Count me in!!!
nicolle meldt zich eindelijk ben superbrak, gisteravond op hardball moeten dansen, 3,5 uur geslapen, ga zo weer werken... dus ben strakjes heeeeeeeeeeeeel erg moe.... de kans is hierdoor een stuk kleiner dat ik vanavond aanwezig ben...
ik moet gewoon even afwachten hoe ik de dag doorleef!
ik moet gewoon even afwachten hoe ik de dag doorleef!
laatste aanpassing
De Yes....sjezus daar kwam ik toen ik 16 was...beetje erg fout wel hoor, da's net zoiets als de Sante... Vind dat Grietje gewoon de laatste keer maar naar de danssalon moet komen, want dat gaat tenslotte nooooooit meer! zucht....
To Grietje: Dat moeten Bart en Gerbrand zijn, zijn nl. ook vriendjes van mij en weet dat zij vaak in de Yes komen!!!! kleine wereld!
Nou mensen, ik loop om 01.00 uur effe boven naar de bar en hoop dara wat bekende koppies te zien!!!! 

yow people,
ik was dus net in de 56/11 en daar werd in de achterste zaal best ok gedraait, beetje relaxte techno enzo
alleen mogen ze de volgende x een DJ neerzetten die wel kan mixen
hehehe weet niet hoe dat op donderdag is maar meschien de moeite waard van het proberen, hoop wel dat er dan wat minder paupers rondhobbelen
zaterdag avond in eindhoven = pauperavond
welteruste 
ik was dus net in de 56/11 en daar werd in de achterste zaal best ok gedraait, beetje relaxte techno enzo