Partyflock

donateur
das mijn droom van dit jaar.!!!
en die komt aardig in de buurt .!!
zowiezo nacompetitie.!!
(dan worden we toch weer genaait daar niet van...)
en volgend seizoen der weer37 risico wedstrijden derbij.!!!
we love you den haag we do
ooohhh den haag we love you

donateur
hahaha wat wil jij dat ik ga zeggen dan...
en je moet niet voor anderen denken...
en voor jouw namen noemen helemaal geen zin in jonge haagse bluf.?? hahaha jah toch....wat jij wil
en die namen die jij noemt.... moet je niet doen... is niet stoer...echt niet...
en laten we hier verder maar over ophouden voordat het ruzie word...
Het Zuiderpark schitterend stadion met die gracht. Ook in de rust al die turken bij het uitvak met stenen gooien als je net een broodje aan het eten bent :P
Lijkt me wel lachen als ze promoveren. Leipe Chaos

donateur
jah 3suh dat klopt als het goped is forepark.! maar stadion word zow gebouwd dat er ringen boven opgezet kunnen woorden als het goed draaid...gellof over 3 a 4 jaar klaar... maar veel protesten weer van bewoners wijk ypenburg dus...

ja Tony is goed man het is jouw dag vandaag...
Ik sta altijd bij MO10 onderaan bij de oude gasten CCA.
En to whitejunkie. ik weet niet of ik
Simon ken misschien van gezicht, maar niet van naam.
ik hoop eg dat de haag promoveert, ik heb nmlk haags bloed! Forza ADO:D
werd net gebeld, we gaan als ADO nacompetitie speelt met een groep PSVers een passpartout nemen, om ADO te steunen!!

donateur
jah maar de passpar2 is is waarschijnlijk alleen voor uitwedstrijden.!!!!!!

donateur
vind het wel een goeie
net zon opmerking als jaaa vitesse komt wel een keer uit de rode cijfers
neej hou gewoon nie zo van voetbal mag da ook

donateur
hahaha cambuur.??? neej hoor soory ga maar vast huilen want dat word weer niksss
No one likes us
We don't care!
:)
ik hoop toch op ado, want dan hoef ik minder ver te reizen dan als ik helemaal naar leeuwarden moet:D
ja toch jef , we gaan gewoon terug dit jaar , dan ga ik echt huilen als dat gebeurd , eerst maar effe dat kankah Heracles een pak slaag geven omdat ze maar 186 kaarten beschikbaar hebben voor ons.. dus gaan er geen supporters etc.. dus gaan we lekker met ze allen vanaaf op midden noord zitten en via het grote ascherm kijken , wordt gezellig.. lijkt me wel lekker als Ajax naar het zuiderpark komt , dan gaat het echt los..!
'je komt Den Haag niet uit '.. kankahboeruh..!!!
mzzl Hagenees
Periode kampioen!

donateur
ik ga nog harder huilen als we terug promoveren echt geloof me

donateur

jaja zij weten het al
Den haag terug in onze competitie.. kan inderdaad wel lachen worden. Alleen jammer van alles s.v.'s. Bij ons zijn er ook 300 en iedere wedstrijd weer een aantal erbij.. vet gaar!
Weet niet wat het is, maar sommige clubs lijken wel beschermd voor die verboden. Kijk maar naar pisvee of kutrecht. kutrecht krijgt geen moer en pisvee wordt met 60 man opgepakt en vervolgens zonder iets weer losgelaten.. wij krijgen direct een 'poging tot doodslag' opgelegd...
MF, was jij aanwezig bij die groep op Damrak laatst? Allicht heb je me daar nog gezien. Op dat moment stonden we met 5 man tegenover 75 ofzo van jullie... was net nadat jullie los mochten gaan lopen van de M.E. bij de Bijenkorf.
Is het niet zo dat die 45 PSV-ers werden opgepakt voor de identificatieplicht?
Lijkt me sterk dat je daar een stadionverbod voor kan krijgen.

donateur
den haag is alteid het 'zwarte schaap' geweest en zal ut alteid blijven ook
Ja 3SUH, omdat ze de andere dingen niet gebruikten. Als wij ons in een stad laten zien, al is het wel met I.D., dan kun je de bui al zien hangen. Vervolgens wordt onze groep (5 man) op dat moment aangevallen, waardoor er een korte confrontatie is terwijl M.E. gewoon staat toe te kijken. Paar klappen aan beide kanten... daarna worden ze wel weggejaagd door de M.E...
Als zoeits gebeurt door ons, dan zijn we echt zwaar de lul...

