Partyflock
 
Forumonderwerp · 874666

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Uitspraak van Kam op maandag 22 mei 2006 om 20:07:
#####

slaat ff totaal nergens op. ik zie totaal niet het verband.
Ik ben niet echt een liefhebber van hardcore, jump. of hardstyle. toch vind ik het heerlijk om Darkraver aan het werk te zien, van de enekant laat die gewoon het beest los, maar weet die zowel als "beest " het publiek te ammuzeren. Als dat hij goeie platen draait, met regelmatig een niet 12 in een dozijn platen keuze.
Uitspraak van U-Go op maandag 22 mei 2006 om 16:50:
Ach, het gaat bij Darkraver lang niet alleen om zijn muziekkeuze... De hele act die hij neerzet hoort er gewoon helemaal bij! En je vind het leuk of je haat het, er is volgens mij ook geen tussenweg. Ik kan het wel waarderen!

je weet tog :P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 00:56:
slaat ff totaal nergens op. ik zie totaal niet het verband.
Ik ben niet echt een liefhebber van hardcore, jump. of hardstyle. toch vind ik het heerlijk om Darkraver aan het werk te zien, van de enekant laat die gewoon het beest los, maar weet die zowel als "beest " het publiek te ammuzeren. Als dat hij goeie platen draait, met regelmatig een niet 12 in een dozijn platen keuze.

De platenkeuze is nog het best bij hem (Y), zijn draai kunsten worden echt te beïnvloed door z'n bacardi op headliner heb ik zeker wel 4 of 5 grote fouten gehoord nou dan ben je in mijn ogen toch nie echt een prof :no:
Uitspraak van Nico:bier: op zondag 21 mei 2006 om 10:27:
gister @ emporium draaide hij zeker relax

Idd :yes:

Ik vind het niet erg hoor, geniet nog bijna altijd van hem :9
Uitspraak van Wexx op maandag 22 mei 2006 om 21:43:
Wie heeft er buiten Darkraver de ballen om Salt 'n Pepa - Push It te draaien op een feest waar de rest van de dj's terugvallen op 88 to piano, pullover en three 'o three?

Ja dit was op Ghostown, was geweldig om die plaat op dat moment te horen! Ik kon het echt waarderen!
laatste aanpassing
Uitspraak van Stoux op dinsdag 23 mei 2006 om 15:08:
gister @ emporium draaide hij zeker relax

ja dat viel me idd 100 % mee was wel weer keer tijd trouwens.. maar eigen stage :no:
Ken wel veel betere dj's die er kunnen staan in zijn plaats!!
ach iedereen anti darkie maar ik ga tog zeker wel ff volle gas geven daar, dak eraf ;);)
Ik vind DarkRaver wel vet!!! Die man verdiend het gewoon. Je kan zeggen wat je wil over commercieel e.d. maar what the fuck, die gozer moet ook brood op de plank zien te krijgen. Hij heeft volgens mij de meeste optredens ooit van elke dj (over de 1000). Dat zie je nie veel andere artiesten hem nadoen

Alhoewel ik niet echt sta te popelen om hem te horen, zal ik dus niet kijken bij zn eigen stage.
Wel als ie ff met The Viper draait ( man o man, goeie herinneringen aan Team WestSide @ Outland (L) )
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 23 mei 2006 om 23:39:
over de 1000

maarjah hoeveel hij ook op vage feestjes staat zoals in een boere cafe is ook te erg voor woorden :X
Uitspraak van Caspèr du Rouge op dinsdag 23 mei 2006 om 23:45:
maarjah hoeveel hij ook op vage feestjes staat zoals in een boere cafe is ook te erg voor woorden

Moet 'ie dan nee zeggen tegen boekingen? :vaag:
Uitspraak van Richard op dinsdag 23 mei 2006 om 23:59:
Moet 'ie dan nee zeggen tegen boekingen?

ik vind van wel!!! je gaat toch ook niet als klassiek componist jah zeggen tegen een optrede in de HC scene of zo (wel een groffe vergelijking) maar zoiets is het in mijn ogen...
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest Arteta
Uitspraak van Caspèr du Rouge op woensdag 24 mei 2006 om 00:15:
ik vind van wel!!! je gaat toch ook niet als klassiek componist jah zeggen tegen een optrede in de HC scene of zo (wel een groffe vergelijking) maar zoiets is het in mijn ogen...

boeren cafe is dus waarschijnlijk gewoon een jump/hardcore tent met alle stijlen er tussen
dus dat is een verkeerd voorbeeld met je componist
 
:respect: Steve :Respect:

fok de haters :D
 
vond hem echt een top MC op de vorige decibel.

en op oldschool feesten heeft hij idd als enige de ballen om afwijkende platen te draaien die vaak goed aanslaan bij het publiek.
ieder zijn eigen favorieten, maar ik zal d'r bij zijn!
ach het is toch allemaal een kwestie van smaak

en het is ook maar net in welke bui hij aan het draaien is en in welke bui ikzelf ben toch ;)
( over buien gesproken, hoop wel dat het droog blijft dan, maar dat ff tussen haakjes :p )
Uitspraak van Hark. op woensdag 24 mei 2006 om 12:03:
( over buien gesproken, hoop wel dat het droog blijft dan, maar dat ff tussen haakjes )

(haakjes ? welke Haakjes)
Ik vind de naam "Love island" dan weer zielig gekozen.

Verder alleen maar respect voor Steve! Zette de set op DefQon 2005 ff stil omdat ie tieten zag.

Achja iedereen zn eigen stijl ;)
Uitspraak van Wedge op woensdag 24 mei 2006 om 20:51:
Achja iedereen zn eigen stijl

Of iedereen zijn eigen stijl heeft weet ik niet, maar hij zeker !
 
Uitspraak van Caspèr du Rouge op vrijdag 19 mei 2006 om 23:41:
wat vinden jullie er van?
hoeft van mij nie

Neej, liever niet nee!! :S
Beetje respect voor steve... Hij draait echt wel goed...!!!
Misschien niet jullie stijl, ma jullie doen het hem nog steeds niet na...
Uitspraak van Freaky_D op zondag 28 mei 2006 om 13:41:
ma jullie doen het hem nog steeds niet na...

wie weet willen we dat helemaal nie (Y) :P
beter zetten ze hem op een eilandje ver weg van alle andere stages zodat we geen last van hem hebben
:D
laatste aanpassing
line up is zeker vet :D:D:D die van darkraver heeft al zijn vrienden uitgenodigd :P
 
beter dat ie alleen zn plekje heeft voor alle haters dan ken je m zeker niet tegen komen bij andere area's toch
en voor alle lovers....jeuj je eigen darkraver plekje
 
Uitspraak van :bier:THOOM:bier: op dinsdag 30 mei 2006 om 13:55:
beter zetten ze hem op een eilandje ver weg van alle andere stages zodat we geen last van hem hebben

juist wat draaid hij slecht zeg alleen op emporium was het even weer een beetje goed.. maar toch..
Zo zooooo

drukke boel bij Steve z'n 'vrienden' :

Darkraver’s love island

Darkraver
Deaz D
Steve Sweet

B)
laatste aanpassing
Hij is leuk voor ff,maar een apparte stage vind ik beetje overbodig.
Verders niets dan lof voor Decibel,locatie en line-up zijn top!!
klopt een aparte stage voor hem vin ik wel overdreven :S
dr zijn dan wel meer artiesten die daarvoor in aanmerking komen..
Uitspraak van Djowie de Cowboy op woensdag 31 mei 2006 om 19:20:
Decibel,locatie en line-up zijn top!!

:cheer: :cheer: misschien zetten ze hem daarom wel op een eiland :P (durfde tegen hem geen neej tezeggen :roflol:
Uitspraak van Caspèr du Rouge op donderdag 1 juni 2006 om 14:11:
misschien zetten ze hem daarom wel op een eiland

Gooi hem maar gewoon voor de leeuwen :P (zijn toch in het safarie park :D)
 
Ik zeg: Laten we die stage gedurende de hele dag met bier bekogelen!

Misselijk mannetje dat tie is!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 08:06:
Ik zeg: Laten we die stage gedurende de hele dag met bier bekogelen!

Misselijk mannetje dat tie is!

ghehe betaal jij het bier? :9
wtf op emporium draaide de darkraver echt wel een dikke set
 
Uitspraak van Nico:bier: op vrijdag 2 juni 2006 om 10:34:
wtf op emporium draaide de darkraver echt wel een dikke set

En toch is tie een dikke nerd! :S
heb die gast 2 of 3x ooit ergens gehoord en het was telkens weer dikke bagger dus..:p
bagger raver :s
als ik al naar decibel ga dan ga ik daar cker niet langs
Ach joh.. Darkheld!! Zeker ff gluren hierzo!

Edit: wat een debiel, kortzichtig en vooral: ongefundeerd commentaar hier zeg... Shiiit!! Ik weet bijna zeker dat de meeste van die zeikuiers hem niet eens live hebben gehoord, danwel hem nooit hebben meegemaakt zonder dattie moest draaien!

Iedereen lult elkaar na dat hij niet kan draaien.. Waarom, omdat hij een hele tijd terug eens iets te zat was en toen een setje verkloot heeft.. Ik kreeg toen ook mijn bedenkingen, maar ik heb deze gozer de laatste maanden een paar keer horen draaien en telkens heeft hij mij zeer positief verrast! Het meest recente was op Bassleader, daar gaf hij gewoon een meesterlijk lekker setje weg! En daar was hij zelfs de eerste in de line up!

Stakkerpraat over dat Darkraver triest is, dood moet, aan de leeuwen gevoerd moet worden, etc.. Dat is echt zwaar kansloos gelul gewoon! Deze kerel heeft niet voor niets zijn eigen stekje op Decibel!! Kansloze meelullers, fak it! Sommige lui hierboven hebben, (getuige hun feest-historie) deze kerel niet eens live gehoord.. Meeloop-praatjes!! BAH!

Oh, en Oo Hardcore oO Ruige goffert.. Leer jij eens normaal Nederlands dan, voordat je andere mensen moet gaan verbeteren (in welk opzicht dan ook)!! Dikke stakker!
laatste aanpassing
Uitspraak van Dikke_Tinus :honger: op zaterdag 3 juni 2006 om 21:37:
hele tijd terug eens iets te zat was en toen een setje verkloot heeft

noem jij 28 april lang geleden :looser:
laatste aanpassing