Partyflock
 
­ Nederland

Verklaring organisatie nav drugspreventie en strenge controle op Atomico

anoniem gepubliceerd op
Verklaring organisatie nav drugspreventie en strenge controle op Atomico
24 februari 2009
FeestAtomico · Procession of the Mercenaries
Datumzaterdag 14 maart 2009
WinactieAtomico actiegesloten
LocatieDe Haandert Site
Zaterdag 14 maart vond in het Noord-Limburgse Tegelen, Atomico - Procession of the Mercenaries plaats. Voorafgaand aan dit evenement werden de bezoekers meerdere malen ingelicht over de eisen die door de gemeente Venlo en de politie Limburg Noord waren gesteld. Deze mededeling was ook veelvuldig terug te lezen op het evenement door middel van opvallende blaadjes.

Drugspreventie
Burgemeester Bruls van Venlo staat dit evenement én een eventueel vervolg alléén toe als het drugsgebruik wordt teruggebracht naar een minimum. Aangezien een door het Ministerie van Justitie erkend beveiligingsbedrijf nog niet genoeg is om d.m.v. een streng deurbeleid zoveel mogelijk drugs buiten de deur te houden wil de organisatie de hulp inroepen van de bezoekers!

Probeer je s.v.p. in te houden en probeer ook een ander te “helpen“ als je ziet dat diegene te ver gaat. Het Rode Kruis is aanwezig om medische hulp te verlenen. Als je vragen hebt over drugsgebruik en gezondheid kun je terecht bij de medewerkers van de GGZ. Ook ruzie maken en provoceren (inclusief pogoën) valt absoluut niet te accepteren. De politie Limburg Noord zal gedurende het evenement assistentie verlenen dus een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Bezoekers moeten zich ervan bewust worden dat zij mede verantwoordelijk zijn voor de voortzetting van dit concept. Laat het dan ook niet zover komen dat dit de laatste Atomico in regio Venlo wordt!

Voor aanvang van het evenement werd hier door de politie nog aan toegevoegd dat iedereen om een legitimatie moest worden gevraagd. Het moge algemeen bekend zijn dat het anno 2009 verplicht is om een identiteitskaart mee te dragen. Helaas bleek dit niet bij iedereen het geval te zijn waardoor veel bezoekers alsnog hun ID moesten gaan halen of laten brengen. Aangezien dat voor velen nogal een probleem was ontstond er de nodige irritatie. Uiteindelijk hebben meerdere mensen het evenement niet kunnen bezoeken. Iets wat natuurlijk heel erg jammer is.

Gedurende het evenement is de politie actief bezig geweest om de beveiliging te coördineren en assisteren. De beveiliging deed dus wat men opgedragen kreeg! Daartoe behoorde ondermeer het apart nemen van mensen zodra er zichtbaar sprake was van overmatig drugsgebruik, poging tot dealen of agressief gedrag. Dát was dan ook de reden dat veel mensen medebezoekers onder begeleiding de zaal hebben zien verlaten. Lang niet iedereen is ook daadwerkelijk overgedragen aan de politie.

Drie personen aangehouden met harddrugs
Op zaterdagavond is een 16-jarige jongen en een 19-jarige man uit Venlo op de Haandertstraat aangehouden wegens het in bezit hebben van harddrugs. Bij een controle bleek de 16-jarige jongen in het bezit te zijn van meerdere XTC tabletten. Ook bij de 19-jarige man zijn een groot aantal XTC tabletten aangetroffen. Beide verdachten zijn overgebracht naar het bureau, waar de ouders van de jongeren in kennis zijn gesteld. Op dezelfde locatie is ook nog een 19-jarige man uit Nuth aangehouden met een paar gram speed. Alle drugs zijn in beslag genomen en zullen worden vernietigd.

Man aangehouden wegens openbare dronkenschap en negeren vorderingen
In de nacht van zaterdag op zondag is op De Drink een 26-jarige man uit Reuver aangehouden wegens openbare dronkenschap en het herhaaldelijk negeren van vorderingen. Omstreeks 03:45 vond er bij de rotonde van De Drink met de Haandertstraat een vechtpartij tussen meerdere personen plaats. Toen agenten samen met personeel van een beveiligingsbedrijf een einde aan de vechtpartij wilde maken, bleef de 26-jarige verdachte echter zeer agressief. Onder invloed van alcohol wist hij van geen ophouden, zelfs niet nadat hij tot drie keer toe werd gevorderd de plek te verlaten. Hierop is de man aangehouden en overgebracht naar het bureau.

De politie spreekt vooralsnog van een goede samenwerking met de beveiliging. De organisatie zal tijdens de evaluatieperiode te horen krijgen of een vervolgeditie tot de mogelijkheden behoort. De vraag is echter in hoeverre men daar zélf nog wel achterstaat want niet alleen is het steeds moeilijker om het hoofd financieel boven water te houden, het tevreden stellen van alle bezoekers wordt ook nog eens aardig op de proef gesteld door alle regeltjes en voorwaarden waaraan men moet voldoen. Daarnaast lopen er nog steeds té veel rotte appels rond die het voor de bezoekers die wél willen feesten verzieken. Het is dus nogal een gecompliceerd verhaal voor een organisatie die juist het allerbeste met de bezoekers wil voorhebben en er ook alles aan doet om er iedere keer weer een geweldig feest van te maken.

Gelukkig was dat voor het overgrote deel van de bezoekers wederom het geval en waren ook sommige artiesten duidelijk weer in hun element (ook na het optreden). Al deze mensen krijgen dan ook een hele dikke pluim want de échte motivatie wordt juist uit deze groep gehaald! Voor hen wil de organisatie dan ook maar al te graag het maximale eruit proberen te halen zolang het rendabel is. Iedereen ervaart een feest anders maar sfeer was er wel degelijk. Het ons kent ons gehalte lag ook weer erg hoog dus los van alle negatieve berichten was het evengoed weer een top editie!

Via dit nieuwsbericht hoopt de organisatie de bezoekers wat wijzer te hebben gemaakt over de gang van zaken. Wellicht dat er nu ook wat meer begrip is voor bepaalde handelingen. Een groot pluspunt was in ieder geval dat de medische hulp relatief weinig werk te verrichten kreeg. Onder het motto “ beter voorkomen dan genezen “ kan de drugspreventie op dat gebied geslaagd worden genoemd. De ID controle had echter wel iets milder gekund maar daar had de organisatie helaas geen inspraak op. Wat de toekomst zal brengen is op dit moment nog een raadsel dus we wachten in spanning af …

97 opmerkingen

 
zeer jammer ....
 
Fucking onzin. :| Overdreven regeldrift :[
Laat ons lekker gebruiken:lol: HAHAHAHA
lekker christenunie, cda aan de macht, welkom 1983, toen was het ook zo erg volgens verhalen.
wel jammer idd van die aanhoudende problemen.. Misschien een verbod voor de mensen die het verzieken? Een zwartelijst maken ofzo? :9
leek wel lopendeband werk voor beveiliging de hele tijd werden mensen even mee genomen naar kamertje
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Uitspraak van !:bounce:! op maandag 16 maart 2009 om 05:52:
lekker christenunie, cda aan de macht, welkom 1983, toen was het ook zo erg volgens verhalen.

!
idd, lang leve de regering. Het lijkt de gestapo wel! Pak al die mensen die dronken zijn en 100x meer schade aanrichten...
Tijd voor verkiezingen, dit land is het spuug- en spuugzat!
Uitspraak van D0n-Dri3k0 op maandag 16 maart 2009 om 07:57:
Misschien een verbod voor de mensen die het verzieken?

Precies! Hebben we daar ook al geen last meer van :D

Ik vond het gezellig! :cheer: maar lag het aan mij of waren de prijzen voor consumpties verhoogd?
Uitspraak van Blutz² op maandag 16 maart 2009 om 08:58:
Pak al die mensen die dronken zijn en 100x meer schade aanrichten...
Uitspraak van BIOCANDY op maandag 16 maart 2009 om 09:05:
Uitspraak van Blutz-experience op maandag 16 maart 2009 om 08:58:
Pak al die mensen die dronken zijn en 100x meer schade aanrichten...

Wel grappig inderdad :) twee krantenartikeltjes. Twee mensen met drugs worden aangehouden omdat ze drugs hebben. En een andere gast wordt aangehouden na aanhoudend gezeik en aggresiviteit omdat hij dronken is.
Hoezo moet het ook iemand zijn die Atomico heeft bezocht? Was het dan niet iemand die in het centrum van Tegelen uit is geweest :S
 
Uitspraak van gekkegabber op maandag 16 maart 2009 om 08:09:
leek wel lopendeband werk voor beveiliging de hele tijd werden mensen even mee genomen naar kamertje

:lol: dat zag ik ook ja..
maar ik heb niet zoveel last gehad van de mensen die dronken waren of drugs hadden gehad,
heb wel enkele vechtpartijen gezien.. ma ach, dat zie je op elk feest wel eens..
Daartoe behoorde ondermeer het apart nemen van mensen zodra er zichtbaar sprake was van overmatig drugsgebruik

Dit mag volgens mij echt nooit een reden zijn dat je aangehouden of apart genomen wordt. Het is namelijk niet verboden om drugs te GEBRUIKEN :S
Waarschijnlijk staat er wel iets in de huisregels over het onder invloed zijn van drank en drugs en daar hebb je je ook aan te houden. Mits ze duidelijk kenbaar zijn gemaakt natuurlijk :)
 
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 16 maart 2009 om 10:35:
Dit mag volgens mij echt nooit een reden zijn dat je aangehouden of apart genomen wordt.

Goed dat je er 'volgens mij' bij zegt want dit is geen goede opmerking. Een organisatie kan drugsgebruik als niet legitiem beschrijven en dan mag je wel degelijk van een feest worden verwijderd c.q. apart worden genomen. Aanhouden is een ander verhaal (dat kan ook, want als je er uit wordt gezet bevind je je op openbaar terrein, openbaar onder invloed zijn is verboden).

Dus... maar vindt het ook normaal, moet je je maar gedragen :)
Alle drugs zijn in beslag genomen en zullen worden vernietigd.

Jaa dat zeggen ze wel ma stiekem stouwen ze het zelf in hun nek :roflol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 maart 2009 om 10:26:
heb wel enkele vechtpartijen gezien.. ma ach, dat zie je op elk feest wel eens..

wat een onzin, ik zie nooit vechtpartijen op een feest
Uitspraak van [SF] SperSIZEboon :bier: op maandag 16 maart 2009 om 10:56:
wat een onzin, ik zie nooit vechtpartijen op een feest

Is ook moeilijk voor een blinde :loser:
Uitspraak van [SF] SperSIZEboon :bier: op maandag 16 maart 2009 om 10:56:
wat een onzin, ik zie nooit vechtpartijen op een feest

moet je ook niet in slapen vallen op een feest. Kijk je wel eens om je heen joh!!! al die haantjes moeten zich altijd laten gelden en tja hoe kan je dat nou beter doen dan met een mannetje of 10, 1 gozer totalloss schoppen!!!!!. Het zijn vaak dezelfde haantjes!!! of te wel mensen met een IQ zoals Bonny Sintclair :) Het is toch eens te hopen dat dit niet meer gebeurd want het bederft de sfeer aardig.
Uitspraak van <Erik82> op maandag 16 maart 2009 om 11:19:
Is ook moeilijk voor een blinde

en wat is jouw probleem??!?!


OT: ik zie gelukkig ook niet vaak ruzie's maar Os dat komt ook wel omdat er op de meeste feestjes die wij bezoeken geen wazi's en te jong grut aanwezig is :lol:
War of drugs lijkt het wel.............van de Gemeente Venlo als ik dat zo lees.... dit lost niets op alleen maar stress in de hut...........zit al jaren in de beveiliging en dit kan ook anders worden opgelost gemeente venlo word eens wakker we leven in het jaar 2009 zorg dat de jeugd goed word ingelicht op scholen en buurthuizen zo jach je de jeugd alleen maar op....drugs is er al altijd al geweest en zal er ook altijd blijven het is alleen de vraag hoe ga er mij om zo dus niet,,,,,,,kijk maar naar America daar is ook een war of drugs bezig en is er al wat opgelost de laaste 25 jaar Neeeeeeeeeeeeeee....ga eens in gesprek met de jeugd en jacht ze niet op...wakker worden gemeente Venlo

Ruud
 
Artiest Mutilate
vond het een beetje overdreven allemaal hoor..

owhja heeft er iemand ook een bron van die "persberichten" voor me?
laatste aanpassing
Uitspraak van Blutz² op maandag 16 maart 2009 om 08:58:
Pak al die mensen die dronken zijn en 100x meer schade aanrichten...

Helemaal mee eens.. Zij zijn een veel groter probleem..
 
Uitspraak van !:bounce:! op maandag 16 maart 2009 om 05:52:
lekker christenunie, cda aan de macht, welkom 1983, toen was het ook zo erg volgens verhalen.

Uitspraak van Blutz² op maandag 16 maart 2009 om 08:58:
idd, lang leve de regering. Het lijkt de gestapo wel! Pak al die mensen die dronken zijn en 100x meer schade aanrichten...
Tijd voor verkiezingen, dit land is het spuug- en spuugzat!
Uitspraak van <Erik82> op maandag 16 maart 2009 om 11:19:
Is ook moeilijk voor een blinde

Of gewoon dat jij naar pussy feesten gaat?
Op typische hardcore feesten die niet al te commercieel zijn wordt bijna nooit gevochten zolang ik het weet dan.
Tuurlijk, iets wat commercieel is of waar veel te veel muziekstijlen zijn komen allemaal andere soorten volk binnen die tegen elkaar gaan opfocken.

Maar verder over het drugsgebruik is het zware onzin natuurlijk, het lovegevoel dat er bij XTC is zit niet in alcohol en het zijn ook meestal die mensen die tegen elkaar gaan opfocken, natuurlijk zijn er ook nog andere middelen die wel voor woede enz. kunnen zorgen maar bij xtc ishet meestal niet ligt maar net aan het lichaam wat je hebt en hoe die het opneemt:)
 
Geef de GEMEENTE gelijk !!!!!!!!!!!!!!

Drug is verboden !!!!!!!!!!! Wees blij dat ze het toelaten op feesten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door MONGOLEN die niet met drugs om kennen gaan AGRESSIEf worden FOUT gaan en ook de DEALERS op feesten wordt het steeds strenger en strenger de controlles op feesten. :no::

VOLGENS MIJ IS DIT NIET WAT WE WILLEN ??????????

We hebben als Partyanimal alles zelf in de hand !!!!
Zoals de organisatie zegt ZORG VOOR ELKAAR :respect: Zo krijg je de goeie sfeer op feesten.
Neem lekker alleen je eigen drugs mee en niks voor anderen zo krijg je dat mensen fout gaan.
Je eigen drugs ken je tenslotte en waarom moet je geld verdienen met verkoop.:S:S
Je bent op een feest om te feesten,zoek een baan ken je verdienen,Verkloot geen feest !!!!


Partyanimals denk na !!!!! Laten we er met ze allen voor zorgen dat de drugs op feesten mogen blijven,Waar kan je anders in NL zo lekker uit je dak gaan als op een mooi festival ?????
 
Uitspraak van !:bounce:! op maandag 16 maart 2009 om 05:52:
lekker christenunie, cda aan de macht, welkom 1983, toen was het ook zo erg volgens verhalen.

Klopt :jaja:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 maart 2009 om 10:26:
maar ik heb niet zoveel last gehad van de mensen die dronken waren of drugs hadden gehad,

Nee ik ook niet..:) Heb met veel mensen gelachen daar!:roflol:
Maar er werden er veel meegenomen ja:P
Ik heb me geweldig vermaakt!:respect: Dus ik hoop dat er volgend jaar weer een Atomico en Tegelen is!;)
verbod op pogoen is wel een prima idee!
Uitspraak van Need4Speed op maandag 16 maart 2009 om 12:28:
Op typische hardcore feesten die niet al te commercieel zijn wordt bijna nooit gevochten zolang ik het weet dan.

Elk feest is commercieel:)
 
Uitspraak van Schroeflos op maandag 16 maart 2009 om 12:39:
verbod op pogoen is wel een prima idee!

of we richten een speciale pogo-zone in zodat alle pogoers gewoon elkaar lastig vallen en niet anderen :p

``binnen de blauwe lijnen pogo`n aub`` :)
fuck pogo, meteen eruit gooien zo'n gasten!!
Uitspraak van Differens op maandag 16 maart 2009 om 13:17:
fuck pogo, meteen eruit gooien zo'n gasten!!

Inderdaad! En gelijk een verbod voor alle feesten :lol:
Stelletje debielen met hun achterlijk geduw en getrek.. :s
nou een persoonlijk bericht van mij.

mikel ik vindt het fantastisch, dat je hetals maar lukt toch die vergnning te krijgen.ondanks al dat "tegen"werken van de gemeente.

ik heb me goed vermaakt ik DEED dit metveel plezier

ik doe het nog graag als ik zie met hoeveel plezier de artiesten draajen hoe veel mensen zich vermaken MAAAAAAAR!!

langzamer hand begint het heel vervelend te worden dat mensen menen dat ze iets moeten vernielen/ruzie moeten maken/gebruik maken van drugs(van mij mag het)maar gebruik wel je verstand erbij/dat het ons steeds moeilijker wordt gemaakt om een feest te kunnen organiseren.


njah ik hoop dat we er nog een kunnen organiseren maar dit zal wel in de toekomst duidelijk worden gemaakt



AMEN
Uitspraak van (6):bounce:El chupa:bounce:(6) op maandag 16 maart 2009 om 13:41:
mensen menen dat ze iets moeten vernielen/ruzie moeten maken/gebruik maken van drugs(van mij mag het)maar gebruik wel je verstand erbij

Indd.. het is echt te belachelijk voor worden! Net alsof je je thuis ook zo gedraagd.
Snap ook echt niet waarom iemand zo dom is om dingen te gaan vernielen :s
 
Moet je voorstellen hoe het in staphorst gaat :s
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Goed zo FC Politiepet, lekker de sfeer van een feest verneuQen voor een welgetelde 2 aanhoudingen. :no:
laatste aanpassing
verboden te pogoen?
mag een wrecking pit dan wel :p

nee we hadde ook prijs aan de rotonde , half uurtje wachten , iemand anders achter stuur gezet en terug richting belgie mogen rijden , boete volgt.

Vriendelijk gebleven en zoals ergens anders al zij , was de politie eens een keertje vriendelijk terug.
Onder het motto “ beter voorkomen dan genezen “ kan de drugspreventie op dat gebied geslaagd worden genoemd.

door 3 mensen op te pakken voor drugsbezit :roflol:
als je op een maandagmiddag in rotterdam-zuid 100 mensen foulleer dan is je vangst nog groter :lol:
 
je kunt je als organisatie afvragen of je onder deze voorwaarden nog feesten wilt geven
repressie leidt tot agressie haha

blijf wel onthouden wat nu eigenlijk je doelgroep is ;)

edit: oh ik zie dat de org er ook zo over denkt!?!? haha :D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 maart 2009 om 12:32:
Geef de GEMEENTE gelijk !!!!!!!!!!!!!!

Drug is verboden !!!!!!!!!!! Wees blij dat ze het toelaten op feesten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als ze zijn verboden, waarom zouden ze het wel toelaten op feesten?
Eerst werdt het nog gedoogd maar tegewoordig is het overal zero tolerance wat wel redelijk veel nadelen met zich mee en het zal erheus niet minder op worden, toen kon je nog je drugs laten testen op feesten..


Uitspraak van verwijderd op maandag 16 maart 2009 om 12:32:
Door MONGOLEN die niet met drugs om kennen gaan AGRESSIEf worden FOUT gaan en ook de DEALERS op feesten wordt het steeds strenger en strenger de controlles op feesten. :

Zover ik weet heeft er nog niemand waar ik ooit ruzie gehad op een feest onder invloed van..?
Misschien als je al die drugs gaat mixen kan die wel anders vallen maar ik denk gewoon dat het door het alcohol gebruik komt
merendeels dan, ik zal het nooit uitsluiten dat mensen onder invloed van drugs niet vechten maar in veel mindere maten.
Dit valt weer te bewijzen aan een normaal zaterdag avondje uit gaan.. hoe vaak daar gevochten wordt?? 't is wel om te janke..


Uitspraak van Roy:bye: op maandag 16 maart 2009 om 12:54:
Elk feest is commercieel

opzich wel ja maar 't is ma om een voorbeeld te geven qua soorten bezoekers..
 
zielige lui
Uitspraak van Lievelien op maandag 16 maart 2009 om 11:27:
OT: ik zie gelukkig ook niet vaak ruzie's maar Os dat komt ook wel omdat er op de meeste feestjes die wij bezoeken geen wazi's en te jong grut aanwezig is

precies :)
snap het best dat er strenger beleid nodig is,
alleen jammer dat me schoonbroertje eruit werd gezet nadat
hij werd opgetilt door een vriend, en dus om 12 uur met zijn verjaardag
buiten stond! ook dat die enkele 'rotte appels' er die avond
níet uit werden gepikt en degene die vechten juist probeerde te
voorkómen door er tussen te gaan staan wél,

dat is domme pech hebben maar toch.. anders had het een zeer
leuk feestje kunnen worden (Y):)
 
Artiest Xim
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 maart 2009 om 12:32:
Geef de GEMEENTE gelijk !!!!!!!!!!!!!!

Drug is verboden !!!!!!!!!!! Wees blij dat ze het toelaten op feesten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door MONGOLEN die niet met drugs om kennen gaan AGRESSIEf worden FOUT gaan en ook de DEALERS op feesten wordt het steeds strenger en strenger de controlles op feesten. :

:lol: jij bent grappig!!!
ALCOHOL VEROORZAAKT PROBLEMEN:@

Drugs veroorzaak HEEL EN HEEL WEINIG problemen. En maakt de Sfeer juist super.

Maar jij bent vast zo iemand die alleen het woordje 'drugs' kent zoals de meesten hier in de wereld.

Maar liever een zaal vol met gerbuikers dan met mensen die alcohol drinken:D

Lekker blijven stemmen op die KUT cda en christenunie jongens:@ Problemen worden groter door vele maatregelen omdat mensen nu bang zijn om gepakt te worden en dus maar rommel in deze crisistijd gaan kopen op het feest zelf.:@

Die overheid die zegt altijd van druk druk druk en econmische crisis en te weinig politiemensen op kinderporno tegen te gaan. Maar vervolgens de laatste tijd opvallend aanwezig zijn op party's. En bij grotere feesten zelfs met drugshonden aan de gang. En moet je kijken hoeveel geld dat kost en moet je kijken hoe weinig de politie verdiend.
Daar gaan de centen heen van de staatskas:@ Kut overheid..
laatste aanpassing
aan de organisatie kan niks verweten worden, ze hebben de mensen zelfs van tevoren gewaarschuwd!
De vorige feesten waren ook al zo daar en dan gaat iedereen lopen mekkeren als ze t beleid aanpassen,
als men zich op de vorige feesten beter had gedragen was t allemaal niet nodig geweest!
laatste aanpassing
Nederland het land van de vrijheid.
Ja ja, ondertussen wordt het voor de toeristen minder interresant gemaakt door coffieshops en langzaam aan de wallen te sluiten.
Om het dan nog gekker te maken worden de nederlanders opgeroepen om in eigen land op vakantie te gaan.
Gaan we weer terug naar het communisme of zo?
(ok ik ben bij dit feest nog nooit geweest dus ik weet niet hoe erg het is maar gezien commentaar van regering en media op andere feesten zal het ook hier wel meevallen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 maart 2009 om 12:32:
Door MONGOLEN die niet met drugs om kennen gaan AGRESSIEf worden

Zet maar eens een paar 100 (of een paar 1000) mensen op een feest waarvan 60 tot 90 % aangeschoten of gewoon bezopen zijn, kun je helemaal wel een extra beveiligingsbedrijf inhuren denk ik...
Al die heisa voor 3 aanhoudingen, beetje triest...

Uitspraak van Blutz² op maandag 16 maart 2009 om 08:58:
Het lijkt de gestapo wel!

8)
laatste aanpassing
 
Heb me egt kostelijk vermaakt moet ik zeggen met genoeg :bier:tjes achter de kiezen en een lekkere Baco met Darkraver (hij was gezellig Steve :D)

Ook ik ben 2x op de wc staande gehouden en gefoullieerd (1e x stond ik rustig me handjes te wassen en de 2e x waren 2 mennekes voor me zwaar de lu (meneer de uitsmijtert werd aardig pissed op hun)

Mikel en de rest van de organisatie ga vooral zo door en op naar een 2010 editie :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 66688, 115763}
Ik ben er nog nooit geweest, maar weet zeker dat dit gewoon klopt :)

Uitspraak van Tony the Torment op maandag 16 maart 2009 om 17:31:
als men zich op de vorige feesten beter had gedragen was t allemaal niet nodig
geweest!
Uitspraak van actief op maandag 16 maart 2009 om 13:11:
of we richten een speciale pogo-zone in

Inderdaad... Buiten :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 maart 2009 om 18:16:
Mikel en de rest van de organisatie ga vooral zo door en op naar een 2010 editie

Laten we het hopen dat er een 2010 editie komt (Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van D0n-Dri3k0 op maandag 16 maart 2009 om 07:57:
Misschien een verbod voor de mensen die het verzieken? Een zwartelijst maken ofzo?

Net als hooligans die een stadionverbod krijgen. dat gezeik altijd met dat deurbeleid en beveiliging...
(ik spreek niet uit ervaring, maar door de reacties die ik lees van feesten, dan merk ik dat er nogal veel van dit gezeik is :s)
helaaaaaaaaaaas
Uitspraak van Little-J op maandag 16 maart 2009 om 18:33:
of we richten een speciale pogo-zone in

Inderdaad... Buiten

:respect:
Uitspraak van gekkegabber op maandag 16 maart 2009 om 08:09:
leek wel lopendeband werk voor beveiliging de hele tijd werden mensen even mee genomen naar kamertje

Nou leuk feestje dan :rot:
Ik vondt 't feest toppie en zeker !!! voor herhaling vatbaar , laten we hopen op een 2010 editie want met
uitzondering van die 3 op plusminus 1.000 bezoekers is alles goed verlopen :) . Veel suc6 organisatie want het
was gezellig ! :jaja: :respect:
Uitspraak van darkelf op maandag 16 maart 2009 om 19:10:
Ik vondt 't feest toppie en zeker !!! voor herhaling vatbaar , laten we hopen op een 2010

Uitspraak van QLUBTEMPO op maandag 16 maart 2009 om 18:13:
Al die heisa voor 3 aanhoudingen, beetje triest...
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 maart 2009 om 12:32:
Drug is verboden !!!!!!!!!!! Wees blij dat ze het toelaten op feesten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja joh, vat alle negativiteit rond de housefeesten nog maar eens in 1 zin samen.
 
Uitspraak van Need4Speed op maandag 16 maart 2009 om 15:38:
Als ze zijn verboden, waarom zouden ze het wel toelaten op feesten?

Logisch
laatste aanpassing
 
Uitspraak van inactief op maandag 16 maart 2009 om 16:52:
Maar jij bent vast zo iemand die alleen het woordje 'drugs' kent zoals de meesten hier in de wereld.

Ik ken de DRUGS door en door ;) Na zoveel jaar.
Laat niet voor niets de Alcohol links ligge op feesten ;);)
praat uit ervaring niet omdat de slimme jongen te willen spelen....

:D
 
Uitspraak van Need4Speed op maandag 16 maart 2009 om 15:38:
Als ze zijn verboden, waarom zouden ze het wel toelaten op feesten?

Omdat anders duizenden mensen op straat gaan gebruiken en dan het einde helemaal zoek ik

Dus gewoon nadenken op een feest en VERKLOOT het niet voor de mensen die wel gebruiken met verstand !!!
gewoon legaliseren!

op de terugweg van masters hoorde ik dit fragment op radio 1.
die kerel slaat gewoon de spijker op zijn kop!

neem ff de moeite om het te beluisteren, kan me niet voorstellen dat je er dan niet mee eens bent:

http://www.radio1.nl/contents/4363-de-oorlog-die-niet-gewonnen-kan-worden
 
Uitspraak van Dopey MHL op maandag 16 maart 2009 om 20:56:
neem ff de moeite om het te beluisteren, kan me niet voorstellen dat je er dan niet mee eens bent:

:respect::respect::respect:

Deze vent STEUN ik tot het einde !!!

LEGALIZE !!!!!!!!!!

Fuck de CDA PVV Cristeunie !!!!!!!! LEGALIZE !!!!!!!!!!!!!11
laatste aanpassing
''aangezien een door het Ministerie van Justitie erkend beveiligingsbedrijf nog niet genoeg is''

Dan is er WEER wat fout aan deze regering.
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 maart 2009 om 12:32:
Geef de GEMEENTE gelijk !!!!!!!!!!!!!!

Drug is verboden !!!!!!!!!!! Wees blij dat ze het toelaten op feesten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 maart 2009 om 20:39:
Ik ken de DRUGS door en door Na zoveel jaar.
Laat niet voor niets de Alcohol links ligge op feesten
praat uit ervaring niet omdat de slimme jongen te willen spelen....

Voor dat je iets lult moet je eerst weten waarover je praat?
Als jij die drugs "DOOR EN DOOR" kent he?
Waarom weetje dan niet dat in heel nederland een zero tolerance is opgelegt?
Zoveeel jaren feesten, mee willen praten en nog niet inziet dat het 't laatste jaar is verboden?
Met een grammetje wiet mag je bij sommige organisatie alweer je spullen pakken en opdondere

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 maart 2009 om 20:39:
Ik ken de DRUGS door en door Na zoveel jaar.
Laat niet voor niets de Alcohol links ligge op feesten
praat uit ervaring niet omdat de slimme jongen te willen spelen....

Dan weet ik toch niet wat voor rotzooi jij pakt als je zo ervaren bent
maar dan zou je toch zeker moeten weten dat de agressie merendeels door de alcohol komt of ben je het niet me eens?
Voordat je wat zegt moet je eerst erover nadenken. Wacht tot de mdma-crisis voorbij is neem wat goed spul en kom praten, maar niet over iets lullen waar je geen verstand van hebt:/


Uitspraak van Dopey MHL op maandag 16 maart 2009 om 20:56:
gewoon legaliseren!

op de terugweg van masters hoorde ik dit fragment op radio 1.
die kerel slaat gewoon de spijker op zijn kop!

neem ff de moeite om het te beluisteren, kan me niet voorstellen dat je er dan niet mee eens bent:

http://www.radio1.nl/contents/4363-de-oorlog-die-niet-gewonnen-kan-worden

Mee ingestemt :respect:
Maar nog altijd uitblijven kijken voor "De addertjes onder het gras"
Natuurlijk komen er weer kutkoppen die de zaal helemaal vergrammen, die er weer omzet op willen maken en heel de markt op stelten zetten zoals in de coffeeshops ( illegale kwekerijen e.d.).
Gewoon die zooi volledig legaal gemaakt laten worden zonder alteveel rommel d'r in en de mensen die hier misbruik van willen maken door het zelf te willen produceren en verhandelen een dikke straf opleggen.
Gewoon een regeltje erbij maken : Foltering ofzo dan leren ze het wel af om mooie tijden te vergallen:)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Need4Speed op maandag 16 maart 2009 om 23:08:
Voor dat je iets lult moet je eerst weten waarover je praat?

Weet ik donders goed !!!
ZERO tolerance is daarom ook cker niet de oplossing ;) Of wel ???

Uitspraak van Need4Speed op maandag 16 maart 2009 om 23:08:
maar dan zou je toch zeker moeten weten dat de agressie merendeels door de alcohol komt of ben je het niet me eens?

Daarom laat ik de alcohol links ligge ;)


Uitspraak van Need4Speed op maandag 16 maart 2009 om 23:08:
Wacht tot de mdma-crisis voorbij is neem wat goed spul en kom praten, maar niet over iets lullen waar je geen verstand van hebt:/

Zou blij zijn als die crisis voorbij is goos ;) Ken der weer echt gefeest worden ;) Mislukte 2cb shit tegenwoordig :(

Ik Ben niet gek Goos Ik hou me ogen open als ik op een feest ben en zie dingen wat ik liever niet ziet:(
1 Ding wel jij weet ook dat MDMA weer terug moet komen LAten we er dan smaen op wachten en er dan weer eens flink op los gaan ;)

Uch
Uitspraak van Sjakiey op maandag 16 maart 2009 om 18:46:
Uitspraak van D0n-Dri3k0 op maandag 16 maart 2009 om 07:57:
Misschien een verbod voor de mensen die het verzieken? Een zwartelijst maken ofzo?

Net als hooligans die een stadionverbod krijgen. dat gezeik altijd met dat deurbeleid en beveiliging...
(ik spreek niet uit ervaring, maar door de reacties die ik lees van feesten, dan merk ik dat er nogal veel van dit gezeik is )
helaaaaaaaaaaas

Mwah, als je leest bij de reacties van house feesten zoals: Fabulous, NOPEISDOPE ofwat d dan ook dat er niet veel sfeer inzit nou dan zal het wel aande muziek stijl liggen toch en toch uiteindelijk bij de bezoekers ma je weet waar het over gaat.
En dan ook nog dat er bij zulke feesten veel meer gevochten zal worden ligt uiteindelijk aan allemaal verschillende soorten mensen die in een zaal geduwt worden:)
Op Echte hardcore feesten zie je meerendeels gabbers rondlopen met een strakke kop en als je daar goed mee omgaat zullen ze jou ook geen kwaad doen toch?

Om terug te komen op die verschillende soorten mensen, Ik heb een half jaartje terug met een security man gesproken in rotterdam en die zei me ook van ja ik als zwarte man werk liever als er een hardcore feest is. Waarom? Omdat er dan veeeeeel minder gevochten wordt als welk ander feest dan ook. Hier gaan de mensen zo respectvol met elkaar om dat is gewoon niet normaal.

En als je dit dan van iemand van de security hoort dan zal het wel zo zijn he?
Wij hebben eigelijk nog niet te klagen als er een x een opstootje wordt gemaakt in een party terwijl dat op andere feesten velen malen meer gebeurt:)
En nogmaals aan de drugs gaat het echt niet liggen!!!
Kgeef een goed advies aan de politie:
Ey joh als je mensen oppakt moet je ook weten waarom je ze oppakt
Neem zelf es een x XTC :) dan kijk je echt niet meer om naar die mensen die strak staan.
Eerder naar die zatlappe die alles verpesten:)
Walgelijk die drugsrazzia's en de daaruitvoortvloeiende propaganda.
laatste aanpassing
Uitspraak van Tony the Torment op maandag 16 maart 2009 om 17:31:
als men zich op de vorige feesten beter had gedragen was t allemaal niet nodig geweest!

en

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 maart 2009 om 10:48:
moet je je maar gedragen :)

Slaan wat mij betreft de spijker op de kop.


Uitspraak van [SF] Keta Jan:[ op maandag 16 maart 2009 om 04:56:
Laat ons lekker gebruiken:lol: HAHAHAHA

Doe dat lekker thuis en val er anderen niet mee lastig.
Een groot pluspunt was in ieder geval dat de medische hulp relatief weinig werk te verrichten kreeg. Onder het motto “ beter voorkomen dan genezen “ kan de drugspreventie op dat gebied geslaagd worden genoemd.

Nogal wiedes.... Aangezien iedereen waar je aan kon zien dat ze gebruikt hadden naar buiten getrapt werd (om vervolgens buiten in de goot te overlijden), zal 't op die EHBO geen storm hebben gelopen. :(0
laatste aanpassing
Uitspraak van Roy:bye: op maandag 16 maart 2009 om 12:54:
Elk feest is commercieel

nee
Uitspraak van tms op maandag 16 maart 2009 om 23:46:
Walgelijk die drugsrazzia's en de daaruitvoortvloeiende propaganda.

idd
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 maart 2009 om 21:06:
Fuck de CDA PVV Cristeunie !!!!!!!! LEGALIZE !!!!!!!!!!!!!11
Uitspraak van tms op maandag 16 maart 2009 om 23:46:
Walgelijk die drugsrazzia's en de daaruitvoortvloeiende propaganda.

