in een ambulance gelegen 
ik ging tijdens "ff een frisse neus halen" tijdens een feestje zomaar ineens tegen de grond (3 bier en 0 pillen gehad dus daar lag t niet aan)
bleek een superzware hyperventilatie-aanval te zijn geweest (nog nooit eerder gehad, dus dat was vet eng)
uiteindelijk ging ik dus niet dood en ik mocht naar huis (maar t eind van t feestje heb ik dus gemist)

ik ging tijdens "ff een frisse neus halen" tijdens een feestje zomaar ineens tegen de grond (3 bier en 0 pillen gehad dus daar lag t niet aan)
bleek een superzware hyperventilatie-aanval te zijn geweest (nog nooit eerder gehad, dus dat was vet eng)
uiteindelijk ging ik dus niet dood en ik mocht naar huis (maar t eind van t feestje heb ik dus gemist)

Heh wat naar joh!!Hoe kom je dan ineens aan zo'n zware hyperventilatieaanval??
Combinatie van iets te veel stress, iets te weinig ventilatie op t feestje en (vooral) een overdosis cafeïne door die "veiliger en gezonder" ephedra-vervangers die ik had gekocht

volgens de ambulancemeneren hoefde ik me niet schuldig te voelen want t was niet mijn schuld (ik had nota beide bene niet eens de voorgeschreven dosis genomen, maar gewoon de helft!