Partyflock
 
QULT
23 december 2011
georganiseerd door Site

WesterUnie (binnen)
op de kaart Site
Klönneplein 4 - 6
Amsterdam
Nederland🇳🇱
techno × 4, electro × 2, hard dance × 2

Tickets & prijzen QULT

Voorverkoop:€ 17,50
Deurverkoop:€ 22,50
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18

Stemresultaat: zeer goed

geweldig1127%
zeer goed2049%
goed820%
ok12%
voldoende12%
onvoldoende0
slecht0
zeer slecht0
waardeloos0

9 waarderingen

LIBOH
Werd lekker gedraaid. Lee Mac!
Deniesje!!
Super vett!!
Prima feest, zeker voor een eerste keer! Beukte lekker door, sfeer was goed!
Jelle (L) TECHNO
Wat een lekker goed feestje was dit zeg! Hulde!
loveth­ethund­er
Was erg leuk :) ; goede muziek, fijne sfeer en de aankleding was mooi!
lekker geluid .. en er werd lekker gedraait :D tot de volgende keer :smoke: :cocktail:
Oorsplijtend
Heerlijk! Wat een dikke sound zeg!
Prachtig feesie :D NEXT plz
Rocket Charly
Dit was echt vet!

Line-up QULT

🇧🇪
🇮🇪 techno
house, techno
techno
🇸🇪 trance

Statistieken

103Partyflockbezoekers
63Partyflockgeïnteresseerd
69 / 26·mannen / vrouwen
25.1Partyflockgemiddelde leeftijd
25.6Partyflockleeftijd mediaan
4·nieuwsberichten
2·video's
86·opmerkingen
9·waarderingen
zeer goed·stemresultaat (41 stemmen)

Nieuws

QULT brengt je Stana
1 februari 2012
QULT organiseert 18 februari een nieuwe clubavond in de WesterUnie: QULT. Knallende techno, electro en hard dance passeren de revue; QULT brengt de stevige clubavond terug naar Amsterdam! 1
Qlub Underground organiseert 18 februari een nieuwe clubavond in de WesterUnie: QULT. Knallende techno, electro en hard dance passeren de revue; QULT brengt de stevige clubavond terug naar Amsterdam! 4
Qlub Underground organiseert 18 februari een nieuwe clubavond in de WesterUnie : QULT. Stevige muziekstijlen passeren de revu; QULT brengt de stevige clubavond terug naar Amsterdam! 33
QULT is een clubavond met liefde voor harde, electronische muziek. Geen hokjes maar een knallende mix van techno, electro en harddance. Bereid je voor op een trip langs bekende en onbekende stijlen met artiesten als Stana, Gtronic en HENZEL & Disco Nova. 6

86 opmerkingen

Qlub Underground Live Takeover! BAM!
Gruwelijkkkk! Maar is dit niet van Q-dance?
back to the roots of Q.....

tickets in the house! (y)
Zekerste weten :D
Hmm, kom denk ik wel even kijken :) vind het wel goed dat Q weer een beetje teruggaat naar het Qlub-tempo principe :) alleen toch best jammer dat ze het dan qlub underground noemen en dan de meest mainstream muziek draaien....
http://youtu.be/iaWj8bnxHvY

:D
laatste aanpassing
Vet!!!!!!! kaartjes zijn binnen! :D
 
Artiest Noisic
Q-Dance representeerd natuurlijk de Hardere stijlen. Dus als ze dit feest gaan geven onder hun eigen naam is dat raar.
Daarom hebben ze een "sub" bedrijfje gemaakt, om de House kant op te kunnen gaan.
Ik vind het allemaal prima, ik hou ook van House. Zolang ze maar niet Hardstyle en House gaan combineren. Daar hebben we Emporium, Dreamfields, Mysteryland en W.I.S.H. (enz) voor.

En Trouwens DoubleDutch, dit is niet de meest mainstream muziek he? :P
Dat is toch echt: Bouncer, Levels, David Guetta enz :P
QULT is een clubavond met liefde voor harde electronische muziek



Uitspraak van actief op dinsdag 27 december 2011 om 09:10:
Q-Dance representeerd natuurlijk de Hardere stijlen. Dus als ze dit feest gaan geven onder hun eigen naam is dat raar.

Onder de naam Q-Dance zou dit feest gewoonweg te klein en de muziek te experimenteel zijn, maar hard wordt het zeer zeker wel (y)

Vind het een topidee en heb er nu al zin in..
laatste aanpassing
Jammer dat dit tegelijk is met Hard Classics.. Ben best benieuwd hoe dit gaat worden :D
 
Goed initiatief van Q-Dance! (Y)
laatste aanpassing
 
hehe eindelijk weer eens lekkere muziek ipv de hardstyle van nu.
Henzel & Disco Nova - Yearmix 2011

Uitspraak van Sten1990 op dinsdag 27 december 2011 om 17:51:
Jammer dat dit tegelijk is met Hard Classics.. Ben best benieuwd hoe dit gaat worden

daar baal ik ook van! Had ze graag beide gedaan, was hier wel heel benieuwd naar maar Hardclassics is een zekerheidje :)
Redmau5? Really? Kansloze naam, hah
...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 10017, 3428}
Oldskool prijs, dikke locatie leuke dj's.. Kan alleen maar goed gaan dit :P
Uitspraak van "The Mad One" op dinsdag 27 december 2011 om 09:42:
maar hard wordt het zeer zeker wel


grapjas, luister eens die sets, heeft niks met stevig of hard te maken
:lol:...wat een vervelende gozert ben jij zeg, word er naar van :kots:

Jij hebt duidelijk niet naar de sets geluisterd...zitten echt goede harde sets tussen, jij bent natuurlijk lekker aan het skippen geslagen en hebt daar een ongelukkige hand in, of denk je dat IK niet weet waar ik over praat?
laatste aanpassing
Uitspraak van "The Mad One" op woensdag 11 januari 2012 om 09:09:
of denk je dat IK niet weet waar ik over praat?


yep, dat lijkt me overduidelijk, je loopt maar wat slap te kletsen, die sets zijn gewoon niet stevig, tempo ligt laag en geen energie, waar haal je 't lef vandaan om het anders te noemen? zit je dik in de q-dance family of zo?
laatste aanpassing
Heerlijke setjes! Opzwepend!!
Uitspraak van Lanoz op woensdag 11 januari 2012 om 22:15:
Lee Mac


Eindelijk ja, zin in!
 
Uitspraak van Love is the answer op woensdag 11 januari 2012 om 22:13:
yep, dat lijkt me overduidelijk, je loopt maar wat slap te kletsen, die sets zijn gewoon niet stevig, tempo ligt laag en geen energie, waar haal je 't lef vandaan om het anders te noemen? zit je dik in de q-dance family of zo?


ik weet niet welke sets jij hebt geluisterd, maar er zijn er genoeg die hard gaan inderdaad. :vaag:

Uitspraak van "The Mad One" op woensdag 11 januari 2012 om 09:09:
..wat een vervelende gozert ben jij zeg, word er naar van


en dat op een site als Partyflock, best een prestatie inderdaad.
Ja het is idd. vreselijk als iemand een andere mening heeft ;)

Uitspraak van actief op vrijdag 13 januari 2012 om 20:38:
k weet niet welke sets jij hebt geluisterd, maar er zijn er genoeg die hard gaan inderdaad. :vaag:


ik heb ze beluisterd, wat vind jij er dan hard aan? waarmee vergelijk je het dan?
Ik vind de sets van henzel en disco ook hard. Zit een hoog tempo in, stevig en veel energie. Luister die jaarmix maar.
Het is heel iets anders dan bijvoorbeeld hardstyle/hardcore. In iedere genre heb je harde en softe sets.

Het zal wel een kwestie van smaak zijn:)
laatste aanpassing
Uitspraak van Love is the answer op woensdag 11 januari 2012 om 22:13:
tempo ligt laag en geen energie


Dus laag tempo kan niet hard zijn?? Ben jij ooit op een goed dubstepfeest geweest??? Dat zaagt als de tering maar ligt qua tempo erg laag.

Uitspraak van Love is the answer op zaterdag 14 januari 2012 om 18:12:
ik heb ze beluisterd, wat vind jij er dan hard aan? waarmee vergelijk je het dan?


Ik denk dat jij een te hokkerig beeld hebt van wat hard is. Misschien presenteren ze het teveel als een 'Harder Styles' event, maar Electro kan ook al flink rammen, dat weet jij ongetwijfeld ook.

Iedereen hier snapt dat je niet gecharmeerd bent van de muziek, de rest hier echter wel. Je kan hier blijven lopen zeuren dat het niks is maar daar bereik je toch niks mee. Dit feestje wordt echt niet afgelast omdat ene Sebastiaan het van te voren al als zooi bestempeld. Er zit een duidelijk verschil tussen een mening posten of 'alles is kut, enter' berichtjes dumpen, en daar neig je nu wel heel erg naar.
laatste aanpassing
Volgens mij onderbouw ik het, dus het neigt daar niet naar. Beetje aparte opmerking van je ;)


Uitspraak van Sten1990 op maandag 16 januari 2012 om 17:39:
Ik denk dat jij een te hokkerig beeld hebt van wat hard is. Misschien presenteren ze het teveel als een 'Harder Styles' event, maar Electro kan ook al flink rammen, dat weet jij ongetwijfeld ook.


Idd. brengen ze het verkeerd. Daarnaast is er binnen de hardere dance wel iets beters te vinden dan dit. Heb je al de suggesties beluisterd die ik had geplaatst? ;)

Daarnaast zie ik dat q-dance wel erg veel qredits krijgt. Onwetendheid?
laatste aanpassing
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Uitspraak van Rik K. op zondag 15 januari 2012 om 12:46:
Ik vind de sets van henzel en disco ook hard. Zit een hoog tempo in, stevig en veel energie. Luister die jaarmix maar.

Echt? Ik vind het veredelde club muziek.

Uitspraak van Sten1990 op maandag 16 januari 2012 om 17:39:
maar Electro kan ook al flink rammen

Precies en dan noem je bv. Gtronic. Of Cyberpunkers, Belzebass, Proxy, Udachi, Fukkk offf, Aerotronic, Space Pirates, Bloody Beetroots, iets in die trant. Maar geen Henzel en nieuwe disco. Dan heb je nog niet echt door wat harde electro is.


Uitspraak van Sten1990 op maandag 16 januari 2012 om 17:39:
Dit feestje wordt echt niet afgelast omdat ene Sebastiaan het van te voren al als zooi bestempeld.

Wel als ik het onderbouw? Hoewel, afgelast wil ik niet zeggen.. Dit feest kan alleen slagen bij de erkenning van de Q-dance aanhang, want het bereikt de electro, UKHH en techno scene niet. Daarbij zullen ze het ook te duur vinden voor wat er staat. Want in die wereldjes gebeurd al genoeg, waar wel een faire prijs/programmering tegenover staat. En het is ook van alles wat, in plaats van een duidelijke muzikale keuze.
Dus komt het terug op de beperkte club Q-dancers die open staan voor iets nieuws(zullen er al weinig zijn) en die ook nog eens geld willen uitgeven aan iets experimenteels(kiezen liever voor het bekende recept, als het geld kost). Dus ik zie er weinig heil in. Maar wel een leuk initiatief moet ik zeggen, mooi dat er iets extra's in gebeurd en dat ze durven te experimenteren (y) Q kennende zullen ze ook dit wel weer voor elkaar weten te boksen.

Gelukkig zit ik hier relatief dichtbij de Duitse en Belgische grens, waar op het gebied van electro echt véél gebeurd!
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op dinsdag 17 januari 2012 om 14:04:
Maar geen Henzel en nieuwe disco. Dan heb je nog niet echt door wat harde electro is.


Henzel en Disco draaien ook niet veel electro toch. Hooguit een paar platen in de set. Ik vind die stijl meer naar de techno gaan. Maar dat neemt niet weg dat ik het gruwelijk lekkere muziek vind!:)
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op dinsdag 17 januari 2012 om 14:04:
Wel als ik het onderbouw? Hoewel, afgelast wil ik niet zeggen.. Dit feest kan alleen slagen bij de erkenning van de Q-dance aanhang, want het bereikt de electro, UKHH en techno scene niet. Daarbij zullen ze het ook te duur vinden voor wat er staat. Want in die wereldjes gebeurd al genoeg, waar wel een faire prijs/programmering tegenover staat. En het is ook van alles wat, in plaats van een duidelijke muzikale keuze.
Dus komt het terug op de beperkte club Q-dancers die open staan voor iets nieuws(zullen er al weinig zijn) en die ook nog eens geld willen uitgeven aan iets experimenteels(kiezen liever voor het bekende recept, als het geld kost). Dus ik zie er weinig heil in. Maar wel een leuk initiatief moet ik zeggen, mooi dat er iets extra's in gebeurd en dat ze durven te experimenteren (y) Q kennende zullen ze ook dit wel weer voor elkaar weten te boksen.


Uitstekende analyse. Momenteel staat de teller onder de 50 bezoekers. Zal de arrogante houding van Q-dance afgestraft gaan worden? Keert jarenlang de muziek scene vernaggelen zich tegen hen?
laatste aanpassing
Uitspraak van Love is the answer op dinsdag 17 januari 2012 om 13:51:
Volgens mij onderbouw ik het, dus het neigt daar niet naar.


Je onderbouwt NERGENS je mening, enige wat je tot nu toe hebt gezegd in dit topic (en in het bericht waar de discussie met jou begonnen is: https://partyflock.nl/news/21611/comments.html#cmts ) is dat het niet jouw ding is, lees maar terug. Het enige wat eruit is gekomen tot nu toe is dat je de muziek slap vind in vergelijking met andere Harddance en dat je niets van Q-Dance moet weten omdat ze de scene volgens jou jarenlang vernachelt hebben.

Er zijn genoeg alternatieven voor Harddance, alleen hoef je die niet van Q-Dance te verwachten. Kan je ze dat kwalijk nemen? Nee! Totdat Trance Energy gewoon Energy werd, was er altijd een Hardtrance zaal, je hebt de HQ feestjes in de Melkweg en zo nog veel meer.. Als je gaat wachten tot Q-Dance met Hardtrance komt kan je lang wachten vermoed ik, want zo populair is die stroming niet in Nederland.

Uitspraak van Love is the answer op dinsdag 17 januari 2012 om 21:53:
Zal de arrogante houding van Q-dance afgestraft gaan worden? Keert jarenlang de muziek scene vernaggelen zich tegen hen?


:roflol:

Als dit niks wordt neemt Q zijn verlies en gaan ze verder met iets anders, hebben ze toch geld genoeg voor..

Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op dinsdag 17 januari 2012 om 14:04:
Wel als ik het onderbouw?


:lol:

Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op dinsdag 17 januari 2012 om 14:04:
Dit feest kan alleen slagen bij de erkenning van de Q-dance aanhang


Ben ik niet met je eens. Henzel & Disco Nova is best een bekende naam en ik denk dat je vergeet dat het in Amsterdam is... Heb daar genoeg feestjes meegemaakt met raardere muziek dan je hier gaat vinden die keihard uitverkocht gingen. Ik zeg niet dat dat hier gaat gebeuren maar schrijf het niet af voordat het ook echt geweest is, dan kan je toch beter oordelen ;) Al moet ik wel zeggen, ze hebben op Facebook nu 138 bezoekers, wel erg weinig als je nagaat dat er 800 man in de hoofdzaal van de Westerunie passen :P

Uitspraak van Love is the answer op dinsdag 17 januari 2012 om 13:51:
Heb je al de suggesties beluisterd die ik had geplaatst? ;)


Zeker lekkere plaatjes ja!! Vallen ze onder Hardtrance of een ander genre?

Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op dinsdag 17 januari 2012 om 14:04:
Precies en dan noem je bv. Gtronic. Of Cyberpunkers, Belzebass, Proxy, Udachi, Fukkk offf, Aerotronic, Space Pirates, Bloody Beetroots


Tnx! Space Pirates en BB heb ik allebei al gezien, maar de andere namen kende ik nog niet, ga ik zeker opzoeken :flower:
laatste aanpassing
Uitspraak van Sten1990 op woensdag 18 januari 2012 om 05:39:
Henzel & Disco Nova is best een bekende naam

Die beginnen lekker op te komen ja. Maar volgens mij heb je niet helemaal door hoe bekend een Gtronic internationaal is. Wel? Echter in NL loopt iedereen op dat vlak weer te slapen. Dus ook nog maar de vraag in hoeverre dat hier een aanvulling op de line-up is. Of beter gezegd, een publiekstrekker.

Uitspraak van Sten1990 op woensdag 18 januari 2012 om 05:39:
maar de andere namen kende ik nog niet, ga ik zeker opzoeken

Enjoy! (f) Ik heb nog wel 20 namen voor je. Allemaal uit den buitenlanden.. daar waar het harde electro aardig aan het exploderen is. Met de daaraan gerelateerde stevige dubstep en drum 'n bass. Hier hoor je er niks over, hooguit op een festival ala Lowlands en enkele poppodia. Das jammer, maar ook weer een kans voor FC Q-dance, mits ze het goed aanpakken ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Sten1990 op woensdag 18 januari 2012 om 05:39:
eker lekkere plaatjes ja!! Vallen ze onder Hardtrance of een ander genre?


yep

Uitspraak van Sten1990 op woensdag 18 januari 2012 om 05:39:
Er zijn genoeg alternatieven voor Harddance, alleen hoef je die niet van Q-Dance te verwachten. Kan je ze dat kwalijk nemen? Nee! Totdat Trance Energy gewoon Energy werd, was er altijd een Hardtrance zaal, je hebt de HQ feestjes in de Melkweg en zo nog veel meer.. Als je gaat wachten tot Q-Dance met Hardtrance komt kan je lang wachten vermoed ik, want zo populair is die stroming niet in Nederland.


Nee er zijn juist niet veel alternatieven. HQ is toch vnl. de oudere harddance, en idd is de hardtrance weg bij Energy. Dat hardtrance niet populair is in NL, heeft voor een significant deel te maken met q-dance. Zij houden/ hielden elke vorm van vernieuwing tegen, uniformiteit van hardere muziek. Alle artiesten van hardere dance in eigen beheer, gericht op stabiliteit en daarom bijv. niet de vernieuwende hardtrance meenemend terwijl die te combineren zou zijn met hardstyle.
laatste aanpassing
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op woensdag 18 januari 2012 om 10:58:
Maar volgens mij heb je niet helemaal door hoe bekend een Gtronic internationaal is. Wel?


Nee klopt, had tot gisteren zelfs nog nooit van hem gehoord, maar klinkt erg lekker moet ik zeggen!!

Uitspraak van Love is the answer op woensdag 18 januari 2012 om 11:17:
Dat Hardtrance niet populair is in NL, heeft voor een significant deel te maken met q-dance. Zij houden/ hielden elke vorm van vernieuwing tegen


Mag ik jou erop wijzen dat Defqon.1 al jarenlang de Orange heeft?? Daar staat EXCLUSIEF hardtrance...

Je kan Q-Dance hier wel van beschuldigen, maar Q-Dance is 1 organisatie. UDC en Multigroove staan los van Q-Dance, en die hebben altijd Harddance gehad. Zowel op Ground Zero als op Dance Valley vind je genoeg Hardtrance.

Als er niet veel alternatieven zijn betekend dat niet automatisch dat er weinig animo voor is, ik zou zeggen, grijp je kans, vul dit gat en ga zelf een hardtrancefeest organiseren of leg een concept neer bij een bestaande organisatie. Wie weet kan je echt iets betekenen voor de mensen die van hardtrance houden :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Sten1990 op woensdag 18 januari 2012 om 16:00:
Je kan Q-Dance hier wel van beschuldigen, maar Q-Dance is 1 organisatie. UDC en Multigroove staan los van Q-Dance, en die hebben altijd Harddance gehad. Zowel op Ground Zero als op Dance Valley vind je genoeg Hardtrance.


Gast, het gaat er niet om dat ze het programmeren. Dat is geen echte steun, ik heb het over die vermaledijde hokjescultuur die door q-dance in stand wordt gehouden
Uitspraak van Love is the answer op woensdag 18 januari 2012 om 17:33:
Gast, het gaat er niet om dat ze het programmeren. Dat is geen echte steun, ik heb het over die vermaledijde hokjescultuur die door q-dance in stand wordt


Ze hebben de keuze gemaakt om voornamelijk met Hardstyle door te gaan en daar heb je maar mee te leven. Kan je wel heel lang over gaan zeuren maar dat heeft toch geen zin. Hardtrance is gewoon niet populair meer in Nederland en daar gaat Q-Dance in elk geval niks aan veranderen, kan je op hopen maar gaat hoogstwaarschijnlijk toch niet gebeuren.

Zullen we erover ophouden? Hoe jij tegenover dit feest en muzieksoort staat is duidelijk en volgens mij heb je verder niet zo veel interessants te melden in dit topic. (Niet dat ik lees althans..)
laatste aanpassing
Wat een gejank hier, als dit en Q je niet aanstaat kom je toch lekker niet.
Ga op je moeders schoot zitten en huil lekker verder, stelletje droeftoeters :lol:
Uitspraak van Sten1990 op donderdag 19 januari 2012 om 13:44:
Hardtrance is gewoon niet populair meer in Nederland en daar gaat Q-Dance in elk geval niks aan veranderen


Denk dat dit een juiste conclusie is. Dat het niet populair is heeft te maken dat q-dance barrières opwerpt, zodoende ontstaat er veels te veel hokjesgeest onder de party people maar ook onder djs. Echt zonde.

Uitspraak van Lanoz op donderdag 19 januari 2012 om 21:00:
als dit en Q je niet aanstaat kom je toch lekker niet.


Er zijn er veel die er zo over denken. Teller staat op 42, komt het deze maand nog boven de 50? ;)
Uitspraak van Love is the answer op donderdag 19 januari 2012 om 22:26:
Denk dat dit een juiste conclusie is. Dat het niet populair is heeft te maken dat q-dance barrières opwerpt, zodoende ontstaat er veels te veel hokjesgeest onder de party people maar ook onder djs. Echt zonde.


Of misschien vinden weinig mensen Hardtrance interessant genoeg? Misschien is dat wel de reden dat Q het niet promote...

Uitspraak van Love is the answer op donderdag 19 januari 2012 om 22:26:
Teller staat op 42, komt het deze maand nog boven de 50?


Op Facebook al bijna 150, nog 650 man te gaan en het is uitverkocht :lol: Ik denk dat Qlub Underground al tevreden is met 400 man :) Hopelijk redden ze dat zodat er een vervolg komt, wil dit zeker een keer meemaken :D

Uitspraak van Lanoz op donderdag 19 januari 2012 om 21:00:
Wat een gejank hier, als dit en Q je niet aanstaat kom je toch lekker niet.
Ga op je moeders schoot zitten en huil lekker verder, stelletje droeftoeters


Eens :jaja: Hopelijk komt er een volgende editie, ben dan zeker aanwezig!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Love is the answer op donderdag 19 januari 2012 om 22:26:
Dat het niet populair is heeft te maken dat q-dance barrières opwerpt

Welke dan? Volgens mij hebben ze bedrijfsmatig er heel slim voor gekozen om de hardstyle kant op te gaan. Hebben ze daarna de hardtrance markt dicht getimmerd ofzo? Nee, dat gat kon mooi opgevuld worden door anderen. Waar bv. UDC handig op in speelde met hun HQ en DV, verder gebeurde het maar mondjesmaat. Dat er daarbuiten dan weinig potentie voor is kun je Q niet aanrekenen, maar wel de markt zelf.

Dat ze dan redelijk angstvallig vast blijven houden aan die stijl, is op het gebied van muzikale vernieuwing dan jammer. Maar bedrijfsmatig heel goed te volgen. In hoeverre kun je van een marktleider verwachten dat ze gaan innoveren als het bestaande product nog steeds loopt als een tierelier? Afijn, nu doen ze het en daar mag je blij om zijn.. dan gebeurt er weer wat. Wellicht slaat het aan en daar kun jij dan straks weer van profiteren als er meer harddance evenementen komen. Zelf hoop ik dat ook met het electro gebeuren, maar zie ik in deze vorm weinig potentie. Omdat het maar halve bak is..
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op vrijdag 20 januari 2012 om 11:25:
Zelf hoop ik dat ook met het electro gebeuren, maar zie ik in deze vorm weinig potentie. Omdat het maar halve bak is..


Mwa, het gaat de goede kant uit! Defqon vorig jaar (G-tronic, spacepirates, Henzel en Disco, Beat the Basterz, Cultuurbarbaren) En op q-base de space piraten en TWR72. Dus ik zie vooruitgang!;)
Uitspraak van Love is the answer op donderdag 19 januari 2012 om 22:26:
Er zijn er veel die er zo over denken. Teller staat op 42, komt het deze maand nog boven de 50? ;)


Zegt geen moer, ik ben op feesten geweest waar de teller op PF op +- 60 stond maar de tent waar 500 man in kan was stampvol.
Uitspraak van Lanoz op vrijdag 20 januari 2012 om 18:55:
Zegt geen moer, ik ben op feesten geweest waar de teller op PF op +- 60 stond maar de tent waar 500 man in kan was stampvol.


Idd. Zeker in de electro 'scene'. De meeste bezoekers hebben niet eens pf.
Uitspraak van Rik K. op vrijdag 20 januari 2012 om 18:33:
Mwa, het gaat de goede kant uit! Defqon vorig jaar (G-tronic, spacepirates, Henzel en Disco, Beat the Basterz, Cultuurbarbaren) En op q-base de space piraten en TWR72. Dus ik zie vooruitgang!

True.. maar daarmee richten ze zich weer op de eigen aanhang die mogelijk de muzikale horizon wil verbreden. Ipv ze zinvol de electro markt proberen te betreden. Zo blijft het een ondergeschoven kindje en biedt het weinig potentie.
laatste aanpassing
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op vrijdag 20 januari 2012 om 11:25:
Welke dan? Volgens mij hebben ze bedrijfsmatig er heel slim voor gekozen om de hardstyle kant op te gaan. Hebben ze daarna de hardtrance markt dicht getimmerd ofzo? Nee, dat gat kon mooi opgevuld worden door anderen. Waar bv. UDC handig op in speelde met hun HQ en DV, verder gebeurde het maar mondjesmaat. Dat er daarbuiten dan weinig potentie voor is kun je Q niet aanrekenen, maar wel de markt zelf.

Dat ze dan redelijk angstvallig vast blijven houden aan die stijl, is op het gebied van muzikale vernieuwing dan jammer. Maar bedrijfsmatig heel goed te volgen. In hoeverre kun je van een marktleider verwachten dat ze gaan innoveren als het bestaande product nog steeds loopt als een tierelier? Afijn, nu doen ze het en daar mag je blij om zijn.. dan gebeurt er weer wat. Wellicht slaat het aan en daar kun jij dan straks weer van profiteren als er meer harddance evenementen komen. Zelf hoop ik dat ook met het electro gebeuren, maar zie ik in deze vorm weinig potentie. Omdat het maar halve bak is..


:respect:

Beter had ik het niet kunnen verwoorden!!

Al hoop ik wel heel erg dat Electro groter gaat worden in Nederland, ben laatst bij een illegale in Duitsland geweest en dat was echt heerlijk :D
laatste aanpassing
Uitspraak van Sten1990 op donderdag 19 januari 2012 om 23:08:
Of misschien vinden weinig mensen Hardtrance interessant genoeg? Misschien is dat wel de reden dat Q het niet promote...

Het hing bij XQ wel vol met posters van qult. mensen zien de link denk ik nog niet echt, of het leeft gewoon totaal niet onder het q-volk
laatste aanpassing
Uitspraak van Ton30071989 op zondag 22 januari 2012 om 20:26:
of het leeft gewoon totaal niet onder het q-volk


Vooral dat...
Uitspraak van Sten1990 op zaterdag 21 januari 2012 om 18:36:
Al hoop ik wel heel erg dat Electro groter gaat worden in Nederland

als je lefhebber bent moet je dat dus absoluut niet hopen, ervaring leert dat het dan allerlei mensen aantrekt die oa sfeer niet te goed doen
Uitspraak van Ton30071989 op zondag 22 januari 2012 om 20:26:
of het leeft gewoon totaal niet onder het q-volk


Dat doet het wel, alleen is dat een heel klein deel wat openstaat voor iets anders.
Dat is ook genoeg.
Uitspraak van Love is the answer op woensdag 18 januari 2012 om 17:33:
ik heb het over die vermaledijde hokjescultuur die door q-dance in stand wordt gehouden


Voor zover ik weet probeert Q dat met dit feest juist te doorbreken en jij hoopt dat ze juist met dit feest op de klippen lopen, vind ik een beetje krom.


Uitspraak van Sten1990 op woensdag 18 januari 2012 om 16:00:
Je kan Q-Dance hier wel van beschuldigen, maar Q-Dance is 1 organisatie


Inderdaad hoe kan je een organisatie nou beschuldigen van het doodvallen van een heel genre, misschien haddden hard trance liefhebbers zoals jij zelf even de mouwen op moeten stropen en zelf iets moeten organiseren..
Uitspraak van _|||_ op maandag 23 januari 2012 om 17:22:
Voor zover ik weet probeert Q dat met dit feest juist te doorbreken en jij hoopt dat ze juist met dit feest op de klippen lopen, vind ik een beetje krom.


Oh ja, hoe divers is de muziek op dit feest? En ook ik vind het prima dat ze nieuwe dingen proberen, alleen laten wel realistisch zijn, daar zijn ze rijkelijk laat mee en ze hebben jarenlang allerlei (muzikale & financiele) barriers opgeworpen. Daarnaast brengen ze het als een harder feest, stevige muziek e.d. Terwijl al je de sets beluisterd, toch moeilijk van kan spreken. Volgens mij zouden ze er beter aan doen om echt stevige harddance te programmeren, vb heb ik al eerder gegeven. Zoiets sluit veel meer aan bij hun 'doelgroep' en voor mij wel zo prettig mijn persoonlijke smaak.
Uitspraak van _|||_ op maandag 23 januari 2012 om 17:22:
Inderdaad hoe kan je een organisatie nou beschuldigen van het doodvallen van een heel genre


Even logisch nadenken. Q-dance had er helemaal geen belang bij dat hardtrance poten aan de grond krijgt. Het is lekker overzichtelijk (lees te managen) als er twee hardere stromingen zijn, vnl. hardstyle dan en in mindere mate mainstream hardcore. Als dan ook nog eens de artiesten bij je eigen boekingskantoor staan. Dan heb je er alle belang bij, om het zo te laten blijven wat er is. Zelfde geldt voor djs. Pas recent draait Showtek wat andere dan de standaard hardstyle dingen. Die ontwikkeling hadden ze echt niet gemaakt als ze nog bij q-dance hadden gezeten.

Hardtrance lag idd. een tijd stil maar sinds 2008 is er muzikaal gezien een enorme bloei.
Uitspraak van Love is the answer op woensdag 25 januari 2012 om 13:27:
Zoiets sluit veel meer aan bij hun 'doelgroep' en voor mij wel zo prettig mijn persoonlijke smaak.


Misschien proberen ze niet de bestaande doelgroep aan te spreken maar een nieuwe? Is dat ooit bij je opgekomen???

Uitspraak van Love is the answer op woensdag 25 januari 2012 om 13:30:
Even logisch nadenken


Je blijft erbij dat Q-dance de grote schuldige is, maar geef nou eens antwoord op deze vraag:

Als er daadwerkelijk een markt voor Hardtrance was geweest, WAAROM heeft er dan niemand iets mee gedaan?? WAAROM is het de schuld van Q-Dance dat er blijkbaar geen enkele organisatie brood in zag? Als Q-Dance het niet programmeert zou dat toch juist een gigantische kans moeten zijn voor andere organisaties??

Laat dat gewauwel over financiële barrières maar achterwege, als Q-Dance niks met Hardtrance doet, betekend dat dat die Dj's alleen maar goedkoper zijn omdat ze niet trouw hoeven te zijn aan 1 organisatie, niet duurder. En muzikale barrières? Als ze niet voor Q-Dance draaien betekend dat dus dat ze zich niks van hen aan hoeven trekken, dus waar heb je het over?

Uitspraak van Love is the answer op woensdag 25 januari 2012 om 13:27:
Volgens mij zouden ze er beter aan doen om echt stevige harddance te programmeren


Gelukkig ben jij niet de programmeur van Q-Dance, dan zouden ze allang failliet zijn. WAKE UP, er is geen grote markt voor Hardtrance in Nederland, hoe graag jij dat ook zou willen. Of dat de schuld van Q is, nee. Medeschuldig op zijn hoogst, maar uiteindelijk kiest het publiek wat ze willen horen en dat is in Nederland duidelijk niet Hardtrance.

Uitspraak van Love is the answer op woensdag 25 januari 2012 om 13:30:
Hardtrance lag idd. een tijd stil maar sinds 2008 is er muzikaal gezien een enorme bloei.


Nou nog mooier, eerst zeiken dat er te weinig Hardtrance is in Nederland, om vervolgens te komen dat er een 'enorme bloei' is. Beetje HEEL erg krom.
laatste aanpassing
helaas heb ik al iets op deze datum maar dit concept spreekt me enorm aan!
Uitspraak van Sten1990 op woensdag 25 januari 2012 om 16:55:
maar uiteindelijk kiest het publiek wat ze willen horen en dat is in Nederland duidelijk niet Hardtrance


Trance in het algemeen niet, het is al bijna dood geweest in Nederland als we Armin van Buuren niet hadden.
Het aantal evenementen zijn beperkt en die moeten het veel van ouder publiek en buitenlandse bezoekers hebben.

Het is wel aan het terug komen; trance, house en techno zijn meer naar elkaar toegetrokken.
Dus misschien is er in de toekomst weer ruimte voor maar verwacht niet dat dat bij Q-dance is.

Ik zie graag veel stijlen elk verantwoord door organisatie die er 100% achter staat en het daarom goed doet.
Niet omdat ze moeten of omdat er geld achter zit.
loopt nog niet echt storm volgens mij
Uitspraak van Sten1990 op woensdag 25 januari 2012 om 16:55:
Uitspraak van Love is the answer op woensdag 25 januari 2012 om 13:30:
Hardtrance lag idd. een tijd stil maar sinds 2008 is er muzikaal gezien een enorme bloei.

Nou nog mooier, eerst zeiken dat er te weinig Hardtrance is in Nederland, om vervolgens te komen dat er een 'enorme bloei' is. Beetje HEEL erg krom


Ik schrijf toch duidelijk muzikaal. Beetje nadenken aub.

Uitspraak van Sten1990 op woensdag 25 januari 2012 om 16:55:
Gelukkig ben jij niet de programmeur van Q-Dance, dan zouden ze allang failliet zijn. WAKE UP, er is geen grote markt voor Hardtrance in Nederland, hoe graag jij dat ook zou willen. Of dat de schuld van Q is, nee. Medeschuldig op zijn hoogst, maar uiteindelijk kiest het publiek wat ze willen horen en dat is in Nederland duidelijk niet Hardtrance.


Qult is toch ook niet voor een groot publiek? Dus je argument is waardeloos van aard. Je onderschat in grote mate de macht die organisatoren hebben om de 'markt te sturen', zeker met de grootte van Q-dance.

Je overige geleuter getuige ook niet van enige substantieel denkvermogen. Jammer om te constateren.

Uitspraak van LF op donderdag 26 januari 2012 om 15:41:
loopt nog niet echt storm volgens mij


Teller staat op 46, perfect ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Love is the answer op zondag 29 januari 2012 om 14:09:
Je overige geleuter getuige ook niet van enige substantieel denkvermogen. Jammer om te constateren.


Lekker makkelijk kerel, niet ingaan op de enige vraag waar ik van jou echt antwoord op wil hebben. Dat je daar geen antwoord op kan (wil?) geven getuigt bij jou ook niet bepaald van 'substantieel denkvermogen'.

Aan jou ga ik verder geen woorden meer vuil maken, ik had op zijn minst verwacht van iemand van 38 in een managersfunctie dat hij in staat is om een vraag te beantwoorden. :nee: Ik ben blij dat ik nooit voor jou zal hoeven werken.
laatste aanpassing
Uitspraak van Love is the answer op zondag 29 januari 2012 om 14:09:
Qult is toch ook niet voor een groot publiek? Dus je argument is waardeloos van aard. Je onderschat in grote mate de macht die organisatoren hebben om de 'markt te sturen', zeker met de grootte van Q-dance.


Ik had al eerder antwoord gegeven:

Uitspraak van ENROC op donderdag 26 januari 2012 om 11:19:
Ik zie graag veel stijlen elk verantwoord door organisatie die er 100% achter staat en het daarom goed doet.
Niet omdat ze moeten of omdat er geld achter zit.
Ik vind het wel vet dat ze het proberen :)
Als Hardclassics niet op dezelfde datum viel had ik zeker wel een kijkje willen nemen hier.

Altijd open-minded naar dit soort genres blijven kijken (y)
Uitspraak van Lanoz op donderdag 19 januari 2012 om 21:00:
Wat een gejank hier, als dit en Q je niet aanstaat kom je toch lekker niet.
Ga op je moeders schoot zitten en huil lekker verder, stelletje droeftoeters


Amen!

Ik snap niet wat 'Love is the answer' hier probeerd mee te bereiken. Hij is in iedergeval anti-Q-dance dat is duidelijk...dat kan, dat mag! Maar laat het daar ook lekker bij.....
Sten, die vraag heb ik allang beantwoord.

Uitspraak van RodeDoffer op dinsdag 31 januari 2012 om 23:01:
Altijd open-minded naar dit soort genres blijven kijken (y)


Zeker.
Uitspraak van ENROC op dinsdag 31 januari 2012 om 15:57:
Ik had al eerder antwoord gegeven:

Uitspraak van ENROC op donderdag 26 januari 2012 om 11:19:
Ik zie graag veel stijlen elk verantwoord door organisatie die er 100% achter staat en het daarom goed doet.
Niet omdat ze moeten of omdat er geld achter zit.


Volledig mee eens. Dat is nu het punt, waarom de geloofwaardigheid ontbreekt en dat is nu net iets wat in mijn optiek steeds belangrijker gaat worden.

Teller op 48 ;) Perfecto.
laatste aanpassing
jeet je he wat een gezeur kom of kom niet!!!!!!!!!!!!!!!
......................................punt
Uitspraak van Love is the answer op woensdag 1 februari 2012 om 20:30:
Sten, die vraag heb ik allang beantwoord.


'Financiele en Muzikale barrieres' die Q-Dance op zou hebben geworpen, zonder daarbij uit te leggen wat voor barrieres je bedoelt (voorbeeld??) en wat voor invloed dat op andere organisaties gehad zou hebben, is niet een antwoord geven.

Op facebook nu rond de 175 bezoekers, mogen er nog wel wat bijkomen :D
laatste aanpassing
 
Q-dance heeft Hardstyle naar een hoger level gebracht! Ik hoop dat ze dit ook doen met electro en er voor zorgen dat er bijvoorbeeld over 10 jaar wat meer grote electro feesten zijn in Nederland want ik denk dat die markt er zeker wel is!
51 al, gaat de goede kant op :P
Goed concept (Y)
Ga het toch maar een kans geven.had het vroeger niet zo op qdance .misschien is er wat veranderd in al die jaren!!!!Maar als iemand 15euro voor mijn kaartje bieddoe ik hem weg.omgeving volendam tel 0622863358 na 17.00.!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van LF op donderdag 9 februari 2012 om 13:28:
51 al, gaat de goede kant op :P


Nu nog wat meer vrouwen ;)
Uitspraak van Rik K. op vrijdag 20 januari 2012 om 19:02:
Uitspraak van Lanoz op vrijdag 20 januari 2012 om 18:55:
Zegt geen moer, ik ben op feesten geweest waar de teller op PF op +- 60 stond maar de tent waar 500 man in kan was stampvol.

Idd. Zeker in de electro 'scene'. De meeste bezoekers hebben niet eens pf.


Inderdaad. Bij Qlimax 2011 stonden er 4443 mensen aanwezig op partyflock en het was uiteraard uitverkocht. (+/- 28.000 bezoekers)
Uitspraak van Rocket Charly op maandag 13 februari 2012 om 22:00:
Inderdaad. Bij Qlimax 2011 stonden er 4443 mensen aanwezig op partyflock en het was uiteraard uitverkocht. (+/- 28.000 bezoekers)


Wat dat betreft is Partyflock inderdaad vaak geen betrouwbare bron :lol: Op Facebook staan er nu 230 man attending, en zelfs dat aantal zal wel hoger liggen aangezien lang niet iedereen evenementen bijhoud op Facebook :P
Ben benieuwd; Stana en Lee Mac! Hopelijk blaast de rest ook een beetje door; en geen slappe mnml. :)

Komt er nog een tt?
laatste aanpassing
Uitspraak van LIBOH op donderdag 16 februari 2012 om 19:39:
Komt er nog een tt?


Time-table
22:00 - 23:00 Obey Ree & Redmau5
23:00 - 00:00 DOCK 45
00:00 - 01:30 Henzel & Disco Nova
01:30 - 03:00 Gtronic
03:00 - 04:00 Stana
04:00 - 05:00 Lee Mac
Ik heb nog (steeds een kaartje over in de buurt van volendam 0622863358 15 euroo
Zin in!

http://soundcloud.com/qlubunderground/sound-of-qlub-underground
Ik heb hier 4 toegangskaarten voor de qult feest 15 euro per stuk


wie het eerst komt mag ze hebben

ophalen aan de deur

nr 0626566129
laatste aanpassing
ik heb 2 kaarten nog over voor €15,- per stuk
alleen bereikbaar op
0685028132
Mooi dat dit feest geslaagd is, volgende keer proberen erbij te zijn :D
Werkzaam bij Skullz Productions
Artiest {SHOWLIST artist 73115, 19230}
Uitspraak van Sten1990 op maandag 20 februari 2012 om 03:06:
Mooi dat dit feest geslaagd is, volgende keer proberen erbij te zijn
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
Het schijnt een knallertje geweest te zijn! :yes:
 
Uitspraak van Cremator op dinsdag 21 februari 2012 om 01:05:
Het schijnt een knallertje geweest te zijn!


Was het zeker!