Partyflock

wie slaapt er gemakelijk met drugs op en wie slaat er helemaal niet

vroeger kon ik wel slaapen met pillen op maar ik doe nu geen oog meer dicht of ik moet helemaal waus zijn maar dan slaap ik niet maar ik ben dan tebedonderd om me ogen open te doen en te beweegen
slaap prima, tenzij ik nog steeds hard ga, of ging moet ik eitenlijk zeggen, jaja ben nog steeds gestopt :P
slapen gaat heel makkelijk bij mij.
al hoewel ik altijd wel even moet liggen en me hartslag naar beneden moet brengen :)

maar gaat best

makkelijk hoor geen probleem dat slapen
kan het overal en wanneer je maar zegt!!!
snurkkkkk zzzzzzzzz.....

Ik kan echt niet slapen dan!
slapen gaat erg moeilijk ga meestal aardig wat blowtjes roken op zo'n zondag avond om maar moe te worden maar meestal lig ik de zondagavond pas rond een uur of 1 in bed :frusty:
Slapen lukt bijna altijd. meestal een uurtje of 4-5. tenzij ik veel procenten op heb en veel :bounce: heb, dan kan ik ook 8-9 uur slapen.
ik slaap wel Koel hoor, gewoon eerst 3uur liggen niksen en daarna als een Blok in slaap vallen

Het lukt mij prima, als ik wil....deed het vroeger altijd...
Maar alleen laatste half jaar doe ik het niet meer omdat iedereen met mij mee naar huis gaat om nog vager te worden :vaag: en door te gaan.....:D
slapen gaat ook meestal, zelfs met pep, voorwaarde is wel wat jointjes, en mezelf flink vermoeien door of de lange reis naar huis, of lang bij vrienden te blijven hangen. Meestal stort ik tussen 10 en 12 compleet in, ga dan heerlijk diep slapen, en ontwaak in een vette roes een uur of 4 later.

als ik helemaal gaar ben kan het wel eens zijn dat ik inslaap val maar dab moet ik zeker wel zo hard hebben staan te stampen dat ik niet meer op me voeten kan blijven staan

Artiest Troyan
hehehe slapen lukt wel na de benodigde wiet !
Als ik naar de klote ben dan val ik gelijk in slaap....

als ik nog mongool ben dan lukt het echt niet!!
je moet gewoon je hoeveelheid aanpassen. als jij wilt slapen dan neem je gewoon niet zoveel. en anders hoort het er gewoon bij. dan ga je nog gezellig even zitten en rook je een dikke stick!
Met pillen moet je kunnen slapen.
Met slapen geen problemen hoor. Maar ik ga ervoor doesjen en das soms foute boel *tintel tintel*
:d:d:d:d

nou eward....zaterdag was het dus niet zo fijn...lag nootse te trippen in me nest...ik werd godse bang...ik hou er dus echt niet van om te gaan pitten als ik raaten op het
Slape..........pffffffffffff EITJE, vraag maar aan MARCEL MARCEL alias Zweetbass, die al vaak vandie leuke foto's heeft genome, kheb ut hier al eerder gelezen, overal en maakt niej uit wanneer!! zzzzzzzzz hehehe
meestal lukt het wel, maar op innercity 2001 had ik om kwart over 5 nog een ptje op , dus toen ging ik in de trein nog hard, toen duurde het effe voordat ik eindelijk sliep aangekomen,
maar ja, verder niet echt problemen mee..

beeqi beest man ik slaap ook nooit maare die smailys zijn wel knetter he ik krijg donderdag weer anderen moeten ook wel vet zijn want daar zat veel mdma in dan ga je wel niet zo hard maar voel je je wel lekker
Ik slaap meestal niet gelijk... Maar als ik op tijd stop met slikken dan lukt t meestal na een uurtje wel.... soms ook helemaal niet... ligt maar net aan welke ik heb!
eey beeqy die smiley`s waren echt gaar man zaterdag die gaan zekerweten niet mee naar shockers ik neem gewoon speed en pillen dat werkte op House Qlassics ook

ik hoef ze niet op shockers nee...das drama...lig je te trippen op de grond....ik moet gewoon weer lipjes..die bin best :):)

uh ik slaap meestal heel gemakkelijk in
maar ik merk wel dat ik bijvoorbeeld niet eerst een avondje flink moet dansen (dan ga ik over de slaap fase heen)

die zit bij mij tussen 24:00 en 8:00 dat maakt het wel makkelijker om 24 uur of 32 uur door te gaan

voor als ik met de bus mee ga dan ga ik fijn twee avonden er voor flink stappen dan kan ik zelfs slapen in de bus :) /trein tegen iemand aan :P
Ik had op Qlimax "mitsubishi's" Werd er niet knetterleip van maar had wel superveel energie :d:d:d

mark jij weet niet wat goeie pilen zijn de smaylys gaan best wel je wordt er wel waus van

je gaat er alleen van spacen daar houd ik niet van

als k wat op heb kan k ech wel niet slapen hoor
:( maarjah

van de pep ken ik dus egnie slape :S
Ik ga eerst altijd heel erg woelen. Dan val ik 5 minuten in slaap en dan blijf ik me 10 minuten blindstaren op de klok. Dan val ik weer 5 minuten in slaap. Dan blijf ik een half uur niksen. Dan val ik goed in slaap en krijg ik elke keer dezelfde droom.

En zo gaat het altijd :s
Ik ben altijd redelijk laat thuis na een feest. Ik woon namelijk in Enschede en dan moet je iig wachten op de eerste trein. Tel daar nog eens de reistijd bij op en je zit op minimaal 09:00 ´s ochtends voor je uberhaupt thuis bent.

Meestal ben ik dan zo verrot dat ik voor dood neerplof op mijn bed en mij niet meer beweeg tot een uur of 3 ´s middags. Ik ben dan echt niet meer in staat om ook maar een arm omhoog te doen. In die periode slaap ik een beetje en lig ik een deel wakker. Echt diep slaap ik dan nooit. Het maakt me dan verder niet uit of ik wakker ben of niet. Zolang ik me maar niet hoef te bewegen.
Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad!! Als ik wakker wil blijven kan ik dat, maar als ik wil slapen kan ik dat ook
Ik lig nog eerder wakker van een blikje red bull teveel, dan van een pil teveel.
ik ga altijd zondag's nog door, alleen ik slik dan meestal niets meer, duz dan gaat het slapen zondag avond in de trein al een beetje beginnen, en als ik eenmaal aan me bed denk met die lekker deken en me kussen
oE oE .. dan val ik als ik in bed lig echt wel in slaap :Z
Ik wil na een feest eigenlijk nooit slapen. Ik wil ten eerste al niet dat het feest eindigt, maar als ik dan ga slapen, is het gewoon echt het einde van het feest, van de avond. ik wil het liefste gewoon doorgaan!
Jammer genoeg heb ik tot nu toe vriendinnen gehad die gelijk wilde gaan slapen. lekker saai.
Maar nu heb ik poekie, en sammy en iedereen!! En die gaan wel door hoor!!
love you all!!!
Ik kan na een feest met drugs echt neit slapen

En als ik zonder drugs ga, heb ik tegenwoordig alleen eht probleem dat ik rond een uurtje of 12 dood moe word (maar dan kan ik niet slapen) en ik had afgelopen weekend dat ik in de trein naar huis niet meer kon slapen

Nuchter feesten rules :) Maar de meesten zijn der te zwak voor ;););)
Ik wil altijd andere dingen doen dan slapen als ik thuiskom. :k

s l a p e n

je hebt willen en krijgen heatwave:P:P

Het is mij nog nooit goed gelukt maakt niet uit hoeveel joints ik heb gerookt. Als ik thuis zit is het echt kut want dan hoor je ineens 'eten' en daar heb ik dus echt geen zin in daarom altijd nog een dag bij vrienden zitten lekker joints roken en bier drinken.
nah kheb altijd sown moment dak opeens beetje op instorte sta
mah ask dat moment wakkerblijf dan kenk helemaal nie meer slape en wor t meestal pas zondagnacht
meestal ga ik nie slapen, want das gewoonzonde van me dag, lig je om 9.00 in je nest wor je pas om 18.00 wakker en dan was dat de zondag, neej ik gaat gwoon door !!

nou en
Tja, ligt aan de drugs he %-)

Met wat GHB achter de kiezen slaap ik iig heerlijk :-)
Ik val meestal wel gelijk in gelijk in slaap, maar heel licht en onrustig met heftige dromen. En ik ben eik altijd na 2/3 uur weer wakker. Ik zal nooit tot 3 uur s middags slapen ofzo.

Maar nu ik de laatste 2e weken nuchter ben gegaan, kan ik dus niet gelijk slapen als ik thuiskom %-) en als ik dan eindelijk in slaap val ben ik nog na 2 uur wakker.

ahhhhhhhhhhh help ik kan juist niet slapen, ik denk dat ik ghb maar eens moet proberen schijn je heerlijk op te kunnen slapen hmmmmmmmmmmmmmmmmm. ach laat ook maar dan sla ik toch een nachie over.
Hangt ervanaf wat voor dope ik heb gebruikt..
ik slaap wel maar niet lang een uurtje of 3 en ik ben weer helemaal wakker en kan dan echt niet meer slapen maar ik voel me dan ook niet moe dus wat boeid mij dat:P

maakt nie uit hoeveel drugs ik ook naar binnen heb getieft slapen kan ik altijd zodra ik me ogen dicht doe om de binnenkant van mijn oogleden te bekijken dan slaap ik na 5 minuten al :)

ik ben nu kapot

eerst een tijdje trippen en dan hopen dat als je je ogen dichtdoet je uiteindelijk niet weer een trip raakt maar in slaap valt....