Amen...
Uitspraak van Mike S en Tanya S op dinsdag 17 maart 2009 om 11:23:
tssss cda en christen unie aan de macht ,het hele land verkracht!

Het cda...OK. Maar dat had je niet van de Christen unie verwacht??>?!?!
hier kan dus duidelijk niet gefeest worden organiseer dar vortaan een rommelmarkt ofzo!!
Wat een afbraak, laat ons lekker plezier maken met n nootje op ofzo... niemand die er last van heeft... ik zal er iig geen 'xtc tablet' minder om nemen :loser:
Uitspraak van Penis op dinsdag 17 maart 2009 om 12:00:
hier kan dus duidelijk niet gefeest worden organiseer dar vortaan een rommelmarkt ofzo!!

En jij moet gewoon je mond houden als je niet weet waar je over praat.. :yes:
Uitspraak van Penis op dinsdag 17 maart 2009 om 12:00:
hier kan dus duidelijk niet gefeest worden organiseer dar vortaan een rommelmarkt ofzo!!

Organisatie heeft hier dus niks mee te doen maar Gem. Venlo
Uitspraak van (6):bounce:El chupa:bounce:(6) op maandag 16 maart 2009 om 13:41:
njah ik hoop dat we er nog een kunnen organiseren maar dit zal wel in de toekomst duidelijk worden gemaakt

ik hoop 't ook! áltijd gezellig atomico (Y)

Uitspraak van Differens op maandag 16 maart 2009 om 13:17:
fuck pogo, meteen eruit gooien zo'n gasten!!

precies ga buite spele, is iedereen blij (F)
Pogo met je maatjes is altijd wel lache vind ik zelf dan;)
Alleen van die kerels die UIT zijn op ruzie , daar heb ik altijd zo`n hekel aan:/
kut geziek van de woute



laat mensen eens een keertje met rust.

als gemeentes zulke eisen stellen dan stop maar met het geven van feesten
 
Uitspraak van inactief op maandag 16 maart 2009 om 16:52:
jij bent grappig!!!
ALCOHOL VEROORZAAKT PROBLEMEN

Drugs veroorzaak HEEL EN HEEL WEINIG problemen. En maakt de Sfeer juist super.

Maar jij bent vast zo iemand die alleen het woordje 'drugs' kent zoals de meesten hier in de wereld.

Maar liever een zaal vol met gerbuikers dan met mensen die alcohol drinken

:respect:
En zo is dat!
fuck pogo daar komen gewoon irritaties van en dan gaat het fout en kun je
zon feestje weer mee verneuke
en ik heb laatsaan ook een security gast gesproken die staat liever een hele
avond op een HC-feestje staan dan een half uur op stratumseind in Eindhoven
Uitspraak van :vaag: M de B :devil: ! op dinsdag 17 maart 2009 om 16:52:
Pogo met je maatjes is altijd wel lache vind ik zelf dan:)

Maar wat voor 'waarde' heeft dat volgens jou dan..??

Dat vraag ik me dan af..;)

Denk dat heel het gebeuren wat betreft t drugsbeleid wel steeds meer gaat voorkomen!
Maar Nederland is gewoon een rot land geworden! met al die regeltjes..

Ik zeg: maak alle drugs legaal, of verbied t helemaal! maar niet iets ertussen in:S
Maar dat is mijn mening.:)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 maart 2009 om 12:32:
Je eigen drugs ken je tenslotte en waarom moet je geld verdienen met verkoop.

als niemand wat verkocht waar ging je het dn halen ??????
Uitspraak van :vaag: M de B :devil: ! op dinsdag 17 maart 2009 om 16:52:
Pogo met je maatjes is altijd wel lache vind ik zelf dan

idd manske (Y)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 maart 2009 om 18:07:
als niemand wat verkocht waar ging je het dn halen ??????

:vaag:
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 maart 2009 om 12:32:
ook de DEALERS op feesten wordt het steeds strenger en strenger de controlles op feesten. :no::

Op welke plaats geen Dealers :S:S:S
laatste aanpassing
 
wat een geseik joh ovah drugs altijd laat mense lekkah drugs gebruike :D maah das mij mening maah _________________________________//:lijn:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van :vaag: M de B :devil: ! op dinsdag 17 maart 2009 om 16:52:
Pogo met je maatjes is altijd wel lache vind ik zelf dan

Leuk lekker pogoen:loser:
Je bent gvd op een hardcore feest:@
Ga hakken of probeer iets maar ga niet pogoen.
Uitspraak van inactief op donderdag 19 maart 2009 om 09:37:
maar ga niet pogoen.

Nee.. :loser: Lekker thuis blijven dat moeten ze! :D
ik vond deze editie van atomico echt te gek gewoon :) helemaal geen ruzie of wat dan ook gezien.. hoop echt dat er volgend jaar weer eentje komt. zou echt jammer zijn als er geen atomico meer komt.