ROKEN VEROORZAAKT KANKER en dat soort shit!!!!
Dat haden ze er 23 jaar geleden al op moeten zetten want nu is het te laat voor me.
donateur
ook al rook ik niet, ik vind die plaksticker van roken veroorzaakt meer pauzes wel vet.
partystudent 31 mei 2002 20:33
ik vraag me eigenlijk af waarom het alleen op de marlboro-pakjes staat.....
ik vraag me eigenlijk af waarom het alleen op de marlboro-pakjes staat.....

Subtiel stond het er toch al op voordat het zo werd.
Daan daar heb je wel gelijk in.
Ik heb het ook al in het indonesisch er op zien staan. Das wel phat. 

Ghehehe
ROKERS STERVEN EEN LANGZAME, PIJNLIJKE DOOD....
maar als je het anders bekijkt zijn rokers ook niet zo ongezond, er iz nog nooit een roker in zijn/haar eerste levensjaar overleden....
maar als je het anders bekijkt zijn rokers ook niet zo ongezond, er iz nog nooit een roker in zijn/haar eerste levensjaar overleden....
P.S. stop tabaka en ga over op wiet/hasj...veel beter

ik weiger om een hoesje te kopen zodat ik die lettertjes niet kan zien, die ik eigenlijk met een gerust hart koeieletters kan noemen. Tegen die tijd dat mijn merk, Gauloises, ook dat opschrift krijgt stop ik toch wel heel snel met roken. Ik ga niet met zo'n megatekst rondlopen. Ik vind het dus ook goede zaak. Geen oogjes meer sluiten 

Ik rook geen marlboro... maar ik kan me wel voorstelle dat als het op je pakje staat en je wil uit gewoonte een peukie pakke, dat je toch 1 keer meer nadenkt dan zonder tekst met rouwrand... werkt overigens alleen als je pakje op rafel ligt... als je staat ga je niet je pakje terugstoppen zonder een peuk te roken.... misschien minderen met roken en meer blowe...
hier is ie 

Een man die altijd bij mij in de kroeg komt, die had wel iets grappigs. Hij had allemaal stickers gemaakt met psies het zelfde lettertype en grote, met allemaal grappige teksten. Nu loopt iedereen in de kroeg met die teksten 

Als er nou van die plaatjes opgezet worden van longen, die al 7 jaar lang geasfalteerd worden! Dan kan ik misschien van gedachte veranderen en dus stoppen, maar ik zie het nut er eigenlijk ook niet van in! Je gaat toch wel een keer dood! Als het niet aan longkanker is, dan zal het wel aan een andere ziekte zijn die je van tomaten krijgt! Bijvoorbeeld!
ze hadden t er inderdaad veel eerder op moeten zetten.En ik moet je ook eerlijk zeggen dat als ik sigaretten haal,en er nog een oude lading sigaretten waar t niet op staat,ik toch die neem ookal is t mn merk niet,of inene 100"s ga roken omdat t er nog niet op staat.Ok iedereen weet dat roken slecht is,maar ik vind dit wel een beetje tE.......