Slapen kan ik altijd en overal !!! Dus na een feest, hoe knijters ook, duik ik me bedje in en word ik pas na twaalf uur heerlijk diep te hebben geslapen wakker en voel me plus en in staat om weer te gaan knallen !!
nooit een probleem mee heb het zelfs wel is gehad na 4 pillen op een feest thuis nog ff gezellie een halfje doen en dan kneiterhard in slaap vallen hehehehe greetz
als mijn vriend en ik thuiskomen van een feest gaan we altijd eerst nog ff wat koffie drinken en een blowtje roken dan gaan we proberen om te slapen.....lukt meestal niet dus na 2 uur in bed te liggen woelen gaan we eruit en gaan we een heeeel stuk lopen met de honden ( ongeveer 2 uur )
dan komen we thuis ( en zijn we dus wel moe ) en dan gaan we lekker op de bank tegen elkaar aanliggen slapen. dan worden we rond een uur of 15.00 weer wakker en dan doen we de hele dag gewoon lekker rustig aan. heeeeeeeeerlijk die dag na een feest!! groetjes Q girl
dan komen we thuis ( en zijn we dus wel moe ) en dan gaan we lekker op de bank tegen elkaar aanliggen slapen. dan worden we rond een uur of 15.00 weer wakker en dan doen we de hele dag gewoon lekker rustig aan. heeeeeeeeerlijk die dag na een feest!!
Ikzelf heb slaapillen voor als ik niet kan slapen (heb nogal last van slapeloosheid, en dan neem ik bijv.doordeweeks melatonine, maar dat werkt alleen niet als je drugs op hebt).. TIP:
Slaapillen zoals bijv. Milovan die je in Nederland alleen op recept kunt krijgen, kun je in Spanje gewoon in de apotheek kopen!!
Dus mocht je naar Spanje gaan, zou ik gelijk een heel dozijn inslaan..
Verder kun je ze ook bestellen op internet:
www.pharma24.net
Betaling per creditcard of per overschrijving (heb je alleen buitenlandse overschrijvingskaarten nodig)
Op deze site kun je overigens werkelijk ALLES bestellen, van hormoonkuurtjes tot prozac!! Maar ik wil jullie niet op gekke ideeen brengen natuurlijk!!! 
Slaapillen zoals bijv. Milovan die je in Nederland alleen op recept kunt krijgen, kun je in Spanje gewoon in de apotheek kopen!!
Dus mocht je naar Spanje gaan, zou ik gelijk een heel dozijn inslaan..

Verder kun je ze ook bestellen op internet:
www.pharma24.net
Betaling per creditcard of per overschrijving (heb je alleen buitenlandse overschrijvingskaarten nodig)
Op deze site kun je overigens werkelijk ALLES bestellen, van hormoonkuurtjes tot prozac!!

(permanent verbannen)
Nah gewoon doorgaan!!! En de hele dag door gewoon gebruiken en lekker blowen, en dan zondagavond nog 1 laatste blowtje en dan slaap ik heerlijk een uurtje of 5-6. Dan nog een uurtje of 1-2 in mun bed liggen spacen, dan gaat mun wekker om 0600 en dan 's avons ga je er wat eerder in en slaap je pas echt lekker lang!