Partyflock
 
Forumonderwerp · 874666

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

moet wel zeggen dat ik ooit 1x een redelijke set heb gehoord... maarjah daarin tegen ook 2 baggere
Uitspraak van Dikke_Tinus :honger: op zaterdag 3 juni 2006 om 21:37:
Sommige lui hierboven hebben, (getuige hun feest-historie) deze kerel niet eens live gehoord.. Meeloop-praatjes!! BAH!

flikker op die gast kan gewoon niet draaien live of niet live hij kan er gewoon niets van !!!

ten eerste is het niet mijn muziek stijl en ten tweede als het dat wel was vond ik m nog bagger!!

Uitspraak van Caspèr du Rouge op zondag 4 juni 2006 om 10:28:
moet wel zeggen dat ik ooit 1x een redelijke set heb gehoord

ik zeg eerlijk heb hem 3 a 4x gehoord en vond er steeds geen reet aan :p
Uitspraak van Caspèr du Rouge op zondag 4 juni 2006 om 10:21:
noem jij 29 april lang geleden

Ja.
Edit: haha.. nouja, ik ging dus eens kijken wat er dan de 29e was.. Twee dingen.. Allereerst: jij was er niet bij. Ten tweede: in de comments bij dat feest klaagt niemand over de Darkraver, in tegendeel.

Uitspraak van B) Robinjo op zondag 4 juni 2006 om 12:06:
ten eerste is het niet mijn muziek stijl en ten tweede als het dat wel was vond ik m nog bagger!!

... I rest my case.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Caspèr du Rouge op zondag 4 juni 2006 om 10:21:
noem jij 29 april lang geleden

bedoeld 28 april op headliner.. bah bah wat ewen kut set..emporium moet ik toegeven een betere set maarja.. fijn dat ie zijn eigen stage heeft dan hoef je er niet heen als je niet wilt..
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 12:36:
bedoeld 28 april op headliner

sorry een dagje verkeerd :$
pfff ga lekker discussieren over een dj ofzo :D ieder zn eigen ding toch, wat de één een kutset vindt, kan de ander nog wel geweldig vinden
de één vindt een paar mixfoutjes gewoon lachen en de anders scheldt hem daarom verrot

feit blijft wel dat alstie te zwaar aan de baco heeft gezeten het mixen er niet beter op wordt bij de gast

maar goed, zo vaak ga ik nie naar feestjes, dus misschien heb ik geen goed beeld van hem :p
vond hem vorig jaar op decibel wel lachen
 
Uitspraak van Dikke_Tinus :honger: op zaterdag 3 juni 2006 om 21:37:
Iedereen lult elkaar na dat hij niet kan draaien.. Waarom, omdat hij een hele tijd terug eens iets te zat was en toen een setje verkloot heeft..

Nee hoor...Ik vind hem gewoon zoiezo een nerd! :D
 
Uitspraak van Hark. op maandag 5 juni 2006 om 12:44:
pfff ga lekker discussieren over een dj ofzo

Daar is het forum toch voor?
Mijn ervaringen met hem zijn dat hij misschien niet de beste draaikunsten heeft, maar hij kiest absoluut de goede plaatjes uit!
En daarom geniet ik altijd van 'm :yes:
Ik zal nooit speciaal voor hem naar een feest gaan ofsow maar feit blijft dat hij gewoon goed is

Niet voor niets is hij de meest gewilde dj (geweest)
En B2S geeft em idd nie zomaar een eigen stage. Verder is DarkRaver ook commercieel bekend (bijv op TMF en Radio538). Misschien een extra reden zodat Decibel bekender wordt bij het grote (tv) publiek.

Dus toch wel hulde voor deze dj :respect:

*herinnert zich opeens weer het setje met The Viper @ Team Westside in Outland* (L)
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 6 juni 2006 om 14:59:
Misschien een extra reden zodat Decibel bekender wordt bij het grote (tv) publiek.

wil ik dat wel :P
Uitspraak van Caspèr du Rouge op dinsdag 6 juni 2006 om 16:13:
K

Uitspraak van Caspèr du Rouge op vrijdag 19 mei 2006 om 23:41:
o

Uitspraak van Hark. op woensdag 24 mei 2006 om 12:02:
m

Uitspraak van Wedge op woensdag 24 mei 2006 om 20:51:
t

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 11:24:
i

Uitspraak van Freaky_D op zondag 28 mei 2006 om 13:41:
e

Uitspraak van :bier:THOOM:bier: op dinsdag 30 mei 2006 om 13:55:
d

Uitspraak van J Q R D I :banana: op woensdag 31 mei 2006 om 11:34:
a

Uitspraak van Djowie de Cowboy op woensdag 31 mei 2006 om 19:20:
n

Uitspraak van B) Robinjo op zondag 4 juni 2006 om 12:06:
h

Uitspraak van Hark. op maandag 5 juni 2006 om 12:44:
é
tjonge tjonge wat een gezeur :S

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 12:12:
Nee hoor...Ik vind hem gewoon zoiezo een nerd!

je kent em niet eens persoonlijk dus je lult maar een eind raak

ieder zijn eigen smaak het gaat om de muziek en niet om de persoon zelf dus dat jij zijn muziek niet leuk vind wil dat nog niet zeggen dat hij dan een nerd is

ik ga zeker ff kijken bij em :yes: :D altijd lachen met em 8)
laatste aanpassing
Darkraver is een legende :respect:

Op Headliner was ie misschien zat, maar hij had die avond wel 4 boekingen, waarvan headliner de laatste was ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van ^VonDutch® op donderdag 1 juni 2006 om 21:59:
Gooi hem maar gewoon voor de leeuwen
:roflol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 08:06:
Ik zeg: Laten we die stage gedurende de hele dag met bier bekogelen!

Misselijk mannetje dat tie is!
Ik ben zeker geen fan van Darkraver maar dit vind ik ook te ver gaan. Heb nog wel respect voor hem. Hij heeft het begin van de hardcore meegemaakt en draait nog steeds mee. Hoeveel mensen kunnen dat zeggen?

Uitspraak van Dikke_Tinus :honger: op zaterdag 3 juni 2006 om 21:37:
!! Ik weet bijna zeker dat de meeste van die zeikuiers hem niet eens live hebben gehoord,
Heb vaak genoeg setjes van hem gehoord en helaas vond ik daar maar een aantal goed van. 2 wel te verstaan. :X
'T is maar te hopen dat de Alpha Twins & Zany "friends" zijn van Darkraver ;):9
 
steve heeft mij nog steeds niet gevraagd :(
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op dinsdag 6 juni 2006 om 22:09:
Op Headliner was ie misschien zat, maar hij had die avond wel 4 boekingen, waarvan headliner de laatste was

een echte artiest zal dan niet drinken!!!
Uitspraak van Caspèr du Rouge op woensdag 7 juni 2006 om 11:37:
een echte artiest zal dan niet drinken!!!

Darkraver en niet drinken..;) Dat gebeurt nooit..;P

Maar goed, ik heb iig vaak zat hele goede dingen van hem gehoord :respect: Ga zeker wel even kijken hier :jaja:
laatste aanpassing
Uitspraak van Djowie de Cowboy op woensdag 31 mei 2006 om 19:20:
Hij is leuk voor ff,maar een apparte stage vind ik beetje overbodig.
Verders niets dan lof voor Decibel,locatie en line-up zijn top!!

tja zo is t idd (y)
Uitspraak van Caspèr du Rouge op dinsdag 30 mei 2006 om 15:02:
die van darkraver heeft al zijn vrienden uitgenodigd

2 vrienden, daar zet ik dan wel serieus mijn vraagtekens bij.
1, die andere is hij zelf..;)
 
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 6 juni 2006 om 22:19:
Hij heeft het begin van de hardcore meegemaakt en draait nog steeds mee. Hoeveel mensen kunnen dat zeggen?

hou toch op man:s
als je een bekende dj bent en altijd hardcore draaide dan ga je nu geen nr maken van komt ie dan he:s
hoe diep kan je zinken:s
DARKRAVER IS GEWOON DE GROOTSTE DJ NERD
Artiest Youne
benieuwd wat ie er nu van maakt...ik zal alleen niet te lang me tijd verdoen bij deze tent
laatste aanpassing
ik blijf alleen in de hardcore tent en waarschijnlijk ff d-block & s-te-fan en southstylers...
 
darkraver is een mongool
Stelletje papegaaien....

Idd Darkraver draait soms bagger op bepaalde feestjes de laatste tijd maar dat heeft ook met platenkeuze te maken.

De meeste gastjes van 18 tot 20 die commentaar leveren luisteren liever naar nieuwe hardcore en nee dan moet je niet bij Darkraver zijn..

Ik kan me nog herinneren Mysteryland ' 98 Raveforrest 4 uur Darkraver Solo hmm Magistraal

Avondjes in de Carte Blanche of in Kardinge.

Mark My Words :

Darkraver Solo Love Island wordt 300% zeker Ubervet en als je me niet gelooft blijf je maar lekker weg dan heb ik meer ruimte om te hinkelen!
eindeloze discussie dit...als je hem niet leuk vind ga je er niet heen..vind hem zelf te commercieel..maar iedereen heeft mindere tijden..vond dana ook steeds minder worden maar die draait nu vaak wel weer toppie...ieder z'n eigen ding..zolang we maar genieten van feesten!!!! :P
 
Darkraver’s Love Island????????
Whahahah
Daar ben Ik Dus Zeker Niet Te Vinden!
Mag Die Vent Echt Niet!
En Snap Al Helemaal Niet Wat Ie Op Decibel Komt Doen, Van Mij Mag Die Thuis Blijve!
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 16:22:
Darkraver’s Love Island????????
Whahahah
Daar ben Ik Dus Zeker Niet Te Vinden!
Mag Die Vent Echt Niet!
En Snap Al Helemaal Niet Wat Ie Op Decibel Komt Doen, Van Mij Mag Die Thuis Blijve!

BrEeZaH!

fijne vent die darkraver, paar keer meegemaakt vaak zelfde setjes maar zeker benieuwd! zeker even die tent in
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 18:05:
BrEeZaH!

:looser: Whahaha Lacht ff Heel Hard

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 18:05:
zeker even die tent in

Veel Plezier he!
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 19:27:
Whahaha Lacht ff Heel Hard

ik ook! :D


Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 19:27:
Veel Plezier he!

zal wel lukken (Y)
 
Uitspraak van Caspèr du Rouge op vrijdag 19 mei 2006 om 23:41:
wat vinden jullie er van?
hoeft van mij nie

je hebt keuze uit 834 tenten ;) so why bother?
 
:respect: DARKRAVER :respect:
wat een hoop kritiek zeg....
wedden dat het op de 19e WEL volle bak is daar :yes:
darkraver (Y)(Y)
 
Uitspraak van :cheer: Tijgertjuuh :cheer: :lief: op dinsdag 6 juni 2006 om 20:07:
je kent em niet eens persoonlijk dus je lult maar een eind raak

Die gast kan niet met zn poten van meisjes afblijven! Daar ken ik hem van!

Met zn "Komt tie dan he"...!
Graag zelfs!, weet ik tenminste waar ik snel voorbij moet lope! Je zal toch op main lekker staan te dansen en hij volgt de dj op (moet er niet aan denke! :P)
... darkraver <--- :looser:
als ie zo draait als op sensation, dan ga ik wel eff een kijkje nemen. vet setje.

daarna mag ie inderdaad snel over naar oldschool. gewoon waar ie goed in is.

maar vrees toch dat ik niet veel hem zal zien gezien de rest van de lineup.....
Darkraver kan wel draaien hor.. Over zijn commercieele producties praat ik niet, maar lekkere setjes weggeven kan hij wel.
Super Darkraver kan zeker weten draaien:respect:. Iedereen z'n eigen smaak maar van mij mag hij zeker daar z'n eigen stage hebben ik vermaak me dan wel ;) :yes: