Sinds ik gebruik drink ik amper alcohol. Ik heb er juist een ontzettende hekel aan om dronken te zijn. Vaak vind ik dronken mensen ook erg irritant. Zoals in die zielige barretjes waar ze staan te hossen op "een bossie rooie rozen" of iets dergelijks. Vroeger ergerde ik me hier niet kapot aan, raar dat nu wel zo is. Maar goed, wie van jullie zuipt nog wel (van degene die drugs gebruiken) of wie is hier ook mee gestopt.
Ik ben eigenlijk ook gestopt met alcohol
Maar ik heb nooit gezopen op feesten, maar het is toch wel zwaar relexed
Laatst voor het eerst ladderzat geweest op een feest en dat was toch wel zwaar ok
Maar ja, meeste mensen hebben zich inderdaad niet in de hand als ze gezopen hebben
Dus ik ben blij dat ze dan zeggen, ik word er te agressief van. mEnsen die der agressief van worden en toch drinken zijn zwaar irritant
Maar ik heb nooit gezopen op feesten, maar het is toch wel zwaar relexed
Laatst voor het eerst ladderzat geweest op een feest en dat was toch wel zwaar ok
Maar ja, meeste mensen hebben zich inderdaad niet in de hand als ze gezopen hebben
Dus ik ben blij dat ze dan zeggen, ik word er te agressief van. mEnsen die der agressief van worden en toch drinken zijn zwaar irritant
Kan me idd nog wel vaag iets herinneren van bepaald mensen die met hun zatte kop over hekjes werden gelanceerd of iedere vrijdagmiddag in cafeetjes met vage namen als Stoppels rondhosten....
Misschien toch maar beter idd dat die tijd voorbij is Maart
!
Wat mij betreft, ik heb nooit veel gedronken, kost me teveel geld en wordt er vet moe van, of supergeil, maar kan er dan weer nixc mee omdat ik in slaap val ofzo! Dus wat mij betreft is er weinig veranderd. Op zn tijd lekker vaag, en op zn tijd lekker aangeschoten!
Misschien toch maar beter idd dat die tijd voorbij is Maart

Wat mij betreft, ik heb nooit veel gedronken, kost me teveel geld en wordt er vet moe van, of supergeil, maar kan er dan weer nixc mee omdat ik in slaap val ofzo! Dus wat mij betreft is er weinig veranderd. Op zn tijd lekker vaag, en op zn tijd lekker aangeschoten!
ik drink nix, alleen water of cassis

Bij mij is het juist omgekeerd: sinds ik niet meer gebruik, ben ik meer gaan drinken en irriteer ik me aan mensen die zo
rondlopen en vaag tegen je aan gaan lopen lullen.
Bovendien, als ik teveel gedronken heb, loop ik echt niet te "hee-hoo-en" hoor! Dan stamp alleen nog maar harder!

Bovendien, als ik teveel gedronken heb, loop ik echt niet te "hee-hoo-en" hoor! Dan stamp alleen nog maar harder!

laatste aanpassing
Phantasia 6 juli 2002 09:04
-------------
Hee-Hoo-en is voor homo's ! Ik doe op grote feestjes meestal combinatie drugs-alcohol, en dat bevalt me echt perfect. Het valt me op dat de meeste mensen hier of drugs of alcohol doen. Waarom niet de combinatie ? Die is juist zo geniaal
En inderdaad hier ook, hoe meer alcohol, hoe hoger het stampgehalte. Laatst heb ik staan stampen op Salt 'n Peppa
-------------
Hee-Hoo-en is voor homo's ! Ik doe op grote feestjes meestal combinatie drugs-alcohol, en dat bevalt me echt perfect. Het valt me op dat de meeste mensen hier of drugs of alcohol doen. Waarom niet de combinatie ? Die is juist zo geniaal

En inderdaad hier ook, hoe meer alcohol, hoe hoger het stampgehalte. Laatst heb ik staan stampen op Salt 'n Peppa

laatste aanpassing
De drugsgebruikers kijken maar wat ze doen..
Ik drink en drink nog meer.. veel meer, totdat er voor niemand meer wat overblijft!!
En alleen omdat jullie er zelf om vragen, ga ik lekker hee-hoo'en en bosjes rooie rozen zingen! Alleen maar omdat jullie er nu om vragen.
De tijd van drugs heb ik ver achter me gelaten en heb al genoeg slechte ervaringen qua gezondheid hier aan over gehouden... dat probeer ik nu allemaal teniet te doen.... maar drank moet uiteraard nog wel kunnen...
Volgende keer met een meeting maak ik iedereen gek en ga ik lekker irri doen... Jullie hebben er zelf om gevraagd!

En alleen omdat jullie er zelf om vragen, ga ik lekker hee-hoo'en en bosjes rooie rozen zingen! Alleen maar omdat jullie er nu om vragen.

Volgende keer met een meeting maak ik iedereen gek en ga ik lekker irri doen... Jullie hebben er zelf om gevraagd!

Zeer herkenbaar.
ik heb echt precies hetzelfde. ik voel me nu al misselijk na 2 biertjes, terwijl ik vroeger toch echt kon zuipen zoals het een behoorlijke amsterdammer betaamt
een p'tje + drank is al helemaal niet te volgen, want binnen 5 minuten komt het weer naar buiten
dronken zijn is ook niet chill meer, en als ik iets haat zijn het dronken mensen die tegen je aanbotsen 

Wat een kindertopic.
Pot verwijt de ketel.
Ik heb een hekel aan mensen die drinken... BLA BLA
Zelf snuif ik af en toe, drink wat GHB en slik een pil..
Sufkutterij, live and let live....
Stinktopic, zelfverheerlekerij.. BAH
Pot verwijt de ketel.
Ik heb een hekel aan mensen die drinken... BLA BLA
Zelf snuif ik af en toe, drink wat GHB en slik een pil..
Sufkutterij, live and let live....
Stinktopic, zelfverheerlekerij.. BAH
Nou nee, ben niet minder gaan drinken sinds ik gebruik, en ook niet meer. En ben het eens met randomaestro, je gebruikt drugs en opeens zijn dronken mensen vervelend... [IMG]http://www2.terrorworld.net/ubb/confused.gif[/img]
En als je straks stopt met drugs gebruiken zijn dan alle wappie mensen irritant?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind agressieve dronkelui ook irritant, maar dat heb ik altijd gevonden, evenals ik TE vage lui irritant vind.
En als je straks stopt met drugs gebruiken zijn dan alle wappie mensen irritant?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind agressieve dronkelui ook irritant, maar dat heb ik altijd gevonden, evenals ik TE vage lui irritant vind.
laatste aanpassing
Als ik op een feest ben, drink ik niet. (except water)
Maar nu je het zegt, ben ik ook doordeweeks minder gaan drinken en ook de weekenden dat ik niet aan het stampuh ben.....
Vaag zeg...
Maar nu je het zegt, ben ik ook doordeweeks minder gaan drinken en ook de weekenden dat ik niet aan het stampuh ben.....
Vaag zeg...