Betreft: | locatie: Hemkade |
officieel heet het nog steeds de Hemkade, alleen de za is momenteel Q-base maar dat gaat ook na aug veranderen
Neeee je moet et meer xien dat mensen/objecten juist beroemd en befaamder worden na hun dood... 
Van gogh, rubens, ellevis, brood, sint niklaas en de 'Fun'
natuuuuurlijk!

Van gogh, rubens, ellevis, brood, sint niklaas en de 'Fun'

laatste aanpassing
Wat maakt het allemaal uit. Q-base is er binnenkort toch niet meer.
Maar denk toch dat fun lekkerder in de mond ligt dan q-base.

Maar denk toch dat fun lekkerder in de mond ligt dan q-base.

waar een mens zich druk om kan maken

Klopt.. heb er zelfs nog een paar flyers van liggen
de fun is goede, oude herinneringen, hellbound etc. de fun is hardcore, het is een begrip.
Qbase daarentegen is een standaard disco zoals ieder boerendorp hem heeft, weinig bijzonders dus, dr zit geen historie aan, zo mooi als de fun wordt het nooit meer
(zie je wel dat vroeger alles beter was )
Qbase daarentegen is een standaard disco zoals ieder boerendorp hem heeft, weinig bijzonders dus, dr zit geen historie aan, zo mooi als de fun wordt het nooit meer
(zie je wel dat vroeger alles beter was )
laatste aanpassing
mja en ik zet vraagtekens bij die muziek die ze er nu draaien.....bah....logisch dat ze alweer gaan sluiten dat trek gewoon nie genoeg mense zo(nu gaan mense weer zeure van jaaa toen ik er was was t wel druk blbablabla)maar t resultaat als er 10.000 mensen ofzo binnen en om de fun waren dat redden ze natuurlijk nooit....
waarom zeggen nu mensen vet man en anderen zeggen horror? of waarom noemen mensen een tientje nog een joetje of de stad het stadje waarom praat ik poep waarom praten mensen de taal van de straat woorom studeren mensen, ach geef mij maar de origineele amsterdamse taal zonder bekakte rrrr maar ouderwets normaal, dus lul maar lekker slap als t om een erectie gaat, hier in amsterdam zegt iedereen je waar t op staat
nou een gewone discotheek? hier draaien ze niet zo snel hardstyle hoor 
ennuh hardstyle is niet voor mietjes maar jullie willen gewoon alleen maar hardcore
niet dat ik dat niet leuk vind
maar gun een ander ook wat

ennuh hardstyle is niet voor mietjes maar jullie willen gewoon alleen maar hardcore

niet dat ik dat niet leuk vind