Partyflock

Forumonderwerp · 10032
TEMPTATION ISLAND
Na de eerste succesvolle serie Temptation Island, heeft V8 besloten
ook dit jaar weer de ultieme relatietest te houden en komt er een
Temptation Island part 2 . 4 Koppels en 22 vrijgezellen zullen in augustus
afreizen naar een tropisch eiland voor de kust van Thailand voor de ultieme
beproeving van hun relatie. 12 Dagen zullen de mannen en vrouwen van de 4
koppels gescheiden van elkaar moeten doorbrengen en diverse beproevingen
doorstaan. De 22 vrijgezellen zullen in beiden kampen ook dit
jaar weer voor de nodige bloedstollende momenten gaan zorgen.
Zijn de mannen sterk genoeg om de verleidingen van de vrouwen te
weerstaan, en kunnen de vrouwen zich inhouden als de mannen hen liefkozend
benaderen?
Denk jij dat je relatie een dergelijke test kan doorstaan? Heb je twijfels
bij de eeuwige trouw van je partner? Of misschien ben je wel single en hoop
je één van de mannen of vrouwen te versieren en in deze tropische omgeving
de relatie van je leven te beginnen met de partner van een ander? V8 is
voor Temptation Island part 2 op zoek naar koppels en vrijgezellen! Als
je denkt dat jij de verleiding kan weerstaan, of juist niet, neem
dan kontakt op en vraag naar het aanmeldingsformulier:
temptation@sbsonline.nl
donateur
2 kimmetje -->
zullen wij ons als stelletje opgeven
Leuk programma om te kijken, niet om mee te doen :)
donateur
Leuk om naar te kijken ja... Maar hoe voor schut kan je gaan??? Bij de vorige serie was er 1 jongen die na t programma met ze wijffie wou trouwen maar zij was vet vreemdgegaan... Egt zo zielig...
Zou ook niet als vrijgezel mee willen doen... dan maak je tog misschien levens redelijk tot vrij kapot... Lijkt me geen leuk idee... maarja,
lijk wel een burgertrutje
2 Sam,
Sluts we need! :-D
Geef je maar op...
2 Fairytale > Kun je toch verwachten als je mee doet?
En idd ook als vrijgezel lijkt het me toch een beetje een gewetenskwestie.
Werkzaam bij Partyflock
donateur
Ik kom denk ik niet door de voorrondes omdat ik te raar ben :D :D :D
en wat fairy zegt ik denk dat het wel flinke schade voor je carreare op kan leveren
Ben het wel gedeeltelijk met jullie eens maar gek genoeg zijn er toch honderden mensen die zich opgeven!
2 Franz:
Voor je wat???
2 kimmetje > Tsja, het blijft een leuke trip natuurlijk en een geweldige ervaring opzich.
True, true..
Mocht je als single zin hebben in 2 weken feesten op een heel mooi eiland dan is het absoluut een unieke ervaring!
donateur
idd welke single man wil 2 weken mijn vriendje zijn :D
Geen single en ik sta ook niet echt te popelen om mijn relatie naar de knoppen te helpen.

Je kunt als vrijgezel ook gewoon 2 weken chillen op dat eiland. Af en toe een beetje met de personen die gekoppeld zijn ouwehoeren, zodat je er elke ronde in blijft!!

Lijkt me nu echt helemaal niets om aan mee te doen.
Als vrijgezel okee, lekker gratis vakantie is nooit weg natuurlijk..
Maar als stel zou ik zoiets echt nooit doen hoor. Stel je eens voor dat je vriend daar een ander ligt te neuken terwijl jij dacht dat jullie liefde onoverwinnelijk was.. en goeie afspraken maken met elkaar, maar achteraf zien hoe je vriend...
NO THNAK YOU!!!
Maar wel heel leuk entertainement, ga het ook zeker weer volgen!!!
Kus (k)
donateur
Beter.ik ga me niet op geven ,maar kan ik weer vrolijk verder de serie volgen. Ik vond t zoo lachuh dat programma.
Temptation Isle, 12 dagen fun in the sun , en 6 maanden gratis psychische hulp en relatie therapie :D !!!

Als je een goede relatie hebt kun je je toch wel 12 dagen inhouden!! 12 dagen!! Kom op zeg, hoe lang is dat nou?!

nou thijs, kom op zeg, als die chickies daar ziet hehehe! kan 't me wel voorstellen :D zag je die kale gast dan, hallo, dan had ik ook wel ff geruild HAHA.
nee maar je kan denken dat je relatie goed is, maar tegen zoiets, moet je denk ik sterk zijn hoor want ze proberen aan alle kanten natuurlijk dat je vreemd zal gaan ;)
Ik vind het zo'n NEP progamma (sorry)
Ze hebben zeker niks anders te doen ofzo,
Ik heb liever gewoon wat HORROR-films :D

donateur
En dan weer mensen dwingen om dingen te gaan vertellen. Nee, sorry, het programma is TE GEMAAKT. Als iemand iets weigert wordt hij/zij gechanteerd door belastend materiaal en alles. :kots:

Maar goed, ieder zn eigen keuzes.

