Partyflock
 

Evil Activities presents Extreme Audio
The album & the event

gepubliceerd door , op
Extreme Audio
30 april 2012
It's been kept from you for a long time.
He's been working on it in secret.
The podcast was just the beginning.
It's time for the next level.


Op vrijdag 29 juni 2012 presenteert Evil Activities zijn nieuwe album, Extreme Audio, tijdens de eerste editie van zijn evenement: Evil Activities presents Extreme Audio. Dit exclusieve evenement zal voor het eerst plaatsvinden in Factory 010 te Rotterdam. Tussen 22:00 en 06:00 kun je gaan genieten van een twee uur durende millennium hardcore set gevolgd door Evil Activities die zijn Extreme Audio showcase presenteert, begeleid met waanzinnige nieuwe visuals. De rest van de nacht zal Evil Activities invullen met nog bekend te maken artiesten.

Bekijk de teaser hier:


De tickets zijn beperkt beschikbaar en kosten 17,50 euro. Om zijn waardering tegenover zijn fans te bewijzen krijgen alle kaartkopers de exclusieve bonus disc editie van het Extreme Audio album (adviesprijs 17,99 euro) die alleen voor dit evenement gemaakt is! De voorverkoop is reeds gestart via supersized.nl

Zorg ervoor dat je Evil Activities volgt via twitter.com/EvilActivities en facebook.com/djevilactivities om op de hoogte te blijven van alle laatste informatie, artiesten presentaties, extra gebeurtenissen omtrent Extreme Audio en om mee te doen aan win acties.

'This summer, Evil Activities takes Extreme Audio to the extreme.'

70 opmerkingen

 
Artiest {SHOWLIST artist 72706, 69667}
Zal me een extreme album worden ja...:p
Werkzaam bij So-Watt Soundsystem
Artiest {SHOWLIST artist 136207, 64445, 93039}
Uitspraak van actief op donderdag 3 mei 2012 om 00:03:
Zal me een extreme album worden ja...


:lol: ofnie
Artiest DJ-X
De podcasts zijn ook geweldig om te volgen :D Lekker bezig Kel.
Uitspraak van DJ-X op donderdag 3 mei 2012 om 00:10:
De podcasts zijn ook geweldig om te volgen
Indeed

Ik hoop op nog een samenwerking met Nosferatu ;) Sick of it all is een persoonlijke favorite
laatste aanpassing
Ben wel benieuwd naar zijn album, aangezien hij nog steeds een van de sterkste producers is die ik ken. De muziek die hij tegenwoordig maakt is niet echt mijn ding helaas.
Z'n laatste album (Evilution) draai ik nog steeds elke dag.
twee uur durende millennium hardcore set


:kwijl:

Jammer van zijn producties na 'Nobody Said It Was Easy', meer van hetzelfde en totaal niet boeiend... Misschien dat hij nu weer een stap de goeie richting ingaat, misschien ook niet, laten we hopen van wel :)
laatste aanpassing
tegenwoordig een en al albums die uitkomen :D
 
Artiest Xim
Het klinkt allemaal zuiver wat die produceerd de laatste 5 jaar, maar het is niet echt 'hardcore' meer te noemen.

Waar zijn die rollende kicks? En waarom bestaat een track nog maar zo weinig uit een kick en waarom wordt er zoveel mee gekut.

Kijken of dit album een andere stap is of dat het weer hetzelfde vocal en vrolijke gehalte heeft als de mainstream van de afgelopen 5 jaar.

We shall see.
 
met nog bekent te maken artiesten.

Dus..
Zal wel weer een album kermiscore worden.. jammer van de laatste jaren!
Artiest Hitout
Twee uurtjes milleniumcore klinkt iig wel dik, als het album nou ook wat meer die kant op gaat ipv die handjes-in-de-lucht-core...
Artiest {SHOWLIST artist 14056, 60756}
Kelly is een baas ... punt ....
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2012 om 10:28:
met nog bekent te maken artiesten.

Dus..


Bedankt voor de scherpe opmerking Vinnn2510.

Geen dank promotieberichtschrijver! Dat doe ik graag!
..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2012 om 11:48:
Bedankt voor de scherpe opmerking Vinnn2510.

Geen dank promotieberichtschrijver! Dat doe ik graag!


:facepalm:
 
Uitspraak van nickysshh op donderdag 3 mei 2012 om 11:53:
met de d klopt het hoor...


Ja handige Harry, dat hebben ze net aangepast. Het stond eerder deze morgen met een ''t''. Vandaar de opmerking ;)

Dus :facepalm: is niet terecht :')
Zag het, ik wilde hem ook weghalen. Alleen die functie zit er even niet op hier.

Facepalm was voor; zie boven.

Maar inderdaad, bedankt voor de scherpe opmerking, al was het niet de promotieberichtschrijver die het heeft gewijzigd. :lol:
 
Uitspraak van nickysshh op donderdag 3 mei 2012 om 11:58:
Maar inderdaad, bedankt voor de scherpe opmerking


Kijk, daar hou ik van!


Uitspraak van nickysshh op donderdag 3 mei 2012 om 11:58:
al was het niet de promotieberichtschrijver die het heeft gewijzigd.


Nee, ik geloof eerder dat het PR-apparaat van EA achter deze aangeleverde tekst zit. Als het album dan ook van dergelijke kwaliteit is ga ik m'n hart vasthouden :lol:
Artiest {SHOWLIST artist 78760, 89725, 91648}
nou line up kan je ook wel raden :rot:

Evil Activities
Neophyte
Panic
Dazzler
Nosferatu
Tha Playah
Masters of Ceremony LIVE
The Viper
Kasparov LIVE
laatste aanpassing
Waarom linkt het woord bonus (van bonusdisc) in godsnaam aan de dj account van ene Bonus? :roflol:

edit: nu niet meer. :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Yolo Piloot op donderdag 3 mei 2012 om 01:11:
Z'n laatste album (Evilution) draai ik nog steeds elke dag.


Ga eens verder met je leven man :loser:

Zal n knalfuif worden :roflol:
Uitspraak van 'Jelle op donderdag 3 mei 2012 om 12:12:
Ga eens verder met je leven man :loser:


Wat is dat voor onzin dan :rot: Ik luister naar Early Hardcore dus dan ben ik in de jaren 90 blijven hangen? Domme opmerking dit..
Haha idd wat een flauwekul xD
Zal wel weer "Mainstream Audio" worden :gaap:
Artiest {SHOWLIST artist 26925, 97427, 97428}
Uitspraak van kbm_ op donderdag 3 mei 2012 om 16:14:
Mainstream Audio


en terecht
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van kbm_ op donderdag 3 mei 2012 om 16:14:
Zal wel weer "Mainstream Audio" worden


Joh, daar verdient hij het meeste geld mee!
De Headhunterz van de Hardcore scene, ik vind t niks aan, maar begrijp ze volkomen!
nou ben benieuwd,en dan meer nm zoals nobody said .....,en raw to the floor,hidding place,enz
Artiest Exodus
laatste release was om te gillen, net als endymion gewoon compleet overgaan op de hardstyle
wat een schijtopmerkingen plaatsen sommigen toch... kennelijk weten die niet wat real hardcore is.... Tis gewoon goed wat die gast produceerd klaar!
Ach een feest voor de liefhebbers! Wie er niets mee heeft moet gewoon lekker zichzelf elders gaan vermaken.
Hebben wij het in ieder geval gezellig :)
Werkzaam bij NRG Events
Artiest OCD
Topfeest in een toplocatie! :yes:
heerlijk altijd weer die discussie over wel of niet goeie producties/muziek.. want je bent een echte als je iets anders goed vindt dan de rest! manmanman.. bullshit.. benieuwd naar dit album, weet dat Hardshockanthem niet verkeerd was..
time for retirement
Extreme audio alleen de titel is al fout! Extreme huppel kutje bagger komt meer tot ze recht.
produceren ken ie ipc wel (als ie het tenminste zelf doet) maar verzin is iets nieuws dan die kakkerlakken melk romig houden!
Die houdbaarheidsdatum is allang verstreken.
Heb je al die mainstream is kut zeikers weer :gaap:

Dat ie maar eens wat nieuwe max enforcer platen maakt :$
Uitspraak van HC-Freak op donderdag 3 mei 2012 om 19:35:
Tis gewoon goed wat die gast produceerd klaar!


Nee dat is niet niet. Klaar! :)
It's been kept from you for a long time...

Houden zo :lol: Beetje sneu dat het aankondigingsfilmpje van een nieuw album begeleid wordt door zon kutnummer als evil inside dat al lang uit is.
Uitspraak van TWSTD - Rohan op donderdag 3 mei 2012 om 12:03:
nou line up kan je ook wel raden :rot:

Evil Activities
Neophyte
Panic
Dazzler
Nosferatu
Tha Playah
Masters of Ceremony LIVE
The Viper
Kasparov LIVE


:respect: Dan ben ik er bij ;)
Zolang alle frenchcore-is-nu-ineens-de-shit-ook-al-klinkt-het-nergens-naar-mensen thuisblijven wordt het een mooi feestje. En getuige boverstaande reacties moet dat lukken!
Uitspraak van HC-Freak op donderdag 3 mei 2012 om 19:35:
kennelijk weten die niet wat real hardcore is


die shit van tegenwoordig heeft niks meer met hardcore te maken, ongeinspireerde teringbagger is t
Wauw, Evil Activities. Moet wel ongekend hard worden dan!
lachertje van de scene... You sound like shit, like Jennifer Lopez
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 4 mei 2012 om 19:18:
die shit van tegenwoordig heeft niks meer met hardcore te maken, ongeinspireerde teringbagger is t



Daar doe je de producties van EA en de rest van die gasten wel mee tekort. Je moet er van houden, maar die tracks zitten goed in elkaar en brengen veel sfeer met zich mee.

Ik kan er wel naar luisteren op een feest aan begin van de nacht.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 55612, 49045}
Uitspraak van TWSTD - Rohan op donderdag 3 mei 2012 om 12:03:
nou line up kan je ook wel raden

Evil Activities
Neophyte
Panic
Dazzler
Nosferatu
Tha Playah
Masters of Ceremony LIVE
The Viper
Kasparov LIVE


Helemaal niks mis mee;)
Doe dj Paul er ook nog ff bij;)
Uitspraak van Dj Darkrebel op zaterdag 5 mei 2012 om 00:25:
Helemaal niks mis mee
Doe dj Paul er ook nog ff bij


haha, goeie!
laatste aanpassing
Artiest Unrest
Uitspraak van HC-Freak op donderdag 3 mei 2012 om 19:35:
kennelijk weten die niet wat real hardcore is.


hahahah nee jij weet het! :facepalm:
Uitspraak van PuBLiC Nm3 op vrijdag 4 mei 2012 om 02:21:
Extreme huppel kutje bagger


bam! hij weet het!
Uitspraak van meb op vrijdag 4 mei 2012 om 14:25:
Beetje sneu dat het aankondigingsfilmpje van een nieuw album begeleid wordt door zon kutnummer als evil inside dat al lang uit is.


zeg veel over de platen die er in gaan komen.. ure lange breaks, aanstekermomenten, van die happy kut melodietjes.
Uitspraak van toerist op vrijdag 4 mei 2012 om 22:57:
maar die tracks zitten goed in elkaar en brengen veel sfeer met zich mee.


nou en? endymion, korsakoff en EA kenne beter gelijk optiefe richting hardstyle feesies. als er een feest is met maar 1 zaal/tent en EA,Endymion of korsakoff moet draaien ben ik depressief en heb ik een uur van men leve verneukt! met die handjeklap kermis-emocore bagger maak je mij niet blij, integendeel.
Uitspraak van Schreudster op vrijdag 4 mei 2012 om 18:50:
Zolang alle frenchcore-is-nu-ineens-de-shit-ook-al-klinkt-het-nergens-naar-mensen thuisblijven wordt het een mooi feestje. En getuige boverstaande reacties moet dat lukken!


Je bent in de war met Industrial Hardcore denk ik (y)

Neemt niet weg dat, dat nog altijd beter is dan die zielige deuntjes van Evil Activities.

Mag best goed in elkaar zitten qua arrangement, maar we willen toch gvd echte HARDCORE of niet dan ??!!

Als we voor Mainstream gaan geef mij dan maar de Italiaanse jongens, die weten hoe je een degelijke track moet bouwen.
En de meeste nummers rammen hem nog dik ook (y)
laatste aanpassing
Laatste jaren niet veel meer aan. Ik vond ze in het begin wel goed dat was rond het jaar 2000
 
Uitspraak van Unrest op zaterdag 5 mei 2012 om 14:19:
nou en? endymion, korsakoff en EA kenne beter gelijk optiefe richting hardstyle feesies. als er een feest is met maar 1 zaal/tent en EA,Endymion of korsakoff moet draaien ben ik depressief en heb ik een uur van men leve verneukt! met die handjeklap kermis-emocore bagger maak je mij niet blij, integendeel.


oprotten :lol:
Uitspraak van Tripmeister™ op zaterdag 5 mei 2012 om 14:55:
Je bent in de war met Industrial Hardcore denk ik


nee frenchcore is nu wel populair maar snap ook niet zo goed waarom.. vind sommige tracks wel vet maar dan moet het snel en hard zijn zonder rare melodietjes of van die rare stemmen nz(dr peacock)
Uitspraak van Tripmeister™ op zaterdag 5 mei 2012 om 14:55:
Industrial Hardcore


is de shit! lekker rauw duister en hard :lief:
Uitspraak van Tripmeister™ op zaterdag 5 mei 2012 om 14:55:
Als we voor Mainstream gaan geef mij dan maar de Italiaanse jongens


ook minder en minder, neem nou amnesys... die laatste releases zijn waardeloos
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2012 om 15:49:
oprotten


?
Uitspraak van Tripmeister™ op zaterdag 5 mei 2012 om 14:55:
Industrial Hardcore


Nee, de industrial=stoer tijd is al weer voorbij. Frenchcore=stoer is nu, ook al bestaat het al 20 jaar en was het vrijwel nooit een op een feest in Nederland te bekennen tot de hype van nu.


Uitspraak van Tripmeister™ op zaterdag 5 mei 2012 om 14:55:
maar we willen toch gvd echte HARDCORE


Echte Hardcore is perceptie. De grens tussen Hardstyle en Hardcore is redelijk vervaagd. Als je de hardstyle van 2002 neemt, dan lijken de Endymion/Evil Activities nummers daar totaal niet op. De bass binnen hardstyle is veel rauwer geworden, dus wat is dan op wat gaan lijken? Bovendien is de bass van hardstyle vaak sneller en rauwer dan de Hardcore uit 98-02. Is dat dan ook geen hardcore meer? (Bulldozer project / Miro etc)
 
Uitspraak van Unrest op zaterdag 5 mei 2012 om 15:54:
?


ik wil die mensen niet op mijn hardstyle feesten want het klinkt voor geen meter..


Uitspraak van Unrest op zaterdag 5 mei 2012 om 15:53:
nee frenchcore is nu wel populair maar snap ook niet zo goed waarom.. vind sommige tracks wel vet maar dan moet het snel en hard zijn zonder rare melodietjes of van die rare stemmen nz(dr peacock)


Ik snap de hype niet zo goed.. Kvind het voor gene meter klinken :lol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2012 om 16:07:
ik wil die mensen niet op mijn hardstyle feesten want het klinkt voor geen meter..


ah op die manier :d ja snap ik wel :D dan moeten ze maar kermiscore feesten maken of een emocore stage ver weg van de andere stages op hardcore feesten :p
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2012 om 16:07:
Kvind het voor gene meter klinken


idd haha vaak is het gwn hardtechno achtige shit of hoe noem je die troep? :p

dit is dan wel goeie frenchcore maar ligt tege terror aan en dan vind ik het wel vet :)
 
Uitspraak van Unrest op zaterdag 5 mei 2012 om 16:16:
dan moeten ze maar kermiscore feesten maken of een emocore stage ver weg van de andere stages op hardcore feesten


:lol:


Uitspraak van Unrest op zaterdag 5 mei 2012 om 16:16:
idd haha vaak is het gwn hardtechno achtige shit of hoe noem je die troep? :p


Schranz? Maar nee daar kan je het niet mee vergelijken..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2012 om 16:21:
Schranz?


nee niet schranz maar ik heb het over heel zachte frenchcore tracks he kan niet direct een voorbeeld bedenken. je moet eens een frenchcore nr voor de lol down pitchen :p dan begrijp je mss wat ik bedoel
Uitspraak van Critical Mass - Danny op donderdag 3 mei 2012 om 11:18:
Kelly is een baas ... punt


nee dat is die zeker niet, als hij nobody said blijft draaien en zelfs nog in het jaar 2011, tja dan is het overduidelijk dat je het alleen voor het geld doet, gewoon van top dj naar waardeloos gegaan in mijn ogen (n)
Uitspraak van Schreudster op zaterdag 5 mei 2012 om 15:58:
Is dat dan ook geen hardcore meer? (Bulldozer project / Miro etc)




of



100 % Bulldozer ofterwijl HARDCORE ondanks dat het een best blije melodielijn heeft.
Bulldozer Project - Bulldozer II is een meesterwerk.

Net als in die tijd Marshall Masters Return To Zero

:respect:

Uitspraak van Unrest op zaterdag 5 mei 2012 om 15:53:
ook minder en minder, neem nou amnesys... die laatste releases zijn waardeloos


100 % met je eens (y)

Al vind ik het intro van Back 2 Zero wel heel vet.
Op een gegeven moment krijg je die diepere rollende kick erin (bij 1.35 tot 1.44 ofzo) en vanuit daaruit had ie het nummer ruiger kunnen maken, alleen begint die oetlul ineens met de break :S

Raw Generation blijft z'n dikste nummer voor mij
laatste aanpassing
 
Uitspraak van :bounce:Cenobite:K op zaterdag 5 mei 2012 om 17:07:
nee dat is die zeker niet, als hij nobody said blijft draaien en zelfs nog in het jaar 2011, tja dan is het overduidelijk dat je het alleen voor het geld doet, gewoon van top dj naar waardeloos gegaan in mijn ogen (n)


Alle DJs doen het voor het geld..

Ze gaan niet voor niks daar staan dat snap je natuurlijk ook wel


lekker slome rauwe beukende hardcore :respect:
laatste aanpassing
of anders nog een stapje terug

Hardcore draait voor een groot gedeelte om de bass en kick. En 99% van de gebruikte bass heeft gewoon geen laag en dreunt niet meer. Het is wel een soort van hard maar het loopt niet lekker en er zit geen energie in. In veel nummers ontbreekt de drive die er vroeger wel in zat.
Van veel melodieen sprong je vroeger al door de zaal van de energie die er in zat voordat de bass kwam.. nu is het meer een soort van afwachten. En als iedereen een 'mooie' break wil dan is het op een gegeven moment niet mooi meer. Ik vind veel melodieen te veel 'zingend' en niet gewoon meer hardcore.

Ik luisterde naar een nieuwe track van dat album en daar zat zelf zo'n verschrikkelijke van toonhoogte verandere bass in. Net als bij hardstyle. Je kan bij Evil Activities en Endymion wel bijna zeggen dat ze meer hopen op een graantje mee te pikken van de opkomende dance scene in Amerika. Hopende dat deze meer 'toegankelijke' sound aanslaat.

Voor mij doet de hardcore steeds meer af iig. Koop weing tot geen nieuwe CD's meer.
 
Uitspraak van TWSTD - Rohan op donderdag 3 mei 2012 om 12:03:
nou line up kan je ook wel raden

Evil Activities
Neophyte
Panic
Dazzler
Nosferatu
Tha Playah
Masters of Ceremony LIVE
The Viper
Kasparov LIVE


zal lekker wezen;) de zeikers die zeiken over kelly

je hoef niet tegaan he ;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2012 om 13:52:
Uitspraak van Critical Mass - Danny op donderdag 3 mei 2012 om 11:18:
Kelly is een baas ... punt ....

klopt helemaal niks van


(y)
Uitspraak van PuBLiC Nm3 op vrijdag 4 mei 2012 om 02:21:
time for retirement
Extreme audio alleen de titel is al fout! Extreme huppel kutje bagger komt meer tot ze recht.
produceren ken ie ipc wel (als ie het tenminste zelf doet) maar verzin is iets nieuws dan die kakkerlakken melk romig houden!
Die houdbaarheidsdatum is allang verstreken.


en jij verwacht serieus genomen te worden?
dat zal je ook best genomen worden, maar niet op partyflock