Partyflock

ik ben nu aan het werk leuk he ik ben bewaker in een super groot pant eng he ik kan een super feest hier bouwe :xtc:
Heel weinig helaas pindakaas.... Is gewoon nooit wat te doen. Alleen de zomerfeesten zijn leuk :-).... Voor de rest Nada niets noppez.

donateur
ok dan mizz t. ga jij er vaak heen dan naar die afterss... ik denk dat ik binnekort dan maar iz een kijkje neem daar .!! lexion rulezzz
nou hier is de haag is op ze haags gezegt ook geen kankah te beleven ik zoek/zocht mijn heil zelfs over de grenz... belgie rules kwa feesten.!! en clubs...
I (l) Techno?

donateur
??? wat bedoel je? i love t?
Jupz.... das ook in België daar ben ik ook geweest.
Ik heb last van mijn oogjes :'(

donateur
ja i know was een missertje tussen door wat mij betreft.!!
Huh die snap ik eigenlijk helemaal niet

donateur
tja ik vond het te te te te druk daar en die i love techno daar voor was 10000000000 oftewel ZILLION keer beter.!!!
Ben ik zelf niet geweest jaar daar voor. Vrienden van mij wel en die zeiden toen dat het ook beter was. Vond het dit jaar om eerlijk te zijn gewoon behoorlijk zwak. Echt heeeeeeel lang in de rij gestaand en het was zooooooo druk. Bovendien vond ik gewoon de zalen helemaal niet ingericht totaal geen verlichting of niets.... Viel me tegen inderdaad.
Ik ben nu naar twee gewone afters geweest..'The First' natuurlijk en oud&nieuw...en ik moet zeggen dat ik me daar kostelijk vermaakt heb...vooral met oud&nieuw..:P Er loopt ook heel ander publiek rond dan normaal...het 'Lexionpubliek' zeg maar en daar kan je nou echt mee knallen..:bounce:!!!

donateur
ja inderdaad!! next time better luck?!
maar jah ik ben al op zoveel feesten geweest en toch steken die duitse feesten en de belgieze clubs over al boven uit.!!
Mwah doe mij maar een feessie aan de Middellandse zee.. Al draait Dj Sesamstraat.. Zucht dat heerlijke strand en dat weer....

donateur
aha das beter mizzz t. ik ga binnekort wel ff koekeloere daar als ik een feetsje daar in de buurt heb is er uberhaubt wel iets in de buurt van huizen a dam een beetje tog?
IloveTechno viel tegen?!!!? Nou ik vond het echt supervet..en Krive volgens mij hebbie nie goed opgelet..de aankleding was super...nie te...kan toch ook niet voor een stoer technofeest..:P

donateur
jah inderdaad ben afgelopen zomer lloret geweest en was wel knallen daar en ga dit jaar naar ibiza...ga jij nog op vakantie dan.?

donateur
i love techno viel cker tegen vergeleken met het jaar ervoor!!!!! mizzzz t.
Yep...A'dam-Huizen is ongeveer 20 minuten rijden..superdichtbij dus..:)
Ik weet nog niet waarheen.. Maar in ieder geval weg :-)
Ibiza is te duur voor een studentje like me...
Mizz Techno u bent ook naar Shockers geweest wat was dan mooier? :P:P:P:P:P
Hmm...ben vorig jaar nie geweest...dus ik zou het niet weten..:)

donateur
aha ok dan ik heb al kaartjes voor teqnoletjie..
dus daarna maby ?
en krive ik woon met de scoter pzies 7 min. van het strand van daan alleen niet mooi weer in ned kutzooi.!!
Moeten flink gas geven met auto;s en zo...
Die ozonlaag moet dunner.

donateur
jah i l t was egt beter toen maarjah kan niet alteid alles overtreffen natuurlijk

donateur
haha ja ik deed er ook me best voor als 15 jarig ventje met me spuitbusjes snachts.. maar niet egt geholpen.... haha
Ik vond Shockers ook heel vet, maar ilovetechno vond ik vetter...komt misschien ook omdat we op Shockers met een hele grote groep waren en op ilovetechno maar met zn 3tjes...is veel beter man..met weinig mensen gaan...
Je moet wel die met Xtra CFk hebben he!

donateur
hahah ja pzies maar nu zie ik er niks meer in ... dus dan maar de auto laten draaien dag en nacht en in ze vrij en baksteen op gaspendaal.....
:-)
En vooral niet met OV reizen!
Gaat nergens meer over dit.. Ga zo naar het allerliefste bedje van de heeeeeeeeeele wereld...
Beterrr...wil ik ook naartoe TeQnology..supervette line up:D...misschien wel afteren daarna idd...:)

Artiest The Abaddon
er zijn gelukkig nog mensen wakker!! :bounce:

donateur
dan moet je ff een kaartje kopen tog.!! ?? wat lekker ik ga alteid met taxi eerst van de haag naar a dam en dan van adam naar huizen en dan van huizen weer naar huiz dat laatste ritje kost dus nie zoveel want dan ben ik er al hahahaha
Ikkie is ook nog wakker...weenie wat ik moet doen!!

donateur
krive al vast truste dan....
en goede avond wezzzz
Trusten.... slaap lekker alvast!

ik heb ook geen idee heb geen zin om te slapen me weekend is weer begonnen..... :-)

donateur
aha lekker lang weekend dan we :Z
voor mij is het elke dag weekend...

voor mij ook maar krijg er ook nog betaald voor..!!!

donateur
ik ook wat voor werk doe jij dan>??

donateur
joepie gorgina verbaan op tmf..

werk voor de overheid je doet geen klote en krijgt er dik voor betaald :-)

donateur
aha jah das lekker !!
Nou ben ik echt slapie doen
als een echte ambtenaar :P
Ooooh je ben politieagent Wezz..hehe:P

ja dat nooit....!!!! maar politieagenten zijn ook niet zo braaf...wahahahaa :-)

donateur
haha jah idd die doen geen fuck de heledag

ja en die slikken zich dood in de hemkade...waardoor al dat gezeik is begonnen daar..

donateur
jah idd maah ik ga nog ff een afzakkahtje haleh op de hoek truste idereen mzzls
Truste Krive en zuipze Tonym..:)

donateur
dankje mizz goed weekend alvast gewenst...xje

volgens mij begint het nu erg rustig te worden hier......