Partyflock
 
Forumonderwerp · 1003202
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Uitspraak van Pepsi. op donderdag 7 maart 2024 om 19:46:
4fma gaat op korte termijn ook in de ban... Heel erg benieuwd wat de research chemicals ban gaat doen met de markt..


Denk dat die helemaal naar gallemiezen gaat, aangezien het deze keer geen stofjesverbod is, maar een stofgroepenverbod.
Even een chemisch 'broertje' knutselen is er dus niet meer bij.


Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op vrijdag 8 maart 2024 om 18:54:
Heb laatst 3-FA besteld en thuis getest, ben er wel tevreden over (orale inname natuurlijk...). Misschien is dat wel wat voor festivals, ga het op Reminder over een week proberen(y)


Als het wat is: meteen ruim inslaan, vanwege hetzelfde stofgroepenverbod.
Gisteren 2 caps 3-FA gemaakt, 60 mg en 50 mg. begonnen met de grote en 2.5 uur later de kleine er achter aan, rond 17:00. Had gelezen op psychonaut dat dit spul vergeleken met 4-FA korter zou werken. Kwam 'n beetje bedrogen uit want het duurde veel langer dan ik verwachtte, sliep rond 5:00 en was om 7:00 al wakker met het gevoel dat ik 15 minuten geslapen had.

Desondanks een erg leuk feest gehad en vond het qua gevoel heel dicht bij 4-FA liggen. Het is legaal dus.... Zal er een voorraadje van inslaan. Qua dosis moet ik de sweet spot nog wel vinden want die 2e capsule was met 50mg zwaarder dan hij hoefde te zijn. Op dat moment geen hinder van ondervonden maar 30mg had ook voldoende geweest. Dan had daarna slapen misschien ook niet zo'n probleem geweest.