Betreft: | evenement: Spectrum of breakz, vrijdag 22 september 2006 om 21:00 |
Uitspraak van --=ruffryder=-- op maandag 26 juni 2006 om 19:08:een perfecte locatie lijkt mij zo
De locatie past letterlijk en figuurlijk bij de muziek, voor de mensen die het niet weten de ZigZag is "underground"

Uitspraak van Gregory R. op maandag 26 juni 2006 om 20:19:ZigZag is "underground
je haalt me de woorden uit m'n mond
zig=underground net als de stijlen die er vertegenwoordigd worden die avond!
b.t.w. ik zie dat er ook hiphop bij staat... ik neem aan dat dit oldskool hiphop is en welke dj gaat dit draaien dan?
Uitspraak van --=ruffryder=-- op maandag 26 juni 2006 om 20:23:ik neem aan dat dit oldskool hiphop is en welke dj gaat dit draaien dan?
Tuurlijk Old Skool Hiphop

De dj die het draait is Mikhail, ik zal aan hem vragen of hij My Part Of Town voor je draait

Kijk, Nona Wacanno heeft een positieve instelling

Uitspraak van Gregory R. op maandag 26 juni 2006 om 20:30:De dj die het draait is Mikhail, ik zal aan hem vragen of hij My Part Of Town voor je draait
haha relax

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 22:56:als het maar gezellig is,
en de muziek is goed duss !

Uitspraak van --=ruffryder=-- op vrijdag 4 augustus 2006 om 21:37:dood topic hier
Komt omdat 't nog zolang duurt.. maarja wat gaan we eraan doen?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 12:58:Paul Gabriëls, of niet?
als ik me niet vergis wel ja

Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 18:29:Komt omdat 't nog zolang duurt.. maarja wat gaan we eraan doen?
i don't know, maar ik kan serieus niet wachten tot dit feest is

laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 12:58:Piro = Paul Gabriëls, of niet?
Piro is Paul je neef ja

Uitspraak van Gregory R. op woensdag 9 augustus 2006 om 19:22:Piro is Paul je neef ja
Haha, die had ik niet zien aankomen

Hoe weet jij dat hij mijn neef is

Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 21:23:Hoe weet jij dat hij mijn neef is ?
Laatst was Bantopa party in Weert, ik was daar met Paul en jij ging met hem op de foto. Ik vroeg aan hem: wie was "die blondje"? haha

Toen zei die dus dat is mijn nichtje

Uitspraak van Gregory R. op woensdag 9 augustus 2006 om 22:23:Laatst was Bantopa party in Weert, ik was daar met Paul en jij ging met hem op de foto. Ik vroeg aan hem: wie was "die blondje"? haha! Toen zei die dus dat is mijn nichtje

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 22:42:nog een kermis dus kan nie beter
Deze avond is een goede start van 6 dagen feest en gezelligheid

Uitspraak van Gregory R. op woensdag 9 augustus 2006 om 22:23:"die blondje"?
Uhh, die blondje?

Wij zijn er toch nog

Uitspraak van actief op vrijdag 8 september 2006 om 13:36:Click here to watch Blade-Runner-Ray-Keith---Imperial-March-Terrorist-Version
omfg wat een superdikke plaat!!