Partyflock

Forumonderwerp · 659846

in de coffeeshop

paar jaar niet meer gedaan, omdat ik niet meer in de shops kom. Ben er goed verslaafd aan geweest.
heheheh ook al tijd niet meer gedaan maar krijg binnenkort een tafel in me huis:D

Daar geef ik veel te veel geld aan uit!:frusty:

20 euro in de week is niks al ik naar school ga
Op school doe ik altijd tafelvoetballen in de katine 8)
Weet iemand dan ook waar wedstrijden worden gehouden..????
laatste aanpassing
Zkr wel kick om te doen, maar bij ons klen je het nergens echt doen, dus wel jammer
Op school, in het buurthuis & op de voetbal... altijd lachen :p
Tafelvoetbal :D leuk spel!!

Weet nog in de brugklas dat ik samen met een maatje van me 1 van de betere waren van de hele school!!
jaah Tafelvoetbal is leuk!! speelde vroeger bijna elke dag, doe het nu alleen nooit meer :(

Aan de tafel heb ik heel wat uurtjes doorgebracht :respect:

Speel nu al jaren niet meer maar laatst toevallig eens in de sjop met oude vrienden, was nog steeds "Der Meister" ;p

Jah! tafelvoetbal rulez!! zolang je et met mensen speeld die zich wel aan de regeltjes houden whahaha... und es ein Deutsche Meister ist!!

helaas istie uit mn sjoppie gehaald!!! :-@
binnekort maar is klagen dattie terug moet komen wantuh.... er staat nu 1 of andere sjoelbak voor in de plaats :-S whahaha
tafelen rulleert!! :respect: speel het elke dag nog bij ons op school.. en et is er altijd een drukte van jewelste.. en het doet je altijd goed als je een paar klinkers erbij heb die dag, tenminste mij wel :p

klinkers ai ai ai

ik hou van klinkers voor als je keeper bent en je maakt ze swaaa
Heb zelf een Deutsche Meister Deluxe in de huiskamer staan...:yes:...Terugspeelballetjes en klinkers maken heeft toch een kick

levende tafelvoetbal :D

Hiero nog zo 1 die jarenlang getafeld heeft :o

Jah zkr vet dat tafelvoetbal. Heb het btje van me broer geleerd. Die heeft ook vaak gespeeld en speelt nog steeds regelmatig. Hij heeft er ook 1 in zn huis. Dus daar soms ff chillen en tafelvoetballen (y) Kan ik nog ff goed oefenen :)
Aaaaaaight tafelvoetbal is cker de shit jah..

maar wat is je record aantal klinkers met 1 bal (en tegenstanders :P )

heb laatst nog een kistje bier mee gewonnen!:d

Wie het eerst bij de 50 punten was, heeft daarentegen ook veel geld gekost natuurlijk!:P

Weet iemand dan ook waar wedstrijden worden gehouden..????

meestal in de shop.
als iemand mij kan vertellen waar regelmatig toernooien gehouden worden zou ik dit op prijs stellen, want in emmen ben ik al champ en ik wil nationaal gaan..

Ik hoor dat er wel wedstrijden (grote) gehouden worden maar niemand weet waar...

thnx

lekker hoor!

gewoon sjo! d'rin d'ruit met dat ding (klinker)

ja hehe... tuurlijk tafel ik...

heb het wel een paar jaar lang in de shop gespeeld, is ech een relaxed spelletje, maar heb het nu al weer een jaar ofzow niet meer gespeeld, toch maar weer eens gaan doen

@ Alowie-jappie:

http://www.tafelvoetbal.nl/tour.htm

1ste resultaat op google.nl ;)

:O

goeie zaak...

hier heb ik wel wat aan, had ik zelf ook wel aan kunnen denken.. :frusty:

thanx R-V

tata
JAAAAAA tafelvoetballuhhh!!! In Ankara is het HOT.. En Jappie is de beste!! Dus wie durft?? Let us know :yes:

jaaaaa tafelvoetbal is (Y) jappie is de nr 1!!! in de shop. heb het zelf een paar keer geprobeerd maar om te zeggen dat het me wou lukken?? is een ander verhaal! :D

Waar ik nou benieuwd naar ben: als je de officiële tafelvoetbalregels er op nahoudt (foosball) dan tellen in principe alle doelpunten. Maar in de shops hier in de regio worden shopregels nageleefd. Dat wil zeggen:

- niet scoren met het middenveld (telt niet)
- klinkers tellen dubbel
- doelpunt telt niet als de bal 'via' iets anders er in gaat
- je mag maar 1 x draaien met je stok, dus doordraaien mag niet

Welke regels spelen jullie?
Werkzaam bij DaLunacy.nl
Artiest {SHOWLIST artist 12680, 52486}
Tafelvoetbal is echt wel meesterlijk :yes:

Regels

- D'r in = d'r in!

Waar ik nou benieuwd naar ben: als je de officiële tafelvoetbalregels er op nahoudt (foosball) dan tellen in principe alle doelpunten. Maar in de shops hier in de regio worden shopregels nageleefd. Dat wil zeggen:

- niet scoren met het middenveld (telt niet)
- klinkers tellen dubbel

Welke regels spelen jullie?

vraag ik me nou ook af.. Hier in Haarlem zijn het ook deze regels
in dordt:

-Niet met midden
-Alles telt voor 1
-Niet via
bij ons

-Niet met midden
-klinker telt dubbel
-Niet via
-niet doordraaien
in EMMEN:

niet met midden
niet via (wat dan ook)
niet ronddraaien
klinker is 2 punten.

taaterdetaat

dus shopregels zijn bijna overal hetzelfde.. alleen of een klinker dubbel telt verschilt wel eens..

waar zouden die regels toch vandaan komen? want nogmaals: de officiële regels tellen in principe elk doelpunt, hoewel je niet bij de aftrap met de middenstang mag scoren. later in het spel mag dat wel gewoon.
en doen jullie met of zonder Doorschieten

(dat je dus eerst moet aannemen, of dat je gelijk mag schieten zonder aan te nemen)

doorschieten mag gewoon, maar wordt geloof ik niet heel erg gewaardeerd. maar als ik niet zou mogen doorschieten dan scoor ik veel minder.
aangeven vanuit het midden en dan proberen de bal schuin te schieten met de voorste stok: niet te verdedigen gewoon..
Jullie hebben "te" veel regels om rekening meej te houden in de shop met je wazige harses!! Gewoon vlammen!!!!!!!!!1
gewoon rammen...

dan doe je 2 minuten met 1 potje... en sta je zeker constant te draaien als die kleine kinderen doen? :P

nee doe mij maar regels..
niet scoren met het middenveld (telt niet)
- klinkers tellen dubbel

:yes:
dus 1 klinker, 2 doelpunten?

scoren jullie niet veel klinkers dan?
ik scoor er cker wel 2 minimaal per potje.. en dan loopt de score dus aardig op als ze voor 2 tellen
Nu niet meer zo veel, vroeger wel
O ja, 0 is kruipen

O ja, 0 is kruipen

:jaja: klopt
in de coffeshop idd, ik ben alleen abominabel slecht :s

O ja, 0 is kruipen

bij ons is nulletje, colaatje
gelijk doortrappen mag wel...

blokken telt niet. moet schieten.

tata
Artiest Faux
weet iemand hoeveel een splinter nieuwe deutch master kost??

zal wel een 1500-2000 euro kosten