Partyflock

Forumonderwerp · 974140

Artiest Endemic
Hoi gast,

Vrijdag 19 oktober is het zover. Het nieuwe concept van Destination underground zal worden gelanceerd, wederom in de Underground in Lelystad. 8 DJ's, 5 uur... máár uiteindelijk 1 winnaar!

Ben jij DJ, draai je minstens 1 jaar en maximaal 3 jaar, ben je tussen de 16 en 24 jaar? Weet jij zeker dat je het aandurft om tegen zeven anderen te strijden om uiteindelijk de naam als 'Unknown talent 2007' te bemachtigen? Meld je dan nu aan op www.destinationunderground.nl/battle/

Jury?
De jury zal voor de eerste keer bestaan uit Dazeac, een gast organisator en een gast DJ. De gast DJ zal de Battle afsluiten met een optreden! Wie de gast DJ wordt gaan we niet verklappen, zorg dat je er bent!!

Prijzen?
Allereerst ontvangen de 1e, 2e en 3e winnaars een gave bokaal waarop staat "Unknown DJ Talent 2007".
Ook zal je gaan draaien bij de grotere feesten van Destination Underground in Lelystad en bij een feest van een andere organisatie.
Ook zullen alle 3 winnaars te gast zijn in het radio programma Underground Society op Radio Lelystad.

De kandidaten krijgen per post en telefoon uitslag. De uitslag wordt op 17 oktober bekend gemaakt! Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. Persoonlijke informatie die je ons verschaft wordt altijd vertrouwelijk behandeld. Je gegevens zoals je adresgegevens, e-mailadres en telefoonnummer worden niet aan derden verstrekt.
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 27900, 47423}
Uitspraak van Pesomat :beer: op dinsdag 9 oktober 2007 om 22:17:
k heb meegemaakt dat ik mijn setje onder andermans dj-naam zag staan

Mwa, opzich wel een eer toch? ;)
Artiest {SHOWLIST artist 23348, 26748}
Haha ja dat is waar
En ja......daarom dus geen demo's opsturen... ze belanden dan waarschijnlijk tog in het "Ronde Archief"..... en dat is zonde van de moeite die er in gestoken is.

De Jury wordt pas een dag er voor bekent gemaakt en 2 dagen ervoor wordt bekent gemaakt wie er daadwerkelijk gaan meedoen dus wel die Vrijdag vrij houden........ maar ik ga hier nog op terug komen.

wat ik wel jammer vind is dat er geen vrouwlijke DJ's zich hebben aangemeld..... Of zouden zij het niet durfen....... tegen de Mannen...???
laatste aanpassing
Oja..... ff nog wat info..... alvast voor uit

er gaat nog een Contest komen.... en daar zullen we rekening houden met wie er deze editie draait.....
Wie ken er rekenen van Jullie.....

we hebben 5 uur 8 DJ's die ieder een half uur draaien.

wat blijft er dan over........;)
Oja....... voor dat ik het vergeet...... het geheel wordt door Radio lelystad Live uitgezonden..... dus mocht er iemand niet kunnen komen..... ivm... iets... kun je altijd via Ether Kabel of Internet mee luisteren...;)

www.radiolelystad.nl

Radio NL dat is de shit.
vind je?
Ik vind dit wel dope :D jammer dat ze geen demo's luisteren anders was ik zeker weten wel geselecteerd :D maar hoop dat ze op basis van me profiel mij deruit pikken
Artiest {SHOWLIST artist 27375, 62069}
Uitspraak van :bounce:Exklusiv:bounce: op vrijdag 12 oktober 2007 om 13:31:
jammer dat ze geen demo's luisteren anders was ik zeker weten wel geselecteerd

jij bent zelfverzekerd :D

Ik vind het belangrijker wat iemand draait, dan hoe hij draait. Je gaat er toch wel vanuit dat degene die een demo maakt, een beetje kan mixen.

Uitspraak van RE1N!ER op vrijdag 12 oktober 2007 om 16:42:
Ik vind het belangrijker wat iemand draait, dan hoe hij draait.

