Partyflock

Forumonderwerp · 724167

Waarschuw beheerder
Er moeten meer feesten komen in Den Haag want als je naar groot, leuk, knal feest wil dan moet je steeds naar Utrecht, Amsterdam, Rotterdam enzo.........
Kijk het is wel relax als je er in de buurt woont maar voor mij en voor vele andere Hagenezen/Scheveningers, enzo... is dit wel klote want wij hebben bijna/nooit leuke knal feesten in Den Haag.
Wat vinden jullie hier nah van?
Waarschuw beheerder
illegale feesten die moeten er meer komen in den haag!!

Waarschuw beheerder
ja vroeger was r nog wel s wat in de statenhallen maar das ook over volgens mij......
jammer is dat :(
Waarschuw beheerder
Op dit moment is de <o>/fantasy weer van de oude eigenaar (marathon)
We gaan de feesten af draaien die in de agenda staan.. en volgend jaar gaan we het helemaal verbouwen en gaan er zeker knalfeesten komen..
het is de bedoeling ddat het weer een echte feest tent word en gewoon gezellig gaat worden en verschillende feesten
het is even aftasten op dit moment maar het gaat helemaal goed komen..

Dus kom gezellig feesten op de feesten die er aan komen en zeker na de verbouwing gaan we helemaal LOSSS !! ;)!!!

heb je zelf ideeen kan je ze mailen naar: discotheekmarathon@hotmail.com

greetz

Waarschuw beheerder
Nah zal mij benieuwen Mama Kelly!!! Lijk me wel leuk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 25 september 2005 om 21:59:
ja vroeger was r nog wel s wat in de statenhallen maar das ook over volgens mij......
jammer is dat

Ja wat ik had begrepen gaan ze het slopen dus er kunnen helemaal geen grote feesten worden gegeven meer in DH!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2005 om 04:14:
Uitspraak van "the freak" op zondag 25 september 2005 om 21:59:
jammer is dat

Ja wat ik had begrepen gaan ze het slopen dus er kunnen helemaal geen grote feesten worden gegeven meer in DH!

als ik het me goed kan herinneren wat ik toendertijd gelezen heb in de haagsche courant ( misschien jaar geleden alweer), dan zou de nieuwe statenhal in ypenburg gebouwd worden, misschien dat er dan weer feesten daarzo gegeven kunnen worden :)

we moeten het nu maar ff doen met de asta, paard, <o> en af en toe feesten in Zichtenburg ( 22 oktober , hardcore invasion :D)

ook zijn er wat nieuwe projecten die lopen waar leuke feesten eventueel gegeven kunnen worden in den haag.

en ook nog maar ff afwachten wat er nou voor een tent komt in de nieuwbouw tegen over het stadhuis in den haag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partygangah op zaterdag 8 oktober 2005 om 19:30:
en ook nog maar ff afwachten wat er nou voor een tent komt in de nieuwbouw tegen over het stadhuis in den haag

ik heb gehoord dat de eigenaar van havana daar interesse in had... verder nog afwachten ja!

de Asta is wel beter bezig dan voorheen maar het nadeel van de asta is dat alleen zaal 1 wat is, de rest is gewoon niks...

het paard loopt prima op zijn urban/alternative en volgens mij hebben ze weinig behoefte om daar verandering in te brengen behalve sporadisch een harder feest

de <<O>> of laten we het maar weer de marathon noemen heeft in het verleden zo'n waanzinnig slechte naam opgebouwd dat ik ze veel succes wens!! (in goede zin!)

jammer dat den haag niet een goede tent heeft in het centrum waar de hardere stylen te vinden zijn want er is echt animo genoeg!!

Waarschuw beheerder
als ik het me goed kan herinneren wat ik toendertijd gelezen heb in de haagsche courant ( misschien jaar geleden alweer), dan zou de nieuwe statenhal in ypenburg gebouwd worden, misschien dat er dan weer feesten daarzo gegeven kunnen worden

Zou wel kikke wezen!!! Gwn weer een groot feest in DH!!
ook zijn er wat nieuwe projecten die lopen waar leuke feesten eventueel gegeven kunnen worden in den haag.

We zien het wel:d hoop dat er nog meer feesten komt in DH en over die nieuwe tent zal mij benieuwen...

Waarschuw beheerder
maar zijn er wel goede grote lokaties? want de statenhal vink nog redelijk klein en de houtrusthallen daar kan tog geen feest meer gegeven worden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 01:36:
de houtrusthallen daar kan tog geen feest meer gegeven worden?

Die zijn al bijna 2 jaar gesloopt hoar:x
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 01:36:
maar zijn er wel goede grote lokaties?

De enigste lokatie was Statenhal maar volgens partygangah komt er ergens in Ypenburf nog een grote hal!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 02:06:
Die zijn al bijna 2 jaar gesloopt hoar

excusez-moi.. :$

De enigste lokatie was Statenhal maar volgens partygangah komt er ergens in Ypenburf nog een grote hal!!

en eer dat ypenburg klaar is, liggen wij al in t bejaardentehuis.... ;)

maar ik voel allemaal kansen dus voor behoeftes aan grote party's in den haag en een hardstyle tent...
en dat zou ik zelf ook nie verkeerd vinden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 02:15:
excusez-moi..

Maak niet uit:d

Ach ik merk het wel wat er allemaal gaat gebeuren!! Eerst ging er ook te ronde dat er een grote dischotheek zo komen bij de VIsafslag maja zie nog weinag gebeuren

Waarschuw beheerder
ik zie dat jij peer kent, was jij dan vorige week ook nie bij DOH?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 02:50:
ik zie dat jij peer kent, was jij dan vorige week ook nie bij DOH?

Jaja die ken ik wel:d en nee ik was niet in de DOH!! Wat is DOH eigenlijk?

Waarschuw beheerder
deamons of hardcore in de voormalige <<O>>

en toen kwam ik hem daarzo tegen

Waarschuw beheerder
Owh jah samen met Moos en Wesley, had wel gehoord dat ze erg geweest waren!!

Trouwens hij heeft PF?

Waarschuw beheerder
ja ik zag t al... ;)
was alleen btje erg rustig daar :( maar ik hielp mee aan de kassa en vermaakte me er wel :D
we hebben hun zelfs breekstaafjes aangesmeerd :devil:
mijn woord van de avond was: kopuh?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 03:20:
we hebben hun zelfs breekstaafjes aangesmeerd

:o
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 03:20:
was alleen btje erg rustig daar maar ik hielp mee aan de kassa en vermaakte me er wel

Ik hou niet van die muziek en had ook wat anders gedaan en dat was ook zekah lachen!!

En trouwens vraagjuh heb jij bij de Twins gewerkt want juh lijkt erop of juh ben het?

Waarschuw beheerder
nee ik ook nie, my style is hardstyle, maar t was een vriendendienst en de mensen die ook hielpen waren lachen...

nee, wat is de Twins? wel in de stad paar jaartjes...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 03:44:
nee, wat is de Twins? wel in de stad paar jaartjes...

Twins is een strandtent maar jij lijkt er veel op maja.....

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 03:44:
nee ik ook nie, my style is hardstyle, maar t was een vriendendienst en de mensen die ook hielpen waren lachen...

Owh oke:d

Waarschuw beheerder
ow oke nope dat ben ik nie ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 03:57:
ow oke nope dat ben ik nie

:bloos: sorrie:bloem: hahah

Waarschuw beheerder
geef nie, ik hoor dat wel vaker dat ik op iemand lijk, heel apart...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 04:05:
geef nie, ik hoor dat wel vaker dat ik op iemand lijk, heel apart...

Owh oke:d ben juh niet opstap geweest?

Waarschuw beheerder
vandaag nie nee, me vriendin wordt maandag jarig, dus we waren vanaaf lekker uit eten geweest :D

en ik moet ook minderen met stappen, alleen wil dat nog nie zo lukken :/ wil het naar 1x per maand doen, maar dat is dus niet gelukt, want ik ben juist 1x niet gegaan ;)

en jij?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 04:21:
en ik moet ook minderen met stappen, alleen wil dat nog nie zo lukken wil het naar 1x per maand doen, maar dat is dus niet gelukt, want ik ben juist 1x niet gegaan

Ik probeer dat ook maja vind discotheek niet zo leuk meer:d ga bijna alleen maar naar feesten toe
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 04:21:
en jij?

Ben nah heel hard aan het werk:d

Waarschuw beheerder
ik merk t ;)

ik struin ook wel party's af ja, heb je tenminste de ruimte om te dansen en tis ook nie zo benauwd als in sommige discotheken. Maar als er in een disco ook goede muziek wordt gedraaid hoor je mij ook nie klagen ;)
Maar als ik maar los kan gaan :D. Dus dat was mijn plan ook 1 party per maand... maar ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 06:21:
ik struin ook wel party's af ja, heb je tenminste de ruimte om te dansen en tis ook nie zo benauwd als in sommige discotheken. Maar als er in een disco ook goede muziek wordt gedraaid hoor je mij ook nie klagen
Maar als ik maar los kan gaan . Dus dat was mijn plan ook 1 party per maand... maar ja

Heb er niks aan toe te voegen ben het helemaal met juh eens:d

Waarschuw beheerder
ja toggggg ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 06:39:
ja toggggg

:d
Waarschuw beheerder

ja en je hebt dan ook nog zichtenburg waar af en toe is een feest wordt gegeven. de lokatie is echt zeer heftag daarzo, althans vind ik dan, daar is het ook allemaal begonnen.

maarja je moet maar net van die muziek houden

22 oktober is daar hardcore invasion, maar dat is voornamelijk hardcore en early rave.

gelukkig hou ik daar ook van :D
dus ben daar dan ook zeker te vinden :D

ja ik heb wat dingen gehoord waar eventueel feesten gegeven kunnen worden, maar ik wacht nog op bevestiging ervan, dus ik ga nog niks erover roepen, voordat een mug weer een olifant wordt :)

Waarschuw beheerder
Hahah dat is nah precies het probleem hou niet van die muziek:no: maar goed.

Uitspraak van partygangah op maandag 10 oktober 2005 om 17:55:
ja ik heb wat dingen gehoord waar eventueel feesten gegeven kunnen worden, maar ik wacht nog op bevestiging ervan, dus ik ga nog niks erover roepen, voordat een mug weer een olifant wordt

En terecht, maar goed laten we hopen dat er gwn binnenkort of over een paar jaar een grote evenmentenhal in DH staat:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 02:12:
En terecht, maar goed laten we hopen dat er gwn binnenkort of over een paar jaar een grote evenmentenhal in DH staat

inderdaad

en weer voor de hardcore liefhebber

strictly hardcore keert weer terug in de marathon :)

https://partyflock.nl/party/52923

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partygangah op woensdag 7 december 2005 om 17:40:
inderdaad

:d

Dat feest was tog naar de Club Fly gegaan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 01:31:
Dat feest was tog naar de Club Fly gegaan?

ja idd, als alternatief,

maar nu marathon weer in hande is van oude eigenaar, mag het weer in marathon :)

Waarschuw beheerder
Ahh volgens veel betah voor dat feest:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 00:08:
Ahh volgens veel betah voor dat feest

zeker :)

en Hardocre Invasion zal na 2 x in Zichtenburg geweest te zijn nu 15 april 2006 in Amigo's in Dordrecht gehouden worden !
Artiest Tijmen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partygangah op zaterdag 24 december 2005 om 12:02:
Hardocre Invasion zal na 2 x in Zichtenburg geweest te zijn nu 15 april 2006 in Amigo's in Dordrecht gehouden worden

Ey!!!!!

Dis t meer feesten in Den Haag, niet t minder feesten in Den Haag topic!
Werkzaam bij Bolle Events
Waarschuw beheerder
grote feesten in den haag zal moeilijk zijn

wij zelf zijn bezig met de evenementen hal rijswijk
maar ook daar doen ze moeilijk over hardcore feesten
vanwege de slechte naam die de muziek heeft gekregen
en verder zijn der geen grote lokatie's
mss straks het nieuwe ado stadion
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bolle op zondag 25 december 2005 om 02:51:
wij zelf zijn bezig met de evenementen hal rijswijk
maar ook daar doen ze moeilijk over hardcore feesten

idd

je hebt ook nog de event plaza in rijswijk, heel mooi ook daar, alleen kost een paar centen :S

Waarschuw beheerder
Ja ach en dat vind ik nah zo vaag dat een stad als Den Haag geen of weinag plaatsen heb waar juh grote feesten kan geven of geven worden!!!!

Nu ook Statenhal is bijna gesloopt, das gwn verkk
Waarschuw beheerder
In de Asta,Bazart,Paard van Troje en Club Marathon is toch regelmatig wel wat te doen??
Waarschuw beheerder
las van de week toevallig dat ze in industriegebied laakhaven, de hallen van de kpn (geloof ik) gaan renoveren voor beurzen en ook evenementen etc.
dit omdat de statenhal weggaat.

aldus het AD/Haagschecourant van vorige week

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [WBS] Joker.one op dinsdag 24 januari 2006 om 15:57:
In de Asta,Bazart,Paard van Troje en Club Marathon is toch regelmatig wel wat te doen??

Klopt maar 'geen grote party's

Dat zal wel eens goed nieuws kunnen wezen Partygangah
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partygangah op dinsdag 24 januari 2006 om 18:50:
de hallen van de kpn

das op zeker een heftige locatie !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KOKO op dinsdag 24 januari 2006 om 23:27:
das op zeker een heftige locatie !

Kunnen dan weer ff leuke feesten gegeven worden
Waarschuw beheerder
ja, dat zijn zekr heftig hallen

ik schrijf me gelijk in om dr een party te geven :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partygangah op woensdag 25 januari 2006 om 21:48:
ik schrijf me gelijk in om dr een party te geven

Zekah Hardcore:d
Waarschuw beheerder
die optie bestaat wel natuurlijk

stricty hardcore of een hardcore invasion :P

maar hardstyle party is ook niet verkeerd :)