Partyflock
 

Verslag van Headliner, 26 november 2005

door , gepubliceerd op
Headliner
28 november 2005
26 november wast zo ver: Headliner- It's war

Time-table
MC: DV8
VJ: Saga Video Jockeys
22:00 - 22:45: Robbie Magura
22:45 - 00:00: Francois
22:45 - 00:00: Yves
00:00 - 00:55: Warmduscher
01:00 - 01:30: Showtek
01:30 - 02:30: Lady Tom
02:30 - 03:30: Deepack
03:30 - 04:30: Vortex
04:30 - 05:30: Showtek
05:30 - 07:00: Daniele Mondello
05:30 - 07:00: Gizmo
05:30 - 07:00: Max B. Grant
05:30 - 07:00: The Viper

Na een drukke week had ik veel zin in zaterdag 8). Eerst ff verjaardag van mijn moeder & broertje gevierd en toen om half 12 aangereden naar Eindhoven. Daar ff gewacht op Machiel en Bommel en toen door naar Beursgebouw :D

Daar aangekomen door de controle, waar ik wel gefouilleerd werd en 2 vrouwen voor mij niet? Maar meteen jassen opgehangen en ff rondgelopen. We kwamen Roderick meteen tegen :) Het viel ons op dat er maar 1 bar was, wat natuurlijk veelste weinig is :( Ook was er weer de grandioze uitvinding van de wckaart. De aankleding was wel goed (Y)

We hadden dus al Robbie Magura, Francois en Yves gemist. Maar Warmduscher was aan het draaien en deze viel mij zwaaaar tegen. Hij draaide egt veelste soft :gaap: We zijn toen maar ff boven gaan kijken naar de zaal :) Ook viel al meteen op dat het geluid zeer slecht was :S Het stond te zacht en was onzuiver :@

Toen we boven stonden ging na een paar minuten de show beginnen :D. Onderbegeleiding van vuur, rook, schijnwerpers en helikoptergeluiden werd Showtek aangekondigd heel mooi gedaan :jaja: Deze 2 mannen draaide redelijk goed 6,5 :) met aantal bekende nr's onderandere 'Save The Day' (Y)

Daarna was het tijd voor Lady Tom Ze ging zelf helemaal uit haar dak, maar vond haar iets minder als Showtek 6 :) En ik vind Hollaback Girl niet mooi en dus ook niet in een mix :(

Na de enigste dame was het tijd voor Deepack :D Eigenlijk was hij het beste van de avond qua hardstyle dj's. Dit komt vooral omdat hij harder draaide, met hardcore o.a. 'Demons' :D Maar hardcore draaien en dan weer terug naar hardstyle is minder :( Daarom een 7 :)

Toen kwam Vortex. Hij draaide gewoon redelijk goed :) 6,5 (Y) Op het einde van zijn set ook nog fijn ruzie gezien :S Inmiddels waren Sebastian en Koen ook al binnen gekomen en was gezelliger :D

Daarna was het wederom tijd voor Showtek en nu met hun Headliner-Megamix. Dit was een goede mix met nummers als 'Pilzz', 'Cocaine Motherfucker (Al Pacino remix)' en 'Puta Madre'. Beter als vorige optreden 7 :) Helaas waren er in onze buurt teveel agressieve en irritante mensen :@

Toen kwam er de aankondiging dat het tijd was voor het hoogtepunt van de avond. De 1,5 uur durende battle met 4 dj's zou beginnen :D Maar helaas, Daniele Mondello en Max B. Grant gingen met zn 2en draaien :nocheer: Vond het een beetje te soft beginnen, maar daarna werd het redelijk. Max een 5, te soft en soms te direct gemixt. Mondello een 6, te soft maar mixen was (Y)

