Partyflock
 
Forumonderwerp · 931801

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Op vrijdag 27 april zal Diablo Entertainment, op verzoek van DJ Mainframe, met haar welbekende concept Evil Dreams wederom een birthday-party neerzetten waar nog lang over gesproken zal worden.

http://partyflock.nl/party/85821



Lijkt me een perfecte start van het Koninginnedag weekend :bounce:
 
Artiest {SHOWLIST artist 3317, 79053}
Ik wil jullie niet bang maken maar Gitano onthoudt gezien zijn leeftijd nogal veel...
het word dus aangeraden zwemvesten meetenemen ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 20:09:
Gitano onthoudt gezien zijn leeftijd nogal veel...

En anders helpt de techniek mij wel...foto's opgeslagen, vergroot en op de "Wanted by Gitano" lijst gezet...en dan rustig afwachten...:roflol:
 
Uitspraak van Nemrah op dinsdag 27 februari 2007 om 16:17:
Denk dat ik mn camera maar meeneem

En de Algemene Voorwaarden van Diablo spreken van...

7- Het is ten strengste verboden de volgende zaken mee te nemen naar de plaats van het
evenement: professionele foto -, film - en andere (geluid- en/of beeld-) opname- apparatuur,
Voorwerpen, substanties en/of goederen welke niet zijn genoemd kunnen naar inzicht door
organisatie en ordedienst ad hoc verboden worden.

:P
Uitspraak van Nemrah op dinsdag 27 februari 2007 om 17:08:
versleten

Kan je denken...maar ik vouw nog steeds net zo makkelijk o.a. 24-jarige studenten, ambtenaren etc. dubbel in mijn kofferbak...zeker als ze uit het noorden komen...:roflol:
laatste aanpassing
Uitspraak van Gitano A.K.A. Egofuckâh op dinsdag 27 februari 2007 om 22:12:
zeker als ze uit het noorden komen...

special price for me ? ;) :roflol:


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 22:08:
En de Algemene Voorwaarden van Diablo spreken van...

Sinds wanneer is mn Canon Ixus 60 proffesioneel ? o:)

Is puur voor chantage doeleinden :cheer:
laatste aanpassing
Uitspraak van Gitano A.K.A. Egofuckâh op dinsdag 27 februari 2007 om 22:12:
Kan je denken...maar ik vouw nog steeds net zo makkelijk o.a. 24-jarige studenten, ambtenaren etc. dubbel in mijn kofferbak...zeker als ze uit het noorden komen...laatste aanpassing 27 februari 2007 22:13

Slik!:nocheer:
*neemt even wat extra whiskey mee die kant op*
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 20:30:
Vanaf vanavond gaat wekelijks een flyerteam op pad door heel Nederland...
Zijn Gitano of Mainframe (of beiden)daarbij heb je kans dat ze iemand een vraag stellen over de geschiedenis van Evil Dreams...weet je dan het antwoord krijg je een vrijkaart...

Ook vanavond zijn ze weer onderweg o.a. in Heerenveen, Hoogeveen, Heiloo en Krimpen.
Ah de grote steden van nederland worden bezocht :D
Uitspraak van Nemrah op vrijdag 2 maart 2007 om 14:57:
de grote steden van nederland

Ja...en zaterdag wordt in Groningen (Simplon) en let op.....in Bedum (Jan's Private B'day) geflyerd...dat wordt wat...:roflol:
laatste aanpassing
Uitspraak van Gitano A.K.A. Egofuckâh op vrijdag 2 maart 2007 om 15:33:
Ja...en zaterdag wordt in Groningen (Simplon) en let op.....in Bedum (Jan's Private B'day) geflyerd...dat wordt wat...

het wordt inderdaad erg in Groningen zaterdag :P
laatste aanpassing
 
En ja hoor, 1 iemand heeft al een vrijkaart gewonnen... ;)
En zaterdagavond/nacht(03-03) is het promoteam in Berlikum en Groningen (promo-actie met Gitano & Mainframe) en wordt er geflyerd bij Oldschool Madness in Enschede en Hardcore4Life...:D
laatste aanpassing
vele kilometers worden dat (Y)
:Cheer:

Mooie foto's gemaakt joh gister :vaag:
Haha...:roflol: was ff goed uit mijn dak...kan niet anders hè met Panic en Jan zijn verjaardag.
Was zeker gezellig en leuk je te ontmoeten.:D
laatste aanpassing
 
Jaja, dit was weer een onuitwisbare gebeurtenis heur... :P
 
:cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 65067, 4024}
Man!, pfff, heb 't nog steeds niet allemaal verwerkt.
Was echt beregezellig....alleen ruikt mijn huis nog steeds naar jan.:p
 
Volgens mij was Bolle degene die aldoor liep te schijten...
Nou Nemrah, dat is de reden waarom jij niet aanwezig was. Als dat namenlijk wel het geval was kon ik de gehele gemeentereinigingsdienst van Groningen een week aan het werk zetten....:p
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 18:44:
Volgens mij was Bolle degene die aldoor liep te schijten...

Bolle is eigenlijk een transformer die van "mens" in mobiele giertank verandert.
Op Cybertron kennen de soortgenoten hem als de gevaarlijke Deseptic-on Starcream.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van V. Sigma op maandag 5 maart 2007 om 13:36:
Was echt beregezellig....alleen ruikt mijn huis nog steeds naar jan.

Whaha
 
ruiken is positief, stinken is negatief... dus dat scheelt weer een hoop...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 10:35:
dus dat scheelt weer een hoop

STRONT?!
Uitspraak van V. Sigma op maandag 5 maart 2007 om 13:36:
alleen ruikt mijn huis nog steeds naar jan

Hmmm...misschien is dat wel de reden dat mijn hond ineens de auto niet meer in wil...:P
 
Muwah, hij vind de mijne gewoon mooier...
 
Jajaja...de strijd is nu al gaande...voor de rest kunnen ze wel opschieten met elkaar..of schieten op elkaar..:P
Maar leuker is dat de promoteams dit weekend weer op pad gaan...en dan kun je weer kans maken op een vrijkaart voor Evil Dreams - Mainframe's exclusive Birthday Cruise..:cheer:
Afgelopen zaterdag overkwam dat iemand in de Simplon in Groningen.:yes:
A.s vrijdagavond/nacht in Goes, Tilburg, Drachten en Emmen.
A.s zaterdagavond/nacht in Wildervank, Drachten, Zuid-Laren en Balkbrug, Vlissingen, IJsselstein en Reeuwijk.
Soms geven ze een kaart weg...soms moet je een vraag beantwoorden over de geschiedenis van Evil Dreams.
De vraag van deze week is...uh...ben 'm ff kwijt...:roflol:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 01:19:
De vraag van deze week is...uh...ben 'm ff kwijt...laatste aanpassing 7 maart 2007 01:20

Heb je hem al gevonden?:p
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 01:19:
De vraag van deze week is...uh...ben 'm ff kwijt...

Toch teveel whisky gehad?
Heb gisteren weer een vrijkaart uitgedeeld in Reeuwijk...en heb een paar hele leuke mensen op de gastenlijst geplaatst, zoals Joke, die zeker met de rest er een vet feest van gaan maken...:cheer:

Ja, zou jullie ook kunnen gebeuren...als jullie lief zijn tegen mij ...:p:roflol:
En jullie geen Jan of Vincent heten, plat Haags praten en niet uit Bedum komen...:roflol:
bertha , klazien