Het is ook idd belangerijk wat hij draait en hoe zijn techniek is maar het zijn dj's (die wij selecteren) die net om de hoek komen kijken dus weten wij als geen ander dat we geen pro's krijgen ;)
Uitspraak van :bounce:Exklusiv:bounce: op vrijdag 12 oktober 2007 om 13:31:
Ik vind dit wel dope jammer dat ze geen demo's luisteren anders was ik zeker weten wel geselecteerd maar hoop dat ze op basis van me profiel mij deruit pikken

haha erg zelfverzekerd idd dat kan goed zijn... maar ookweer niet:P
hahaha t was meer als geintje maar k ben zelfverzekerd genoeg :D anders zou ik mezelf ook nie opgeven als je niet zeker van jezelf bent dan sta je op zo'n contest maar een potje te kutten... en dat zal niemand waarderen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:44:
Het is ook idd belangerijk wat hij draait en hoe zijn techniek is maar het zijn dj's (die wij selecteren) die net om de hoek komen kijken dus weten wij als geen ander dat we geen pro's krijgen

Vanaf hoeveel feesten waar je gedraaid hebt, ben je pro dan?

Uitspraak van Dakloos op maandag 15 oktober 2007 om 15:04:
Vanaf hoeveel feesten waar je gedraaid hebt, ben je pro dan?

Met alle respect maar vind dit een beetje een rare vraag welke ik niet ga beantwoorden..
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 oktober 2007 om 23:43:
Met alle respect maar vind dit een beetje een rare vraag welke ik niet ga beantwoorden..

Oke, dan vraag ik het anders b)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:44:
dus weten wij als geen ander dat we geen pro's krijgen

Wanneer kom je net om de hoekkijken? ;)
is dat een serieuze vraag... denk dat je die zelf wel ken beantwoorden.
Gewoon gezond verstand gebruiken :)

Niet ingaan op onzin, dat gebeurt al genoeg op partflock ;)
Haha, sorry (F)
Werkzaam bij Saw Blade Records
Artiest {SHOWLIST artist 53730, 96470, 92462, 32852, 30416, 98446}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 22:55:
De uitslag wordt op 17 oktober bekend gemaakt!

Hoe laat gebeurt dit? Ik moet namelijk van 07:30 t/m 18:30 werken. E-mail is geen probleem, ma gebeld worden wel.

Uitspraak van Black Death op dinsdag 16 oktober 2007 om 23:00:
Hoe laat gebeurt dit? Ik moet namelijk van 07:30 t/m 18:30 werken. E-mail is geen probleem, ma gebeld worden wel.

gewoon je gsmnr op geven ;) dat is toch geen probleem..

ben beniewd naar de uitslag :D
17 nov is voor 23.59 s avonds ;)

benieuwd naar wie er allemaal komen.
We gaan het vanavond bekent maken wie er allemaal komen, inmiddels hebben wij een selectie gemaakt.....

hoe de selectie is gedaan...??

nou heel simpel..... we hebben alle namen in een bakkie gedaan... en daar 8 namem uit getrokken.....

Mocht je der nu niet bij zitten in Februari 2008 doen we nog een

" Destination Underground Battle Of The Unknown "
laatste aanpassing
We wachten in spanning af...:jaja:
t is nu 18/11 :) waar staat de line-up?

Uitspraak van :bounce:Exklusiv:bounce: op donderdag 18 oktober 2007 om 11:12:
Ze zijn de lootjes kwijtgeraakt cker

:lol:

waiting... :honger: waiting.. :honger:

De line-up is bekend. Hou de agenda in de gaten, daar komen ze te staan.
hopelijk verivieerd (schrijf ik dat goed?) PF het een beetje snel

het gaat niet echt snel iig... heb het een aantal uur geleden al gemeld.. zou mooi geweest zijn als ik het zelf kon aanpassen..
beetje nadeel van partyflock jah, door de weeks gaan aanpassingen niet bijster snel. Ben benieuwd wie er allemaal draaien.

De Lineup is als volgt;

Demolition, Kid Suicide, Creation X, Northern Radical, Franky, Splitt 2nd, Adline en Miss Sieca..

Tot vanavond ;)