Betreft: | evenement: Sonic acts XI, vrijdag 24 februari 2006 om 21:30 |
Heb het tot nu toe alleen nog uit monden horen komen van mensen waarbij het eigenlijk stiekem al zeker was dat ze dat toch wel gingen trekken zodra ze het zouden horen...kwestie van tijd...
Maar je hoort de term wel vaker de laatste tijd idd...en word ook wat meer geprogrammeerd...waarvan een deel op breakcore en jungle feesten enzo...
Maar tot nu toe zit er nog een verband tussen de persoon en muziek als je het mij vraagt...dus aan het woord hype zat ik persoonlijk nog niet echt te denken...
Dat is voor mij doorbreken bij het echt grote publiek (de massa) die zich er vervolgens geheel op stort...
Maar dat "the next thing" word volgens anderen al breakcore...dat kan niet he beide tegelijkertijd...
Maar je hoort de term wel vaker de laatste tijd idd...en word ook wat meer geprogrammeerd...waarvan een deel op breakcore en jungle feesten enzo...
Maar tot nu toe zit er nog een verband tussen de persoon en muziek als je het mij vraagt...dus aan het woord hype zat ik persoonlijk nog niet echt te denken...

Dat is voor mij doorbreken bij het echt grote publiek (de massa) die zich er vervolgens geheel op stort...
Maar dat "the next thing" word volgens anderen al breakcore...dat kan niet he beide tegelijkertijd...

UK wel ja...maar UK is niet NL vind ik qua muziekcultuur...die dingen die daar hype zijn blijken hier altijd gewoon niet aan te slaan bij het grote publiek...underground verder niet 9 van de 10 keer... 
Enkel de "4 to the floor" dingen worden hier altijd groot...dat valt me iig gewoon op...
Daarom zal zowel breakcore alswel grime niet echt doorbreken hier...dat zit niet in ons bloed zeg maar...bij de engelsen daarentegen...

Enkel de "4 to the floor" dingen worden hier altijd groot...dat valt me iig gewoon op...
Daarom zal zowel breakcore alswel grime niet echt doorbreken hier...dat zit niet in ons bloed zeg maar...bij de engelsen daarentegen...
Vooral afgeleiden van de breakbeat doen het daar dus goed idd...in NL zijn dat de 4 to the floor dingen...want vlek hollanders met hypen niet uit... 
Vind alleen bij andere stijlen plaats dus zoals hardcore, hardstyle, trance etc.
Zodra er een 4 to the floor stijl opkomt word dat de nieuwe hype in NL...ook haast een zekere factor...
Vind persoonlijk dat het in de UK door de muziekpers wel anders (serieuzer) word bekeken overigens altijd...die vind ik van hoger niveau dan het gros nl'se muziekpers iig...

Vind alleen bij andere stijlen plaats dus zoals hardcore, hardstyle, trance etc.
Zodra er een 4 to the floor stijl opkomt word dat de nieuwe hype in NL...ook haast een zekere factor...
Vind persoonlijk dat het in de UK door de muziekpers wel anders (serieuzer) word bekeken overigens altijd...die vind ik van hoger niveau dan het gros nl'se muziekpers iig...

Uitspraak van QUID: PRO :QUO op dinsdag 14 februari 2006 om 18:09:Dat is het zeker wel al!
Ik sprak hier trouwens over minimal...
Breakcore zal geen hype worden hier, zoals met alle stijlen zullen er wel mensen zijn die het heel intensief volgen voor een tijdje en die dan weer een ander troetelkindje vinden.
Uitspraak van OERWOUD_IS_TOF op dinsdag 14 februari 2006 om 22:21:Ja ik zat te denken om maybe na het draaien die kant op te komen (optie zit er maybe in), maar dan ben ik pas na 3-en daar, en dan is de deur prolly al dicht
nee dat gaat niet werken.
Uitspraak van justinkees op dinsdag 14 februari 2006 om 16:47:Maar wat ik vet vind aan dubstep is dat het heel minimalistisch is, maar wel een zwaar en industrieel en gevaarlijk geluid heeft...
My thoughts..
Uitspraak van justinkees op dinsdag 14 februari 2006 om 16:47:Draai het zelf veel met techno en electro en vind het dan een erg frisse aanvulling...
Waar haal je die platen dan?
Uitspraak van 8-bit Kid™ op donderdag 16 februari 2006 om 17:30:nou ik neem het risico niet!
100% zeker dat je aan de deur kan halen vrijdag..

Uitspraak van justinkees op maandag 20 februari 2006 om 23:29:Nee want dan wist ik iig wel van wie die is...
Kan toch uit een setje zijn ofzo, dat je die vocal hoort..
Uitspraak van QUID: PRO :QUO op dinsdag 21 februari 2006 om 13:32:Apeldoorn is a Beautiful place???
Volgens mij is die van deze meneer: https://partyflock.nl/topic/848062

Of van Appie de Appelflap?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 09:41:maar kan iemand mij vertellen wat grime precies inhoud?
heeft niet heel veel met breakcore te maken (behalve dat het break-oriented is).
soort langzame DnB, met 2-step invloeden, diepe bassen, dubinvloeden enzo
maar check dubstep.blogspot.com staan wel wat sets enzo