Partyflock
 

Dance Valley op 14 juli, Extrema Outdoor op 21 juli

anoniem gepubliceerd op
De dance-promotors Extrema Network en UDC hebben in goed overleg besloten dat volgend jaar Dance Valley Festival op 14 juli zal plaatsvinden en Extrema Outdoor op 21 juli, de oude vertrouwde derde zaterdag van juli. Bedoeling was aanvankelijk om Extrema Outdoor in 2007 op 14 juli te organiseren. Maar toen de gemeente Velsen een maand geleden besloot dat Dance Valley Festival alleen op 14 juli mag plaatsvinden, heeft organisator UDC verzocht om het festival Extrema Outdoor weer ‘terug te verschuiven’. Belangrijkste reden is om de bezoekers niet te laten hoeven kiezen. Net als UDC wil Extrema Network de dancecultuur in stand houden en daarom stemt Extrema Network nu in, maakten beide organisatoren deze morgen bekend.

Eerder dit jaar ontstond al commotie toen Dance Valley 2006 noodgedwongen op dezelfde datum als Extrema Outdoor moest plaatsvinden, waardoor een gentleman’s agreement in festivalland verbroken leek. Uiteindelijk was het vooral de festivalbezoeker die de dupe was door te moeten kiezen tussen twee grote festivals die op dezelfde dag werden georganiseerd. Reden genoeg dus voor Extrema Network om haar ‘Outdoor’ een week later te laten plaatsvinden op zaterdag 21 juli.

Creatief directeur van Extrema Network Marcel Mingers: “Dance is cultuur, een beleving waar ondertussen velen een weg vinden om even los te zijn van de dagelijkse sleur. Er is een aantal festivals daardoor groot geworden in Nederland, die al van het begin van het housetijdperk de juiste lading geven om anders je weekend te beleven dan toentertijd. Helaas is het voor bepaalde instanties niet van belang deze uitgaanscultuur te volgen, waardoor er heel wat opschudding is ontstaan in de danswereld. Daarom moeten collega-organisaties dit probleem maar zo goed mogelijk proberen op te lossen. House is een beweging die al jaren voortstuwt; samen een mooie dag beleven, maar helaas is het ondertussen een harde business geworden. Extrema Network is zich daarvan bewust en wil zeker geen extra roet in iemands eten gooien. Daarom is er besloten om Extrema Outdoor toch op 21 juli te behouden, zodat liefhebbers van beide festivals kunnen genieten.”

Zodra UDC door de gemeente Velsen werd geïnformeerd dat alleen de datum 14 juli beschikbaar was, werd contact opgenomen met collega-organisator Extrema Network. “De datum voor het komende Dance Valley Festival festival in 2007 is na intensief overleg met de gemeente Velsen, de betrokken partijen en collega-organisatie Extrema Network vastgesteld op zaterdag 14 juli”, aldus Brian Bout, directielid van UDC. “Een terugkeer naar onze oude datum in het eerste weekend van augustus is helaas onmogelijk gebleken vanwege de drukke evenementenagenda in de regio en de ontoereikende politiecapaciteit. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het tweede weekend van juli voor de komende vijf jaar de vaste datum waarop Dance Valley Festival gehouden wordt. De keuze van de datum is in goed overleg met Extrema Network Festival tot stand gekomen, zodat beide festivals niet in hetzelfde weekend zullen plaatsvinden en bezoekers niet hoeven te kiezen. De datum is nu goed en onze trouwe bezoekers weten voor de komende 5 jaar wanneer Dance Valley Festival zal plaatsvinden.”

66 opmerkingen

Dance Valley dus maar 1 dag dit jaar...
dramatisch nieuws, in juli is nu overkill aan feesten, extrema, 5 days off, loveparade

slecht besluit
laatste aanpassing
Dance Valley ?
Volgens mij is DV gewoon twee dagen...
Ik vind het mooi dat ze dit zo afgestemd hebben met elkaar, lijkt me ook beter op den duur voor beide

Het lijkt er inderdaad op dat DV dus 1 dag maar zal zijn???


Uitspraak van r2ragent op maandag 20 november 2006 om 14:05:
dramatisch nieuws, in juli is nu overkill aan feesten , awakenings, extrema, 5 days off, loveparade

Ben'k wel met je eens deels, maar Loveparade moet je ten eerste ook maar afwachten of ie weer wordt gehouden volgend jaar?

Ook nogal typisch aan de ene kant dat die eerste zaterdag niet meer kan vanwege de drukte in die periode...
ZIjn ze daar naar pakweg 10 jaar Dance Valley dan pas achtergekomen?


Uitspraak van Mellow Melvin op maandag 20 november 2006 om 14:13:
Volgens mij is DV gewoon twee dagen...

Hoezo denk jij dat dan?
 
ben zeker geen UDC-fan, maar..

Net als UDC wil Extrema de dancecultuur in stand houden en daarom stemt Extrema nu in, maakten beide organisatoren deze morgen bekend.


Hier kan menig andere grote organisatie nog wat van leren, i.p.v. elkaar dood te proberen te concurreren door elke keer een evenement te dateren op dezelfde dag als de concurrent ook al een evenement heeft.
 
Uitspraak van r2ragent op maandag 20 november 2006 om 14:05:
dramatisch nieuws, in juli is nu overkill aan feesten , awakenings, extrema, 5 days off, loveparade

Dat is al sinds jaar en dag zo, dat er veel feesten zijn in juli. DV komt er nu bij.
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 20 november 2006 om 14:17:
Ook nogal typisch aan de ene kant dat die eerste zaterdag niet meer kan vanwege de drukte in die periode...
ZIjn ze daar naar pakweg 10 jaar Dance Valley dan pas achtergekomen?

Heeft misschien ook wel wat te maken met een bepaald buitenlands festival wat niet alleen veel bezoekers trekt, maar ook veel artiesten die ze dan niet kunnen boeken.

Weet dat niet zeker hoor, maar zou wel kunnen misschien :)
 
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 20 november 2006 om 14:17:
Ook nogal typisch aan de ene kant dat die eerste zaterdag niet meer kan vanwege de drukte in die periode...
ZIjn ze daar naar pakweg 10 jaar Dance Valley dan pas achtergekomen?

+ het feit dat DV pas sinds 2/3 jaar echt terugloopt qua bezoekersaantal geloof ik. 'Na 10 jaar pás' is geen argument, want 10 jaar terug was er niet zoveel concurrentie.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 14:17:
Hier kan menig andere grote organisatie nog wat van leren, i.p.v. elkaar dood te proberen te concurreren door elke keer een evenement te dateren op dezelfde dag als de concurrent ook al een evenement heeft.

Precies, helemaal mee eens!!!


Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 14:19:
Heeft misschien ook wel wat te maken met een bepaald buitenlands festival wat niet alleen veel bezoekers trekt, maar ook veel artiesten die ze dan niet kunnen boeken.

Weet dat niet zeker hoor, maar zou wel kunnen misschien

*slaat zichzelf voor haar kop*
Ja nu je het zegt, dat is idd ook een hele goede reden!

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 14:20:
+ het feit dat DV pas sinds 2/3 jaar echt terugloopt qua bezoekersaantal geloof ik. 'Na 10 jaar pás' is geen argument, want 10 jaar terug was er niet zoveel concurrentie.

True
laatste aanpassing
Extrema was erg vet dit jaar...
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 20 november 2006 om 14:17:
Ook nogal typisch aan de ene kant dat die eerste zaterdag niet meer kan vanwege de drukte in die periode...
ZIjn ze daar naar pakweg 10 jaar Dance Valley dan pas achtergekomen?


Het is de gemeente die dit veroorzaakt, niet DV zelf. Er zijn eigenlijk iets teveel feesten in juli.

En wat betreft die namen, volgens mij geldt dat meer voor (grote) bands zoals pinkpop toen had. Denk dat dit voor dj's toch minder is. Die zitten een dag later weer 10.000km verderop als het moet.

DV en Extrema zijn al leuke feesten, natuurlijk mijlen ver achter op Awakenings. Maar goed, das ook wel een klasse op zich. Dan heb je 3 topfeesten in 1 maand. En nee, sensation is dus geen topfeest.
laatste aanpassing
Het komt ook, omdat ze DV persé 2 dagen willen! Als het gewoon 1 dag blijft kan het wel in Augustus.. (dat was vorig jaar ook het probleem)

DV was tot 2 jaar geleden nog afgeladen vol! Helaas was erg vorige jaar veel regen en dit jaar was natuurlijk ook Extrema!
EEEXXXTREEEEMAAAAA! :bounce:

En weer n mooi voorbeeld hoe twee grote dance organistaies met samenspraak tot een goed besluit komen. (Y)


Uitspraak van r2ragent op maandag 20 november 2006 om 14:05:
dramatisch nieuws, in juli is nu overkill aan feesten , awakenings, extrema, 5 days off, loveparade
huh? :s
Betekent gewoon dat mn agenda voor juli al vol is hihi. :D
Wil Extrema graag x meemaken!

Dus hopelijk wordt dat em wel denk!
Artiest {SHOWLIST artist 58712, 46661}
2 Dagen dance valley loopt niet zo goed, al was het wel lagge trouwens. Gewoon 1 dag doen en in augustus
Uitspraak van *Timmy* op maandag 20 november 2006 om 14:52:
Het is de gemeente die dit veroorzaakt, niet DV zelf. Er zijn eigenlijk iets teveel feesten in juli.

Twas absoluut niet naar UDC toe die opmerking van mij, ik weet dat het door de gemeente komt

Vind het alleen juist raar van die gemeente dat ze sinds dit jaar er ineens mee kwamen
Maar ja ze hebben natuurlijk liever iets anders in hun gemeente aan evenement dan een dance feest denk ik
Ben ik het ook niet mee eens, maar ja je weet nou eenmaal dat er over het algemeen gedacht wordt dat iedereen zwaar naar de klote is op een dancefeest


Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 15:16:
Lekker naar Extrema EN Dance Valley

Yeah B)

Vraag me weleens af, als het vorig jaar niet zo geregend had op de eerste 'Dance Valley weekender' of het dan anders was verlopen.....
Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 142628, 1189, 9507}
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e

Zo.....
Gelijk met Sensation Black :/
Uitspraak van r2ragent op maandag 20 november 2006 om 14:05:
awakenings

Outdoor bedoel ik dan is op 30 juni
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 14:17:
Hier kan menig andere grote organisatie nog wat van leren, i.p.v. elkaar dood te proberen te concurreren door elke keer een evenement te dateren op dezelfde dag als de concurrent ook al een evenement

:yes:
ik ga gelijk mijn vakantie verzetten want ik wil DV echt niet missen!!!
 
nee,t was gelukkig niet druk op dance valley of exrema(egwel) dus dat wordt ook alleen maar erger
 
Uitspraak van Duustere DNS op maandag 20 november 2006 om 15:48:
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e

Zo.....

8)

(Y)

Maar dit gaat over een paar weken eerder ;)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 6661, 6561}
En hierdoor is UDC van de ondergang bespaard.....
Artiest M10
Awakenings fest = 30 juni!! Is veel belangrijker om te weten :yes:
laatste aanpassing
 
Artiest Sirius
Uitspraak van soppie op maandag 20 november 2006 om 15:16:
Het komt ook, omdat ze DV persé 2 dagen willen! Als het gewoon 1 dag blijft kan het wel in Augustus.. (dat was vorig jaar ook het probleem)



Wat men zegt en wat volgens mij ook uit het persbericht blijkt, is dat Dance Valley ook maar 1 dag duurt...
14 juli dus.. Zo wordt iig de indruk gewekt.
Jammersss
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 14:19:
Heeft misschien ook wel wat te maken met een bepaald buitenlands festival wat niet alleen veel bezoekers trekt, maar ook veel artiesten die ze dan niet kunnen boeken.

Weet dat niet zeker hoor, maar zou wel kunnen misschien
nou komt gewoon door dat in dat weekend niet genoeg politie is want al die nighten(politie) moeten naar een of andere optocht in amsterdam iets van ....trots
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 14:17:
ben zeker geen UDC-fan, maar..


Net als UDC wil Extrema de dancecultuur in stand houden en daarom stemt Extrema nu in, maakten beide organisatoren deze morgen bekend.


Hier kan menig andere grote organisatie nog wat van leren, i.p.v. elkaar dood te proberen te concurreren door elke keer een evenement te dateren op dezelfde dag als de concurrent ook al een evenement heeft.


Denk niet zozeer dat het niet alleen maar om goodwill gaat. Die feesten waren in eerste instantie al geplanned niet waar?

Anyhow, denk als één van beide voor 90% zeker wist dat ze die avond alle bezoekers trokken, ze het gewoon door hadden laten gaan. En heeft het dus eigenlijk meer met ballen/zelfvertrouwen te maken..

Is alleen maar wat ik denk hoor, zeg niet dat het zo is.. voor ik de volle bak stront over me heen krijg :)
laatste aanpassing
Dance Valley ook weer blij, want die waren toch de grote verliezers afgelopen jaar qua bezoekersaantallen. Extrema verkocht makkelijk uit!! Dance Valley bij lange na niet.
 
dat worden weer drukke weekenden,
veel livesets binnen slepen, en weer kiezen welke zender ik kan gaan beluisteren,
volgend jaar 17 mischien ga ik het wel proberen om binnen te komen
 
Belangrijkste reden is om de bezoekers niet te laten hoeven kiezen.


Ik denk dat de meeste bezoekers alsnog moeten kiezen door financiële omstandigheden. Of ze moeten allebei de entreeprijs halveren, dan hoeft inderdaad niemand te kiezen!
Jazeker, ben dan weer van de party bij extrema outdoor, afgelopen keer was t super, alleen wat te druk maar goed, dat kon de pret niet drukken haha!
Extrema zal toch wel weer een vooruitstrevender line up hebben, al mogen Hernan Cattaneo, Max Graham en Danny Howells in 2007 best overlopen van DV naar Extrema komend jaar......dan heb ik helemaal geen reden meer om naar DV te gaan!!!
Uitspraak van oude garde op maandag 20 november 2006 om 19:27:
Dance Valley ook weer blij, want die waren toch de grote verliezers afgelopen jaar qua bezoekersaantallen. Extrema verkocht makkelijk uit!! Dance Valley bij lange na niet.



:gaap:

Logisch....Extrema 25000 bezoekers....Dance Valley 50000 bezoekers...scheelt nogal he.

Maar goed....ff on topic: Klasse...grote klasse van 2 waanzinnige organisatoren. Kijk, zo moet het. :respect:
Uitspraak van Duustere DNS op maandag 20 november 2006 om 15:48:
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e

Zo.....


He ja, leuk joh, doet ik ook altijd bij alle feesten waar ik toch niet heenga iets posten waar ik wel heenga :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Dance Valley dus maar 1 dag dit jaar...


Niks mis mee vind ik (Y)
 
Nu ga ik ze alle twee bezoeken maar als het tegerlijkertijd is legt DV het denk ik wel af. Extrema is al een paar jaar veel en veel beter.
Uitspraak van Raggie76 op maandag 20 november 2006 om 20:26:
Extrema zal toch wel weer een vooruitstrevender line up hebben, al mogen Hernan Cattaneo, Max Graham en Danny Howells in 2007 best overlopen van DV naar Extrema komend jaar
Als je daar Sander, Sacha & Digweed bij zet is mijn line-up af gnehgneh
Uitspraak van Duustere DNS op maandag 20 november 2006 om 15:48:
Zo.....


Off topic bro.

(Maar goed, dan ga ik je toch raisen; Monegros!)

En 1 ding wat ik dus zwaar slecht vind van Extrema, en ze flikken het elk jaar weer. Die drukte joh en regel die wc eens normaal. Organiseer je zo'n topfeest, en dan durf je elk jaar het op een aantal punten zo te laten afweten. Jammer.

Maar goed, daarom is Awakenings ook een klasse op zich.
laatste aanpassing
 
Owja en graag 28 tot 30 graden met een briesje. Meneer daar boven dit is het verlanglijstje alvast voor 2007 verder hoef ik niks.
Uitspraak van *Timmy* op maandag 20 november 2006 om 21:47:
Off topic bro.

Is ook off topic, maar was eerder een trouw DV ganger hoor, vond het er geweldig, tot ik N1 heb ervaren, maar goed, ontopic, wel goed om elkaar niet te beconcurreren (DV vs Extrema), want dat is wel het domste wat ze afgelopen jaar hebben gedaan....

En trouwens, DV hoort gewoon in augustus, tegenover N1, dat is de datum, waarom hebben ze het trouwens veranderd......
betahh kenne we naar allebei...
mag hopen dat udc over 5 jaar niet meer bestaat
Uitspraak van Duustere DNS op maandag 20 november 2006 om 22:20:
En trouwens, DV hoort gewoon in augustus, tegenover N1, dat is de datum, waarom hebben ze het trouwens veranderd......


Lezen is ook een vak he? Dat moesten ze van die rare gemeente Velsen. Het enige waardoor die gemeente bekend is, is door Dance Valley...gaan ze lekker data lopen veranderen...stommerds :no:

Maar tis nog zo ver weg zeg....
 
Uitspraak van *Timmy* op maandag 20 november 2006 om 21:47:
Monegros!)

(Y)

ik ga niet naar DV of extrema..

alle het festivalplezier word buiten ons kikkerlandje bezocht(Y)
Uitspraak van Duustere DNS op maandag 20 november 2006 om 15:48:
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e

Zo.....


:respect:
Uitspraak van Jay Kay op maandag 20 november 2006 om 20:53:
Logisch....Extrema 25000 bezoekers....Dance Valley 50000 bezoekers...scheelt nogal he.


Feit is en blijft dat voorheen Dance Valley veel meer verkocht en dat dit jaar de liefhebbers van Extrema & Dance Valley, overduidelijk voor Extrema kozen.

Heeft verder weinig te maken met de maximum-capaciteit van beide festivals. DV heeft het gewoon afgelegd tegen Extrema, vandaar dat UDC dit jaar graag op een andere datum als Extrema wil.
Nou lekker dan :/ als Loveparade doorgaat in 2007 dus wéér geen DV voor mij.......goed geregeld :(
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 49164, 60172}
Uitspraak van Duustere DNS op maandag 20 november 2006 om 15:48:
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e
N a t u r e o n e



:respect::respect:
 
Uitspraak van Tjester op maandag 20 november 2006 om 19:24:
Anyhow, denk als één van beide voor 90% zeker wist dat ze die avond alle bezoekers trokken, ze het gewoon door hadden laten gaan. En heeft het dus eigenlijk meer met ballen/zelfvertrouwen te maken..

Kan je nie weten, op geen enkele manier, voordat de meeste kaarten verkocht zijn.

Ik vergeleek de situatie met organisaties die op dezelfde dag een feest geven wat dezelfde mensen zou kunnen trekken én dat ook nog eens doen omdat ze elkaar niets gunnen. Dat gebeurt namelijk ook teveel.
 
kut feesten... (Y)
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 21 november 2006 om 08:10:
DV heeft het gewoon afgelegd tegen Extrema, vandaar dat UDC dit jaar graag op een andere datum als Extrema wil.

Inderdaad.. puur eigen belang voor beiden partijen.

Concurrentieslag niet aan durven gaan, omdat ze blijkbaar niet zeker genoeg zijn van hun zaak. Maar goed, op die data valt er ook weer genoeg te kiezen! Sensation, Monegros, Love Parade, Densvellie en een week later Illegal vibes, Pleasure island en Extrema.
De markt is gewoon overvol, dus de concurrentieslag zal toch een keer moeten volgen.


Ik ga voornamelijk mijn festival plezier ook in het buitenland zoeken!
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 11:16:
kut feesten... (Y)

Blijf dan ook gewoon weg bij de opmerkingen onder dit nieuwsbericht... (Y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 11:16:
kut feesten...


nee jouw hoofd
eerst naar Extrema NYE :P
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op dinsdag 21 november 2006 om 11:24:
Inderdaad.. puur eigen belang voor beiden partijen.


Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op dinsdag 21 november 2006 om 11:24:
De markt is gewoon overvol, dus de concurrentieslag zal toch een keer moeten volgen.


ja idd.. maar zolang je het kan uitstellen...
en uiteindelijk moeten organisaties gewoon rond komen, zelfs in de events sector!!
en dat doe je weer door je doelgroep beter te bedienen..
als het niet op deze manier ging zouden feesten een stuk minder zijn!
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
reactie van Brian Bout van Dance Valley:
http://www.partyscene.nl/pages.php?page=273928
laatste aanpassing
 
Nu nog een normale prijs voor de kaarten (een beetje schappelijk graag) en dan wordt het gewoon weer DV voor mij dit jaar! :D (en Awakefest, en Extrema 0:) )
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 01:07:
ik ga niet naar DV of extrema..

alle het festivalplezier word buiten ons kikkerlandje bezocht

helemaal mee eens!!
Ik vin dat Dancevalley in begin augustus thuis hoort... Extrema halverwege juli... ben vorig jaar naar Extrema geweest.. maar het was echt veel te druk.. te veel mensen massa .. geef mij maar de kleinere festivals zoals free your mind, awakenings, Rockit etc met een bezoekers aantal van ongeveer 10.000 mensen! veel leuker!
Had ook liever gezien dat DV weer op z'n oude vertrouwde plekkie in Augustus zou komen... maar ja, het zal wel zo z'n redenen hebben.

Vind het alleen wel overduidelijk overomen uit het bericht (ook op de site van UDC zelf) dat ze Extrema na vorig jaar niet nog een keer voor de voeten willen lopen omdat ze het toen zwaar te verduren hebben gehad 8)

hm, is het alweer lente, heb wel weer zin in de buitenfestivals eigenlijk :bounce: