Partyflock

Forumonderwerp · 914136
DROP 4.0 zal weer terug gaan naar het begin van het concept. Waar bij de derde editie snoeiend gedraait werd door Panacea, zal bij de volgende editie het beukgehalte een tandje lager komen te liggen.

Met een uur langer feest plezer dan normaal kan er weer worden uitgegaan van het lekker dansen op drum and bass en het langzaam opbouwen naar het hardere knalwerk.

Line-up:
Bong-ra b2b Enduser
DJ Hidden
Fre4knc
Eskalation
Lucy Fur

More information:
Entree: 10 euro
Tijden: 23:00-06:00
www.drop-dnb.nl

tegelijk met smackdown:(
Enduser :kwijl:
me voorkeur gaat toch naar dit feest omdat smackdown een line up heeft waarvan de dj's toch wel vaker voorkomen op feesten.

Uitspraak van Collaborative op zaterdag 23 december 2006 om 23:12:
omdat smackdown een line up heeft waarvan de dj's toch wel vaker voorkomen op feesten

dan kan je daar de volgende keer heen tog? 8)
jeuj ik ga hier zowieso wel bij zijn Enduser:D:D wil ik echt niet missen en helaas kan k em geen van de andere datums zien dat ie in NL of belgie is!! heb dr zekers veel zin in gaat een heerlijk feessie worden:D:D:D

Artiest Mike-L
Uitspraak van ChemicalCleo op zaterdag 30 december 2006 om 02:03:
euj ik ga hier zowieso wel bij zijn Enduser:D:D wil ik echt niet missen en helaas kan k em geen van de andere datums zien dat ie in NL of belgie is!! heb dr zekers veel zin in gaat een heerlijk feessie worden:D:D:D

Goeie Keuze :jaja:

Gaat vet worden :bounce:
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2173, 2503}
Artiest Ozymandias
uhu, moddervet. Tijden komen binnenkort online :)
23.00-00.30 Eskalation
00.30-02.00 Fre4knc
02.00-03.00 DJ Hidden
0.300-05.00 Bong-ra b2b Enduser
05.00-06.00 Lucy Furr
2 uur lang Bong-ra b2b Enduser :k
Vraag me wel af wat Lucy Furr gaat draaien dat ze als laatste mag..:O

Uitspraak van Foxdemon op woensdag 10 januari 2007 om 09:54:
Vraag me wel af wat Lucy Furr gaat draaien dat ze als laatste mag..:O

Die ging wat rustiger draaien geloof ik want waarschijnlijk is tog iedereen kapot na bong-ra vs enduser :D
idd mike-l :)

bong-ra en enduser zullen waarschijnlijk zo hard gaan dat een nieuwe opbouw wel degelijk nodig is. Vergelijk het maar met panacea die opgevolgd werd door trasher en eye-d. Die laatste 2 gingen ook een stap terug om vervolgens een stevige opbouwende set neer te zetten. Beste oplossing voor een lekker einde dacht ik zo ;)
(Y) Relaxt..gewoon spacend spul lijkt me ook wel tof...:D Ben hier met 90% zekerheid bij aanwezig..:D:cheer:

Uitspraak van Foxdemon op donderdag 11 januari 2007 om 13:12:
spacend spul

O:)

hmmm...scheisse...er zijn dan wat duitste vriendjes van me hier, hoop dak ze mee kan krijgen, moet ze alleen nog ff flink aan de dn'b / breakcore krijgen :P
gewoon zegguh dat het een vet feest is waar flink geblowed wordt, zijn buitenlanders gek op ;) maar... niet bij mij in de buurt bitte :P
laatste aanpassing

Uitspraak van Ozymandias op zaterdag 13 januari 2007 om 17:38:
gewoon zegguh dat het een vet feest is waar flink geblowed wordt, zijn buitenlanders gek op ;) maar... niet bij mij in de buurt bitte :P

Je mag mijn gasmasker lenen dan ruik je die lucht ook niet :P
hmz... misschien maar de hele avond met zo'n ding oplopen :P

maarjah, tegen die tijd zijn we alweer bijna een maand verder. Ik moet dan tog wel nee kunnen blijven zeggen tegen die shit :D
ontopic blijven ezra? :P

vooruit:

wordt weer gruwelijk hard met bong-ra en enduser :D en zwaar benieuwd naar het eerste optreden van lucy furr..

Ben bang voor een grootse Pit als bong-ra los gaat...
jij hebt het dnb forum gelezen haha

een pit in de poema is verboden, dus ik denk dat er ook wat maatregelen genomen moeten worden.. ;)

pff, ze maken maar een uitzondering hoor!
Uitspraak van Ozymandias op dinsdag 16 januari 2007 om 19:27:
wordt weer gruwelijk hard met bong-ra en enduser:D

Ben er ook zeker van..:D Alleen jammer dat het geluid in de poema nou niet bepaald :cheer: is..:(
Maarjah je kan niet alles hebben heh..

Uitspraak van Foxdemon op woensdag 17 januari 2007 om 10:34:
Alleen jammer dat het geluid in de poema nou niet bepaald is..

Vind je? Ik vind het geluid wel lekker daar hoor :O .

Bij panacea op vorige drop ging het volume behoorlijk hard :jaja:
oorverdovend is het niet nee..

maar zuiver en hard wel en zoiets is zeldzaam in de stad utreg. Alleen de helling heeft dat ook (oeh, geil geluidje daarzo..)

geluid hoeft niet oorverdovend te zijn, maar idd, gewoon zuiver. Poema heeft lekker geluid :) zeker voor in zo'n soort ruimte
Ja, ik doelde meer op het distributie van geluid.JE hebt maar op een beperkt aantal plekken in de poema lekker hard geluid, en de rest van de tent heeft een volume die een stuk lager ligt. Dus voor de hoogste volume moet je of helemaal voor de dj of tegen een box aan (wat de vorige keer niet echt hielp :$) staan..Maarjah ik ben maar 2 keer in de poema geweest tot nu toe...en echt bepaald nuchter was ik ook niet..dus misschien heb ik daarom een verdraaid beeld hiervan :$...
3.0 was de shit, 4.0 wordt keihard ^^"
laatste aanpassing
drop 5 is in de maak, waarschijnlijk 6 april. Ik hoop alles met drop 4 bekend te kunnen maken!

en Drop 6 wordt 8 juni :)
Uitspraak van DROP! DnB op zaterdag 20 januari 2007 om 10:27:
drop 5 is in de maak, waarschijnlijk 6 april. Ik hoop alles met drop 4 bekend te kunnen maken!

en Drop 6 wordt 8 juni :)

niiiiiiice!!! :D:D:D
laatste aanpassing
tis te hopen dat er veel spul als bong-ra and enduser the kill gedraait zal worden iig :D

hele vette plaat _O_

23.00-00.30 Eskalation
00.30-02.00 Fre4knc
02.00-03.00 DJ Hidden
03.00-05.00 Bong-ra b2b Enduser
05.00-06.00 Lucy Furr

Na 2 uur zulk geweld wil ik wel weer Drum n bass :jaja:
Uitspraak van actief op zondag 21 januari 2007 om 16:46:
Na 2 uur zulk geweld wil ik wel weer Drum n bass

of een tikkie harder gaan nog , kan altijd wel wat harder iig
Uitspraak van Kinhead op zondag 21 januari 2007 om 20:39:
of een tikkie harder gaan nog , kan altijd wel wat harder iig

haha dat heb je goed stefan!! ratel de ratel

Het mag wel harder maar volgens mij was de achterliggende gedachte van Drop Harde DnB feesten neerzetten en geen Breakcore...
Uitspraak van actief op maandag 22 januari 2007 om 10:49:
volgens mij was de achterliggende gedachte van Drop Harde DnB feesten neerzetten en geen Breakcore...

dat weet ik wel:9:D:D mja daarom ist nog wel lekker om wat chaotisch geratel te horen:D:DO:)

ist al vrijdag??O:) zin zin zin:cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 65214, 11583}
neej cleo dit kan echt niet hoor!:p
hahaha schandaaaalig ik geef toe!!O:)
dit gaat echt te ver!

:devil:
ik weet het ik ben een slecht mens!!:O
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschijnlijk wel aanwezig, word wel weer eens tijd voor een leuk feestje:) Wel minder dat je geen P mag roken, maar goed, men kan niet alles hebben he:D Hoe zit het trouwens met de consumptieprijs? Aangezien die bij jullie naar Limburgse begrippen toch al altijd hoog ligt:P

Uitspraak van Budburner op dinsdag 23 januari 2007 om 13:53:
Waarschijnlijk wel aanwezig, word wel weer eens tijd voor een leuk feestje:) Wel minder dat je geen P mag roken, maar goed, men kan niet alles hebben he:D Hoe zit het trouwens met de consumptieprijs? Aangezien die bij jullie naar Limburgse begrippen toch al altijd hoog ligt:P

Blowen is gewoon toegestaan hoor :/
Uitspraak van ChemicalCleo op maandag 22 januari 2007 om 12:44:
dat weet ik wel mja daarom ist nog wel lekker om wat chaotisch geratel te horen

Ja joh ze maken maar lekker een uitzondering voor wat gekraak enzzzzz :D
Uitspraak van actief op dinsdag 23 januari 2007 om 18:47:
Blowen is gewoon toegestaan hoor

Uitspraak van Ozymandias op dinsdag 16 januari 2007 om 22:16:
een pit in de poema is verboden, dus ik denk dat er ook wat maatregelen genomen moeten worden..

Waarom staat hier dan dat het niet mag?

Edit: is een vorm van miscommunicatie:lol: Wij noemen blowen hier een pit roken, vandaar dat ik dacht dat dat daar niet mocht 8)
laatste aanpassing
Uitspraak van Kinhead op dinsdag 23 januari 2007 om 19:15:
Ja joh ze maken maar lekker een uitzondering voor wat gekraak enzzzzz

(6)(6) mwhahaha (6)(6) ik stem voor ;P

Uitspraak van Budburner op dinsdag 23 januari 2007 om 19:26:
Wij noemen blowen hier een pit roken

wij zeggen altijd een swaloekoe smoken;P
laatste aanpassing
Wij hebben er zoveel namen voor:p Een P roken, waarbij P voor prent staat, maar je dus gewoon te lui bent om t hele woord uit te spreken:lol: knakken, een johny roken, uhmm, een tuul roken. Geen idee wat nog meer. Najah, als je met wat vrienden een paar uur niks beter te doen hebt dan alleen maar te hangen, dan komt de orginaliteit vanzelf wel boven drijven he 8)

Ok...

Blowen mag dus ;P

Maar een pit bouwen niet :P
Sjongejongejonge..ben ik ff gekapt heeft iedereen het gelijk over blowe..:nocheer::P
Najah heb iig mn kaartje gereserveerd...als ik het goed begrijp zijn er al over de 150 kaartjes gereserveerd..lijkt me een beetje druk voor de poema :vaag:, maar wel gezellig :cheer::D
Uitspraak van ChemicalCleo op dinsdag 23 januari 2007 om 20:18:
wij zeggen altijd een swaloekoe smoken

en niet anders :D
Uitspraak van Ozymandias op dinsdag 19 december 2006 om 23:45:
kill tour van bong-ra en enduser

Uitspraak van Kinhead op zondag 21 januari 2007 om 15:25:
tis te hopen dat er veel spul als bong-ra and enduser the kill gedraait zal worden iig

als ze alleen de B-kant meenemen, en de A-kant thuis laten :rot:
laatste aanpassing

Uitspraak van Sjaak Dekker[2x5] op donderdag 25 januari 2007 om 19:27:
als ze alleen de B-kant meenemen, en de A-kant thuis laten :rot:

Wat is daar mis mee?

Zijn tracks die het aardig deden bij rebeltronics...
Zal er ook bier geschonken worden?