Heel weinig helaas pindakaas.... Is gewoon nooit wat te doen. Alleen de zomerfeesten zijn leuk .... Voor de rest Nada niets noppez.
donateur
ok dan mizz t. ga jij er vaak heen dan naar die afterss... ik denk dat ik binnekort dan maar iz een kijkje neem daar .!! lexion rulezzz
nou hier is de haag is op ze haags gezegt ook geen kankah te beleven ik zoek/zocht mijn heil zelfs over de grenz... belgie rules kwa feesten.!! en clubs...
Ben ik zelf niet geweest jaar daar voor. Vrienden van mij wel en die zeiden toen dat het ook beter was. Vond het dit jaar om eerlijk te zijn gewoon behoorlijk zwak. Echt heeeeeeel lang in de rij gestaand en het was zooooooo druk. Bovendien vond ik gewoon de zalen helemaal niet ingericht totaal geen verlichting of niets.... Viel me tegen inderdaad.
Ik ben nu naar twee gewone afters geweest..'The First' natuurlijk en oud&nieuw...en ik moet zeggen dat ik me daar kostelijk vermaakt heb...vooral met oud&nieuw.. Er loopt ook heel ander publiek rond dan normaal...het 'Lexionpubliek' zeg maar en daar kan je nou echt mee knallen..!!!
donateur
ja inderdaad!! next time better luck?!
maar jah ik ben al op zoveel feesten geweest en toch steken die duitse feesten en de belgieze clubs over al boven uit.!!
Mwah doe mij maar een feessie aan de Middellandse zee.. Al draait Dj Sesamstraat.. Zucht dat heerlijke strand en dat weer....
donateur
aha das beter mizzz t. ik ga binnekort wel ff koekeloere daar als ik een feetsje daar in de buurt heb is er uberhaubt wel iets in de buurt van huizen a dam een beetje tog?
IloveTechno viel tegen?!!!? Nou ik vond het echt supervet..en Krive volgens mij hebbie nie goed opgelet..de aankleding was super...nie te...kan toch ook niet voor een stoer technofeest..
donateur
jah inderdaad ben afgelopen zomer lloret geweest en was wel knallen daar en ga dit jaar naar ibiza...ga jij nog op vakantie dan.?
donateur
i love techno viel cker tegen vergeleken met het jaar ervoor!!!!! mizzzz t.
Ik vond Shockers ook heel vet, maar ilovetechno vond ik vetter...komt misschien ook omdat we op Shockers met een hele grote groep waren en op ilovetechno maar met zn 3tjes...is veel beter man..met weinig mensen gaan...
Beterrr...wil ik ook naartoe TeQnology..supervette line up...misschien wel afteren daarna idd...
er zijn gelukkig nog mensen wakker!!
donateur
dan moet je ff een kaartje kopen tog.!! ?? wat lekker ik ga alteid met taxi eerst van de haag naar a dam en dan van adam naar huizen en dan van huizen weer naar huiz dat laatste ritje kost dus nie zoveel want dan ben ik er al hahahaha