Partyflock
 
Forumonderwerp · 717180
rottweilers zijn de mooiste honden die er bestaan ik wil als ik op me zef woon er twee hebben
 
gefeliciteerd:flower:
ja dusss????
niks niet


fluffy the best :[
ze zijn echt niet eng
whahaha gefeliciteerd jongen :P

ik wil er ook 1 maar me moedah is er bang voor :/
Heb er lekker al een! nog zonder staart mooiste beestje wat er is!
idd Am-stafford is de allermooiste! :yes:
Mijn 2 rottweilers zijn superrr:lief:
Ik ga later ook een rottweiler halen.Echt leuke honden zijn dat..
ik heb er ook 1 ....2 jaar geleden uit asiel gehaald..hij heeft lang haar..maar voor de rest is het gewoon een rottweiler.. echt super leuk (Y)
laatste aanpassing
 
kvind ze wel stoer ja.. maar ik hou nie van honden :C dus helaas :P
 
ik vind ze super mooi!!!
maar wij hebben nu een labrador omdat me ma geen rottweiler meer wou omdat de vorige was doorgefokt en vals was :S
 


Nope, Amerikaanse Bulldog is het allermooist
rottweilers zijn idd heeeel mooi (l) ik had er ook een, Nero genaamt, maar hijs pas geleden overleden... :'(
 
Ik moet zelf niets van Rottweilers hebben. Sowiezo niet van honden, maar bij herders rottweilers en dobermann blijf ik het verste uit de buurt.

'k Ben meer een poesjes-persoon :jaja:
 
hey carloz76 apc ik ben het met je eens de american bulldog is het mooist :yes:
rottweilers zijn niet alleen mooi, ze kunnen ook nog
hartstikke lief zijn
laatste aanpassing
 
kunnen


Idd, kunnen. Ben er nog niet veel tegengekomen die lief zijn. Sterker nog, van alle rottweilers die ik ooit ontmoet heb, was er maar eentje die lief was. Maar die plaste altijd van enthousiasme op de vloer als er gasten kwamen :S Voor de rest was het gewoon een Rottweiler-knuffelbeest.
wij hebben een rottweiler zijn zeer coole beesten ze is echt heel lief en heel waaks rrrrr
 
Er zaten 2 rottweilers incl. bij de huur van mn appartementje. Iedereen is bang voor hun maar ze zijn toch best wel lief....:D
mijn moeder heeft er een keer een gehad.die was echt lief .
Ik denk dat het aan hun opvoeding ligt.
ben ooit een keer gebeten door een rottweiler.. en toen redelijk goed te grazen genomen :O

Geef eerlijk toe.. ben niet snel bang.. maar als ik een rottweiler aan zie komen lopen.. dan steek ik gewoon over :P geen confrontatie zoeken ;)
De mensen die bang zijn voor rottweilers mogen best is een keer bij mij op bezoek en dan ben je van je angst af... Die van mij zal zelfs nog gaan spelen met een inbreker :S
laatste aanpassing
 
geweldige honden!!!

ik wil ook 1!!!!!!!!
 
op mn werk hebben ze ook een rottweiler en het is echt een tof beest. het is een hele brute maar tegelijkertyd is het ook weer een mietje en een lief beest.En een dom beesie,lache mann.
Ben het met de topic-opener eens.
Ik had ook 13 jaar lang een Rottweiler. Quinta heette ze. Heel pittig beest moet ik zeggen! Voor mij en mijn familie was ze echt zuperlief en betrouwbaar, maar voor vreemden..........niet echt!!! Maar ja, het zijn nou eenmaal goede waakhonden he! Ik mis haar wel!! Ze is 13 jaar geworden en toen hebben we haar moeten laten inslapen..
En we hebben toendertijd een Jack Russle erbij genomen..hahahha heeeel anders natuurlijk, maar ook een hondje met pit hoor!!! Kan hem niet meer missen!!! Kleine doerak!!
 
Rottweilers en Jack Russles zijn leuke combinaties. Ziet er wel komisch uit.
Zeker ja! Maar die kleine was vanaf dag 1 dat ie bij ons in huis kwam gelijk de baas!!! Mijn rottweiler sliep op de koude grond en die kleine sliep met zijn kleine lijfje in die grote hondemand hahahaha, jaja, hij had gelijk de touwtjes in handen!! Maar toch mochten ze elkaar erg graag gelukkig!!!!!
kruising honden zijn leukste vind ik.

Liefste herder cross
 
vind rotweilers ook wel mooi....... maar vind me witte herder nog net ietsie mooier ;-p

smaken verschille gelukkig he! hoop dat je groot huis vind als je 2 rotweilers wilt! anders ist wel zielig he hehe
jaaaaaaaaaaaa ook mijn lievelingshonden

onze bono ken je bezichtigen bij mijn pers instellingen

ach en iedereen heeft een andere smaak toch???
 

mijn schatje :yes:
rottweilers zijn de mooiste honden die er bestaan ik wil als ik op me zef woon er twee hebben


Goh das toevallig dat wil ik ook!
Ik vind het zulke mooie honden ze stralen zo veel kracht uit ben er helemaal weg van:D
 
ROTtweilers
wie weet of het kan dat er af en toe een rotweiler met lang haar geboren word??
Nee Rottweilers zijn echt supersupervet! :jaja:
 
De Dogo's zijn de mooiste en vooral de

:respect: DOGO ARGENTINO :respect:
laatste aanpassing
 
dus mensen vinden een rottweiler met gecoupeerde staart mooi!!! ben alleen maar blij dat het nu verboden is, het is zo pijnlijk!!!
 
D'r gaat niks boven een Dobermann, tikje zenuwachtig maar wel erg levendige honden. Staart wel gecoupeerd want een Dober met staart is dus echt niks, is ook niet pijnlijk want ze worden er vrij direct afgehaald na geboorte....
 
Neuh, Rottweiler is mooier :yes:. Die van ons heeft hetzelfde karakter als lindy-pin. Tegen bekenden onwijs enthousiast maar tegen vreemden waaks.
Hij denkt dat ie een schoothondje is, zo enthousiast. Komt ook het liefst bij je op schoot liggen :D
 
Mama Dushi Dor


dat is niets unieks hoor dat doen wel meer honden

maar een rottweiler is toch geen hond, kom op zeg
 
nou mijn rottie is een lieve schat van een beest en lief voor andere mensen maar tegen zwarte heeft hij een hekel aan...
en hij is ook net een schoothond kruipt met ze volle gewicht zo boven op je:D
en rottweilers zijn hele lieve beesten het is gewoon hoe jij!! je hond opvoed en t ligt NIET!! aan de hond zelf:no:
en ik vind rottweilers mooie honden en straks nemen we nog een stafford bij dat vind ik ook mooie honden

dit is mijn lieve schat van een rottweiler(L)



 
*10* 31 oktober 2004 16:15
De mensen die bang zijn voor rottweilers mogen best is een keer bij mij op bezoek en dan ben je van je angst af... Die van mij zal zelfs nog gaan spelen met een inbreker


nou daar zou ik je niet ingaan vergissen hoor onze hond is ook zo'n doetje,maar als een inbreker binnen komt die vreet hij op...
ik dacht mijn hond doet geen vlieg kwaad is toch zo'n mietje nou niet dus.....
Vergis je er niet in hoor!!;)
he he eindelijk foto op mijn profiel van mijn kruising
Doberman Pincher
engelse bulldog:respect: