hey wijffie, ik kom uit bunschoten..Samen Met mijn vriendinnetje Merel,die hier ook op PF zit ga ik naar veel feesten toe..Wij zitten hier al een aantal maandjes..
Kijk eens onder Steden>>Bunschoten/spakenburg..En dan vind je nog wel een paar feestbeesten uit ons klein saai dorpie..Tot spreeks..xxxroos
Kijk eens onder Steden>>Bunschoten/spakenburg..En dan vind je nog wel een paar feestbeesten uit ons klein saai dorpie..Tot spreeks..xxxroos
laatste aanpassing
Lippy je stinkt ga weg man
Ikke stiekum wel...
peter is de naam,, je kent hum wel...
peter is de naam,, je kent hum wel...

Vast wel...
of niet..
nah, ik ken die roos iig wel...
chech foto en guess again
of niet..
nah, ik ken die roos iig wel...
chech foto en guess again
Hey jessica ik ken jouw volgens mij wel..of toch niet? hmm lekker belangrijk..
Rushing?? wie ben jij? Jij kent mij maarrr ken ik jouw ook..In spakovillage is het toch ons kent ons?? Nou, ik ben elke week in het darrup te vinden hoor..met the partypoeple van spakenburg: merel, emmilie, wouke, marianne, hennie, glenn, edwin, Rob enz.. Om daarna door te gaan naar andere feesten..
Ik zie je foto trouwens wel..
Rushing?? wie ben jij? Jij kent mij maarrr ken ik jouw ook..In spakovillage is het toch ons kent ons?? Nou, ik ben elke week in het darrup te vinden hoor..met the partypoeple van spakenburg: merel, emmilie, wouke, marianne, hennie, glenn, edwin, Rob enz.. Om daarna door te gaan naar andere feesten..
Ik zie je foto trouwens wel..
horeca dag? Nog niet van gehoord..tell me more..
Bij ons kennen ze boerenmaandag om lekker te zuipen want daar zijn wij goed in..
en rushing..Ik ken jouw wel..maar hoe heet je ook alweer..denk denk denk..Tuurlijk Peter heet je..Ik heb je weleens gezien in het Pluto?? ach zal allemaal wel..
Bij ons kennen ze boerenmaandag om lekker te zuipen want daar zijn wij goed in..
en rushing..Ik ken jouw wel..maar hoe heet je ook alweer..denk denk denk..Tuurlijk Peter heet je..Ik heb je weleens gezien in het Pluto?? ach zal allemaal wel..
laatste aanpassing
2 Roos: Boerenmaandag is het super zuipfeest!!!
maar Horecadag is ook altijd gezellig net zoals gisteravond dus
en aan het eind van de vakantie hebben we nog Nacht van Nijkerk das net zoeits als horecadag wordt ook wel weer gezellig dus 
PS: heel vreemd dat het horecadag heet want het is alleen savonds...
maar Horecadag is ook altijd gezellig net zoals gisteravond dus

PS: heel vreemd dat het horecadag heet want het is alleen savonds...
ach ze moeten er toch iets van maken..Na een paar biertjes interesseert het je volgens mij ook niet meer of het nou horecadag heet of avond...haha
Ik ben 2 keer op boerenmaandag geweest..Volop errug wezen daar..Hoe krijgen ze toch zoveel bier bij elkaar..poeh..
chica: thanx..jij ook leuke foto!! haha You go girl..
Ik ben 2 keer op boerenmaandag geweest..Volop errug wezen daar..Hoe krijgen ze toch zoveel bier bij elkaar..poeh..
chica: thanx..jij ook leuke foto!! haha You go girl..
laatste aanpassing
Roos:
http://dance.student.utwente.nl/~partydata/images/1026/original/13459.jpg
and guess again
http://dance.student.utwente.nl/~partydata/images/1026/original/13459.jpg
and guess again
Ja, zo kom je nog eens iemand tegen roos....

Haad en Nijd?
hoe kom je er bij
hoe kom je er bij

En merel is hier ook?
wie is merel?
ooooh, die merel...
wie is merel?
ooooh, die merel...

Aha, merel.
gaat de hele bende zat nog naar adam, of zijn ze allemaal al geweest?
wit en al
gaat de hele bende zat nog naar adam, of zijn ze allemaal al geweest?
wit en al