Partyflock
 
­ Nederland

After Supper Kings Night & Branding 'Kings Day' Festival op De Pier

gepubliceerd door , op
De Branding Kingsday Festival
19 februari 2018
Op donderdag 26 en vrijdag 27 april staat De Pier in het teken van Koningsnacht & Koningsdag. Op donderdag 26 april barst het Koningsnachtfeest los tijdens After Supper Kings Night aftersupper.nl op het speciaal voor de gelegenheid overdekte en verwarmde bovendek van De Pier. Op vrijdag 27 april is het bovendek van De Pier het middelpunt van het Branding Festival www.brandingfestival.nl. De kaartverkoop is gestart.

Dj Roog & dj Erick-E trappen af op 26 april
Op donderdag draaien tussen 20.00 en 02.00 uur onder meer dj Roog & dj Erick-E op het speciaal voor de gelegenheid overdekte en verwarmde bovendek van De De Pier. Organisatie is in handen van After Supper. Wat ooit begon met 'speakeasy' events, is in vijf jaar uitgegroeid tot een begrip in Den Haag. De afgelopen tien edities waren volledig uitverkocht, en staan erom bekend op de meest bijzondere locaties plaats te vinden. Van traditioneel podium of oud pakhuis; bezoekers wanen zich steeds in een stijlvolle nachtclubsetting. De De Pier is hiermee een droomlocatie voor de organisator, die speciaal voor de gelegenheid een transparante overkapping laat plaatsen op het gehele bovendek van De Pier.

Cutting Edge Techno tijdens Branding Festival op 27 april
Op vrijdag verandert het bovendek tussen 14.00 tot 23.00 in Branding Festival. Met live muziek en cutting edge techno van onder meer Secret Cinema, Bart Skils, Egbert Live en Warren Fellow, tevens de organisator van Branding Festival. Deze producer & dj is een wereldwijde bekendheid in de Techno-wereld. Hij heeft een indrukwekkend productieportfolio, met o.a. de tracks Royal Melodies, Hotlips en Got a Soul (met de invloedrijke Amerikaanse dj Todd Terry), en met remixes voor onder meer Darko Esser, Michel de Hey en Boris Brejcha.