Partyflock
 
Forumonderwerp · 1092579
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 27 november 2010 om 21:00
Up de 20.11.2010 Gelredome Arnheim ???

:cheer:

i wish they can make the party in amsterdam arena :-/
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Foreseen op maandag 29 november 2010 om 12:29:
3 vechtpartijen gezien tussen duitsers bij de kluisjes van ingang E na 't einde van 't feest.
maar ja laat die lekker elkaar de kop in slaan hebben we van die lui misschien geen last meer volgende keren :)

Die hadden tenminste een kluisje :/ Wij moesten gvd terug lopen naar de auto omdat er om 23:00 geen kluisjes meer waren. Gek trouwens dat dat Q-dance niet even netjes sorry zegt voor deze blunder. Alsof ze niet kunnen tellen :s

Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 12:29:
Ik heb juist alleen maar meegekregen dat je overal wel mocht roken van de stewards. Zal je wel net weer degene hebben getroffen die niet geneukt hadden ofzo.

Wellicht..
 
Dan had ie zeker teveel angstzweet aan ze zweetzak hangen?
Ze pakte die vriendelijke man er tussenuit en werd naar de zeikant getrokken, en de hond liep gewoon mee met ze snuit in die gast ze kruis, zonder hem er uit te halen.

Grappig dat een zogenaamde gedragshond precies de standaard verstopplek kan aanwijzen
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 november 2010 om 12:39:
Gek trouwens dat dat Q-dance niet even netjes sorry zegt voor deze blunder.

Echt hè. :\ Toen ik haar vroeg wat ik we nu verder moesten met onze spullen, zei ze gewoon doodleuk: "Dan moet u maar 'n andere manier vinden om uw spullen op te bergen".

Wij hebben onze jassen boven de kluisjes aan de metalen buizen van de tent vastgeknoopt en ze hingen er allemaal nog wel, maar denk dat er genoeg mensen zonder jas naar huis gingen. Ben benieuwd of Q-dance daar wel iets voor doet.
Uitspraak van Rand Altor op maandag 29 november 2010 om 10:43:
Haha, volgens mij werd het gewoon gedoogd, vorig jaar was er nog weleens een uitsmijter die vroeg of je je peuk uit wilde maken, nu was er niemand die iets zei...

Ik stond te roken terwijl 2 stappen achter me iemand van de security stond, het interesseerde hem werkelijk niks. :)

Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 10:44:
Maar goed, in principe is 't ook belachelijk om je bezoekers in de kou buiten te laten staan.

De rookruimte was verwarmd. Hadden ze dat met de wc's maar gedaan.

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 november 2010 om 11:31:
7. etc. etc.

Dat is idd balen zeg!


Uitspraak van Joenino op maandag 29 november 2010 om 11:40:
Temperatuur was perfect dit keer. Stond links vooraan heel de avond waar overigens ontiegelijk veel ruimte was, dit was dus perfect. Continu toevoer van koele lucht door de uitgang naar de wc's. Mogen ze van mij elk jaar zo doen. Een stuk beter dan dat sauna gevoel van voorgaande jaren.

Naar mijn inzien was het geluid ook beter? Ook al merkte ik bij binnenkomst dat een paar speakers flink te hard afgesteld stonden want die konden het niet aan kraakte van hier tot gunter. Misschien tijd voor nieuwe?

Heb bij de wc's ook nooit langer als 5 minuten moeten wachten.

Drinken halen koste je max 5 minuten linksvoorin.

En gewoon lekker binnen roken, steward stond naast ons zei er niks van behalve of wij ze wel uit wilde maken als we ze weg gooide

Al met al vond ik persoonlijk deze editie kwa organisatie stukken beter. Show wordt wel elk jaar minder maar de kwaliteit van de sets en het geluid maakte dit gewoon goed.

Helemaal mee eens!. Ik vond het geluid ook prima, temperatuur en drukte was links idd prima te doen.

Ik heb volgens mij heel veel geluk gehad met de kluisjes. Ik had ook ingang E, stond tegen kwart voor 9 in de rij en om 10 over 9 zat ik op de tribune. Op mijn gemak een kluisje kunnen halen, niks aan de hand. Ik had volgens mij geen 10 minuten later moeten komen.
Uitspraak van watcherob op maandag 29 november 2010 om 12:43:
De rookruimte was verwarmd. Hadden ze dat met de wc's maar gedaan.

