Partyflock
 

DJ Paul Elstak en Partyraiser hebben een verassing in petto voor op SpinnerzZ in club Hi-Lite Schaijk.

gepubliceerd door , op
DJ Paul Elstak en Partyraiser hebben een verassing in petto voor op SpinnerzZ in club Hi-Lite Schaijk.
9 juni 2008
FeestSpinnerzz · Invites Jean
Datumvrijdag 27 juni 2008
WinactieSpinnerzz actiegesloten
LocatieHi-Lite
Vrijdag 27 juni is het dan zover. Hi-Lite zal dan het toneel zijn van een primeur. Centraal in de primeur staan de DJ grootheden Paul Elstak en Partyraiser. Wie kent hun nou niet. Paul Elstak de geboren Rotterdammer draait al jaren mee in de hardcore scene en wordt door velen gezien als een van de grondleggers van de hardcore. Wie kende het beruchte Paul Elstak beertje nou niet? Ook Partyraiser heeft zijn sporen verdiend in de hardcore scene. Ook was hij natuurlijk de host van Machine City in Ahoy. Samen hebben de twee hun handen in elkaar geslagen en als eindresultaat was ElektroForze geboren. De twee mannen waar bovenal hun passie voor muziek bovenaan staat vonden het leuk om zo nu en dan een zeldzame uitstap te maken naar de andere kant van de dance-muziek namelijk de Elektro. Op Spinnerzz kan dan ook het Brabants publiek voor het eerst kennis maken met ElektroForze. Maar ElektroForze komt niet alleen. Bijgestaan door DJ Jean bekend van de wereldwijde hit “The Launch”, Latin house koning D-Rashid de man van Latin Village, de SpinnerzZ residents Ra-Zoon, Rishi Ricardo, Mike Joshua en Ricky Del Prado zullen zij club Hi-Lite op zijn grondvesten laten trillen. De host van de avond is niemand minder dan het Beatloverz Talent Jollygood. Jollygood is een van de grootste MC talenten van Nederland!

Het is voor SpinnerzZ de eerste keer dat het feest club Hi-Lite aandoet. Club Hi-Lite ligt in het karakteristieke dorpje Schaijk onder de rook van Oss tussen 's-Hertogenbosch en Nijmegen. De sfeervolle ambiance en opzet van de 4 aparte ruimtes maken Hi-Lite de perfecte locatie voor een dik dance-feest. In de Danszaal staat dansen centraal. Door de chromen accenten stralen de warme kleuren die gebruikt zijn glamour en stijl uit. Een perfecte licht en geluidsinstallatie, inclusief lasershow maken het geheel compleet. Het Cocktailbalkon inspireert zich door het retro tijdperk. Deze ruimte is uitgevoerd in felle vrolijke kleuren met genoeg ruimte om te relaxen op één van de comfortabele banken. Deze zaal karakteriseert zich door service en cocktails. U voelt zich in deze ruimte meteen thuis.

Wat normaal de Skihut is in club Hi-Lite zal voor SpinnerzZ omgetoverd worden in een House Area. De lekkerste minimal, techhouse en elektro zal daar gedraaid worden door de SpinnerzZ residents. Zoals eerder gezegd is het de eerste keer dat SpinnerzZ club Hi-Lite aandoet. Na eerdere edities in Club 22-24 Doetinchem en The Blue Lagoon Zwijndrecht met artiesten als Don Diablo, Erick E, Gregor Salto etc, is het nu dus de beurt aan club Hi-Lite. SpinnerzZ kenmerkt zich door de brede muziekgenres die de dj’s zullen gaan draaien. Van pure Electro naar Latin house en van Minimal tot aan Urban. Alles kan en ook alles mag. Dit aangevuld met het beste entertainment maakt van SpinnerzZ een ware happening!

Tickets
Kaarten kosten in de voorverkoop 8 euro. Kaarten kan je bestellen via www.spinnerzz.nl . Op de avond zelf kan je ook je kaarten bij de kassa kopen voor 10 euro.

Huisreglement
De minimale leeftijd voor SpinnerzZ in Club Hi-Lite is 16 jaar. Dresscode is trendy. Petjes en Sneakers zijn toegestaan.

55 opmerkingen

Uitspraak van Marc medewerker op maandag 9 juni 2008 om 15:18:
en volgend jaar draaien ze R&B ofzo?

Misschien, maar je hoeft er niet heen als je niet wilt hoor...

Wel grappig juist dat een aantal hardcore mannen dit doen! Niets voor mij bij, maar ach..
net of dit zo nieuw is
wat denk je van bass d
:lol:
Dit vind ik mooi, gaan de die-hards vast niet trekken 8) "WaT?! Dj PaUl 3n PaRtIeRaJseR gaAn El3Ktr0 Dr4aIen KK WtF EgT N1eT, S4mEn MeT JeAn :O :vaag:" :roflol:

Zelf zeg ik gaan met die banaan, doe lekker waar je zin in hebt :) Elektro is een vette stroming, en ik vind dat je als artiest lekker moet doen waar je zin in hebt. Een goed voorbeeld daarvan staat er ook bij in dit nieuwsbericht, Don Diablo. Die man doet ook dat waar z'n hart ligt :)

*klaar voor spervuur :[ * :lol:
laatste aanpassing
ik snap het niet

gaan ze nou geen hardcore draaien???
PARTYRAISER,heeeeeeeeeeel oude label,nog un cd lichen,van oud heid donderd die gewoon uit mekaar.
Artiest Vexer
Uitspraak van toerist op maandag 9 juni 2008 om 15:42:
gaan ze nou geen hardcore draaien???
Patat is zwaar lekker, maar elke dag patat eten komt ook snel je strot uit :)
Uitspraak van toerist op maandag 9 juni 2008 om 15:42:
gaan ze nou geen hardcore draaien???

Met een strand vakantie ga je toch ook geen skipak aan trekken :x
Was een beetje kort door de bocht, weet ik.

Maar had het totaal niet verwacht.

Maar goed, kwaliteit genoeg!
mjah, gaat natuurlijk helemaal nergens meer over dit, paul elstak en partyraiser die elektro gaan draaien :S, WTF!
 
Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Uitspraak van R@VER op maandag 9 juni 2008 om 16:06:
Patat is zwaar lekker, maar elke dag patat eten komt ook snel je strot uit

haha :respect:

Uitspraak van toerist op maandag 9 juni 2008 om 15:42:
gaan ze nou geen hardcore draaien???

tsja, je hebt van die mensen die niet alléén maar naar hardcore luisteren of draaien :lol:
Uitspraak van Happy-Generation.nl op maandag 9 juni 2008 om 16:16:
mjah, gaat natuurlijk helemaal nergens meer over dit, paul elstak en partyraiser die elektro gaan draaien , WTF!

Da's de eerste :lol:
Uitspraak van Happy-Generation.nl op maandag 9 juni 2008 om 16:16:
mjah, gaat natuurlijk helemaal nergens meer over dit, paul elstak en partyraiser die elektro gaan draaien

Waarom zou dat niet kunnen? Oke, toen ik het zaterdag hoorde dacht ik ook dat ik het
verkeerd verstond 8) maar ben wel erg benieuwd naar ElektroForze :yes:
:)....Het project begint serieuze vormen te krijgen(Y)Goed bezig heren!!!!
 
Werkzaam bij Distorted Freakz
Artiest {SHOWLIST artist 7802, 44437}
vette shit nou alleen nog The Dapperdon Mc's erbij :lol: (Y)
 
:woep: Ik kom kijken! :lol:

Uitspraak van Happy-Generation.nl op maandag 9 juni 2008 om 16:16:
paul elstak en partyraiser die elektro gaan draaien

Is zwaar vet!:jaja::lol:
Uitspraak van Happy-Generation.nl op maandag 9 juni 2008 om 16:16:
mjah, gaat natuurlijk helemaal nergens meer over dit, paul elstak en partyraiser die elektro gaan draaien :S, WTF!

over 5 jaar is het dan weer van
"maar iedereen draaide toch comercieel? waarom zit iedereen dan over mij te zeuren? Ik deed het heel serieus, het waren de anderen, het was niet mijn schuld" etc..
Uitspraak van Dhr. Avada op maandag 9 juni 2008 om 20:00:
over 5 jaar is het dan weer van
"maar iedereen draaide toch comercieel? waarom zit iedereen dan over mij te zeuren? Ik deed het heel serieus, het waren de anderen, het was niet mijn schuld" etc..

precies ja, hebben ze te weinig geld ofzo?...
Dus Dhr. Avada en Party4nimal zijn het er niet mee eens dat een artiest doet waar ie zin in heeft?
ze staan een week eerder al in Zoetermeer in de boerderij op My candy is the Beat...
Niet echt een primeur:s
 
Uitspraak van toerist op maandag 9 juni 2008 om 15:42:
ik snap het niet
gaan ze nou geen hardcore draaien???

Je snapt het dus wel, je zit alleen nog in de ontkenningsfase :lol:

Go Wes! :bounce:
 
Heb ze al een paar keer horen draaien en het is echt vet.

Elke dj moet kunnen draaien waar die zin in heb , uiteindelijk gaat alles om de muziek.
Je moest s weten hoeveel hardcore grootheden elke week op 'house' feesten staan te genieten van de muziek , en daat gaat het een dj om ... muziek!
Bovendien , Don Diablo stond een paar jaar terug nog op Qlimax hardstyle te draaien , daar hoor je nu tog ook niemand over?

Ik moet toegeven dat het er apart uit blijft zien , die twee aan de house
Maar ik kan het zeker iedereen aanraden , je hoort toch dat ze van de hardcore komen want elke plaat die ze draaine knalt de pan uit!
ik zeg , respect voor de guys dat ze durven te laten zien dat ze meer als hardcore alleen kunnen draaien!

Owja en geloof me , voor het geld is het niet ... trust me i know!
Ik vind het zwaar slim van ze dat ze het doen. (Y) Ze hebben, volgens mij, allebei een passie voor muziek en waarom zouden ze het niet doen? :S Ze vinden het leuk & de vraag naar ze is er.. Zou stom zijn als ze het niet zouden doen ;)


(Y)
 
Slap hoor!! Als Jean volgende week ergens hardcore komt draaien dan kan hij bierglazen koppen!!
Ze moeten het bij hun style houden. Klaar!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
jij hebt het dus nie echt begrepen hè :/
artiesten kunnen onder verschillende pseudoniemen een stijl draaien .. verandering van spijs doet immers eten .. dat is al sinds jaar en dag zo .. helaas komt nu weer de hokjesmentaliteit naar boven en valt men over het feit dat het zo wordt aangekondigd als hierboven terwijl als dat niet zo opvallend was gebeurd er vast geen haan naar had gekraaid .. punt :)
ik vind het allemaal best .. brede smaak = (y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juni 2008 om 01:15:
Slap hoor!! Als Jean volgende week ergens hardcore komt draaien dan kan hij bierglazen koppen!!
Ze moeten het bij hun style houden. Klaar!!

