Partyflock
 

Trix in the Mix

· Queensday
Trix in the Mix
19 april 2011
georganiseerd door

Parkeerterrein Vonk en Vlam (buiten) op de kaart
Hekellaan
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱
house × 6, tech house × 1

Tickets Trix in the Mix

Gratis entree!
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Bezoekers
Maximaal 6000.

Stemresultaat: goed

geweldig56%
zeer goed1418%
goed2936%
ok1519%
voldoende1114%
onvoldoende23%
slecht11%
zeer slecht11%
waardeloos23%

8 waarderingen

The Afterjunk
mwa smiddags te rustig maar savonds ging het goed next year 18+
lindadus
Top dag!! Lekker muziek, drank en gezelligheid, kortom een mega leuke dag.
BartjeDB
Veel betere muziek dan vorig jaar. Vooral de set van Gregor Salto was geweldig. Alleen jammer dat het publiek niet echt goed los kon komen.
S.F.X.
de muziek was beter en het was druk genoeg
Shel
Top, druk, lekkere muziek. Gezellig Bosch feske
ik heb me goed vermaakt gister... was lekker druk en veel bekende gezien (Y)
STAN.
Jammer van de sfeer :( Dood publiek zeg, bah.
Goed vermaakt! DJ's in ieder geval stukken beter dan vorig jaar. Topdag!

Line-up Trix in the Mix

🇩🇰 house, trance
house
house, latin
house
house, urban, latin
· MC

Statistieken

160Partyflockbezoekers
27Partyflockgeïnteresseerd
55 / 39·mannen / vrouwen
24.1Partyflockgemiddelde leeftijd
23.2Partyflockleeftijd mediaan
38·opmerkingen
8·waarderingen
goed·stemresultaat (80 stemmen)

38 opmerkingen

En we zijn weer van de partij....wordt weer super!!!! :-)
Alleen jammer dat het dit jaar vanaf 16 jaar is :-S
laatste aanpassing
aub wat minder softe muziek als de vorige keer en zet het geluid ook wat harder en oja geen mc !!
de volgende die handjes in de lucht zegt gooi ik de lucht in :P
laatste aanpassing
Heb net een deel van de line-up gezien......Bassjackers, Gregor Salto, Alexander Brown, Plastic Func en uiteraard Jorgensen......
Ziet er erg goed uit, in ieder geval minder soft met Bassjackers en Gregor Salto :-D
laatste aanpassing
Uitspraak van BartjeDB op zaterdag 12 maart 2011 om 14:19:
Alleen jammer dat het dit jaar vanaf 16 jaar is

Is elk jaar zo, alleen 's avonds moet je 18 zijn. ;)
Uitspraak van BartjeDB op dinsdag 15 maart 2011 om 23:06:
Heb net een deel van de line-up gezie

dat wordt dus buiten den bosch gaan feesten dit jaar
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 22 maart 2011 om 16:41:
dat wordt dus buiten den bosch gaan feesten dit jaar

Hoezo dat....jij wilt minder softe muziek...krijg je dat ga je buiten Db vieren....:-S
Uitspraak van BartjeDB op woensdag 23 maart 2011 om 23:53:
jij wilt minder softe muziek..

die techno stage terug zetten
Uitspraak van S.F.X. op vrijdag 25 maart 2011 om 20:10:
Uitspraak van BartjeVught op woensdag 23 maart 2011 om 23:53:
jij wilt minder softe muziek..

die techno stage terug zetten

Met koninginnedag is er nooit een techno stage geweest, alleen met Trix in de zomer begin Juli. Ik vind dat ze dit jaar goede dj's hebben weten te regelen, beter dan vorige jaren. Ieder zijn ding.
Uitspraak van BartjeDB op zaterdag 26 maart 2011 om 01:47:
Met koninginnedag is er nooit een techno stage geweest, alleen met Trix in de zomer begin Juli.

zeg nergens dat dat op 30 april was.



Uitspraak van BartjeDB op zaterdag 26 maart 2011 om 01:47:
Ik vind dat ze dit jaar goede dj's hebben weten te regelen

die dj contest van gisteren was ook niet bijzonder, kei druk maar heel saai


nee ik ga mss naar zodiac of extrema
laatste aanpassing
Uitspraak van S.F.X. op zondag 13 maart 2011 om 19:28:
geen mc !!
de volgende die handjes in de lucht zegt gooi ik de lucht in

:lol: (y)
Doet me toch altijd goed dat S.F.X iets te klagen heeft! Elk jaar is hij 1 van de weinige die direct commentaar durft te geven! Alleen jammer dat hij het zo slecht weet te onderbouwen of erover heeft nagedacht!

Maar we doen ons best om breed te programmeren om iedereen tevreden te houden. We moeten rekening houden met o.a. gemeente voorschriften, bewoners en bezoekers. Om bijvoorbeeld een technostage te plaatsen, krijgen we direct andere voorschriften van geluid. Wat inhoudt 75 DBA op de gevel..Ik denk dat wij dan van S.F.X nog meer kritiek krijgen ipv een pluim voor onze goede wil!

Wat ik wil zeggen is we doen ons best om een goed evenement neer te zetten in de Bossche Binnenstad met alle beperkingen die daar gelden, naar kritiek luisteren en kijken we altijd omte zien of we dit kunnen verbeteren of veranderen dus ipv kritiek te geven zonder onderbouwing en maar wat negativiteit neer te gooien.. graag in de toekomst wat anders zodat we ermee kunnen werken.

Veel plezier in Eindhoven SFX ;-)
je wilt onderbouwing?

1. de muziek is gewoon suf en eentonig, van opening tot zonsondergang de zelfde lounge en bubbelgum house muziek, pas als het donker werd kwam er meer vaart in en werd het ook drukker (ligt mss ook aan de dj's want meestal hoelater die draait hoe beter die is). nu denk je dat komt ook dat er veel andere dingen tedoen zijn en dat klopt, maar toch er zijn nog genoeg mensen op de been om het wel vol tekrijgen, maar die gaan naar andere grote steden omdat daar ook housefeesten zijn en waar de gemeente minder zeikt (geef dus vooral de gemeente de schuld hierin), dat ze dancefeesten tegen werken, bij bv jazz in duke town of carnaval is er veel meer db toegestaan en als je n breedpubliek wilt, meer dan een soort genre draaien want dat gaat vervelen op den duur, de mensen moeten geprikkeld blijven. ik hou veel van house maar niet alleen maar (en zeker niet meer dan 1-2 de zelfde plaat draaien, feesten gezien waar 3-4 de zelfde plaat langs kwam en het publiek werd geirriteerd) 12 uur is lang maar er bestaat genoeg goede muziek en mc's ja dat is n ander verhaal haha, er zijn goede die mee zingen en er zijn slechte die steeds herhalen
en waarom zouden er andere geluids regels zijn bij techno dan bij house??

2. als je niet boven n bepaalde db mag komen, zet dan meer speakers neer ipv alleen naast de dj, meer speakers betekend wel iets meer db, maar dat is gering vergeleken met het verbeterde geluid. en als het geluid beter is, klinkt de sfeer en de muziek ook beter.
als het bij de dj bv. 75 db is, is het 65db bij de bar (aangezien er veel ruimte tussen zit). maar 10db is de helft minder in volume
dus door middel van audio trukjes kun je nog n end komen ;)

de laaste paar keren dat ik er ben geweest is om dit soort feesten en jullie te supporten, waardeer het wel dat zoiets wordt georganiseerd.
maar deze 30 april ga ik eens ergens anders heen, als ik hoor dat het leuk was kom in in de zomer editie wel, maar vorig jaar was het gewoon ruk.. het was eerst heel goed, what happend??

ben eigenlijk best benieuwd hoe n feest van extrema of sneakerz het hier in den bosch zou doen, puur ter vergelijking (en dan heb ik het over gratis outdoor feesten, de brabanthallen zijn vaak uitverkocht zie bv. moh of asot)

wil niet afzeiken probeer ook tehelpen, want als het goed is dan hoor je dan ook gelijk ! (techno stage toen was erg gezellig, en geen dagjesvolk zoals de andere stage)
wel top dat het gratis is, dus klagen mag eigenlijk niet :D maar aangezien er veel concurrentie is dat ook gratis is, zal ik toch n keuze moeten maken.. ieder zn ding
laatste aanpassing
Uitspraak van Bossche Bol op donderdag 7 april 2011 om 07:08:
geen mc !!

waarom zijn dat vooral van die blanke mannetjes die niet door de voorrondes van xfactor konden komen :p
zet daar eens n donkere dame neer met wat soul in de stem
Hey SFX, bedankt dat je de moeite neemt jouw mening over onze feesten te posten en je verhaal te onderbouwen!

Was je vorig jaar bij de zomer editie? Persoonlijk vond ik het een goede editie (nu ben ik bevooroordeeld :-)), maar ik denk dat jij dan ook gezien hebt dat erg veel mensen hun prioriteit bij de halve en uiteindelijke finale hadden liggen, iets waar wij niet als enige organisator last van hadden. Desondanks waren er toch nog 3.000 bezoekers die het over het algemeen goed naar hun zin hadden. Wel oogde het wat aan de rustige kant hetgeen te maken had met het grote terrein. Maar misschien vond jij het om een andere reden minder?

Over de muziek keuze kan je het niet mee eens zijn, dat is een blijft persoonlijk. Aan de andere kant moet je het mij eens zijn dat onze keuze van DJ’s verrassender is dan en klakkeloos meeloopt met de standaard namen die je iedere week tegenkomt (denk aan de Brabanthallen :p), of niet? Ik ben overigens wel benieuwd waar jouw voorkeur dan naar uit gaat.

Wat betreft het geluid wil ik graag een toelichting geven. Ja je hebt gelijk dat het lastig is in een binnenstad met geluid. Maar ik kan ook niet oordelen waar jij dan gaat staan. Zoek je het midden op dan denk ik toch zeker dat het geluid goed is! Om op jouw verbeterpunt terug te komen, met een paar boxen er bij zetten ben je er alles behalve, want sta je er tussenin dan hoor je de bas meerdere malen. Dat is verschrikkelijk irritant. (ook als je met vertraging zou werken)

Ik kan jouw vertellen dat wij erg veel investeren in het geluid (Er staat een duurder en geavanceerder systeem dan bij veel duurbetaalde evenementen). Naar jouw nieuwsgierigheid over hoe een Extrema het hier zou doen, kan ik zeggen dat dat niet veel anders zal zijn. De gemeente Eindhoven heeft als speerpunt een evenementenstad te zijn, Den Bosch niet, met alle verschillen van dien.

Het goede nieuws is dat wij dit jaar verwachten wederom een stap voorwaarts te doen betreft geluid en variatie in de line up, hopelijk neem je de moeite om ons uit te proberen.

Nogmaals bedankt voor je opbouwende opmerkingen, ga er mee door zou ik zeggen.

P.s. Volgens mij ken jij MC Haits nog niet, of wel? Misschien toch DB met Q-day?
Uitspraak van Jorgensen op maandag 18 april 2011 om 12:04:
k denk dat jij dan ook gezien hebt dat erg veel mensen hun prioriteit bij de halve en uiteindelijke finale hadden liggen

ik verkoos dat feest boven de halve finale van duitsland en argentie als ik me niets vergis, dus zal best kunnen dat velen andere dat niet deden, maar in de avond was het nog wel goed te doen in de middag hadden we het plein voor ons zelf wat wel apart was :p

kwa muziek mag het van wel wat meer tempo, goed opbouwend naar n mooi climax en helemaal los gaan :D
dus geen uur lange intro..om dan weer op nieuw tebeginnen met n opbouw met n andere dj (die mss ook de zelfde platen draait als die er niet bij was), gewoon steeds n versnelling erbij met nieuwe klanken (zo kom je ook breeder over kwa muziek en minder suf)
wat betreft dj's in het begin opkomende talenten, en op het eind wat grotere namen zoals housequake of laidback luke ofzo

ja kwa geluid is dat technnisch lastig om n goede surround tehebben want je moet n bepaalde wattage hebben per m2, maar moet tedoen zijn IMO (ik probeer vooraan te staan maar vooral op het einde tedruk en heb dans ruimte nodig hehe)
tja ehv is gewoon veel dynamischer dan den bosch.. dat is de schuld van het cda haha
mss dat ik kom kijken maar ik moet nog weten wat de rest doet ;)

nee ken ik denk ik niet, maar ik heb het zoizo niet met mc's lullen altijd door de mooiste platen heen..
laatste aanpassing
Artiest k5o2
Ik vind het gewoon een WACK feest en een slecht publiek dat daar op af komt.
Vorig jaar was er ruzie met een paar kasten van mannen.
Ik vond de muziek toen ook zwaar tegenvallen klikklakklikklakklikklak
Niks spannends niks vernieuwends.

Kortom ik ga niet.....
Ik ben het wel met S.F.X. eens...

@ Jorgensen: Gooi er ook wat andere stijlen doorheen i.p.v. alleen maar de commerciële bliepjes-house (denk aan: techno, minimal, enz.). Dan komen er een stuk meer liefhebbers op af die écht los gaan in plaats van 'Bosch volk' en mensen die niet dansen, maar aan de kant staan te wachten op de eerste de beste die tegen ze aan loopt, zodat ze diegene een knal kunnen verkopen. Ik denk echt dat je daarmee ook je 'tent' vol kunt krijgen, desnoods met entree. De liefhebbers betalen er toch wel voor.
laatste aanpassing
Uitspraak van C.oRaa,. op woensdag 20 april 2011 om 20:53:
Dan komen er een stuk meer liefhebbers op af die écht los gaan in plaats van 'Bosch volk' en mensen die niet dansen, maar aan de kant staan te wachten op de eerste de beste die tegen ze aan loopt, zodat ze diegene een knal kunnen verkopen. Ik denk echt dat je daarmee ook je 'tent' vol kunt krijgen, desnoods met entree. De liefhebbers betalen er toch wel voor.

Daar heb je wel een goed punt. Ik kom namelijk gewoon voor de muziek en de gezelligheid, maar moet wel goed uitkijken dat ik niet per ongeluk tegen de verkeerde aan loop. Je bent op een druk feest dus de kans is er om tegen iemand aan te botsen. Ik zou ook gewoon gaan als er entree wordt gevraagd, want ik ben een liefhebber. Misschien zou het al helpen om de minimum leeftijd naar 18 te gooien ipv 16. Maar ik ben van plan om er een gezellige dag van te maken met als afsluiter mijn helden "Bassjackers". Dus iedereen die dit leest en komt om stennis te schoppen of er niet tegen kan dat je af en toe aan wordt geraakt....blijf gewoon thuis of ga ergens anders naar toe aub!
Uitspraak van BartjeDB op donderdag 21 april 2011 om 02:26:
blijf gewoon thuis of ga ergens anders naar toe aub!

aangezien ze de dj van de taverne hebben laten winnen
Uitspraak van S.F.X. op donderdag 21 april 2011 om 15:43:
aangezien ze de dj van de taverne hebben laten winnen

Hier hadden we geen invloed op. Deze zijn door sms en stemmen van het publiek tot winnaars uit geroepen! Maar hij zal een extra stukje diversiteit aan de muziek brengen.
Dit jaar zijn ook de stijlen door elkaar gemixt en zal er van commercielere house, techhouse, trance, house , soulfullhouse, dirty dutch house en samba beat er voor ieder wat wils zijn!
Techno hebben we geprobeerd in 2009 in de july editie.. Met namen als SPEKTRE 🇬🇧, NICE7 (Italy) maar hiervoor heeft Den Bosch een te kleine aanhang. In een kleinere vorm kun je deze wel zien op ons andere evenement SPIELPLATZ op 14 mei in Breda..

Maar SFX wil jij een keer komen draaien dan op Trix, stuur mij dan een demo met wat jij zo willen presenteren?

Wie zouden jullie dan graag willen zien? En aub niet met namen komen zoals David Guetta (kosten 100.000 euro), Tiesto (90.000euro), enzovoort! ik hoop dat jullie nog steeds beseffen dat dit een gratis evenement is!
We zijn erg benieuwd waarmee we jullie zouden kunnen verblijen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Jorgensen op donderdag 21 april 2011 om 16:46:
Maar SFX wil jij een keer komen draaien dan op Trix, stuur mij dan een demo met wat jij zo willen presenteren?

tegenwoordig met andere dingen bezig
al kriebelt het wel n beetje :)


Uitspraak van Jorgensen op donderdag 21 april 2011 om 16:46:
Wie zouden jullie dan graag willen zien?

roog , laid backluke, fedde le grand, michel de hey, erick e, hardwell, jean , dj rockid, don diablo, lucien foort, etc etc dit soort djs nationaal bekend maar mss niet zo duur als daft punk, tiesto ofzo om n voorbeeld tenoemen
laatste aanpassing
vindt gewoon jammer dat het 16+ is zometeen lopen er allemaal van die kleine koters rond te rennen nou fijn NOT!
hoop toch dat het s'avonds anders is anders ga ik gewoon rechtstreeks door naar eindhoven daar lette ze wel op met de leeftijd;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Resol op dinsdag 19 april 2011 om 16:23:
een slecht publiek dat daar op af kom

dat is helaas overal in den bosch.. die komen alleen om tezuipen en teouwehoeren
is n saai dorp zal altijd zo blijven
laatste aanpassing
 
kheb er zin in. Vorig jaar goed vermaakt :)
 
hee moet zegge dat het in de stad alteit wel
ruzie is maar op da feest ist super gezellig hoor en lekker sfeertje dus
gewoon kome
 
Uitspraak van S.F.X. op maandag 25 april 2011 om 00:56:
is n saai dorp zal altijd zo blijven

kwa uitgaan is het nie veel idd. maar het is 1 geen dorp en 2 wel een super mooie stad...(Y)
Nah.. me stad wordt ffkes hier gruwelijk afgezeken! Juist de mensen buiten Den Bosch gaan naar zo'n boutfeest als Trix.. Hun maken het kapot met hun aggressie en gezuip!

Ander voorbeeld is de carnaval op zaterdag, mensen BUITEN denbosch komen dan, kan je herkennen aan het (zelf meegenomen) gezuip en hoerige outfitjes. Dat is ook de rottigste dag van carnaval dus!

Maar trix is te boring, en te jong/fout publiek komt er op af..
Om over de muziek maar nog niet te spreken
Uitspraak van StefanS op vrijdag 29 april 2011 om 09:18:
Juist de mensen buiten Den Bosch

Uitspraak van StefanS op vrijdag 29 april 2011 om 09:18:
mensen BUITEN denbosch

Tja, de dorpelingen he....
 
Uitspraak van S.F.X. op maandag 25 april 2011 om 00:56:
is n saai dorp zal altijd zo blijven

Den bos is geen dorp ;)

is een stad ;)
Uitspraak van StefanS op vrijdag 29 april 2011 om 09:18:
Ander voorbeeld is de carnaval op zaterdag, mensen BUITEN denbosch komen dan, kan je herkennen aan het (zelf meegenomen) gezuip en hoerige outfitjes. Dat is ook de rottigste dag van carnaval dus!

Zelf ingenomen stads mensen als jou verpesten juist Carnaval voor de dorpelingen als ons, jullie menen goedkoop te moeten zuipen en komen maar massaal naar het platteland, om je vervolgens vol te gieten en te gaan lopen bakkessen ;) beide even erg dus.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 58531, 65607}
Ik ga zeker even langs,, al is het voor Bassjackers
Dat is echt mijn stijl House!
Dorp of stad.... wij hebben er in ieder geval weer veel zin in :-) Bassjackers... Jihoe en natuurlijk Jorgensen :cheer: ben overigens benieuwd naar Gregor Salto. Suus, wel je ....meenemen he... Kunnen we weer ouderwets lachen
Uitspraak van actief op vrijdag 29 april 2011 om 15:59:
Den bos is geen dorp

ik was ironisch ivm dat er hier niets tebeleven valt, maar mss dat ik de laaste paar uur kan meepikken, in ehv is het om 2300 al afgelopen en die nieuwe club die de ds moet vervangen is nog dicht
laatste aanpassing
 
Dorp of stad,
sowhat?
Gezelligheid moet je toch zelf maken.
dus ik ben gewoon weer van de partij!
leuke after voor extrema, het was beter dan vorig jaar

en voor wie niet in ehv was, tering wat n drukte maar de sfeer daar was het zelfde als hier, en dat lag vooral aan het jonge publiek, kids van tegenwoordig weten niet wat feesten is :p
respect voor de djs en organisaties en echte party ppl
laatste aanpassing
 
was weer een lekker feessie
 
Was weer heerlijk feestje!
Vond het tegenvallen, geluid was te zacht voor het publiek en de sfeer was minder