Oh dat wist ik niet, vorig jaar was dat namelijk niet zo. Maar goed, de meeste deden binnen niet moeilijk over 't roken, dus dat was wel relaxed. Toch vind ik 't bezopen om met zo'n feest 'n aparte rookruimte te hebben, het is geen buurthuis waar je in staat ofzo.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 november 2010 om 12:42:
standaard verstopplek

:')
alles in de schoentjes jwt
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 november 2010 om 11:38:
haha, paar vrienden van me durfte het zelf niet aan om mee te nemen, dus nam ik ze voor ze mee
11 groene jumbo's ben ik deaud

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 november 2010 om 12:42:
Dan had ie zeker teveel angstzweet aan ze zweetzak hangen?
Ze pakte die vriendelijke man er tussenuit en werd naar de zeikant getrokken, en de hond liep gewoon mee met ze snuit in die gast ze kruis, zonder hem er uit te halen.

stoer bekkie hoor voor een 17 jarige :/ voor het zelfde geld zat die hond bij jouw zweetzak?? en dan,... met je 11 stuks??
janken + flinke boete, waar waarschijnlijk je ouders voor op mogen draaien?!! (als je er al zo simpel vanaf kunt komen)


Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 12:45:
het is geen buurthuis waar je in staat ofzo

:lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 13:03:
stoer bekkie hoor voor een 17 jarige voor het zelfde geld zat die hond bij jouw zweetzak?? en dan,... met je 11 stuks??
janken + flinke boete!! (als je er al zo simpel vanaf kunt komen)

En dan nog aan paps en mams vertellen :lol:. Tering, ik vond het 'n paar jaar geleden al doodeng om d'r 1 of 2 mee te nemen. :')
Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 13:05:
Tering, ik vond het 'n paar jaar geleden al doodeng om d'r 1 of 2 mee te nemen

vind het nog steeds niks :lol: maar toe maar, je wilt wat he?! 8)
Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 13:10:
vind het nog steeds niks maar toe maar, je wilt wat he?!

Ja inderdaad.

Maarja, sommige mensen vinden 't stoer hè. :')
Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 13:14:
Maarja, sommige mensen vinden 't stoer hè

wijsheid komt ook met de jaren he :D als je 17 bent, heb je duidelijk nog geen kaas gegeten daarvan :p

hoe hoog is eigenlijk een boete als je gepakt word?? per pilletje bv..?
laatste aanpassing
Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 13:20:
wijsheid komt ook met de jaren he als je 17 bent, heb je duidelijk nog geen kaas gegeten daarvan

Als je 17 bent met 'n redelijk cv aan feesten oké, maar als je net komt kijken.. :')

Maar goed, het gaat 'm misschien 20x goed of altijd goed, of hij wordt 'n keer gepakt en dan heeft hij huisarrest voor 't leven met 'n boete die hij van z'n bijbaantje moet betalen.
Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 13:20:
hoe hoog is eigenlijk een boete als je gepakt word?? per pilletje bv..?

Ik weet niet, denk dat je 'n pilletje nog wel mag inleveren. Maar volgens mij zijn daar hele rare regels aan verbonden. Dat je 1 pilletje dan in principe niet hoeft te betalen en dan de rest wel ofzo. Naja, je kan er op rekenen dat je met 'n zak vol pillen wel 'n redelijke boete krijgt. En met zoiets waarschijnlijk ook 'n proces verbaal en 'n taakstraf. Want die 11 zijn niet voor eigen gebruik :')
Nou, nu kan ik gerust slapen. Ik mag gewoon 'n halve gram heroïne op zak hebben. :lol:

Ik zie alleen maar soft drugs staan. Ik denk dat voor pillen wel weer andere prijzen zijn toch?
 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 november 2010 om 13:27:
http://www.2link.nl/boetesinnederland.html

Dat overzicht is uit 2008 :/
Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 13:26:
En met zoiets waarschijnlijk ook 'n proces verbaal en 'n taakstraf. Want die 11 zijn niet voor eigen gebruik

maar dan zit je lekker :lol: op je 17de vanwege een "vriendendienst"

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 november 2010 om 13:27:
http://www.2link.nl/boetesinnederland.html

ok, geloof dat ik een hoop boetes mis... ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 november 2010 om 13:33:
Dat overzicht is uit 2008

Valse voorwendselen alles. :|


Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 13:34:
maar dan zit je lekker op je 17de vanwege een "vriendendienst"

Whehe en die lachen allemaal in hun vuistje, want zij zijn niet de lul. :lol:
 
Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 13:32:
Ik denk dat voor pillen wel weer andere prijzen zijn toch?