donateur

(permanent verbannen)
AJAX!!!........;)

donateur
goed gelooooooooooot sparta,exelsior en volendam kortom wij promoveren.!!!!!!!!!
Laten we het hopen .. kunnen we samen weer ....... tegen die J*d*n pardon dan kunnen we samenwerken ;)
Beter gewoon Excelsior erin.
Ik zie ook liever Excelsior , maar anders Den Haag.Ik vind het wel tijd worden dat Sparta maar es degradeert in ieder geval.

donateur
den haag heeft dit seizoen 2 x gewonnen van exelsior dus jongenssss helaas..
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
donateur
Denken jullie dat ik nog wel veilig met m'n pappa naar de voetbal kan volgend seizoen? :C

donateur
hahaha als ut aan mij ligt niet ;)
Ado promoveren= totale leipheid :D
Inderdaad sowieso Sparta er effe uit, dan zullen ze weten wat nou de club van Rotterdam is. Zielige mannetjes die Spartanen. Toch gaat Ado het ook dit jaar weer niet halen, dus dan zal het toch echt Excelsior gaan worden... PS: Tony M; wil je me alsjeblieft niet zo bang maken....

DEN HAAG SLAAPSTAD, LOPEN NOG STEED SMET GROENE BOMBERJACKS EN MATJES IN HUN NEK.

donateur
hahaha je je schijd nu 7 kleuren he.???;)

donateur
9...
ado vink wel schattug
maja
excelsior moe owk door
en sparta moe mah eers een jaartje gaan bewijzen dat ze goed genoeg zijn
dus alles winnen in de eerste divisie
we zien t allemaal wel

donateur
eeerste wedstrijd 3-3 maar we hadene kunnen winnnen den haag was 1000 keer beter..
maarjah nu nog hopen dat exelsior een keer verliest komt alles goed.!!!!!

JUHLUHLUHLUUUUUUUUUUUUUUUH!!!!!!!!!!!!!!!
we gaan seker promoveruh (hoop ik)
Excelsior moet ik zeker niet erin hebben; zijn gewoon kakkerlakken 2. Volendam en Telstar zijn voor mij clubs die ik er graag in zou hebben. Sparta hoort sowieso in de ere en den Haag vind ik ook wel leuk.
Den Bosch en fortuna mogen oprotten.
Overigens kan ik me niet voorstellen dat den Haag zo gigantisch triest zou zijn om samen te spannen met de kakkerlakken; ook al zullen de kakkerlakken wel verwoede pogingen ondernemen.
wat een kankerwedstrijd zeg , ben je zowat heel de wedstrijd beter tegen dat laffe kanker Sparta , behaal je maar een punt omdat je erbij ook nog een scheidsrechter hebt die Luinge heet , 2 strafschoppen ontnomen , zuivere..
conclusie , we worden weer genaaid..!!!
en over het hopen dat excelsior een keer verliest , dat hoef je niet te hopen want dat gebeurd de 16de wel..!!
Prhyme, eindelijk verstandige woorden :D
Witte Leeuwen promoveren (volgend seizoen dan hehehe)
to Prhyme>> nee daar was ik niet bij nee, daarom had ik dat berichtje laatst aangepast anders leek ik weer z'on internethoolie;)

-----
Is het niet zo dat die 45 PSV-ers werden opgepakt voor de identificatieplicht?
Lijkt me sterk dat je daar een stadionverbod voor kan krijgen.
-----
de helft van die gasten heeft al een stadion verbod en de andere helft heeft nix gekegen ze werden na de wedstrijd en de volgende dag vrijgelaten

zeker we worden weer genaaid beetje jammer, maar als den haag nou maar blijft winnen komt het zeker goed

donateur
al 3-0 voor den haag.!!!!!!!!!!!!!

joduh we komen ;)

donateur
4-o gewonnen.!!!
gefeliciteerd, nu nog ff doorzetten!

ja echt relaxed weer he

WIJ GAAN PROMOVEREN JULULULULU JULULULULU. VOLENDAM INGEMAAKT, MAKKIE 4-0!!!!! HAHAHAHA
KAMPIOENEN, ALS EXCELSIOR NOU GELIJKSPEELT TEGEN SPARTA UHHH VANDAAG EIGENLIJK, KOMT HET HELEMAAL GOED, SPARTA MAG OOK WEL WINNEN. EXCELSIOR THUIS PAKKEN WE MAKKELIJK, IS AL 1X GELUKT DIT JAAR.
JODUH WE KOMUHHHH!!!!!!!!!!
Ik als AZ-supporter was gister ook bij Volendam-Den Haag en ik heb me prima vermaakt.
Vooral met Dennis den Turk. :D
En iedereen maar denken dat wij Hagenezen waren. :DEVIL: