Betreft: | evenement: Wirwar festival, vrijdag 1 september 2006 om 22:00 |
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 1 augustus 2006 om 20:34:Daarnaast idd maar afwachten of hij op komt dagen.
Uitspraak van actief op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:20:Doormouse

Uitspraak van Edutainment op dinsdag 1 augustus 2006 om 20:34:Maar hij komt onder zijn project naam "Biochip C.", dus je moet niet hopen op Hardcore.
Onder deze naam houdt hij zich meer bezig met Electro, Techno, Acid & Breaks.Daarnaast idd maar afwachten of hij op komt dagen.
dr zijn nog veel meer vette namen op dit festival
Uitspraak van actief op woensdag 2 augustus 2006 om 12:08:hmmm, hierboven bij muziekstijlen staan toch hardcore, tekno dus ik weet nog zo net niet wat meneer Speedfreak dan gaat doen.
Uitspraak van actief op woensdag 2 augustus 2006 om 12:08:hmmm, hierboven bij muziekstijlen staan toch hardcore, tekno dus ik weet nog zo net niet wat meneer Speedfreak dan gaat doen.
Overigens zou ik niet te zwaar tillen aan de muziekstijlen want die heb ik toegevoegd op basis van mijn inzichten ze komen niet van de organisatie van het feestje af.
Uitspraak van actief op woensdag 2 augustus 2006 om 12:25:snap ik maar die andere artiesten draaien zeker geen hardcore/frenchcore
Speedfreak is de enige die dus overblijft om hardcore te draaien
Dit is overigens ook niet de complete line up, niet alle dj's die komen zijn bekend op PF.
Daarnaast wordt hij niet voor niks aangekondigd als Biochip C.
Als hij gewoon zijn "normale" ding komt doen hadden ze hem wel als The Speed Freak neer gezet.
laatste aanpassing
Uitspraak van Edutainment op woensdag 2 augustus 2006 om 12:49:Y?, Spindokter Ries en Tok Tek draaien wel degelijk Hardcore (geen Mainstream idd, maar mijn definitie van Hardcore is breder dan dat). Frenchcore draaien ze al helemaal natuurlijk, Hardtek heeft namelijk grote raakvlakken met Frenchcore en dat kom je dus ook bij vrijwel alle Tekno DJ's in hun bakken tegen.
Dit is overigens ook niet de complete line up, niet alle dj's die komen zijn bekend op PF

Uitspraak van Edutainment op woensdag 2 augustus 2006 om 12:49:Daarnaast wordt hij niet voor niks aangekondigd als Biochip C.
Als hij gewoon zijn "normale" ding komt doen hadden ze hem wel als The Speed Freak neer gezet
Uitspraak van actief op woensdag 2 augustus 2006 om 13:02:maar onder biochip c draait hij helemaal geen hardcore/tekno ofwel?
Uitspraak van actief op woensdag 2 augustus 2006 om 13:02:jah hier op PF staat hij ook als Speefreak dus daarom verwachtte ik ook frenchcore etc
Uitspraak van actief op woensdag 2 augustus 2006 om 13:02:maar onder biochip c draait hij helemaal geen hardcore/tekno ofwel?
laatste aanpassing
Uitspraak van Edutainment op woensdag 2 augustus 2006 om 13:08:ik verwacht niet dat hij onder deze naam Hardcore/Tekno zal draaien

013: WirWar viert vanavond haar terugkeer in 013 met een festival: in de Kleine Zaal beenbrekende electronica met onder meer breakcore wildman Doormouse. Doormouse (Dan Martin, volgens Cockrockdisco een neef van Lemmy) is een Amerikaans electromuzikant, breakcoreproducent en DJ. Hij kan beschouwd worden als de uitvinder van de Amerikaanse Midwest hardcore. In de jaren ‘90 begint Dan als DJ te werken. In 1997 richt Doormouse Addict Records en Distort op. Zijn stijl kenmerkt zich door obscure filmsamples, jungle ritmes en hardcore beats.
De volledige line up is: WIRWAR presents SONIC BOOM biochip c (agent orange, force inc) GER
doormouse (addict, distort, planet mu) USA
DAT politics (tigerbeat6, chicks on speed) FR
hard off (system corrupt, zod, v/vm) JAP/AUS
spindokter ries (nocturnal state, house of freaks) NL
mahatma analog (vatican analog) NL
toktek (lomechanik) NL
Y? (zmk, sektor) NL + wirwar sets:
trippy d + raf + u.p. + stepfish + sanneelina + miss double d + paul & wout + sah selecter + roel +
hein's gameboys a gogo
Kleine Zaal + Bat Cave / AANVANG 22.00
entree 8,00 euro / 1,65 euro servicekosten
Vvk gestart op 15 juli
De volledige line up is: WIRWAR presents SONIC BOOM
doormouse (addict, distort, planet mu) USA
DAT politics (tigerbeat6, chicks on speed) FR
hard off (system corrupt, zod, v/vm) JAP/AUS
spindokter ries (nocturnal state, house of freaks) NL
mahatma analog (vatican analog) NL
toktek (lomechanik) NL
Y? (zmk, sektor) NL
trippy d + raf + u.p. + stepfish + sanneelina + miss double d + paul & wout + sah selecter + roel +
hein's gameboys a gogo
Kleine Zaal + Bat Cave / AANVANG 22.00
entree 8,00 euro / 1,65 euro servicekosten
Vvk gestart op 15 juli
Ik ben benieuwd het ziet er allemaal leuk uit
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 23:33:Inderdaad, Speedfreak vindt het meestal geen probleem om maar gewoon níet te komen...Vond het op Groundzero al een wonder dat hij er was..
Dat komt omdat "bepaalde" organisaties hem niet boeken, maar wel op de flyer zetten. Heb hem daar een x over gesproken op een feestje in Brussel, en er zijn meer dan genoeg mensen die genaaid worden door die organisatie.Dus steek het niet op hem.

donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 12:27:Ja tuurlijk zegt hij dat. Wel erg toevallig dat het elke keer hem is dan...
Dat komt omdat "bepaalde" organisaties hem niet boeken, maar wel op de flyer zetten. Heb hem daar een x over gesproken op een feestje in Brussel, en er zijn meer dan genoeg mensen die genaaid worden door die organisatie.

Uitspraak van Sjaak Dekker[2x5] op zaterdag 5 augustus 2006 om 18:36:(topic-vervuiling ten top )

Uitspraak van actief op zondag 27 augustus 2006 om 11:14:Geen Speedfreak

kutzooi niet aanwezig moet werken