:loser:
Artiest {SHOWLIST artist 69781, 52768, 77572, 17977}
Uitspraak van Dynamike op dinsdag 10 juni 2008 om 03:26:
artiesten kunnen onder verschillende pseudoniemen een stijl draaien .. verandering van spijs doet immers eten .. dat is al sinds jaar en dag zo .. helaas komt nu weer de hokjesmentaliteit naar boven en valt men over het feit dat het zo wordt aangekondigd als hierboven terwijl als dat niet zo opvallend was gebeurd er vast geen haan naar had gekraaid .. punt
ik vind het allemaal best .. brede smaak =

:respect:
Als er iemand Wesley (Partyraiser zeer goed kent) dan ben ik dat wel. Hardcore zal altijd zijn grootste liefde zijn en altijd nummer 1. Maar 10 Jaar geleden draaide hij al club en garage house en ook behoorlijk wat feestjes. En hij heeft dat tot de dag van vandaag altijd thuis gedraaid en een liefde voor gehad. En nu heeft hij de kans om naast hardcore dit erbij te doen op de dagen dat hij vrij is
en neem van mij aan, hardcore is zijn hobbie en werk en electro/eclectic puur liefde voor een andere stijl. Als je een fles champagne vraagt voor het draaien doe je het niet voor het geld dacht ik zo !

Wat kunnen sommige mensen toch kort door de bocht zijn. Die denken zelf alleen maar 1 bij 1 :x
Uitspraak van Dynamike op dinsdag 10 juni 2008 om 03:26:
j hebt het dus nie echt begrepen hè
artiesten kunnen onder verschillende pseudoniemen een stijl draaien .. verandering van spijs doet immers eten .. dat is al sinds jaar en dag zo .. helaas komt nu weer de hokjesmentaliteit naar boven en valt men over het feit dat het zo wordt aangekondigd als hierboven terwijl als dat niet zo opvallend was gebeurd er vast geen haan naar had gekraaid .. punt
ik vind het allemaal best .. brede smaak =

Helemaal mee eens

Voor de mensen die dit niet door hadden ze doen dit al een half jaar.

Maar vind wel dat we nu niet meer naar feesten moeten gaan waar paul en wesley draaien en als we dan toch gaan moeten we ze gewoon met tomaten gaan bekogelen. Want dat doe je toch met dj's die te "comercieel" worden.
Uitspraak van M op maandag 9 juni 2008 om 20:07:
Dus Dhr. Avada en Party4nimal zijn het er niet mee eens dat een artiest doet waar ie zin in heeft?

wel, zeg ook niet dat het niet goed is, ik vind het heel goed dat artiesten wat ruimer draaien, vind ik geweldig zelfs... maar paul heeft op dat gebied zijn historie een beetje tegen zich
Ik ben echt totaal niet van mening dat een dj bij een bepaalde stijl moet blijven, k weet ook wel dat het al vaak zat gebeurt dat dj's andere stijlen draaien, onder een ander alias
Heb gehoord dat het onwijs vet is als die twee samen elektro draaien!! Ben dan ook zeer benieuwd, 1 hardcore dj die als bewezen heeft dat ie lekkere elektro kan draaien is bass-d natuurlijk.. dus geloof best dat deze 2 jongens dat ook prima kunnen!!!
en dan nog mc ruffian derbij en je hebt de nieuwe housequake !


verder goed bezig ! zag paul vorig jaar al vaak op fuckers on the beach
mijn berichtjes worden weg gehaald...partyflock

SCHOENMAKER BLIJF BIJ JE LEEST.!!!
 
Uitspraak van SummerQueen op dinsdag 10 juni 2008 om 09:13:
ls je een fles champagne vraagt voor het draaien doe je het niet voor het geld dacht ik zo !

Haha idd!

Maar gewoon een stomme headline van het nieuwsbericht vind ik Elektroforze is gewoon Paul en Wesley , en niet Pau Elstak en Dj Partyraiser.
Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 142628, 1189, 9507}
ZWat is er mis mee om eens een andere stijl onder alter ego te draaien, goeie bal hoor Wes en Paul, niks mis mee. Idd de headline is een beetje verkeerd, teren op de fame van de andere namen.
 
Uitspraak van Dhr. Avada op dinsdag 10 juni 2008 om 09:45:
paul heeft op dat gebied zijn historie een beetje tegen zich

Paul heeft idd al eerder voor het makkelijke geld gekozen :)
Maar ik denk ook niet dat het nog wat met liefde voor muziek te maken heeft, als trance op het moment net zo populair als house/electro was geweest hadden ze waarschijnlijk TranzeForze geheten en trance gedraaid.
Het is paul zijn werk.

Iedereen wil toch weleens afwisseling.

Bovendien schept dat weer meer inspiratie voor nieuwe hardcoretracks :)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juni 2008 om 16:14:
Paul heeft idd al eerder voor het makkelijke geld gekozen

Dat deed deze man ook:

http://partyflock.nl/user/113299:gabberpiet

En dat verhaal van draaien om een fles champagne is ook mooi. Je denkt toch niet dat die mannen voor niets ergens gaan draaien. Ja één keer ja. Daarna vangen ze gewoon knaken. Voor niks gaat de zon op!!! Het is gewoon een dikke reclamestunt om de toko vol te krijgen. Met gabberpieten dan wel natuurlijk he....
Artiest {SHOWLIST artist 3144, 46647, 122324}
Grappig dat een hoop mensen,die nu toch weer commentaar hebben wel allemaal een Defqon,Decibel,Sensation White of Black in hun agenda hebben staan :-D

Of zie ik het verkeerd en zijn dit underground feestjes? :-o
Zijn sommigen van mening dat alleen omdat er hardere stijlen worden gedraaid dat het dan niet uitmaakt dat een feest in een uur is uitverkocht? is iets omdat er hard gedraaid word minder commercieel? En als dat de gedachtegang is zijn we dan niet lekker kortzichtig bezig?

'T is niet erg, voor mij helemaal niet zelfs want iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet maar misschien eerst af en toe eens naar jezelf kijken voordat je meteen commentaar hebt op een ander?

Toevallig weet ik dat een Partyraiser en een Paul dit echt leuke muziek vinden en absoluut niet hiermee willen doorbreken. Ze doen het best al een tijd maar meestal voor de artiesten zelf in bijvoorbeeld een happydayzz waneer alle bezoekers al weg zijn. En ze zijn absoluut niet de enigen.Doen ze omdat ze het leuk vinden dus en als dat het geval is sta ik 100% achter hen,want om het geld hoeven ze het echt niet te doen. Meeste hardcore artiesen(zelfs die van de terror zijn)vinden het namelijk erg leuke muziek. En dat is het toch ook?

lekker feesten gasten,niet te druk maken om dit soort discusies,daarvoor is het leven veel te kort ;-)
laatste aanpassing
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op dinsdag 10 juni 2008 om 17:30:
Meeste hardcore artiesen(zelfs die van de terror zijn)vinden het namelijk erg leuke muziek. En dat is het toch ook?

lekker feesten gasten,niet te druk maken om dit soort discusies,daarvoor is het leven veel te kort

AMEN :respect:

ALtijd dat hokjes gedoe. So snappen mensen het soms ook nietd at ik de ene week sta los te gaan op hardcore of industrial en schranz en bijvoorbeeld de volgende week naar Sensation White ga.
ik geef ze groot gelijk
hou ook van hardcore
maar de manne zorg wel voor een goed feest
zelfs in een kerk gaan de mensen los door hun muziek
en wat is er mis om ook is van wat anders teproeven
jongens goed werk hou de sport er in
HET GAAT OM EEN GOED FEESJE
Ik kan hier zo nog 3-4 grootheden uit de HARDCORE scene opnoemen die al een aantal ELEKTRO tracks hebben uitgebracht... Hardcore Dj/Producers van nu en jongens die in 1998-2002 echte Hardcoreklappers hebben gemaakt! Dit noemen ze PASSIE hebben voor muziek! Weet je hoeveel Hardcore Dj's er naar Ub40 gaan of naar een Hip-Hop concert en anders naar een echt Classicsfeest b.v. Die maken voor jullie de VETSTEHARDCORE tracks en elk weekend gaan jullie weer kompleet uit je plaat als zij hun draaikunsten vertonen op MoH of Thunderdome of welk feest dan ook... Deze Dj's waarderen de muziek van anderen vanwege de passie die zij zelf ervaren voor en door hun muziek !
Kijk ik ben Hardcore to the Bone, ik ga al zolang hardcore bestaat mee in deze scene... En mijn ding is 't niet "Elektro". Ik vind 't voor een paar uur niet erg, maar dan heb ik 't ook echt gehad en gehoord!
Ik heb deze 2 mannen onlangs horen draaien als Elektroforze in Rotterdam op een verjaardags feessie van een bekende uit de Hardcorescene,daar waren dus meerdere HARDCORE Dj's aanwezig (IK vind 't erg cool hoe ze het brengen en doen trouwens).. Op Sunday High als het publiek naar huis is (zoals Sietse "Da Mouth Of Madness" hier boven al zei) na idd weer een heerlijk HARDCORE weekend achter de rug te hebben draaien onder andere deze 2 heren en nog een aantal HARDCORE Dj's "ELEKTRO", om onder elkaar ons eigen feessie nog ff te bouwen en ons weekend ff relaxt af te sluiten!

Mensen heb gewoon een beetje respect voor deze heren.. Dat is alles wat ik wil zeggen en vragen!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van DJ Detonator op woensdag 11 juni 2008 om 02:41:
maar die maken voor jullie de VETSTEHARDCORE

weet niet of wij daaronder vallen, maar wij maken van alles en nog wat, maar zodra we met de vrouw op de bank zitten is het lekkere chill muziek erop.

mensen moeten eens gaan luisteren naar jean michel jarre bv :kwijl:
ECHTE elektronische muziek :respect:
be open minded :D
Ga allemaal lekker bier drinken ofzo...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juni 2008 om 01:15:
Slap hoor!! Als Jean volgende week ergens hardcore komt draaien dan kan hij bierglazen koppen!!
Ze moeten het bij hun style houden. Klaar!!

zegt meer iets over de hersenloze die de glazen lopen te gooien
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Uitspraak van Happy-Generation.nl op dinsdag 10 juni 2008 om 11:36:
ach, dit is gewoon meegaan op een hype!

tuurlijk, want elektro is de hype op dit moment :s


:gaap: ze gebruiken zelfs een andere pseudo, dus je kan niet voor verrassingen komen te staan qua stijl. Op het gebied van hardstyle en later ook jump hebben zoveel artiesten pseudoniemen, niets mis mee toch?

alleen de titel is wat misleidend, want niet partyraiser en paul elstak komen, maar elektroforze ;)

Succes mannen, af en toe wat anders is altijd goed :D (y)
ga anders eerst eens eff je sporen verdienen in de elektor door een knappe plaat te maken
lekker makkelijk zo
 
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op dinsdag 10 juni 2008 om 17:30:
'T is niet erg, voor mij helemaal niet zelfs want iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet maar misschien eerst af en toe eens naar jezelf kijken voordat je meteen commentaar hebt op een ander?

Year (Y) :respect:
 
Artiest Justice
Uitspraak van DJ Detonator op woensdag 11 juni 2008 om 02:41:
Weet je hoeveel Hardcore Dj's en andere pikkies die denken dat ze artiest zijn er naar Ub40 gaan of naar een Hip-Hop concert

Ik ik ik :bounce:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juni 2008 om 17:20:
Ik ik ik

Hahaha l#l... :lol:
Ik niet, al vind ik 't wel coole shizzle! ;p


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juni 2008 om 07:59:
Year(y) :respect:

Welk jaar? :lol:
Artiest {SHOWLIST artist 23262, 1945}
ik doe juist het omgekeerde...

ooit een hit gehad als highlander - hold me now..wie kent um niet..
draai eigenlijk alleen house, maar maak zo nu en dan es een uitstapje naar de hardcore..effe lekker beuken

moet kunnen
en...ik wist het al eerder dat paul en wesley dat gingen doen

toppie!