donateur
Wie wordt de tweede Sandra, haha!
Op zich moet je je gewoon opgeven met een goede vriend(in) en doen alsof je al 3 jaar een relatie heb en dan gewoon profiteren van al die vrijgezellen die achter je aanzitten...

donateur
Inderdaad Gekke Vos, de organisatie flessen en lekker slettebakken! Is ook goed voor de kijkcijfers niet waar?

nah als mijn vriend het voor zou stellen om mee te doen zal ik toegeven dat ie wel een orginele manier heeft om het uit te maken...
donateur
2 kimmetje > nederlands is niet mijn goeiste vak!! nou en? daar ben ik niet minder om :)
maar het lijkt me niet echt goed als je komt solliciteren voor een nieuwe baan je je toekomstige baas herkent je van zoon programma!
Voor de mensen die het niks vinden;
Ieder z'n ding, godzijdank worden jullie niet verplicht te kijken..
2 Franz;
Ik zei ook niet dat je daar iets minder om zou zijn! :-)
donateur
Laat mij maar lekker 2 weken op zo'n eiland zitten :)
Hmz..
2&3 aug: Nature One
10 aug: Weekeinde Engeland (een of ander feestje op Brixton Academy)
17 aug: Mystery Land + Q-BASE Hardstyle
23 aug: Liberty One/ Lowlands
24 aug: Q-BASE Classics
31 aug: HR + Q-BASE Special
Als het tussen dit schema past ga ik mee, Kimmetje :D
;)

Oke dan ga ik ook mee:)
Tja, dat móet dan wel.. Wij gaan dan toch als stelletje ;P

das waar ja :D
donateur
Ik wil ook wel mee !! :-D Als ik dan zo'n vrouwtje net als die Jorrit tref ... paarrrrrrrrttttyyyy :-p

hehe de nederlandse versie is trouwens wel beter dan die amerikaanse... WOOWWW wat is die opgeblazen zeg!
We kunnen sowieso nog wel een paar stelletjes gebruiken. Maar goede mannelijke en of vrouwelijke verleiders kunnen zich ook nog steeds op geven..
Even een mailtje met in 't kort een beschrijving van jezelf sturen + 2 foto's, 1 close up en van jou in totaliteit sturen naar:
temptation@sbsonline.nl
OF
Je kijkt even op:
www.v8tv.nl
Sjit he, ik zou wel mee willen doen (als vrijgezel dan :devil:). Maar m'n stage begint in augustus :-(
donateur
Als Dance@G, Franka of Sam gaan meedoen kijk ik echt niet:-D:-P
donateur
Haha heb geen vertrouwen meer in v8.....
ontmoette trouwens gisteren dat vrouwtje die haar reet liet insmeren door Jan.....
leuk die inside info ;)
NEEEEE, niet nog een TI!!!!!
Mijn vriendin liep me steeds aan me kop te zeuren dat ze mee wou (goedkope vakantie zegt ze)
Never nooit dat je mij in die blije programma's zult zien!
2 K.S:
Doe eens gek! Je leeft maar 1 keer! :-)
Waar slaat dat op????
Zoder TV leef ik gewoon door en gek ben ik zowieso!
ik vind het vreemd dat mensen, die naar hun eigen zeggen, onzeker zijn over hun relatie en daar ook nog eens rare princiepes op na houden, meedoen aan zo'n programma. Om vervolgens een emotionele deuk op te lopen!
Je bent gewoon zelf onzeker over je relatie Kama Sutra, omdat je vriendin hier graag aan mee wil doen...;-)
Stel dat er niets gebeurt, dan weet je toch meteen dat jullie echt voor elkaar bestemd zijn?
En als er wel wat gebeurt zat het kennelijk toch niet goed. Daar zou ik dan liever achterkomen op een mooi strand in het exotische Thailand dan hier op een regenachtige zomerdag...:-D
Bovendien ken je het programma en de truucjes dus het ligt helemaal aan jullie zelf of jullie de verleiding kunnen weerstaan...

donateur
Laat je niet gek maken KS, lekker hier blijven :D
donateur
Ik vind niet dat je aan de hand van dat programma kunt zien of je voor elkaar bestemd ben...wat een klinkklare onzin !
donateur
Het enige waar je achter komt is of degene DAAR trouw kan zijn. Thuis kan hij er net zo goed een tweede op na houden !
Klopt... maar echt schaden doet het 'daar trouw zijn' je relatie ook niet toch? Ik denk dat je er als man of vrouw een stuk zelfverzekerder weggaat als je ziet dat je partner alle pogingen van de verleiders keurig af heeft gewimpeld en voor heel Nederland en België verklaart alleen van jou te houden...

donateur
Zoals ik al eerder in een topic over het programma heb gemeld; Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat de bom breekt. Als je een goede gezonde relatie hebt, dan heb je deze onzinprogramma's helemaal niet nodig naar mijn mening.
Mag ik hieruit opmaken dat jij mee gaat Tjeerdo..? :D Als hunky-vrijgezel of als trouw gebonden dude...?
Zegt U het maar :)
donateur
niet lullen nick ...
IK GA