:yes: tenminste op defqon 20 eu per pil :X weet niet volgens mij ligt het aan de hoeveelheid en wat je nog meer bij je hebt en natuurlijk als je als eens vaker gepakt bent :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 november 2010 om 13:33:
Dat overzicht is uit 2008

:aai:
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 november 2010 om 13:39:
tenminste op defqon 20 eu per pil weet niet volgens mij ligt het aan de hoeveelheid en wat je nog meer bij je hebt en natuurlijk als je als eens vaker gepakt bent

20e per pil? Kan me iets herinneren van 'n maximale boeten van rond de 2000 euro, stond in de krant 'n keer. Denk niet dat ze je 20e per pil gaan rekenen als jij 'n zakje van 30 onder je zak heb liggen. God, die komen nog net niet klaar en kunnen niet wachten om dit soort dingetjes aan de krant te melden, zodat 't lijkt alsof ze heel wat hebben gevangen.

Maar heb niet 't idee dat als jij mee moet naar achter en ze vragen je of je wat bij je hebt en je levert 2 pilletjes in en dat is ook echt 't enige wat je bij je hebt dat ze je heel hard gaan naaien.

Ik denk dat als jij 'n hele hoge straf hebt voor weinig drugs dat je dat geheel aan jezelf te danken hebt. :')
 
Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 13:42:
20e per pil?

jupss 7 stuks € 140,- :')
Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 13:42:
Denk niet dat ze je 20e per pil gaan rekenen als jij 'n zakje van 30 onder je zak heb liggen. God, die komen nog net niet klaar en kunnen niet wachten om dit soort dingetjes aan de krant te melden, zodat 't lijkt alsof ze heel wat hebben gevangen.

dat weet ik niet denk idd dat ze dan niet meer per stuk gaan rekenen :no:
Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 13:42:
Maar heb niet 't idee dat als jij mee moet naar achter en ze vragen je of je wat bij je hebt en je levert 2 pilletjes in en dat is ook echt 't enige wat je bij je hebt dat ze je heel hard gaan naaien.

2 stuks moet je meestal alleen inleveren :yeS: en krijg je waarschuwing.

mijn ervaring dan he, kan bij anderen natuurlijk wel heel anders zijn. beleid van tegenwoordig is net zo kut als op flock jwt!
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 november 2010 om 11:31:
Moest 6x mijn sigaret uit doen

Was ie na 5 keer niet uit dan?
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 november 2010 om 13:39:
tenminste op defqon 20 eu per pil

euh,.. in 2007 was het nog 45 euro per pil ;)

zowieso kan ie 60 tot 120 uur taakstraf krijgen + een kleine 500? euro boete (Y)

http://om.nl/organisatie/beleidsregels/overzicht/jeugd/@151473/richtlijn_voor_0/
 
Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 13:48:
in 2007 was het nog 45 euro per pil

flink genaaid dan :yes:
prijzen hanteren agentjes meestal zelf :yes: heb ook nog nooit van iemand gehoord dat die zoveel per pil moest betalen :/ maar goed zou zo kunnen zijn.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 november 2010 om 13:45:
jupss 7 stuks € 140,-

dan worden er duidelijk verschillende bedragen gehanteerd....


ik lees...: 5 pillen en 330 euro boete!
7 pillen en 500 euro boete!
5 pillen en 500 euro boete ...... er zit dus nogal verschil in!!

nja, 11 stuks, daar wil je niet mee gepakt worden :lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 november 2010 om 13:45:
mijn ervaring dan he, kan bij anderen natuurlijk wel heel anders zijn. beleid van tegenwoordig is net zo kut als op flock jwt!

Wat je zegt, volgens mij doen ze 't allemaal lekker op hun eigen manier. De drugs hongs zijn de vloppers en de agentjes zijn de jewwies. :D


Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 13:48:
zowieso kan ie 60 tot 120 uur taakstraf krijgen + een kleine 500? euro boete

Neemt nooit meer wat naar binnen. :')
Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 13:56:
dan worden er duidelijk verschillende bedragen gehanteerd....


ik lees...: 5 pillen en 330 euro boete!
7 pillen en 500 euro boete!
5 pillen en 500 euro boete ...... er zit dus nogal verschil in!!

nja, 11 stuks, daar wil je niet mee gepakt worden

bureau halt d'r bij :D
Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 13:57:
bureau halt d'r bij

:yes: en vriendjes worden met jeugdzorg :D
 
Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 13:56:
dan worden er duidelijk verschillende bedragen gehanteerd....

:yeS:

zoals met het verkeer etc. zijn vaste prijzen of iig die zijn allemaal bekend. met drugs is niet alles vastgelegt!
Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 13:56:
Wat je zegt, volgens mij doen ze 't allemaal lekker op hun eigen manier.

klopt. soms wordt je gepakt met bijv. 2 en moet je het inleveren en bij een andere mag je doorlopen en krijg je een waarschuwing mee dat je je wel ff moet gedragen :P
Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 13:56:
De drugs hongs zijn de vloppers en de agentjes zijn de jewwies

ekt he :lol:
Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 13:58:
en vriendjes worden met jeugdzorg

Ouders aan 't huilen, "Waar is 't mis gegaan? 11 pillen en ze dan ook nog proberen op z'n vriendjes af te schuiven."


Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 november 2010 om 14:02:
zoals met het verkeer etc. zijn vaste prijzen of iig die zijn allemaal bekend. met drugs is niet alles vastgelegt!

Ze willen gewoon de vrijheid hebben voor natura enzulks.


Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 november 2010 om 14:02:
klopt. soms wordt je gepakt met bijv. 2 en moet je het inleveren en bij een andere mag je doorlopen en krijg je een waarschuwing mee dat je je wel ff moet gedragen

:lol:


Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 november 2010 om 14:02:
ekt he

Is dat nooit eerder gezegd? Kan me niet voorstellen dat die link nog nooit gelegd is. :lol:
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 november 2010 om 14:02:
met bijv. 2

:lol: maar met 11 mag je ff lekker met ze mee...
Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 14:05:
"Waar is 't mis gegaan?

:roflol: toen ie die 11 stuks vast plakte met tape onder zn zakkie 8)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 14:05:
Ze willen gewoon de vrijheid hebben voor natura enzulks.

:yes: zijn baasjes hoor :')
Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 14:05:
Is dat nooit eerder gezegd? Kan me niet voorstellen dat die link nog nooit gelegd is

nog niet eerder gehoord of gelezen :$ dus :applaus: voor Kiets :respect:
Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 13:20:
hoe hoog is eigenlijk een boete als je gepakt word?? per pilletje bv..?

vriend van me is is gepakt in de HMH met 9 pillen, kreeg een boete van 450 eurries.. Als die er 10 bij zich had gehad had die mee naar het bureau gemoeten.. ;)

Als ik de reacties weer is lees ben ik blij dat ik heerlijk los ben gegaan op Awakenings.. :d
laatste aanpassing
 
Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 14:09:
maar met 11 mag je ff lekker met ze mee...

:yes: daarom ook nooit zoveel meenemen :) is vragen om moeilijkheden :p
Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 14:09:
toen ie die 11 stuks vast plakte met tape onder zn zakkie

Maar hij kan hier jaren over praten, want hij is wel eeerg badass. b)


Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 november 2010 om 14:10:
zijn baasjes hoor

Whehe, wedden dat ze 't idee wel hebben gehad. :lol:


Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 november 2010 om 14:10:
nog niet eerder gehoord of gelezen dus :applaus: voor Kiets

:ikbenbaas:


Uitspraak van :banana: bassie op maandag 29 november 2010 om 14:12:
vriend van me is is gepakt in de HMH met 9 pillen, kreeg een boete van 450 eurries.. Als die er 10 bij zich had gehad had die mee naar het bureau gemoeten..

Geluk bij 'n ongeluk zeg maar. :O
 
Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 14:17:
Whehe, wedden dat ze 't idee wel hebben gehad

:lol: dat sws :yes:
Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 14:17:
:ikbenbaas:

:blinky:
Uitspraak van :banana: bassie op maandag 29 november 2010 om 14:12:
Als ik de reacties weer is lees ben ik blij dat ik heerlijk los ben gegaan op Awakenings..

Klagers klimmen eerder in het toetsenboord om hun beklag te doen dan niet-klagers :D
Ik heb op het feest zelf vrijwel geen negatieve reacties gehoord.

Uitspraak van Foreseen op maandag 29 november 2010 om 12:29:
Ik zal wel de verkeerde kant op hebben gekeken ofzo, maar van een show zag ik toch niet echt veel o.O

Denk het. Want het was echt dik in orde :jaja:

Uitspraak van Kiets op maandag 29 november 2010 om 10:37:
Volgens mij zijn die hekken best aan de kant te zetten aan 't einde van het feest.

Dat doen ze vaak ook wel. Bij de uitstroom heb ik geen vertraging gehad :nee: :d
laatste aanpassing
 
Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 14:28:
hij voelt zich wel heel erg baas, gezien hij ook in andere topics heeft over zn daad

een ekte ekte :respect:









:')
Artiest Cistron
Uitspraak van :banana: bassie op maandag 29 november 2010 om 14:12:
vriend van me is is gepakt in de HMH met 9 pillen

Hoe wordt je nou weer gesnapt in de HMH?
Heb daar nooit woefies zien rond lopen.

Vond alles Zaterdag wel opzich goed geregeld, met uitzondering van de kluisjes. Ontzettend slecht geregeld van Q. :/
Het geluid vond ik hartstikke meevallen, Vooraan was het beter!

Verder niet echt klachten o.i.d. Gewoon heerlijk genoten van de muziek en de mensen die lekker meededen!
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 29 november 2010 om 14:30:
Dat doen ze vaak ook wel. Bij de uitstroom heb ik geen vertraging gehad

Ja wij wel, zal dan ook wel 'n momentopname geweest zijn, maar ze hadden 't eventueel wel kunnen doen.

Ik bedoel, ik kan dan wel klagen, maar ik heb nog steeds 'n zeer goed gestemd, dus ik heb maar 'n klein hartje (L)
Uitspraak van Tarik op maandag 29 november 2010 om 14:34:
Hoe wordt je nou weer gesnapt in de HMH?

Hij had even over het hoofd gezien toen die een andere jongen een pil gaf dat er beveiliging achter hem stond.. vandaar dat die er ook nog maar 9 in ze bezit had ipv tien ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Tarik op maandag 29 november 2010 om 14:34:
Verder niet echt klachten o.i.d. Gewoon heerlijk genoten van de muziek en de mensen die lekker meededen!

:respect: ik ben dit jaar dan wel niet geweest :( maar kan genieten van dit soort berichten!!

toch volgend jaar maar weer heen :yes:
 
Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 14:42:
maar kan genieten van dit soort berichten!!

livestream geluisterd?
Uitspraak van :banana: bassie op maandag 29 november 2010 om 14:39:
vandaar dat die er ook nog maar 9 in ze bezit had ipv tien

:lol: echt mazzel dus.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 november 2010 om 14:44:
livestream geluisterd?

:yes: zeker!!

toen zat ik godverrrr helemaal te balen :lol:
 
Uitspraak van :blinky: Lady-loco op maandag 29 november 2010 om 14:47:
toen zat ik godverrrr helemaal te balen

:lol: :aai:
iemand anders ook opgelicht met nepkaarten uit amsterdam, van rory sperwer aan de kinkerstraat?kosten me een €100 extra om die portier om te kopen...tering lui hij was alleen zo dom om zn legitimatie mee te geven.

was ondanks een slecht begin wel een redelijk feestje al1 2009 editie was zeker een heel stuk beter!
laatste aanpassing
Uitspraak van Mario## op maandag 29 november 2010 om 14:52:
iemand anders ook opgelicht met nepkaarten uit amsterdam, van rory sperwer aan de kinkerstraat?kosten me een €100 extra om die papier om te kopen...tering lui hij was alleen zo dom om zn legitimatie mee te geven

Vreet 'm op zou ik zeggen.
:lol: i know kletsers,... i know!!