Als afsluiter kwam er nog een battle tussen Gizmo en The Viper. Deze mannen moesten mijn avond redden, omdat het geluid mij gewoon heel erg tegenviel, sfeer niet goed was en ook houd ik meer van hardcore. Het begon goed met lekkere hardcore B) Eindelijk flink staan :bounce: Maar helaas waren er een paar clubqutten die dachtten dat het stoer was om te gaan pogoën :[ Maar na een tijdje waren ze weg. Maar toen waren de boxen opgeblazen? En het klonk totaal niet meer :( Wat supervet moest worden en ook was, was totaal verneukt en we zijn we maar naar huis gegaan :@

Plus punten:
-Aankleding
-Show
-Bavaria
-Eten

Min punten:
-Geluid: veeelste zacht, onzuiver en op het einde opgeblazen :@
-Sfeer: vechten teveel agressieve mensen, clubqutten die denken dat pogo stoer is --> kut dus :[
-Maar 1 bar
-Wc-kaart
-Warmduscher
-Licht soms te licht

Conclusie: geluid was super slecht, met goed geluid is hardstyle beter maar helaas :@ kut sfeer waar je ook niet blij van wordt en tja iedere keer ver lopen voor je bier ook niet fijn en het einde had super vet moeten worden maar helaas ook door het geluid verneukt. Vond het dus een slecht feest en denk dat dit mijn laatste x headliner was :S

54 opmerkingen

weet dat jij dat vond, maja smaken verschillen :9 En geluid tja als je dat goed vond, zal maar is naar goede party's gaan :)
Zucht...
Wat ben jij een negatief mannetje zeg...
Weet je wat jij moet doen.

Mooi thuisblijven!
 
hijs niet negatief hijs eerlijk! en omdat jij een andere smaak hebt en het anders hebt ervaren ben je beter ofzo?
dat toevallig zijn mening negatief is heeft met allerlei zaken te maken die hij beargumenteerd heeft! zo heb jij waarschijnlijk argumenten waarom het voor jou wel geslaagd was!

maar over 1 ding valt niet te discussieren en dat is het geluid! dat was echt slecht!
Ik geef mijn mening over het feest, heb weinig negatiefs verteld over de dj's dus daar lag het niet aan ;) En volgende keer blijf ik ook zeker thuis ;), maar het viel mij gewoon heel erg tegen ook in vergelijking met Frequence dit jaar :)

Edit: Tnx maat :D
laatste aanpassing
Ik vind dat je een eerlijke mening hebt, ook al ben ik er op sommige punten niet mee eens.. maar daar ga ik verder niet op in :P.

verder wil ik 1 ding aan je verslag verbeteren en dat was dat Showtek Puta Madre met de Live-set heeft gedraait:yes: of heb ik iets gemist :S?
Volgens mij hebben ze hem bij beide gedraaid :)
Uitspraak van Bennykuh op maandag 28 november 2005 om 22:45:
Volgens mij hebben ze hem bij beide gedraaid


Lol geen commentaar verder:P
JEZUS MAN!!! NEGATIEVELING..

HET GELUID WAS JUIST SUPER STRAK IN TEGENSTELLING TOT VOORGAANDE FEESTEN....
En in het beursgebouw mag het niet harder dan 100DB dus opblaazen van speakers kan absolut niet!!! Schrijf voortaan over dingen waar je verstand van hebt !!!
heb jeje daarvoor speciaal aangemeld :gaap:

en geluid was absoluut niet super strak, dan ben je egt niets gewent :S en verklaar jij ff dan hoe het laatste half uur de muziek zo klonk, kwam egt niet door Gizmo & The Viper zelf hor :S
leuk feestje, alleen idd geluid te zacht en bagger op het eind, muziek en temperatuur waren wel weer zeer ok :)
laatste aanpassing
 
waardeer je eerlijkheid, maar vind je redelijk negatief, geluid was idd minder maar voor de rest vond ik t wel toppie!

en bavaria mag je van mijn part bij min zetten. :P
nou met het geluid ben ik met je eens:yes:
organistatie heeft licht en geluid van RSL gehuurd

en die hebben een Master audio line array(speaker)
deze line array was vrij klein en kon nie de hele zaal vullen met goed geluid:( (ben zelf geen fan van Master line array)

maar toen ik op MOH was hoorde ik al een dikke bassline buiten bij de entree en dat miste ik op deze feest:(

maar de aankleding was goed en werd goed gedraaid alleen de geluid mag van mij wel net zoals HMH

tempratuur was goed en ik had het toch gezellig
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 04:10:
en bavaria mag je van mijn part bij min zetten.


Ben ik met je eens DeXter:yes:
 
Uitspraak van Bennykuh op maandag 28 november 2005 om 23:32:
verklaar jij ff dan hoe het laatste half uur de muziek zo klonk, kwam egt niet door Gizmo & The Viper zelf hor


dat kwam door de kabeltjes waarmee het aangesloten was. Daarom gingen ze ook halverwege naar beneden. Daar was het geluid wel iets beter dan boven.

en owjah.. Lady Tom vond ik juist echt het allervetste van de avond.. en bavaria.. volgens mij is dat eigendom van paracetamol.. gewoon pure omzetverhoging van die hoofdpijnstillers..;)
KOOP EEN TOUW!
 
Artiest Duro
Te negatief, sorry:(

Headliner scoort voor mij een dikke 8:) probeer maar eens een feesie te bouwen met een club thema en een party gevoel- vond et prima zo en volgende keer wellicht weer:) (incl +10db)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 14:59:
Te negatief, sorry

Headliner scoort voor mij een dikke 8 probeer maar eens een feesie te bouwen met een club thema en een party gevoel- vond et prima zo en volgende keer wellicht weer (incl +10db)

Frequence Outdoor was 10x beter ;) dus ze kunnen het wel maja vond dit gewoon slecht :(

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 13:56:
dat kwam door de kabeltjes waarmee het aangesloten was. Daarom gingen ze ook halverwege naar beneden. Daar was het geluid wel iets beter dan boven.

Toen was ik inmiddels al naar huis, want vond het niet leuk meer door het geluid :(

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 13:56:
en bavaria.. volgens mij is dat eigendom van paracetamol.. gewoon pure omzetverhoging van die hoofdpijnstillers

je bedoeld Hinneken :9
Hey voormalige AH-collega!

Ik vind je ook wel een beetje negatief hoor!!
Het geluid was niet zo super, maar verder vond ik het, op Warmduscher na, echt wel een goed feestje!!
De sfeer vond ik echt wel goed. Heb 1 vechtpartijtje gezien, maar dat was zo over.
Ik denk dat je het met je eigen groepje ook gewoon gezellig moet maken en niet zo veel op de anderen moet letten!!
Uitspraak van M@r! op dinsdag 29 november 2005 om 18:59:
Ik denk dat je het met je eigen groepje ook gewoon gezellig moet maken en niet zo veel op de anderen moet letten!!


Juist, daar ben ik het helemaal mee eens:yes:
Het was gewoon een goed feest.
Ja over het geluid valt wel wat te zeggen , maar ga dan ook niet ergens boven op het balkon staan maar gewoon in de zaal, voor de speakers!
Volgende keer gewoon beter.

De sfeer vond ik zeker goed, maar die maak je ook zelf en met je vrienden!
En er zijn natuurlijk altijd negatieve zeikers op PF,
mijn tip :Blijf lekker thuis de volgende keer.
Uitspraak van M@r! op dinsdag 29 november 2005 om 18:59:
Hey voormalige AH-collega!

Ik vind je ook wel een beetje negatief hoor!!
Het geluid was niet zo super, maar verder vond ik het, op Warmduscher na, echt wel een goed feestje!!
De sfeer vond ik echt wel goed. Heb 1 vechtpartijtje gezien, maar dat was zo over.
Ik denk dat je het met je eigen groepje ook gewoon gezellig moet maken en niet zo veel op de anderen moet letten!!

Hey :) let normaal ook niet zo op andere, maar als er steeds een aantal hele tijd tegen je aan kome hangen, pogoën enz.. dan kan je ze helaas niet ontwijken :S Met mijn groep wast verder wel goed hor :) maja viel gewoon tegen :(

Uitspraak van Calibart 16V op dinsdag 29 november 2005 om 19:29:
Het was gewoon een goed feest.
Ja over het geluid valt wel wat te zeggen , maar ga dan ook niet ergens boven op het balkon staan maar gewoon in de zaal, voor de speakers!
Volgende keer gewoon beter.

De sfeer vond ik zeker goed, maar die maak je ook zelf en met je vrienden!
En er zijn natuurlijk altijd negatieve zeikers op PF,
mijn tip :Blijf lekker thuis de volgende keer.

Ik stond vooraan :x sfeer vond ik niet goed door ruzie en wat ik hierboven al zei... En ik geef gewoon mijn mening, maja ik zal zeker wel betere feesten/geluid gewent zijn :x Frequence Outdoor dit jaar vond ik geweldig dus tja....

Dit verslag heb ik ook geschreven op dingen die ik heb beleefd en geconstateerd heb. Dat anderen dat als minder erg beoordelen kan maja ik niet :)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Bennykuh op dinsdag 29 november 2005 om 20:24:
Ik stond vooraan sfeer vond ik niet goed door ruzie en wat ik hierboven al zei... En ik geef gewoon mijn mening, maja ik zal zeker wel betere feesten/geluid gewent zijn


Dan dan koop je toch geen kaartje meer? :D:D
Weet niet wat jij allemaal gezien hebt maar heb totaal geen ruzie, vechten of pogoende mensen gezien! Viel juist 100% tegen als je kijkt naar vorige Beursgebouwfeestjes.. Dus slechte verslag kerel (N), gezellig moet je het nog altijd zelf maken ;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 02:25:
Dan dan koop je toch geen kaartje meer?

laatste zin van mn verslag: Vond het dus een slecht feest en denk dat dit mijn laatste x headliner was

Uitspraak van vlerk op woensdag 30 november 2005 om 10:00:
Weet niet wat jij allemaal gezien hebt maar heb totaal geen ruzie, vechten of pogoende mensen gezien! Viel juist 100% tegen als je kijkt naar vorige Beursgebouwfeestjes.. Dus slechte verslag kerel , gezellig moet je het nog altijd zelf maken

Dus omdat jij het niet hebt gezien is dit een slecht verslag :vaag: zoals ik al eerder heb gezegd: Dit verslag heb ik geschreven op dingen die ik heb beleefd en geconstateerd heb. Dat anderen dat als minder erg beoordelen kan maja ik niet.
pogoende mensen zijn inderdaad gewoon zwaar KUT.. heb ze dan ook gelukkig niet gezien..

persoonlijk ben ik helemaal los gegaan en als jij naast me had gestaan, was jij ondanks je voorkeur voor de hardere muziek ook helemaal los gegaan, zeker weten..

iig heb je wel door gehad dat deepack wederom de bazen van t feestje waren..

verder wel een goed objectief verslag, ook al heb ik t gelukkig beter naar mn zin gehad.. maarja smaken verschillen

gezien t geld voor een kaartje en de locatie vond ik het een masterlijk feestje, heb me denk ik zeker net zo goed vermaakt als op frequence..
laatste aanpassing
Houd idd wel meer van hardcore en die mensen tja dat vind ik wel erg maar nog niet het ergste. Vooral het geluid vond ik er en zeker als je jezelf dan verheugd op het laatste uur met Viper & Gizmo en dan het geluid helemaal zo kut klinkt :nocheer: maja dat verschil kan ik begrijpen en je bent volgens mij de eerste die het wel objectief kan zien (Y)
 
