tjaaa...elke dj heeft zo zijn goede en slechte avonden en periodes.
Tom Harding was een aantal jaren geleden goed maar nu denk ik echt van nou nee, het zelfde geldt voor Marco V een jaar geleden vond ik hem erg goed maar nu niet meer zo, dus dat verschilt per periode welke DJ goed is.
Op dit moment vind ik Dave Clarke erg goed ik hoorde hem voor het eerst live en ik vond het geweldig.
Maar Cosmisc Gate en Johan Gielen waren op T-E ook erg goed oftewel ik kan niet kiezen
Tom Harding was een aantal jaren geleden goed maar nu denk ik echt van nou nee, het zelfde geldt voor Marco V een jaar geleden vond ik hem erg goed maar nu niet meer zo, dus dat verschilt per periode welke DJ goed is.
Op dit moment vind ik Dave Clarke erg goed ik hoorde hem voor het eerst live en ik vond het geweldig.
Maar Cosmisc Gate en Johan Gielen waren op T-E ook erg goed oftewel ik kan niet kiezen

Helemaal mee eens anastasia, 100% Dana & Pavo.
KNALLEEEEEEE!!!!!!!!
KNALLEEEEEEE!!!!!!!!
Dana, Luna & Pavo
DANA!!!!!!! PAVO!!!!!!!! Alpha Twins!!!!!!!!!!! daar ga ik
ERRUG WEZUH!

ERRUG WEZUH!
Besten zijn voor mij DANA en de laatste 3 maanden is PAUL ook erg op dreef (zie hem bijna wekelijks op een feest). verder zijn PANIC en STANTON ook erg goed. de laatste is voor de meeste misschien een onbekende, maar hij draait wekelijks in de Ministry of Dance in Rotterdam, eb verder op alle B2S feesten (behalve Hardcore4Life).
VINCE!! TOTALLY!!
En Vento-Vinyl en Aspirity natuurlijk he!
Als ik kijk wie ik de laatste maanden gehoord heb kies ik nu voor:
Dana
JP
Pavo
Dana
JP
Pavo