hallo wie lijkt het leuk om een meeting af te spreken voor trance energy in utrecht mij lijkt het een waanzinnig leuk idee om jullie allemaal in het echie te zien groetjes renate
mmm ben er nog over aan het nadenken, denk wel dat ik ga 

Kijk Hagenees met jou kan ik praten. Ik ben al naar alle Impulz feesten geweest in Den Bosch en ook naar het outdoor feest in Busloo en die HQ hardhouse komt me ook een beetje mijn strot uit. Nee nou ga ik mooi een keer naar TE want die Duitse Hardstyle die Kai Tracid draait hoor ik liever dan de Engelse hardhouse van Tom Harding.
En trouwens met Bas&Ram en Francois -(van de Zino afterclub in Tilburg) zal het ook wel weer flink Knallehhh zijn!
En trouwens met Bas&Ram en Francois -(van de Zino afterclub in Tilburg) zal het ook wel weer flink Knallehhh zijn!

Sorry hoor maar ik vind TE echt zo'n feest dat mensjes er heen gaan om te kunnen zeggen:
Ik ben naar TE geweest... en dan denk je wat lult die eikel nou.. En dan zeg je dus: Wattes?
En dan vol trots zegt die Trance Energie want voor de rest is die nog nooit naar een feest geweest behalve zijn of haar kroeg op de hoek.
Ik ben naar TE geweest... en dan denk je wat lult die eikel nou.. En dan zeg je dus: Wattes?
En dan vol trots zegt die Trance Energie want voor de rest is die nog nooit naar een feest geweest behalve zijn of haar kroeg op de hoek.
Snap klein beetje wat je bedoeld Krive, maar de line-up vind ik toch wel erg goed. Ik heb vandaag mijn kaartje gehaald, en ik ga lekker stampen op Kai Tracid 

natuurlijk is er meer TMF publiek op TE dan op bijv. Qlimax.. maar omdat ze deze keer een hardtrance zaal hebben kijk ik daar maar overheen.. ben 2 keer naar impulz geweest dus nu ga ik s kijken op TE want: er gaan een hoop bekenden, de line up is beter, en het is dichterbij. Ik heb er goeie én slechte verhalen over gehoord, dus ik ga 16 feb maar gewoon zelf oordelen. Het wordt geen Qlimax of QT, maar gezellig wordt het zeker!! 

ik ga ook naar TE. Op voorhand lijkt mij de hardtrancezaal beter dan de Hardhouse zaal op Impulz, maar op Impulz heb je weer een rilekste Technozaal. Maarjah we gaan iig met een leuk groepje en we zien wel.
Kai traciddd
Kai traciddd
we veel kleine mensen op TE, maar wij nederlanders zijn niet voor niets het langste volk op aarde (zeker als je de allochtonen er even afhaalt van het gemiddelde).
maar idd ik zag volgens mij ook (letterlijk dus) kinderen rondlopen, maar ach wat anderen al zeiden, dat blijf je houden, doe je neits aan. ik heb besloten me aan dat soort 'ballenbakpraktijken' niet meer te storen, ga een beetje mijn feest door zoiets triviaals laten verzieken! no way dus
maar idd ik zag volgens mij ook (letterlijk dus) kinderen rondlopen, maar ach wat anderen al zeiden, dat blijf je houden, doe je neits aan. ik heb besloten me aan dat soort 'ballenbakpraktijken' niet meer te storen, ga een beetje mijn feest door zoiets triviaals laten verzieken! no way dus
ik begrijp niet dat mensen zich zelf druk maken over kleine kinderen op feesten ut intreseert me egt geen ene kankah die 'kindere' ik ben er tog met mensen die ik intresant genoeg vind om me mee te vermaken zo een avond en als je dan kijkt naar bijv ic van de 45.000 man en der lopen bijv 10.000 kindere rond zijn er nog steeds 35.000 'volwasen'mensen rond en als je je zelf dan gaat druk lopen maken.. nou sorry hoor dan ben je egt een kneus...