Jah en ponies horen in de blender, naaste natte pottuh enzo want dat ken net

Ow, en m'n imaginaire vriendjes (henkjan, Klaaskarel, Johan, Bea en BillyBob ) vinden dat ook 
2>Miech
Ondanks dat je een slap lulletje hebt, mag je ook best wel lid worden hoor
Zelfs "lijst" trekker van W.R.F mag je worden! Dan ben je gewoon de spreekbuis van alle regenwormen. 2>Scorpion

Ondanks dat je een slap lulletje hebt, mag je ook best wel lid worden hoor

whahaha, hamsters moeten in de magnetron, geen knijnen, gekkies...
nuke da gerbils!!! Joe Cartoon sais it all - bite me! Joe Cartoon rulezzz da toads n gerbils!
nuke da gerbils!!!
2>Impulzzie, natte K'nijnen daar hebie nix aan. tenminste als je hobby (Hoeba) niet "natte K'nijne werpuh is". Want dat(hoeba) kan natuurlijk ook nog (hop) het geval zijn he?

welke dinguh? waarop?
hoeba hoeba hoeba hop hop hop
Wai zain 2 vriendjesss "jai" en ick...
(das ut accent van denny)
Wai zain 2 vriendjesss "jai" en ick...

"ai wil roel die wurrld", zei de narcistische lijst piraat. "harrr, harrrr" zei z'n nymfomane papgaai en bonkend op z'n houten 'po(o)t' strompelde de de ouwe lijst piraat verder.... muppetlolly 

Ha haaa...
kom maar op met die 1000 jaren pijn, ik kan me geen beter genot voorstellen...
Niets dat U mijn aan wil doen zal mij doen buigen voor U, want IK Impulzzie heb ten alletijde bescherming van mijn droger
en als U mijn gevangen weet te nemen, dan zullen mijn mede W.R.F.ers mij komen bevrijden met de kracht van DE Blenderrrrr whehehe
Death to the Bunny's!!!!! (Hoppah
)
kom maar op met die 1000 jaren pijn, ik kan me geen beter genot voorstellen...
Niets dat U mijn aan wil doen zal mij doen buigen voor U, want IK Impulzzie heb ten alletijde bescherming van mijn droger

en als U mijn gevangen weet te nemen, dan zullen mijn mede W.R.F.ers mij komen bevrijden met de kracht van DE Blenderrrrr whehehe

Death to the Bunny's!!!!! (Hoppah

donateur
Uw mede W.R.F.ers liegen u voor dat u gered wordt, ze zijn immers al onderworpen door het oog, en misleiden u. 1000 jaren pijn, zijn pijnen zoals u zich nog nooit kon voorstellen, pijnen zo vreselijk, dat zelfs een sm-queen door de knieen gaat. niemand komt voor u, en alleen verlossing zal kunnen komen door acceptatie van mijn macht.
Tadaaaa 300
Ik vind stompen helemaal niet zo zinnig ?!? Maar goed, Mako pakt er een zeepkissie bij en klimt op het kissie... "Hoeba Hoeba Hop" en ze spingt eraf, maakt een 360 in de lucht land op haar rolschaatsen en vliegt zo de halfpipe in..Hoeiii