Partyflock

Forumonderwerp · 860893

(permanent verbannen)
The Speedvitamine Project · Six hours of pure adrenaline injection (alhoewel? 7 :P)
zaterdag 6 mei 2006
23:00 - 06:00
De Waakzaamheid
Koog aan de Zaan
Deurprijs: € 10,-
Misc: breakcore, darkcore, drum & bass, industrial hardcore, tekno, terror

Minimum leeftijd is 16 jaar.

Line-Omhoog:
Adnoctum
Alternate
D-Cursed
Global Assaults
RAM LIVE
Robbers
SassenoiZe
Soundwave
Speedvitamine
Supply Module LIVE
TCO
*Special Guest( s )*
Lijkt me erg dik schat ik zo!! Zeker gezien er als primeur van de avond de exclusieve RAM van het befaamde STRIKE RECORDS hier LIVE zal gaan optreden..er nog een dikke suprise breakcore battle zal komen wat zeker de moeite waard zal zijn!!!! en als afsluiter van de avond zal het publiek worden getrakteerd op een ultieme battle: 5 DJ’s die maar liefst 2 uur lang alles op alles gaan zetten om elkaar af te troeven en de bakstenen letterlijk uit de muur te blazen. Tere oortjes worden hierbij niet gespaard, dus wees gewaarschuwd!
laatste aanpassing
Artiest TCO
Uitspraak van Sparkling Paul op dinsdag 9 mei 2006 om 11:36:
ik vond jouw platenkeuze zeer vet TCO, hoe kan je het beste die muziekstijl omschrijven die jij draaide?
Thx m8...
meeste is UK Hardcore... beetje DNB/Breaks(core) erbij

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 12:00:
Vond dat kwartiertje RAM wat ik hoorde vetter dan Supply Module eerlijk gezegd. Intelligent vond ik het allemaal niet.
vanwege teveel kicks¿

(permanent verbannen)
heb de 1e 12/13 min, geen kicks gehoord!
luister nu die ram liveset en klinkt allemaal erg nice :) (was er zelf niet)
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
vanwege teveel kicks¿
Het had gewoon niks met intelligentie te maken. Ik snap ook die hele hype rondom intelligente muziek niet, bijna geen enkele vorm van muziek is intelligent, en muziek hoeft al helemaal niet intelligent te zijn om kkvet te zijn.
intelligentie snap ik ook niet, variatie wel. erg veel zelfs daarom gaf Supply Module toch de vetste set van de avond :respect:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 19:57:
bijna geen enkele vorm van muziek is intelligent, en muziek hoeft al helemaal niet intelligent te zijn om kkvet te zijn.
:respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect:
:respect::respect::respect::respect::respect::resp­­­­ect::respect::respect::respect::respect::respec­t­:­:­respect::respect:
laatste aanpassing

Probeer je iets duidelijk te maken? :)
hmz ik zie dus nu pas dat k dit feesie gemist heb eigenlijk :S
godverdomme gewoon Ram gemist , Ram & Raw state vind k toch wel 1 van de betere shit..
is de set opgenomen van ram dan ?

Volgens mij wel ja.
RAM was geniaal! :respect:
beste set van de avond als je het mij vraagt! (Y)
Ram was leuk ja, maar Supply module was toch wel duidelijk het beste

Neh, FFF & Mindriot :)