Partyflock
 
Forumonderwerp · 1008940
Write it down somewhere or add a reminder to your mobile agenda:

edition 2008 will take place on Saturday November 15th, in Flanders Expo, Ghent. Five rooms, filled with the hottest DJs & electronic live acts and an incredible atmosphere! Fiesta from 7 till 7! As always, will be the party of the year!


But there’s more!

wants your opinion! Who’s your favorite DJ? Whose beats make you wanna put on your dancing shoes? Create your own room on our website www.ilovetechno.be. Just complete the form with your favourite artists and you are eligible to win one of 100 ILT compilations!



www.ilovetechno.be


Wie zouden jullie graag zien deze editie?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51036, 57374}
Ben er dit keer zeker bij. :) (Als de line-up vet is dan...) :p
laatste aanpassing
 
Uitspraak van PINK FLOW op vrijdag 2 mei 2008 om 12:17:
Vergane glorie.....

idd, al moet ik wel zeggen dat de 2005 versie me weer aan de goede ouwe tijd deed terugdenken
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2008 om 12:18:
2005 versie me weer aan de goede ouwe tijd deed terugdenken

2005 was een super editie met dank aan de cocoon en m_nus room !
 
doe mij maar zo'n blauwe zaal als in 2006 :9
Uitspraak van PINK FLOW op vrijdag 2 mei 2008 om 12:17:
Vergane glorie.....

Wie zou je willen zien op de line-up om toch te gaan twijfelen om te gaan?
 
Een editie met Hood, Mills, Bone, Counterpart, Redshape, Mr. G, Phase, Rachmad, Model 500, Chymera, Rennie Foster, Julien & Gonzague, Alan Oldham, Gary Martin, Ken Ishii, Stephen Brown Autechre Laurent Garnier en Marcel Detmann lijkt me wel wat.

Het liefst zonder Fransen en Italianen en niet in Flanders Expo ofzo.




o ja, gratis drank lijkt me ook wel wat.

en dan als pasen en pinksteren op een dag vallen
Uitspraak van RobdH op vrijdag 2 mei 2008 om 17:30:
Wie zou je willen zien op de line-up om toch te gaan twijfelen om te gaan?

Ik kan wel wat namen droppen, maar wat schiet ik ermee op? Het is meer de sfeer die me niet meer trekt. Vooral de laatste jaren heb ik het gevoel dat veel "nieuwe techno'ers" naar ILT gaan. Vooral sinds schranz nadrukkelijk aanwezig is.
Maakt verder ook niet uit, ILT is een leuk "instapfeest" voor beginners, net als Awakenings dat ook is. Maar qua sfeer vind ik het maar een beetje zozo (ook Awakenings). Te veel mensen die niet losgaan enzo, veel 'heen-en-weer geloop'.

Er zijn natuurlijk genoeg namen te bedenken die tot de verbeelding spreken. Maar ach...
Uitspraak van RobdH op vrijdag 2 mei 2008 om 17:30:
Wie zou je willen zien op de line-up om toch te gaan twijfelen om te gaan?

Grovskopa live PA
Function vs Rumenige & Loktibrada
Exium live PA
5 uur Collabs 3000
Elon live PA
Eric Johnston
Monica Electronica b2b Miss Yetti
Trevor Rockcliffe
James Ruskin vs Surgeon
Patrick DSP live PA

....oftewel ik ga vast niet. :p
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2008 om 18:11:
o ja, gratis drank lijkt me ook wel wat.
Je kan zeggen wat je wil( forum deuuhhh) maar die belgen gaan toch wel zeker uit hun dak. Blijft een van mijn favoriete feestjes.
Loco Dice en Rejected wil ik zeker zien. En de residents( Dave, Adam, Ben) uiteraard.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van RobdH op vrijdag 2 mei 2008 om 17:30:
Wie zou je willen zien op de line-up om toch te gaan twijfelen om te gaan?

De namen zijn ok, maar er is veel meer nodig dan alleen maar een mooie line up voor een geslaagd feest ;)

Feit is dat de eerste edities van ILT niet zozeer op bekende namen gericht was. Het maakte de namen die er optraden wel bekend :yes:
Het was origineel, vernieuwend en verrassend.

Nu is het andersom, een paar bekende namen in de line up + de wereldwijde bekendheid van ILT en de mensen zullen toch wel komen/betalen, omdat het ILT is weet je wel ;)

Dat ligt natuurlijk waarschijnlijk aan het feit dat techno in de beginjaren van ILT niet zo populair was als nu (verre van) dan aan de organisatie, maar toch heb ik de indruk dat de organisatie een tikkeltje meer moeite kan doen om terug wat origineler uit de hoek te komen.
Belichting vind ik ook altijd saai op ILT, zeker voor zo'n groot feest.

just my 2 cnts
laatste aanpassing
Tja ik kan hier eigenlijk niet over mee praten.. ben er 1 keer geweest, 2 jaar geleden en ik vond het toen top!


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2008 om 06:42:
namen zijn ok, maar er is veel meer nodig dan alleen maar een mooie line up voor een geslaagd feest

absoluut mee eens :)


Uitspraak van Audionysos op vrijdag 2 mei 2008 om 18:54:
5 uur Collabs 3000

Dan ga ik nu alvast voor de deur liggen, geluk gehad om ze 1 x mee te maken met R.E.M.F :kwijl:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2008 om 06:42:
Dat ligt natuurlijk waarschijnlijk aan het feit dat techno in de beginjaren van ILT niet zo populair was als nu (verre van) dan aan de organisatie, maar toch heb ik de indruk dat de organisatie een tikkeltje meer moeite kan doen om terug wat origineler uit de hoek te komen.

doen ze de laatste 9 jaar toch al niet meer.
Uitspraak van PINK FLOW op vrijdag 2 mei 2008 om 18:12:
Vooral de laatste jaren heb ik het gevoel dat veel "nieuwe techno'ers" naar ILT gaan.

heheh, goed gevoel, in 2005 geweest en was mijn eerste "techno" feestje O:) daarna niet meer geweest gelukkig :D

Uitspraak van RobdH op zaterdag 3 mei 2008 om 11:59:
geluk gehad om ze 1 x mee te maken met R.E.M.F

hier nog 1! dat was echt super! :p
laatste aanpassing
 
Vergange glorie inderdaad.

Klote locatie. Zalen die worden afgesloten. Slechte programmering. Veel klootjesvolk die 1x per jaar naar I Love Techno afreizen (vooral buitenlanders dan). Verder veel te veel 14-jarige Belgen die stijf van de dope staan te stuiteren. En nul sfeer en aankleding.

Nee, er moet een wonder gebeuren wil ik dit jaar naar I Love Techno gaan. Geef mij maar Awakenings. En over dat het een instapfeest is, daar zit wel wat in. Maar Awakenings een instapfeest? Het is een goed feest om mee te beginnen... maar Awakenings is gewoon techno voor gevorderden en de creme de la creme op technogebied.

Luister maar eens de oude I Love Techno sets. Zwaar memorabel veel van die sets. De laatste jaren is er weinig memorables meer uit Gent gekomen. Helaas maar waar.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2008 om 23:22:
Vergange glorie inderdaad.

Klote locatie. Zalen die worden afgesloten. Slechte programmering. Veel klootjesvolk die 1x per jaar naar I Love Techno afreizen (vooral buitenlanders dan). Verder veel te veel 14-jarige Belgen die stijf van de dope staan te stuiteren. En nul sfeer en aankleding.

Nee, er moet een wonder gebeuren wil ik dit jaar naar I Love Techno gaan. Geef mij maar Awakenings. En over dat het een instapfeest is, daar zit wel wat in. Maar Awakenings een instapfeest? Het is een goed feest om mee te beginnen... maar Awakenings is gewoon techno voor gevorderden en de creme de la creme op technogebied.

Luister maar eens de oude I Love Techno sets. Zwaar memorabel veel van die sets. De laatste jaren is er weinig memorables meer uit Gent gekomen. Helaas maar waar.

amen.....

Weinig vernieuwing op ILT. En na al die jaren nog steeds een zeer rommelige organisatie. En die leeftijdsgrens van 16 is niet van deze tijd :no:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2008 om 23:22:
Veel klootjesvolk die 1x per jaar naar I Love Techno afreizen (vooral buitenlanders dan).

Ja, al die Hollanders altijd :lol: ;p
1x maar nooit meer!!
1 keer geweest, 2005. Vond het een superdikke avond. Maar het is zo'n pleuriseind rijden. Als de line up vet genoeg zou zijn, zou ik er misschien nog wel weer eens heen gaan...
 
Werkzaam bij SEKOIA
ik ben ook niet zo te spreken over ILT
Uitspraak van chiquito op maandag 5 mei 2008 om 11:18:
Als de line up vet genoeg zou zijn, zou ik er misschien nog wel weer eens heen gaan...

Als ze Kraftwerk opnieuw neerzetten wil ik het ook nog wel eens proberen..
alleen voor Kraftwerk zou ik niet gaan... de avond is nog wel iets langer dan 1.5 tot 2 uurtjes...
pauperzooi daar :lol:
 
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
I Love Techno in de jaarbeurs :yes:

of als er weer een festival is in lommel, dan zou ik het wel overwegen :p
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 03:17:
of als er weer een festival is in lommel, dan zou ik het wel overwegen

Idd, die (éénmalige) outdoor versie was dan weer wel (y), maar was meteen de eerste en laatste outdoor editie omdat ze al hun tijd en energie in indoor versie willen steken :/
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 06:53:
Idd, die (éénmalige) outdoor versie was dan weer wel , maar was meteen de eerste en laatste outdoor editie omdat ze al hun tijd en energie in indoor versie willen steken

ja echt jammer(N) ik ben een paar keer geweest maar dat was wel ronduit de beste :yes: teminste de ruimte om te dansen :)
 
ik stem ook voor een outdoor-editie :)
 
vreemd hoor als iets een enorm succes blijkt te zijn, schap je het toch niet van de agenda?



is i love techno puur belgisch? 8)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 16:44:
vreemd hoor als iets een enorm succes blijkt te zijn, schap je het toch niet van de agenda?

Belgen hè
2 x geweest maar de lol is er al heel lang af,
zalen waar je niet meer in komt,geen goede afkoeling,flippende belgen cq fransen, de trip erheen en de after in het hotel maakten het vaak nog de moeite om te gaan,nu egt de moeite niet meer ongeacht wie er komen..
 
Artiest Chris tc
Als je echt van techno houdt kom je naar Attractive force op 25 oktober he Ritzi... ;)
 
als je echt van techno houd kom je naar, solid grooves met technasia james ruskin en invite de 31e (H)
laatste aanpassing
Toch wel een zeker weten, ILT 2007 was echt superb! Dit keer wel eerder een keuze maken van wat we willen zien, en waarschijnlijk toch een hotelletje ipv compleet wasted terug naar huis rijden.
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 17:24:
als je echt van techno houd kom je naar, solid grooves met technasia james ruskin en invite de 31e

:yes: Dat is er ook zo 1! :respect:

Sta al op de lijst :cheer:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 10:14:
Sta al op de lijst

goed bezig (Y) :cheer:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 12:33:
goed bezig (Y) :cheer:

:respect: Invite :respect:
 
indd ja die man kan meesterlijke techno draaien :d
laatste aanpassing
 
Artiest Faz
2007 voor het eerst na 5 keer niet geweest, maar miste het toch heel erg. Dit jaar ga ik zeker weer.
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 16:42:
maar miste het toch heel erg

wat? de drukte de warmte te weinig bars de afgesloten zalen?

te veel goeie namen op 1 avond :o ik ga liever na al die namen op wat kleinere feestjes (Y)
laatste aanpassing
 
Dat is het rare van I Love Techno. Er zijn veel mensen die last hebben van drukte, warmte, afgesloten zalen ect. Maar ik heb hier nooit last van ondervonden.
 
ik ga echt voor de namen die ik wil zien, en als je dan 3x van zaal moet wisselen wordt je daar niet vrolijker van.
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 17:03:
ik ga echt voor de namen die ik wil zien, en als je dan 3x van zaal moet wisselen wordt je daar niet vrolijker van.

Amen :respect:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 16:47:
de drukte de warmte te weinig bars de afgesloten zalen?

te veel goeie namen op 1 avond :o ik ga liever na al die namen op wat kleinere feestjes (Y)

Mooie is altijd dat fuse op deze dag met een 6 uur set van sven vath komt enzo voor 12 euro :p
Uitspraak van Lennart! op maandag 5 mei 2008 om 09:55:
1x maar nooit meer!!

2 x maar nooit meer 1 x :bye:

soort van internationale losgelagen en overhypte eo-jongerendag voor potentiele jellinekpatienten :nosmile:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 17:13:
Mooie is altijd dat fuse op deze dag met een 6 uur set van sven vath komt enzo voor 12 euro

dan nog 10 keer liever TOCH naar ILT
 
Uitspraak van chiquito op donderdag 8 mei 2008 om 20:32:
dan nog 10 keer liever TOCH naar ILT

WTF?! Fuse heerst! :respect: en Sven Vath ook :respect:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 21:52:
Fuse heerst!

:yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 21:52:
WTF?! Fuse heerst! en Sven Vath ook

dat eerste weet ik niet, en dat 2e ben ik het niet mee eens.