Partyflock
 
Forumonderwerp · 1092579
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 27 november 2010 om 21:00
Up de 20.11.2010 Gelredome Arnheim ???

:cheer:

i wish they can make the party in amsterdam arena :-/
laatste aanpassing
lees net dit...

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 november 2010 om 14:45:
Mensen,

Een vriend van mij is bij qlimax gepakt met 5 pillen, heeft daarvoor een boete van 340e en een aantekening gekregen

wheee :P


Uitspraak van Mario## op maandag 29 november 2010 om 14:52:
al1 2009 editie was zeker een heel stuk beter!

dat was voor mij ook de beste editie :yes:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 14:56:
i know kletsers,... i know!!

:d
Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 15:02:
Een vriend van mij is bij qlimax gepakt met 5 pillen, heeft daarvoor een boete van 340e en een aantekening gekregen

pffffff leuke maar dure hobby dat feestvieren!
allees de 1e Qlimax ( 2002 ofxo ) was nog wel oke

de rest allemaal niets aan
8) je kunt het zo duur maken als je zelf wilt!
doe ik ook zeker Kiets!die is hier nog niet klaar mee!
Artiest Cistron
Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 15:06:
je kunt het zo duur maken als je zelf wilt!

120% mee eens!

(rekent kaartje af voor Thunderdome 2010) :P
:respect: wat een feest, ruimte zat aan de linkerkant, wc dichtbij (in de kou), alleen kluisjes kut geregeld... stage+show ook minder dan vorig jaar maar dat kon de pret niet drukken! (Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van Mario## op maandag 29 november 2010 om 15:21:
doe ik ook zeker Kiets!die is hier nog niet klaar mee!

Duidelijk doen, vind dat soort praktijken 't laagst van 't laagst en die mensen mogen van mij allemaal ronduit de tering krijgen. :D
 
niet iets met k.....? :')
dat was m'n eerste optie, maar ik voelde de vlophong in m'n nek. :D
 
die vlophong kan ook lekker de k krijgen! :lol:
Uitspraak van DaveRaveTeef op zondag 28 november 2010 om 20:30:
Wat een overheidsorgaan is.. Net als de tweede kamer die besloten heeft voor die belastingsverhoging.

nee, de gemeente bepaald het aantal politie en het beleid;) dat is wel een overheidsorgaan maar heeft niets te maken met die verhoging van 13%
en over die 13%, tja, je kan moeilijk bewijzen dat een feest zoals qlimax een primaire levensbehoefte is.
Het valt me al mee dat dit niet al jaren eerder is doorgevoerd...

Uitspraak van Kiets op zondag 28 november 2010 om 23:45:
Ik kon mijn kont dus op meerdere plaatsen niet keren

maar dus op genoeg plaatsen wel, en dus is het niet te druk.
Er zijn altijd plekken waar mensen tegen elkaar drukken, maar er waren ruim, meer dan ruim voldoende plekken om gewoon volluit los te gaan.

Uitspraak van Kiets op zondag 28 november 2010 om 23:45:
Jij bent dus de hele avond daar geweest?

als er 5 vrouwen in je groep, vanaf het midden van de zaal, naar die wc's gaan en binnen 5 a 10 min terug zijn.
kan je onmogelijk zeggen dat het daar stervensdruk is geweest.

Uitspraak van Kiets op zondag 28 november 2010 om 23:45:
maar als ik naar de wc heen moet ga ik niet eerst het hele Gelredome rondlopen om te kijken waar er toevallig 'n korte wachtrij staat

het hele gelredome doorlopen om een wc te vinden is onzin,
en je ben blijkbaar geen enkele keer achter de stage geprobeerd, wat vanaf alle kanten in de zaal maar een klein stukje lopen was (een veld is namelijk maar +/- 50 meter breed)
zoals thijs ook al zei:
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 29 november 2010 om 09:48:
ik was in nog geen 3 minuten van links voor naar rechts achteraan gelopen

Sorry, je stelt je een beetje heel erg aan (is mijn mening)
Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 10:05:
Maar ik bedoel juist op plekken als trappen en dergelijke.

de trappen op west (dus de lange zijde tegenover de stage) werden op een gegeven moment redelijk vrijgehouden door de security.
Je kon vanaf die trappen geen foto's maken enzovoorts omdat je door moest lopen.

Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 10:05:
En bij E moesten we allemaal gezellig door 4/5 paadjes heenlopen, dat soort dingen vind ik dus belachelijk

4 ingangen vanaf noord en zuid wat uitmonde op 2 trappen. hadden ze er 4 trappen neer moeten zetten?

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 november 2010 om 11:31:
Moest 6x mijn sigaret uit doen.. wtf!?

tis lullig, maar ze kunnen je ook een boete geven. Want roken is in principe niet toegestaan...
Snap niet waar je jezelf zo druk over maakt?
Wel grappig dat je bepaalde dingen weglaat :lol:


Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 29 november 2010 om 17:47:
4 ingangen vanaf noord en zuid wat uitmonde op 2 trappen. hadden ze er 4 trappen neer moeten zetten?

Als ik 't over trappen had, dan had ik wel trappen getypt. :) Ik heb 't duidelijk over paadjes, bij de kluisjes als je naar buiten heenliep.


Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 29 november 2010 om 17:47:
als er 5 vrouwen in je groep, vanaf het midden van de zaal, naar die wc's gaan en binnen 5 a 10 min terug zijn.
kan je onmogelijk zeggen dat het daar stervensdruk is geweest.

Zeg ik ook niet? Ik wist niet van die wc's, maar ik wist wel van de andere wc's. En opzich waren de wachtrijen daar best te doen, maarja, dan krijg je de rest van m'n verhaal. En de tweede keer gooide ze doodleuk weer de deur dicht. ;)
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 29 november 2010 om 17:47:
tis lullig, maar ze kunnen je ook een boete geven. Want roken is in principe niet toegestaan...
Snap niet waar je jezelf zo druk over maakt?

Misschien 't feit dat ze dus niet consequent zijn? Laat 't dan allemaal toe of niet toe.
Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 18:02:
Misschien 't feit dat ze dus niet consequent zijn? Laat 't dan allemaal toe of niet toe.

of zeur niet als je ze komen zeggen dat je hem uit moet maken omdat het niet mag? Tenslotte is de roker nog steeds degene die verkeerd bezig was.
maar dat word eventjes in de gauwigheid vergeten? Dit is het enige dat reëel is?

-niet toelaten?
dat betekent verschrikkelijk veel boetes en dus gegarandeerd heibel in de tent (vechtpartijen en dergelijke)
Wat dus slechte promotie, slechte reclame en moeilijkheden betekent
Wat als MOGELIJK gevolg heeft dat ze volgend jaar de vergunning kunnen vergeten en Qlimax niet meer komt?
- wel toelaten?
dat betekent heibel met de gemeente waardoor de vergunning misschien ook niet meer verstrekt word.

Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 18:00:
En de tweede keer gooide ze doodleuk weer de deur dicht

punt 1: jij ben dan 1 van de heel erg weinigen die de pech heeft gehad dat 2x de wc's schoongemaakt moesten worden. Daar kan Q-dance ook niets aan doen.
punt 2: De wc's zullen niet zonder reden schoongemaakt worden.
punt 3: het is logisch dat ze zeggen dat er maar even tijdelijk op de mannen wc geplast moet worden.
punt 4: ze maken niet alle wc's tegelijkertijd schoon, een andere (net schoongemaakte) wc op 100 meter verder kost ook weinig moeite

get the point?
 
Met die kluisjes was blijkbaar zo erg dat ze maar werden leeggeroofd?
Van 'n vriendin van me d'r jas en tas vol met spullen gejat.

Ging om een bruine leren tas en een camelkleurige wollen trenchcoat.

Iemand die last van z'n geweten heeft?

Pb
 
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 29 november 2010 om 17:47:
tis lullig, maar ze kunnen je ook een boete geven. Want roken is in principe niet toegestaan...

wie zou die boete moeten geven? Politie mag daar geen boetes voor geven, dat mag alleen de Voedsel & Waren Autoriteit.

En het gaat erom dat men inconsequent handelt. (Voor zover ik het hierboven begrijp)
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 29 november 2010 om 17:47:
en over die 13%, tja, je kan moeilijk bewijzen dat een feest zoals qlimax een primaire levensbehoefte is.

Dit slaat nergens op, want niet alleen de primaire levens behoeften vallen onder de 6% regeling. Ook goederen/diensten die een economische boost nodig hebben of op een andere wijze grote betekenis (kunnen) hebben vallen hieronder.

En als jij en Kiets nou gewoon accepteren dat je elk een andere belevenis van het evenement hebt, dan kunnen we deze onzinnige discussie nu sluiten en overgaan tot de orde van de dag.
Uitspraak van actief op maandag 29 november 2010 om 19:38:
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 29 november 2010 om 17:47:
tis lullig, maar ze kunnen je ook een boete geven. Want roken is in principe niet toegestaan...

wie zou die boete moeten geven? Politie mag daar geen boetes voor geven, dat mag alleen de Voedsel & Waren Autoriteit.

En het gaat erom dat men inconsequent handelt. (Voor zover ik het hierboven begrijp)

VWA kan alleen de eigenaar van het complex een boete geven, niet de roker, dus non-argument..


Uitspraak van actief op maandag 29 november 2010 om 19:38:
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 29 november 2010 om 17:47:
en over die 13%, tja, je kan moeilijk bewijzen dat een feest zoals qlimax een primaire levensbehoefte is.

Dit slaat nergens op, want niet alleen de primaire levens behoeften vallen onder de 6% regeling. Ook goederen/diensten die een economische boost nodig hebben of op een andere wijze grote betekenis (kunnen) hebben vallen hieronder.

En als jij en Kiets nou gewoon accepteren dat je elk een andere belevenis van het evenement hebt, dan kunnen we deze onzinnige discussie nu sluiten en overgaan tot de orde van de dag.

Tevens non-argument, er zijn diverse goederen en diensten die onder de 6% regeling vallen, o.a. schilderwerk...


En verder, vind IK het gewoon ook heel relaxed om te roken en wat minder belasting voor een festivalkaartje te betalen..;)
Uitspraak van Rand Altor op maandag 29 november 2010 om 19:56:
VWA kan alleen de eigenaar van het complex een boete geven, niet de roker, dus non-argument

de politie mag wel degelijk een boete geven aan een roker binnen een uitgaansgelegenheid;)
hierover kunnen gewoon afspraken gemaakt worden die wettelijk toegestaan zijn.

Uitspraak van Rand Altor op maandag 29 november 2010 om 19:56:
er zijn diverse goederen en diensten die onder de 6% regeling vallen, o.a. schilderwerk...

schilderwerk word dus ook met 13% verhoogd :)

Uitspraak van actief op maandag 29 november 2010 om 19:38:
dan kunnen we deze onzinnige discussie nu sluiten

agreed, ik ga er niet meer op reageren :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 29 november 2010 om 20:06:
Uitspraak van Rand Altor op maandag 29 november 2010 om 19:56:
VWA kan alleen de eigenaar van het complex een boete geven, niet de roker, dus non-argument

de politie mag wel degelijk een boete geven aan een roker binnen een uitgaansgelegenheid
hierover kunnen gewoon afspraken gemaakt worden die wettelijk toegestaan zijn.

Individuele rokers kunnen niet beboet worden, zie www.vwa.nl en de Tabakswet

Uitspraak van Rand Altor op maandag 29 november 2010 om 19:56:
er zijn diverse goederen en diensten die onder de 6% regeling vallen, o.a. schilderwerk...

schilderwerk word dus ook met 13% verhoogd

Nope, is juist pas verlaagd om verbouwing te stimuleren, verhoging geldt alleen voor de entertainment/kunstsector

Nu stop ik er ook mee, no harm intended naar Lovin the Hardstyles...:respect:
Iemand toevallig ook op de foto geweest bij een of andere Deense site?

Kaartje kwijt, het enige wat ik me nog herinner was .dk aan het eind van de website.
 
Uitspraak van Rand Altor op maandag 29 november 2010 om 19:56:
Tevens non-argument, er zijn diverse goederen en diensten die onder de 6% regeling vallen, o.a. schilderwerk...

Even goed lezen:
Uitspraak van actief op maandag 29 november 2010 om 19:38:
andere wijze grote betekenis (kunnen) hebben vallen hieronder

Dat kan dus van alles zijn. Wat ik maar mee wil zeggen is dat het niet per definitie een "primaire levensbehoefte" hoeft te zijn.
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 29 november 2010 om 20:06:
schilderwerk word dus ook met 13% verhoogd :)

(Ver-)bouw, herstel en onderhoudswerkzaamheden zijn, voor zover ik heb begrepen, tot eind dit jaar verlaagd naar 6% dus ja, die zullen wel weer een keer worden verhoogd. Dat zit er wel in. Maar het gaat dus niet altijd om primaire levensbehoeften.

Dan kunnen we nu weer overgaan tot de nabespreking van het feest!
Uitspraak van Rand Altor op maandag 29 november 2010 om 20:23:
Individuele rokers kunnen niet beboet worden, zie www.vwa.nl en de Tabakswet

hetgeen waardoor ik het weet is omdat ik zelf af en toe ook een feestje/festival organiseer.
En dat is in samenwerking met politie en gemeente.
Boetes zoals alcohol onder de 16, en binnen roken. Kunnen op de persoon zelf verhaald worden.
Wanneer de organisatie volgens de politie voldoende maatregelen treft om het tegen te gaan word de persoon in kwestie zelf aansprakelijk gesteld.
Dit word allemaal van te voren geregeld (die maatregelen en dergelijke). Waardoor de organisatie in principe vrij staat hiervan.
Mits er dus aan de maatregelen gehouden word.
Dat is de reden waarom ik weet dat het wel kan, dus lijkt me dat Q-dance dit ook zou moeten kunnen toepassen.

Dat was echt mijn allerlaatste reactie, wilde dit nog ff plaatsen omdat andere organisatoren er misschien baat bij kunnen hebben;)
:respect: Qlimax (l) Heerlijk vermaakt (Y)

Held van de avond ZATOX (y)

Poltergeist, creation en tanz electric edit, owjah en headwave draaien :woeptidoe:

En ook bij de Psyko punkz lekker los :)
laatste aanpassing
 




Websites met fotos? Wij zijn heel vaak op de foto gezet maar kan nog maar 2 websites herinneren

thetopofmusic.be
partyfreakz.de
Had ingang Q: geen hondje gezien alleen op de parkeerplaats. Een vriend liep er echt dicht langs, met zn kruis vol.
Fouilleren ging ook echt nergens over: had mn tasje opgerits en hij keek er geeneens in. Voor niets druk gemaakt.

Heb gewoon hele avond kunnen roken binnen, terwijl security het zag. Zeiden er niets van.
Wel echt klote die wc's buiten in een kort jurkje met die kou, zouden ze toch wel eens wat anders op mogen verzinnen.

Vriendin van my kon ook geen smsjes versturen en ontvangen, zeer irritant als je elkaar kwijt was.
Uitspraak van Rachelle89 op dinsdag 30 november 2010 om 00:03:
Wel echt klote die wc's buiten in een kort jurkje met die kou, zouden ze toch wel eens wat anders op mogen verzinnen

Wat dacht je van gewoon de WC's in de ring gebruiken, stond daar op een gegeven moment zelfs in me eentje (de mannen dan he)
laatste aanpassing
Uitspraak van #81 -[D.K]- op dinsdag 30 november 2010 om 09:05:
Wat dacht je van gewoon de WC's in de ring gebruiken, stond daar op een gegeven moment zelfs in me eentje (de mannen dan he)

Nou ik stond linksvoor te knallen, denk maar niet dat ik eerste die trap beklim om daar naar de wc te gaan :P
Uitspraak van Q-Bassie op dinsdag 30 november 2010 om 09:11:
Nou ik stond linksvoor te knallen, denk maar niet dat ik eerste die trap beklim om daar naar de wc te gaan

Was zo boven, lekker rustig pissen, rustig me drinken halen, eten halen en binnen 5min weer vooraan

hoezo ideaal :)
Heb ook geen probleem gehad met drinken halen of wat dan ook. Max 5 mins en stond weer midden in de zaal
Uitspraak van #81 -[D.K]- op dinsdag 30 november 2010 om 10:42:
hoezo ideaal

Heb het niet getest dus geloof je wel :D was op een gegeven moment wel ergens boven en daar was het zeker goed te doen
Niet echt boven geweest 1 keer redelijk op het begin ging toen redelijk goed.
Verder eigenlijk veel achter podium geweest voor water vullen en wc.
Vond de kou wel te doen maar ja heb ook geen kort rokje aan ;P
Veel mensen daar zien rillen.
 
Uitspraak van !.. Marlon ..! op maandag 29 november 2010 om 20:23:
Iemand toevallig ook op de foto geweest bij een of andere Deense site?

Kaartje kwijt, het enige wat ik me nog herinner was .dk aan het eind van de website.

Kijk maar ff op hardstylers.dk ze staan er alleen nog niet op.
 
Artiest G-Member
Wie heeft Pavelow nog mee gemaakt.....was toch wel positief onder de indruk van zijn skills en platenkeuze.
Beetje de Isaac van vorig jaar op Qlimax....lekkere oldies
weet iemand waarom je niet op partyfreakz kan komen?
 
Noisecontrollers - Escape




Uitspraak van ankie op dinsdag 30 november 2010 om 20:55:
weet iemand waarom je niet op partyfreakz kan komen?

Omdat het een site is.
ja tuurlijk is het een site:S maar hij doet het niet


En het blijft leuk.
Uitspraak van #81 -[D.K]- op dinsdag 30 november 2010 om 10:42:
Was zo boven, lekker rustig pissen, rustig me drinken halen, eten halen en binnen 5min weer vooraan

hoezo ideaal

Dan was jij zeker op een andere Qlimax dan ik :lol:
Wat een drama om die trap omhoog en omlaag te komen. 1 en al file. En eerst die hele ring aflopen, omdat je niet overal naar beneden mocht :S
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 november 2010 om 21:06:
Noisecontrollers - Escape

:lol: Veel video's die jij heb gemaakt zijn zo'n beetje vanaf dezelfde positie genomen als waar ik veel heb gestaan :d

Wat een feest was het ook zeg. :lief: Ik hoop echt dat deze nieuwe opstelling van het podium een blijvertje is.
Had er meer van verwacht...
maar ik heb me zelf toch nog zeer goed vermaakt..:D
was gewoon een knal feest..

op naar t volgende feest!
Was een leuk feestje en de nieuwe indeling had ook wel iets. Het was misschien wel wat praktischer qua opzet, maar het leek wel wat kleiner. Ook kwam de show een stuk minder tot z'n recht. Al met al goed vermaakt!

Temperatuur bij de wc's was goed te doen... voor een ijsbeer!
Uitspraak van raketje op dinsdag 30 november 2010 om 21:24:
Was zo boven, lekker rustig pissen, rustig me drinken halen, eten halen en binnen 5min weer vooraan

hoezo ideaal

Dan was jij zeker op een andere Qlimax dan ik
Wat een drama om die trap omhoog en omlaag te komen. 1 en al file. En eerst die hele ring aflopen, omdat je niet overal naar beneden mocht

Nee hoor,

Rechtsvoor kon je heel makkelijk omhoog, in de ring kon je dan naar links voor WC's en bar

en direct rechts het hoekje om kon je zo weer naar beneden :)
Uitspraak van Dennis85 op woensdag 1 december 2010 om 00:52:
de nieuwe indeling had ook wel iets. Het was misschien wel wat praktischer qua opzet, maar het leek wel wat kleiner. Ook kwam de show een stuk minder tot z'n recht.

Hoe bedoel je dat prescies?
Je zegt dat je wel wat met de indeling hebt maar daarna kom je met negative punten:P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Uitspraak van TwanJ op dinsdag 30 november 2010 om 23:48:
40% meer kluisjes? Had juist idee dat erop vip minder stonden als vorig jaar. Was rond 11 uur al op vreemd genoeg, terwijl kluisje bij vip inbegrepen is in het kaartje.

Ik weet niet hoeveel er vorig jaar stonden, maar dit jaar was het wel 2 VIP-tickets voor 1 kluisje.

Kijk maar bij het nieuwsbericht over de kaartverkoop op q-dance.nl.
Lekker veel ruimte voor inderdaad :D Wat een feest, wat een show :cheer: