Partyflock

Forumonderwerp · 679757

Ruige sex gehad.
ben in utrecht geweest
was erg gezellig:D

van 2 tot half 4 naar een voetbalwedstrijd gekeken.

ik heb in mn bed gelegen... maar niet geslapen.

in een ambulance gelegen :S

ik ging tijdens "ff een frisse neus halen" tijdens een feestje zomaar ineens tegen de grond (3 bier en 0 pillen gehad dus daar lag t niet aan)

bleek een superzware hyperventilatie-aanval te zijn geweest (nog nooit eerder gehad, dus dat was vet eng)

uiteindelijk ging ik dus niet dood en ik mocht naar huis (maar t eind van t feestje heb ik dus gemist) :(

Gewerkt.

DarkSkywise>> heb ik ooit in de cafetatia gehad, bestelde mijn eten ging ook out en toen ik bijkwam was mijn eten klaar en stond de ambulance klaar, afgerekend en naar huis gefietst, me te pestpokke geschrokken.

ja, die pestpokke had ik ook :(

ik lag daar op de grond te wachten op de ambulance en ik kon alleen maar zeggen "wat een stomme manier om dood te gaan" :( (ik dacht écht dat t met me gebeurd was) :(
heb t zeer druk gehad vannachtmet verscheiddene dingen en/of oorzaken.
heb ook veel bier gedronken en met de mensen hier lol gemaakt.
zo nog even snel een snel maar gezellig ochtendje bijwonen en of de mensen hier t erg vinden als t zou gebeuren

ik lag daar op de grond te wachten op de ambulance en ik kon alleen maar zeggen "wat een stomme manier om dood te gaan" (ik dacht écht dat t met me gebeurd was)

Heh wat naar joh!!Hoe kom je dan ineens aan zo'n zware hyperventilatieaanval??
Haha niet veel gedaan..... Silvia lag op een bank en ik op de andere.... geloof dat we zo moe waren van de dag ervoor, dat we om de beurt wel een keer in slaap vielen....:$:$

yep heb geslapen

Vlinders vermoord.

ik heb vannacht geslapen en daarna een fles bacardi leeg gezopen:vaag:
keihard doorgegaan met zijn allen hier was ouwerwets gezellig, tot snel.

nordcore

Heh wat naar joh!!Hoe kom je dan ineens aan zo'n zware hyperventilatieaanval??

Combinatie van iets te veel stress, iets te weinig ventilatie op t feestje en (vooral) een overdosis cafeïne door die "veiliger en gezonder" ephedra-vervangers die ik had gekocht :S

volgens de ambulancemeneren hoefde ik me niet schuldig te voelen want t was niet mijn schuld (ik had nota beide bene niet eens de voorgeschreven dosis genomen, maar gewoon de helft! :@ )