DnB is bijvoorbeeld veel meer 'bovengronds'..heel ander publiek, andere clubs enzo..
laatste aanpassing
Vooral afgeleiden van de breakbeat doen het daar dus goed idd...in NL zijn dat de 4 to the floor dingen...want vlek hollanders met hypen niet uit... :p
Vind alleen bij andere stijlen plaats dus zoals hardcore, hardstyle, trance etc.
Zodra er een 4 to the floor stijl opkomt word dat de nieuwe hype in NL...ook haast een zekere factor...
Vind persoonlijk dat het in de UK door de muziekpers wel anders (serieuzer) word bekeken overigens altijd...die vind ik van hoger niveau dan het gros nl'se muziekpers iig... :/
Hype of geen hype, tis relaxt spul !
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 14 februari 2006 om 19:30:

Uitspraak van Bling2522 op dinsdag 14 februari 2006 om 19:40:
Jammer Mich!

Ja ik zat te denken om maybe na het draaien die kant op te komen (optie zit er maybe in), maar dan ben ik pas na 3-en daar, en dan is de deur prolly al dicht :(
Uitspraak van QUID: PRO :QUO op dinsdag 14 februari 2006 om 18:09:
Dat is het zeker wel al!

Ik sprak hier trouwens over minimal...

Breakcore zal geen hype worden hier, zoals met alle stijlen zullen er wel mensen zijn die het heel intensief volgen voor een tijdje en die dan weer een ander troetelkindje vinden.
Maar we hadden het over grime... ;p
Mja, sorry.

Coole muziek, maar hoe dat zich gaat ontwikkelen sja geen idee eigenlijk...
laatste aanpassing
Uitspraak van OERWOUD_IS_TOF op dinsdag 14 februari 2006 om 22:21:
Ja ik zat te denken om maybe na het draaien die kant op te komen (optie zit er maybe in), maar dan ben ik pas na 3-en daar, en dan is de deur prolly al dicht

nee dat gaat niet werken.
Kaartje vanmiddag aangeschaft
Moet um nog halen...kan bij de frs toch bijvoorbeeld?
Postkantoor had ik em vandaan
Hoeveel?
Die servicekosten zijn daar altijd zo hoog iig...naast de kosten die er bij de frs opzitten gooien ze er daar nog eens extra op iig meestal...
Achja...moet maar... 8)
jajajajajaj jullie lullen maar een eind weg ik ga ook lekker me kaartje halen moewhahaaaaaaaaaaaaaa ;D
Ik ben dr niet bij:O
Ik krijg gastenlijst plaats voor Destroyed(tenminste als t goed is:p)
Uitspraak van justinkees op dinsdag 14 februari 2006 om 16:47:
Maar wat ik vet vind aan dubstep is dat het heel minimalistisch is, maar wel een zwaar en industrieel en gevaarlijk geluid heeft...

My thoughts..

Uitspraak van justinkees op dinsdag 14 februari 2006 om 16:47:
Draai het zelf veel met techno en electro en vind het dan een erg frisse aanvulling...

Waar haal je die platen dan?
Uitspraak van TYHARO op woensdag 15 februari 2006 om 17:39:
Achja...moet maar...

haal gewoon wel op de avond zelf... ga echt geen 2 euro 10 aan die bloedzuigers betalen alleen voor t uitprinten van dat fuckin kaartje
Zat er ook al aan te denken idd...zal niet veel verschillen van prijs denk ik ook...
Koop altijd kaartje aan de deur is al eeuwen geleden dat ik kaartje gekocht heb in vvk volgens mij...
Ben er altijd gewoon veel te lam voor om hem te halen... 8)
nou ik neem het risico niet!
GWK... meest ideale verkoopplek... en die hebben ze wel op elk station toch?
Uitspraak van Moer op woensdag 15 februari 2006 om 23:07:
Waar haal je die platen dan?

Heb wat bij Killa Kutz in A'dam vandaan, maar bij Concerto en Boudisque hebben ze meer keuze, maar moet ff wachten tot salaris weer binnen is...

:(
Goede kans dat ik er ook aanwezig ben

Ja ik ben hier wel

Uitspraak van 8-bit Kid™ op donderdag 16 februari 2006 om 17:30:
nou ik neem het risico niet!

100% zeker dat je aan de deur kan halen vrijdag..:jaja:
Ik heb zin in aankomend weekend!

2 topfeessies!!! :yes:
Kaartje is binnen hoorde ik :D
Ik zie wel wanneer ik kaartje haal...
Weet er hier iemand welke breakcore/IDM/industrial/electronica/ofzoiets gast het nummer "Apeldoorn is a beautiful place" gemaakt heeft? Was volgens mij Venetian Snares maar kan het niet terugvinden op Discogs, zeg ff...

:jaja:
Heb je hem op mp3?

Nu maak je me newsgreedy met die gekke titel..
Nee want dan wist ik iig wel van wie die is...

%-)
ik wil hem hebbe hebbe hebbe 8)
Uitspraak van justinkees op maandag 20 februari 2006 om 23:29:
Nee want dan wist ik iig wel van wie die is...

Kan toch uit een setje zijn ofzo, dat je die vocal hoort..
zo... kaartje ook weer binnen :9
Venetian Snares....Apeldoorn is a Beautiful place???

NEE, wel --> Winnipeg is a Frozen Shithole

Dat was Bertje Doperwtje.

misschien een stomme vraag
ik luister al een jaar of anderhalf naar breakcore
maar kan iemand mij vertellen wat grime precies inhoud?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 09:41:
maar kan iemand mij vertellen wat grime precies inhoud?

heeft niet heel veel met breakcore te maken (behalve dat het break-oriented is).
soort langzame DnB, met 2-step invloeden, diepe bassen, dubinvloeden enzo
maar check dubstep.blogspot.com staan wel wat sets enzo
Heb bruut zin in deze party

Uitspraak van Bling2522 op donderdag 23 februari 2006 om 12:14:
dubstep.blogspot.com

ok ben nu 2 setjes aan het downloaden
even luisteren wat ik er van vind