Wat een slecht verslag. Das mijn mening en eerlijk EEN 4. Anders ga je ff punten geven voor de DJ's. Ben jij een jurylid ofzo. Zo maak je je eigen avond wel saai ja.Als je overal op gaat letten wat jij niet goed vond en beter moest. Niet alles is perfect en dat was bij Headliner ook zo, maar er waren ook een hoop dingen goed..... en wat komt daar dan uit. Een erg geslaagd feestje
Laat ons allen tezamen komen en regel t zelf maar beter dan :p

T was leuk / niet leuk, ieder zijn mening..

Geluid?? niks gehoord :p
Pogo losers, tjah.. die leren t misschien ook nog wel ooit

Maar waarom spreekt er niemand over die superrelaxte Jezus bus Buiten!!!

Lollie's en thee in overvloed..
lekker lekker
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 17:52:
Wat een slecht verslag. Das mijn mening en eerlijk EEN 4. Anders ga je ff punten geven voor de DJ's. Ben jij een jurylid ofzo. Zo maak je je eigen avond wel saai ja.Als je overal op gaat letten wat jij niet goed vond en beter moest. Niet alles is perfect en dat was bij Headliner ook zo, maar er waren ook een hoop dingen goed..... en wat komt daar dan uit. Een erg geslaagd feestje

Ik zeg gewoon hoe ik de dj's vond draaien dat is een mening ;) En ik let niet overal op wat beter moest, maar aan die dingen kun jeje gewoon ergeren zeker het geluid waar je toch voor komt! En ik heb ook gezegd dat de show en decoor enzo goed waren en op dj's weinig aanmerkingen gemaakt dus :S
Vind je verslag eigenlijk alleen maar negatieve punten aanwijzen...

Dat het geluid zo slecht was lag aan de installatie die niet harder wou hoorde ik, metertjes stonden al in het rood.

Verder het commentaar wat je geeft op deepack vind ik ook dubbel op
Eerst zeg je dat je deepack goed vond omdat hij wat harder draaide
en meteen erna zeg je dat het van hardcore naar hardstyle terug gaan minder is waardoor je heb een 7 geeft
Je beoordeelt hem tog op zijn draai kunsten neem ik aan? nie om dat de volgende draait ken hij toch niks aan doen
laatste aanpassing
Uitspraak van Mad_co op woensdag 30 november 2005 om 19:09:
Eerst zeg je dat je deepack goed vond omdat hij wat harder draaide
en meteen erna zeg je dat het van hardcore naar hardstyle terug gaan minder is waardoor je heb een 7 geeft
Je beoordeelt hem tog op zijn draai kunsten neem ik aan? nie om dat de volgende draait ken hij toch niks aan doen

Tuurlijk kan hij daar wel wat aan doen, hij draait de platen :S Ik bedoelde dat hij ook hardere hardstyle draaide ;) Maar eerst hardstyle dan hardcore en dan weer terug naar hardstyle is minder... En ik wijs ook positieve punten aan, maar die zien jullie allemaal niet :S
Jahwel hoor

. <-- dat was 'n positief puntje, die had 't goed naar de zin vertelde die me...
Was een kei vet feessie. Als je meer van Hardcore houdt is het logisch dat je overal wat op hebt aan te merken. Qua prijs kwaliteit verhouding was het ook super, sfeer was goed en geluid was ook niet slecht dus.....
Prima vermaakt!!!
 
ik vond het n toppie feestje (Y) alleen geluid was wel minder :( ze hadden goed gedraaid :yes: !! dus heb ik heb goed staan springen :bounce: en er was goeie sfeer :cheer: zelf kom ik uit eindhoven dus heel veel bekenden tegen gekomen... heb me goed vermaakt, drank was niet te duur :bier: {1bar maar hoefde niet lang op me drankje te wachten} wc goed en goed gedraaid dus healiner krijgt n dikke 8 van mij mazzel :kusje:
laatste aanpassing
Uitspraak van Maartje2209 op donderdag 1 december 2005 om 15:54:
Als je meer van Hardcore houdt is het logisch dat je overal wat op hebt aan te merken.

Dan zou ik wat op de dj's/muziek aan moeten aanmerken, maar doe meer op de rest :S

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 16:03:
er was goeie sfeer

wees blij dat je niet bij mij hebt gestaan :(
Uitspraak van Bennykuh op vrijdag 2 december 2005 om 00:09:
wees blij dat je niet bij mij hebt gestaan


waar heb je gestaan dan?
Uitspraak van Henk! op vrijdag 2 december 2005 om 17:41:
waar heb je gestaan dan?

redelijk vooraan beetje rechts vh podium
wat een kksaai publiek zeg daar die boeruh...heb me kostelijk vermaakt...supernummertjes superdj's supergeluid meeste van de avond...ga toch weg man altijd die miereneukers..zeikerds babah
je bent zelf ook een boer dus wat lul je dan?
Uitspraak van hoppie op vrijdag 2 december 2005 om 19:21:
wat een kksaai publiek zeg daar die boeruh...heb me kostelijk vermaakt...supernummertjes superdj's supergeluid meeste van de avond...ga toch weg man altijd die miereneukers..zeikerds babah

Boeruh zijn de baas in Nederland B)

en miereneukers?? ik vind het geluid toch wel een-na belangrijkste op een feest :S naast de muziek zelf dus
en de wc's en de bar en de sfeer en de muntjes en de bekertjes die op de grond liggen en de beveiliging en het eten en de......
laatste wat ik ben is een boer vriend...jullie hebben toch vrienden waar je het gezellig mee kan maken...strike one ook geweest geluid was ook niet al te best niet mijn smaak muziek hele tijd bij terror/speedcore/hardcore gestaan..was gezellig als je maar zelf gezellig maakt...daarom miereneukerds
Uitspraak van hoppie op zaterdag 3 december 2005 om 12:37:
laatste wat ik ben is een boer vriend...jullie hebben toch vrienden waar je het gezellig mee kan maken...strike one ook geweest geluid was ook niet al te best niet mijn smaak muziek hele tijd bij terror/speedcore/hardcore gestaan..was gezellig als je maar zelf gezellig maakt...daarom miereneukerds

Als jij voor je vrienden gaat kan je ook thuis gezellig zitten. Ik ga wel met mijn vrienden, maar de muziek en het geluid is natuurlijk t belangrijkste
het word steeds mooier!!!
muziek is ook een belangrijk element, maar je kan het toch ook op je eigen manier gezellig maken of niet dan...tuurlijk vond ik het daar in het begin ook muf want je kwam makkelijk boven de muziek uit, alleen mijn mening is dat het vanaf 1 uur helemaal is goedgekomen...

en voor bassie...ik wil mezelf niet beschouwen als een boer. BOSSENAAR is het enige wat ik als titel draag :D
Uitspraak van hoppie op zondag 4 december 2005 om 22:52:
muziek is ook een belangrijk element, maar je kan het toch ook op je eigen manier gezellig maken of niet dan...tuurlijk vond ik het daar in het begin ook muf want je kwam makkelijk boven de muziek uit, alleen mijn mening is dat het vanaf 1 uur helemaal is goedgekomen...

zeg ook niet dat ik het niet ongezellig vond met mn vrienden, maar ik oordeel over het feest zelf en daarbij vind ik de muziek en het geluid het belangrijkste...
 
of nie dan :no:
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op donderdag 8 december 2005 om 13:55:
dit was ook meteen je laatste verslag? Tenminste.. dat hoop ik

nope, wel laatste verslag van een headliner ;) van goeie feesten komen weer verslagen :bounce: