Partyflock
 
Forumonderwerp · 602456
wie is vrijgezel?maar wil toch graag een relatie?
is dat een verzoek aan de mannen? of ga je een inventarisatie doen hoeveel mensen er vrijgezel zijn op pf??
 
Sjah ben wel vrijgezel...

Maar een relatie :vaag:
kijk zelf! als je op een profiel klikt staat t er! heb je tenminste iets te doen! het feit dat je zo een topic opent is opzich alweer bewijs van een hoog verveelgehalte!
laatste aanpassing
ik ben het (wanneer niet) eens met BaSsBooST
ikkuh...maar gek genoeg kan ik geen meid vinden die ik zelf leuk vind... of ik kijk gewoon verkeerd... :s
 
heb een lat relatie.
(voelt zelfde als vrijgezel).;p
 
Hmm ik gok dat jij vrijgezel ben cyberbabe en toch graag een relatie wil.
Of zit ik er nu naast ..? ;);
zal ik nog maar effuh antwoorden op de vraag :

Ben vrijgezel en bevalt me wel ! ( tenminste tot ik een heeeeeeeeeeleeeeeeee­ee leuke jongen tegenkom maar ik denk nu dat die niet bestaan :D:D )
Je denkt NU dat ze niet bestaan?!?! Wanneer denk je dat dan wel??
Nou ben wel leuke jongens tegen gekomen... Maar heb geen relatie met hun.. dus ze bestaan wel ERGENS..maar niet in almere dan :D:D
 
almere?
tja, dan noem je ook wat...
:P
 
Ik ben vrijgezel en dat bevalt me wel, maar tegen een relatie zou ik geen nee zeggen. Ik zie het allemaal wel, alles prima zo :D
Ben je nog nooit buiten Almere geweest?????
Vrijgezel, en dat zou ik graag nog ff zo houden!

Als ik nou hals over kop verliefd word, dan issut wat anders, dan wil ik wel natuurlijk.

Maar als ik kan kiezen: Vrijgezel! De leuke dingen van een relatie kan je ook krijgen als je geen relatie hebt.. :P
2 miss terious =>
Ben je nog nooit buiten almere geweest?? wat denk je zelf??
Ik...en dat wil ik graag zo houden :-)

Op een relatie zit ik op dit moment niet te wachten...ik wil voorlopig geen energie stoppen in andere mensen...
laatste aanpassing
 
ik ben sinds een paar weken hevig verliefd en was daarvoor bijna 1,5 jaar alleen en daar heb ik toen bewust voor gekozen.
nu heb ik weer een vriend en ik moet zeggen dat ik daar heel erg blij mee ben!
dikke kus voor jou Maaikel!
:knuffel:
vrijgezel... mooi rustig, totdat ik een vrouw tegenkom die niet zeurt.. dan is het geen vrijgezel meer en nog steeds mooi rustig :)
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
een relatie, ken nu nerges aand8 aan geve en me gevoelkwijt, is beeje verrot
mah dan nie een relatie dah je elke dag op mekaars lip zit :S... dah kan later in t bejaardehuis nogwel :9 bwhehehehehehehhe :D
laatste aanpassing
Vrijgezel.

Ben opzoek naar sex relatie met vrouw die niks zegt als der mond vol is (reden van beeindiging vorige relatie).
 
ik ben ook vrijgezel.. en dat wil ik graag nog even zo houden :) en ik kom toch niks te kort :P haha.........
ben vrijgezel.... maar om nou te zeggen dat het werelds is, nee niet echt... maar ja wat niet is kan nog komen toch?
laatste aanpassing
Artiest DSpawn
ik ook vrijgezel, bevalt me best hoor! t heeft plus en minpuntjes, net als een relatie
Ik ben ook vrijgezel en ook ik wil dat voorlopig nog zo houden :D
vrijgezel, ongebonden met plus en minpunten...
 
indeed barto daar heb je gelijk in.. ben net weer weer vrijgezel na een relatie van 2 jaar.. en of het bevalt.. mwah zit ff nix anders op...
Tsja wel single maar of ik een nieuwe relatie wil??

lig eraan wat ik voor me schoenen krijg :D
 
MarYo aka Kleintje 3 maart 2003 16:01
Ik ben ook vrijgezel en ook ik wil dat voorlopig nog zo houden


Das jammer :P
Maarja ben dus vrijgezel....
weer vrijgezel na 2,5 jaar en het bevalt me prima!
Van mij hoeft t allemaal even niet meer!
Lekker feesten en beesten en doen waar ik zelf zin in heb!
(K)
Ik ben ook vrijgezel.. :) en heb er geen moeite mee haha..
 
Ikke maar niet opzoek

Komt het dan komt het, opzoek zijn is suf en een beetje wanhopig vind ik...
ben ook vrijgezel is soms wel eenzaam en saai :S
maar probeer er toch het leukste er van te maken :D :D :bounce:
laatste aanpassing
ben ook vrijgezel en op zoek dus beschikbaar

het is inderdaat wel eens saai
maja ik brobeer er nog wat leuks van te maaken.
Tank girl: ik ben vrijgezel, volgens mij zal dat nog wel een tijd duren, volgens mijn vader raakt hij mij aan de straatstenen niet kwijt omdat ik te kieskeurig ben en steeds een einde aan een volgens hem geweldige relatie maak......
Ik ben ook vrijgezel :/
50 euro maar maaike??? pff ben je zo goedkoop of wil je gewoon graag :D
 
ben ook vrijgezel :-p maar op zoek tja als ik iemand tegenkom .. maar anders gewoon vrijgezel
nee zoveel krijg je voor je schoenen...:p
ik zoek trouwens een dodenlijst hier ergens op PF met moh forum members



ik wil er ook graag op....:rolleyes:
Ben vrijgezel, bevalt me uitstekend! Lekker doen waar ik zelf zin in heb, en nog even feesten nu het nog kan! Dat kan ook samen maar over het algemeen veranderd dat wel als je een relatie hebt.

Ik ben dus niet op zoek maar je weet nooit wat je tegenkomt, ik sluit me er niet voor af ofzo! En idd, single zijn heeft ook nadelen, stukje genegenheid en vertrouwdheid met een ander..
 
ja maar als je een relatie hebt heeft ook veel nadelen ...
haha ok maaike..
blonde plukjes :S tsja das zelf aangebrachte domheid :D
ja geeft niet mich....;)
laatste aanpassing
Ben heel errug vrijgezel (al bijna 22 jaar), maar khoef voorlopig nog geen meid, in elk geval niet iemand uit de middenmoot, zeg maar zoals ze hier veel rondstruinen.
(kòmmmmmmmaarkommaarkommaarkommaar :P)

Ik ben me aan het 'oriënteren' en heb 3 meiden op het oog, maar ik vind mezelf nog niet volwassen genoeg voor een serieuze relatie en heb geen zin in zo'n puberrelatie waarbij alles met losse schroeven aan elkaar hangt en je binnen een jaar weer uit elkaar bent. Voor mij heeft zoiets geen waarde, het vernielt je jeugd en je zelfbeeld, beiden ben je er niet tegen opgewassen en je wordt bang voor de toekomstige relaties omdat je al eerder hebt meegemaakt dat het mis is gegaan.
Er zijn hier genoeg mensen die op een pijnlijke manier hun relatie beëindigd hebben, en nu denken dat liefde bedrog is.

Maar liefde is geen bedrog, het is aan jezelf de verantwoordelijkheid of je een relatie aangaat en of je daar wel bestand tegen bent!
laatste aanpassing
Wie is er hier wanhopig???????????

NOu, NOu NOU???
Ik ben vrijgezel, is niet altijd even leuk...

Soms heeft het ook wel weer voordelen....

Voor mij is er alleen maar 1 PERFECTE jongen..hij heeftt gewoon alles...maar is al 2 jaar bezet...en woont hier niet zo dichtbij...anders had het misschien al wat geworden...