Partyflock
 
­ Nederland

Lowlands voor ondernemers: 'Vooral goudmijn voor promoten merk'

gepubliceerd door , op
Lowlands
22 augustus 2017
55.000 festivalgangers die vier dagen feesten op een stuk niemandsland bij Biddinghuizen. Klinkt als een goudmijn voor ondernemers. Slechts een select gezelschap krijgt de kans om zijn waar te verkopen op Lowlands. "Het is vooral een toffe manier om je merk aan een groot, jong publiek te laten zien."

"Lowlands wordt elk jaar overspoeld met verzoeken van acts, cateraars en standhouders", zegt festivalwoordvoerder Bente Bollmann. De selectie aan de poort is daarom streng, zeker voor de kleintjes die geen grote sponsorbedragen tot hun beschikking hebben.

Grote namen zoals Heineken, Miele, Coca-Cola en Jack Daniels scharen zich dit jaar als sponsor achter Lowlands, een van de populairste festivals van Nederland. Ze willen hun merk promoten bij een jonge doelgroep en doen dat vaak met ludieke acties en stands.

...

Bron: RTLnieuws