Heb me vanavond echt weer gruwelijk vermaakt.
Midi Street Instruments:
Vandaag toch maar ff gekeken, erg leuk gedaan, gewoon een carillon icm kerkklokken die gewoon samen erg leuke muziek laten horen, echt tof!
Jason Forrest:
Bij binnenkomst al heerlijk snoeien bij de slechtste danser ter wereld, soort Pandemonium stijl doorsnoeien, echt heel erg vet!
FFF:
Wel weer lekker vrolijk en gezellig, maar niet lang gezien.
Bodenstandig 2000:
Viel tegen. Duitse homo's

Wel geinig maar was al snel weer weg.
Ladyscraper:
Gruuuuweeeeliiiijjjjk

Gozer ging zelf ook keihard los, echt heerlijke springbreakcore, ernstig gaaf spul. Cripplefight!!!
Jason Forrest:
2e x wat minder, soort rock achtig spul hier en daar, beetje Promo stylo nummers ertussendoor, wel grappig maar niet echt losgaan ofzo.
Otto Von Schirach:
Erg lachen gast, leuke act, maar de muziek zelf vond ik niet zo heel interessant. Wel leuk, meer niet.
The Orb:
Vielen erg tegen, hier en daar wel flink spacende melodielijnen maar grootste gedeelte lame housy shit.
Legowelt:
Wel erg cool, heerlijke oldschool-klapjes en piepjes electro maar goed uitgewerkte melodielijnen, van tijd tot tijd lekker intensief, maar over het algemeen guwoon spacuuuhhh
_Pure:
Absolute held van de avond. Van het weekend zelfs. Beginnen met duister breakbeaterig spul, en later

Intellectual Killer ertussendoor

. Daarna weer lekker doordansen, VS zn klassieke spul (hajnal en nog 1 ervoor), echt genieten op dat moment, daarna lachen spul, en afsluiten met soort speedrock ofzo (?), waar ik normaal geen ruk aan vind, maar op dat het moment was het losgaan tot de 10 macht

Conclusie:
Alles zeer vet georganiseerd en aangekleed, 2 dagen echt vette dingen en heel goed vermaakt, oftewel:
TodaysArt