Partyflock
 
Forumonderwerp · 727275
 
Nou , vertel, vertel
 
En van de informatie op de flyer wordt je ook niet echt vrolijker :S

Trouwens, het woordje Q bite? is aanklikbaar ;) (oa de informatie op de flyer)
Volgens mij zat er trouwen in de DJ-booth een kereltje in een wit shit, met zon grote koptelefoon met microfootje er aan die steeds de eerste plaat voor de volgende DJ op ging leggen omdat die DJ 20 meter hoger stond...


Die was er om op de start knop te drukken :yes:
ook geprobeerd ja die troep!!! gadver wat smerig, zegt ze ook nog; 1x doorslikken.... :kots:
stond er een meisje naast me die dat meisjesspul had, waarvan ik dat dan maar ff moest proberen, ook ff geprobeerd, was stukken lekkerder:P
 
Die was er om op de start knop te drukken


Hij had dus een van de belangrijkste taken op Q-Dance 2004 :jaja: ;)
laatste aanpassing
 
stond er een meisje naast me die dat meisjesspul had, waarvan ik dat dan maar ff moest proberen, ook ff geprobeerd, was stukken lekkerder


Heb je de flyer van het spul gelezen? En heb je je ook vrouwelijker gevoeld na die tijd?
 
mooi feestje :yes:
Echt een top feest :D

Heb echt nog nooit zo'n show gezien...
Hij krijgt zeker een mooi 2e plekje, van beste feest van 2004 !!!

DefQon is nie te overtreffen :no:
Was een goed feesie!! (Y) echt super! mooi decor en show, met die lazers, vlammen en knallen ;)
Heb me zeer goed vermaakt daar!


DeputyDewey
Heeft iemand dat Q bite? nog gehad?

Oh gatver!! wat was dat goor zeg!!!! :kots:
 
T was weer een toppertje!! Ik ging met een voldaan gevoel naar huis :)
 
Top feessie gehad(Y)(Y)(Y)
Aankleding super.
Echt genoten,lekker staan stampen
 
met een woord QLIMAX --> WAANZINNIG!!!
Pcies ja,
het was echt vet alleen de volgende x mag het harder!
maar verder (Y)
 
QLIMAX was in 1 woord ===> GENIAAL

Super Geluid
Super Sfeer
Super Aankleding

HELEMAAL TOPPIEJ!!
Veeeeeeeeel te druk!!
Maar was wel een leuk feesje :D Alleen vorig jaar was wel beter :P

Ohjah.. Ik zat ff op de wc.... zitten ze naast me ff hard te neuken :S agjah..

en iemand nog wat gewonnen met de innercity krasloten ?:P
en wie heeft er ook zo klem gestaan bij de kluisjes op t einde?! was echt zowwww druk joh .. ik kon gewoon blijven hangen tussen de mensen, niet normaal meer en ze bleven maar wringen en doen, iemand nog gezien dat daardoor een vechtpartij is ontstaan? zou niet gek zijn iig na zon avond drugs en de evt. agressieve mensen!! ik heb er gelukkig niks van mee gekregen want als je daartussen had gestaan was je niet zomaar weg gekomen :no: (n)
qlimax was mn eerste feestje en het was gewoon top!!!! wat een belevenis (Y)
:respect: Dj LuNa + TeChNoBoY& ThE PrOpHeT :respect:
februari weer Qlimax:D
 
Hmm, leuk feest, maar ik vond duidelijk minder dan vorig jaar. Het was vorig jaar mijn eerste feest en toen had het een heel diepe indruk achter gelaten. Waarschijnlijk had ik er dit jaar veel te veel van verwacht.
Maar heb het verder wel gewoon gezellig gehad met de mensen met wie ik was en bekenden die ik daar tegen kwam. Volgend jaar vast wel weer. :)
 
me eerste feest en gwoon egt gweldig! :D:jaja:
 
februari weer Qlimax

En waar haal je dat dan vandaan???
echt een te gek feest!!!
goede music en genoeg ruimte (achter in teminste)/bekenden/drank/enz... dus voor mij was het super:)!!
laatste aanpassing
 
QLIMAX was super!!!!

Alleen erg koud op de WC beneden :S:S ... alles was aan elkaar bevroren toen ikwas wezen plassen ;)
was wel relaxed, alleen ging het laatste uur te snel voorbij...
q-dance heeft net de foto's online gezet!
 
g*dver wat een superfeest! Enne ik had geen last van de drukte, snel binnen, snel munten, goed geluid, goed gedraaid!, en een vette afsluiter natuurlijk! Dikke 10 wat mij betreft.
was vet gezellig!! maar vorig jaar zeker beter! was te druk en de muziek viel me ook tegen... pavo en pila waren goed!
Geweldig feesje! Beetje druk, maar daar had je achterin niet zo last van (stond bij de Q)
De sfeer en aankleding waren echt Super!!!
(ik was daarna alleen een beetje dood aangezien ik de 5 uur ervoor ook al bij dance4life aanwezig was :D)
ik weet niet of ut al is gezegd (heb niet hele topic gelezen), maar weet iemand hoe dat nummer met dat reggea stuk erin van 'out of space' heet (ofzoiets) en van wie dat is, werd volgens mij gedraaid door luna maar dat weet ik ok nie zeker.
laatste aanpassing
 
Heb me weer geweldig vermaakt dit jaar.
echt TOP:P
 
ik weet niet of ut al is gezegd (heb niet hele topic gelezen), maar weet iemand hoe dat nummer met dat reggea stuk erin van 'out of space' heet (ofzoiets) en van wie dat is, werd volgens mij gedraaid door luna maar dat weet ik ok nie zeker


Is dat niet het sensation anthem van dit jaar?
Luna - Mindspace?
laatste aanpassing
begin weer een beetje bij te komen :S
Is dat niet het sensation anthem van dit jaar?
Luna - Mindspace


nee dit is ie niet, kheb um net ff geluisterd
 
zwaar relax feestje
Ja das van de prodigy!

Echt een top feestje gehad!!!
 
Ja het was inderdaad vet. Alleen mocht de geluid wel harder ja.
Ze hebben het heel goed gedaan dit jaar :-)

Alleen ik was 0745 uur thuis en kon om 10 uur weer opstaan om weer vrolijk met stuiters in je kop te gaan werken :s (balen met koopzondagen)
 
yo t was echt supersupersupervet!!
puntje voor q-dance
vet staan hakken daar met alle dames vant goeie leven outblast rules!!!!
(K)
 
owja..dat spul in die tubetjes werkte trouwens erg goed ja..;-)
gheheh
 
ja wat was dat voor iets kwam op een gegeven moment een kameraad van mij met een volle doos mee aanlopen waar ie da vandaan had da mag joost weten...
 
Het was zekker lekker! ook omdat het voor mijn mun 1e niet ID&T feest is weer heel wat anders he
BOW DOWM FOR OUTBLAST :D
 
was niks aan aleen outblast was goed waarom draaide pavo op misteryland wel hardcore en nu niet zeer bounce beter draait 1 dj een styl
Tsja, wat moet ik er van zeggen?
't Was echt wel vet, decor was echt supermooi gemaakt, lasers waren echt heel erg vetjes! :yes:

De DJ's vond ik echt minder, de enige die echt heel erg goed waren, dat waren Zany en Technoboy & the Prophet, Dana was ook aardig, de rest was maar een beetje bagger...
Volume was echt karig, heel de tijd harder, zachter, harder, zachter...zwaar klote dus!
En 't was ook nog eens veel en veel te druk, niet normaal meer gewoon!
Hoeveel man kun je in 't Gelredome stampen heeft Q-Dance gedacht...
Karig! En Q-Dance probeerde ook weer zo veel mogelijk geld te verdienen; 50 cent voor de WC's, halve bekers drinken ( vooral Red Bull was schandalig!)...

Voor de rest, goed feestje, leuke muziek, sfeer was ook wel oke, maar 't was zeker bij lange na NIET m'n beste feest!


en iemand nog wat gewonnen met de innercity krasloten ?


Haha, maat van me heeft 2 VIP kaarten gewonnen, inclusief diner in een luxe restaurant + overnachting in een luxe hotel!
Das best leuk zeg maar...:yes:
Zou zelf nooit meer naar Innercity gaan, maar als ik zoiets zou winnen zou ik zeker gaan!:yes:
Outblast draaide een remix van UNLEASH THE BEAST, wie weet of dit nummer ook echt bestaat zoals hij hem draaide ?

Charlie Lownoise draaide eerst een R&B nummer... daarna weer hardstyle, hoe heet dat nummer ? kan iemand mij dat in een PM sturen ?
Hmm kan aan mij liggen maar ik heb nix voor wc's hoeven betalen :S maar was echt Super feestje :D
Lasers waren vet, wel erg druk ja maar hadden na tijdje
mooi plekje gevonden vooraan in hoek ergus.
vond dat er goed gedraaid werd.. soms
beetje standaard. en outblast(y):bounce:
Vond het wel vetjes....werd goed gedraaid alleen outblast verneukte zn set met unleash the beast...maar die zal die wel moeten gedraaid hebben!
 
(y) ;)
Artiest {SHOWLIST artist 65349, 27253}
voor mijn mun 1e niet ID&T feest


ID&T = Q-dance..
dus toch een ID&T feest...
mooi, vet , oke, hard, alles goed behalve ( DIE KUT KLUISJES!!!!!) 45 min staan duwen en trekken om me jas te krijgen.......
ik weet niet of ut al is gezegd (heb niet hele topic gelezen), maar weet iemand hoe dat nummer met dat reggea stuk erin van 'out of space' heet (ofzoiets) en van wie dat is, werd volgens mij gedraaid door luna maar dat weet ik ok nie zeker


Das van de Prodigy:yes:
laatste aanpassing