Partyflock

Forumonderwerp · 966577

Met ingang van 2007 is MIC een nieuw project gestart: promotie van MIC en DJ talenten middels officiële livesets.
Wat is de bedoeling?

Wekelijks komt er een set uit.
Lengte & Kwaliteit: +/- 80 min, 192 kbps mp3
Per set kan de stijl verschillen: Met ingang van 2007 is MIC een nieuw project gestart: promotie van MIC en DJ talenten middels officiële livesets.
Wat is de bedoeling?

Wekelijks komt er een set uit.
Lengte & Kwaliteit: +/- 80 min, 192 kbps mp3
Per set kan de stijl verschillen: hardstyle, hardcore, trance, progressive, house, club, etc.(HET LIEFSTE GEEN HARDSTYLE, DIE HEBBEN WE AL HEEL VEEL)
De set zal hier en op de livesets pagina te downloaden zijn en eventueel op de index pagina een aankondiging krijgen met informatie over de betreffende DJ ter promotie!
Kandidaten

Voor de opnames van de livesets zijn we opzoek naar DJ talenten die bewezen hebben de benodigde skills in huis te hebben, maar nog opzoek zijn naar meer bekendheid. Ben je zelf zo'n DJ of ken je iemand die voor een MIC Liveset in aanmerking zou kunnen komen? Neem dan contact met ons mits:
Je met hardware draait! Niet alleen met software dus.
Je serieuze ambities hebt! Als je een thuis DJ bent en wilt blijven, heb je ook geen promotie nodig!
De set zal hier en op de livesets pagina te downloaden zijn en eventueel op de index pagina een aankondiging krijgen met informatie over de betreffende DJ ter promotie!
Kandidaten

Voor de opnames van de livesets zijn we opzoek naar DJ talenten die bewezen hebben de benodigde skills in huis te hebben, maar nog opzoek zijn naar meer bekendheid. Ben je zelf zo'n DJ of ken je iemand die voor een MIC Liveset in aanmerking zou kunnen komen? Neem dan contact met ons mits:
Je met hardware draait! Niet alleen met software dus.
Je serieuze ambities hebt! Als je een thuis DJ bent en wilt blijven, heb je ook geen promotie nodig!

Demosets
DJ's melden zich dus bij mij aan via de helpdesk (contact), of komen via andere wegen bij ons terecht. Vervolgens kunnen we de dj de mogelijkheid geven om een demoset te laten beoordelen, dat kan dus in deze sectie.

Beoordelen
We gaan geen moeilijke standaard opstellen voor het beoordelen van de demoset. Geef respectvol je mening over de set en geef aan of je de DJ goed genoeg vind voor een MIC Liveset. Onderbouw dit met opbouwende kritiek.

Baat bij kwaliteit
Elke DJ die een MIC set mag mixen heeft baat bij de kwaliteit van alle MIC Sets. Het moet immers wel aantrekkelijk blijven om een MIC Set te mogen mixen. Dit verklaart waarom we niet zomaar iedereen een MIC Set laten mixen.

Doelen
1. Promotie van Music In Control
2. Promotie van DJ Talenten
3. Goede DJ's aan Music In Control binden voor meer bekendheid van beide partijen. Voorbeelden van DJ's die inmiddels aan MIC gebonden zijn: DJ Feliks Stevens, Bizarre R, DJ Pessa, Crazydog, XiJaro. Deze DJ's leveren op afgesproken tijden livesets aan.

Voor meer info: www.musicincontrol.nl

Heb je vragen of lijkt je dit wel wat...:)
Stuur f een mailtje (K)
manoukdaniels@musicincontrol.nl :P
laatste aanpassing

Artiest Hungry
Begrijp ik het goed dat je (na selectie) bij jullie in de studio een set komt opnemen en dat deze dan weer op internet gepost wordt?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 09:18:
Begrijp ik het goed dat je (na selectie) bij jullie in de studio een set komt opnemen en dat deze dan weer op internet gepost wordt?

Nee, wij(van music in control) promoten jouw als dj, en je kunt zelf thuis setjes opnemen. Die verspreiden wij dan weer over het internet. En als je door de selectie komt, kun je mic dj worden. Dit houd in dat ze via het music in control bookingskantoor (http://bookings.musicincontrol.nl/) jou kunnen boeken.
En die set moet per se 192 kbps?

Promotie is altijd welkom! Demo (minimal) komt er aan..
laatste aanpassing

Uitspraak van Roelio op donderdag 16 augustus 2007 om 18:35:
En die set moet per se 192 kbps?

Daar gaat wel de voorkeur naar uit!
Wat is de minimum lengte? Heb namelijk nog een nieuwe van 65 min liggen...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 23:23:
Per set kan de stijl verschillen: hardstyle, hardcore, trance, progressive, house, club, etc.

dus speedcore mag ook?

Goeie shit. Zal effe wat sturen dan.
Artiest Exir
Klinkt goed!
als je MIC DJ bent, moet je dan ook wekelijks een mix maken of is dat maar eenmalig ter promotie?

Uitspraak van Roelio op donderdag 16 augustus 2007 om 23:07:
Wat is de minimum lengte? Heb namelijk nog een nieuwe van 65 min liggen...

De lengte maakt opzich niet uit. Als wij maar kunnen horen wat jij allemaal in huis hebt...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 08:01:
dus speedcore mag ook?

Ja, als dat jou styl is...

Uitspraak van Dj Exir op vrijdag 17 augustus 2007 om 10:52:
als je MIC DJ bent, moet je dan ook wekelijks een mix maken of is dat maar eenmalig ter promotie?

Als je uitgekozen wordt tot mic dj, hoef je niet iedere week een mix te maken, maar dan spreken wij met jou af wanneer je mixen maakt. Als je eenmalig een mix wil maken mag ook. Als je er bijvoorbeeld 2 wil maken, kan ook. Wij spreken in overleg met jouw af wanneer jij een mix maakt
"Lengte & Kwaliteit: +/- 80 min, 192 kbps mp3"

Dit is niet meer zo'n vereiste, na intern overleg is besloten dat 128kb/s sowieso wel voldoende is om een set te beoordelen, 60 minuten is ook wel voldoende trouwens. Aanmelden kan altijd, wat je style ook is, al hebben we zoals eerder genoemd een overschot aan hardstyle setjes op dit moment.

We proberen zo snel mogelijk alle setjes te beoordelen en contact met je op te nemen. Echter door de vakantieperiode en de vele aanmeldingen op dit moment kan dit even duren, maar je krijgt altijd een reactie!
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
je heb mail.
mail is verstuurd :)

Alle mailtjes zijn beantwoord :)

Netjes. Ik ga er nog effe achteraan.
Artiest DJ-X
:roflol: Music In Control .nl?

:lol: whahahah.. flikker toch op met die zielige kutsite :looser:

je krijgt er stank voor dank!

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2007 om 09:22:
Netjes. Ik ga er nog effe achteraan.

waar 8eraan:P
Uitspraak van DJ-X op maandag 20 augustus 2007 om 20:12:
Music In Control .nl?

whahahah.. flikker toch op met die zielige kutsite

:looser:

Mn mailtje met de demo is verstuurd :)

Achter die Bio en tracklist :P

Uitspraak van DJ-X op maandag 20 augustus 2007 om 20:12:

vertel...

Mail met demo ook verzonden!

Artiest {SHOWLIST artist 63310, 40419, 41585}
heej,

ben erg benieuwd of er al mensen zijn die wat gehoord hebben.
hiermee bedoel ik of zei het wel of niet geworden zijn.

ciao(Y)
laatste aanpassing

We hebben er wel een paar, waar er nog een paar naar moeten kijken.
Maar jullie horen binnekort van ons...

okej, das fijn om te horen, zit met smart te wachten op antwoord ;)
Hoe vaak zijn die DJ's die bij MIC draaien al geboekt?
Artiest {SHOWLIST artist 66862, 58087}
Mail verstuurd.. voor andere setjes kun je ook mijn persoonlijke tekst checken

wanneer sluit deze contest eigenlijk, en wanneer wordt de winnaar of winnaars bekend gemaakt?
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 september 2007 om 14:07:
wanneer sluit deze contest eigenlijk, en wanneer wordt de winnaar of winnaars bekend gemaakt?

Dit is geen contest. Je kan in aanmerking komen voor een exclusieve liveset op MIC, en als je set goed bevalt een wekelijkse set, of als resident :)

ps. sorry dat de meeste mensen nog geen antwoord terug hebben, we hebben erg veel reacties gekregen en willen elke set toch eerlijk beoordelen. Hier zit wat tijd in uiteraard :)
laatste aanpassing

Uitspraak van Ronald || Music In Control.nl op zondag 2 september 2007 om 23:09:
Dit is geen contest. Je kan in aanmerking komen voor een exclusieve liveset op MIC, en als je set goed bevalt een wekelijkse set, of als resident

dit wist ik al :), maar om het makkelijk te maken noemde ik het even contest. er is dus geen sluitingsdatum?
Artiest Blanda
No response.......

DJANDROBBIE dj van LLoret de mar en Nederlandse feestjes,
kijk op http://deejayrobbie.googlepages.com/
Uitspraak van DJ-X op woensdag 5 september 2007 om 19:43:
WHAHAHA zie je wel

nog steeds zijn het een stelletje oplichters daar

Aandacht tekort ofzo? Ga ff lekker anders je debiele opmerkingen verkondigen.

momenteel worden geen nieuwe DJ's vanwege het overweldige voorgaande succes dat de toestroom te groot is geworden om te verwerken. De Dj's die hun setje al ingezonden hebben worden allemaal behandeld en jullie horen zo gauw mogelijk weer van ons.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 22:42:
momenteel worden geen nieuwe DJ's vanwege het overweldige voorgaande succes dat de toestroom te groot is geworden om te verwerken. De Dj's die hun setje al ingezonden hebben worden allemaal behandeld en jullie horen zo gauw mogelijk weer van ons.

oke das nice, suc6 (Y)
Moet nog steeds die nieuwe set opnemen :P Alleen heb ff andere shit aan mn hoofd.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 13:36:
We hebben er wel een paar, waar er nog een paar naar moeten kijken.
Maar jullie horen binnekort van ons...

al enig idee wanneer er een "winnaar" bekend gemaakt wordt. tis namelijk al bijna 2 weken geleden :)
Er is niet 1 winnaar, maar er worden er veel meer dan 1 doorgelaten om een MIC set te maken :) We zijn nu zo'n beetje over de helft van het beoordelen, iemand die ons wil helpen met het beoordelen van setjes, moet mij maar even PM-en. We hebben veel mensen met full-time banen, waardoor we weinig tijd hebben en waardoor het dus langer duurt dan gepland.
Werkzaam bij LoudnProud Events
Artiest {SHOWLIST artist 40734, 56691, 52905, 56866}
mail verstuurdt
laatste aanpassing
Artiest Maros
mailtje komt eraan even een nieuwe setje maken komt goei!!!

is er al wat bekend?
laatste aanpassing
is me nieuwe mix al gechecked ofniet?

Tis druk druk bij het beoordelen van de sets :D

@ Guido, nee volges mij nog niet :$ k zal um straks f sjekke :D

Artiest Proxiron
van mij al wat gecheckt? ik krijg maar geen reactie op me pb's....

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 14:23:
Tis druk druk bij het beoordelen van de sets

Hoeveel tijd hebben jullie nog nodig denk je?
zag namelijk dat er wel al een nieuwe resident was.
En kunnen jullie misschien niet anders beter per style oordelen, en wat bekend is al bekend maken.

greetz roy
laatste aanpassing

Heej is er nog niets bekend?

groeten Roy